Taigi, skelbiu keletą savo minčių apie Maljorką. Ji man pasirodė kad tai tik turistų rezervatas... Na bet gal viskas iš pradžių...
Kadangi taip jau susiklostė, kad savaitę prieš išvykstant valkiojausi su vokiečių turistais, tai buvau 5 dienas griaužaiasm dėl tos Male:) Žodžiu užteko pasakyti, kad važiuosiu į Maljorką, tai jie tik tepasakė - O į Male ... Ir visas 5 dienas vis grįzindavo ir grįzindavo - taip anaip taip anaip:) čia ir tokią muziką klausysies ir pan. Na bet mes apsistojome ne vokiečių zonoje (čia S'arenal ir visa kita dalis), o daugiau angliškoje, bet ramesnėje - Santa Ponsa. Viešbutis, kaip viešbutis, maisto kalnai, nuo jūros šiek tiek toliau, bet reikia pasakyti, kad kaip 3* Pionero/Santa Ponsa park labai gerai, žodžiu, tikrai verta važiuoti.
Na o nustebino laisvai skraidančios papūgos:
Na o kadnagi maž kažkaip trūnyti pliaže nelabai, tai nusprendžiau pasiblaškyti savarankiškai. Pirmos dienos planas buvo sėsti į traukinuką ir nuvažiuoti į Sa Pobla, na ir atgal. Bet... Planas ir buvo tik planas...
Pasiekus Palmą labai greitai prabėgau pro senamiestį, keliauti ten verta pradėti nuo katedros, o pačios gražiausos vietos yra iki Placa Mare De Deu de la Salut, o vėliau Sant Miquel gatvė labai jau komercializuota... Kelios Palmos foto:
Na ka, o vėlesnis planas buvo sėsti į traukinuką ir važiuoti iki Santa Marijos, ten išlipti ir šiek tiek paklaudžioti po miestelelį.
Traukinukai važiuoja į Sa Pobla ir Manacor, jie kursuoja gan dažnai - maždaug kas 40 min, kainos tikrai pigesnės nei autobusų, iki Manacor jis kainuotų maždaug apie 4 EU. Na ir jis pilnas žmonių. Tiesa sakant Santa Maria visai smagus miestelis, turintis kažkiek ispaniškos dvasios, o keliaujant po jį mokinukai ruošėsi mokslo metų užbaigimo šventei:
Traukinukas:
Santa Maria bažnyčia - nepykt neišėjo gerai nufotkinti:)
Mokinukų šventė:
Papildyta:
Taigi, vėl sėdu į Traukinuką, ir keliauji į Sa Pobla. Tiesa sakant, jei keliausite traukinukais, tai remkitės grafikais, kuie yra centrinėje stotyje, nes stotelėse jie nėra geri... Pakeliui pralekia keli miesteliai, manau tikrai verta aplankyti Binissalem, Lloseta, Muro. O į Sa Poblą atvykome keliese - negriukas , na ir kelios arabų moterytės. Žodžiu, miestelis tikrai nelabai paliko gerą įspudį.. Na ką liekia keliauti atgal... Tačiau žiūrau stovi autobusas, kuris už kelių minučių turėtų vykti į Pollenca. Jis važiuoja tik 3 kartus į dieną. Na manau, pirmyn į Pollenca. Su vairuotoju susišnekėjome, kad geriau važiuoti į Port de Pollenca, nes ten geresnis susiekimas.
Sa Pobla kapinaitės
Tiesa sakant, Port de Pollenca - tai dar vienas turistinis miestelis, žymus ne viešbučiais, bet didžiuliu jachtų uostu. Jachtos sakysim , gan prabangios. Todėl ir miestelio parduotuvėse kainos yra šiek tiek užkeltos. Yaptingos salygos sudarytos ir jachtų savininkams - elektros, vandens kolonėlės, jau nekalbant apie tai, kad netgi įrengtas baseinas pačioje jūroje. Gaila, tik kad tai nesimato nuotraukoje... Na ir paplūdymys balto smėlio, o vanduo skaidrus skaidrus...
Viešbučiai ir palūdymys
Jachta ir mašinytė...
Jachtų klubo teritorija:
Papildyta:
Na o kadangi jau planas buvo pažeistas, tai sakau jei keisti, tai keisti viską iki galo... Sėdu į autobusą kuris veža į Port de Soller ir prašau bilieto iki Soller. Pakelyje pakartoju pažintinės ekskursijos dalį - kelias eina per serpantinus, kur į visas puses atsiveria fantastiški vaizdai. Dar vairuotojas kai kur specialiai palėtina, kad padaryčiau foto ir važiuotamas keikia turistus, kurie nemoka važinėti kalnuose. Po Luc vienuoyno jis pasuka kitu keliu, per vandens saugyklas. Jos atrodo kaip nežemiški kalnų ežerai, o mane, vietoje Soller išleidžia Port de Soller. Beje, grįžtant prie apžvalginės ekskursijos - verta tikrai verta jei jumis išleidžia Sa Calobra neiti maudytis, o eiti buvusia upės vaga - ir kuotoliau nuo turistų - tyku ramu... O labiausiai žavi likę vandens telkinukai su žuvytėmis...
Sa Calobra su tarpekliu ir žuvytėmis:
Viešbučiai ir palūdymys
Jachta ir mašinytė...
Jachtų klubo teritorija:
Papildyta:
Na o kadangi jau planas buvo pažeistas, tai sakau jei keisti, tai keisti viską iki galo... Sėdu į autobusą kuris veža į Port de Soller ir prašau bilieto iki Soller. Pakelyje pakartoju pažintinės ekskursijos dalį - kelias eina per serpantinus, kur į visas puses atsiveria fantastiški vaizdai. Dar vairuotojas kai kur specialiai palėtina, kad padaryčiau foto ir važiuotamas keikia turistus, kurie nemoka važinėti kalnuose. Po Luc vienuoyno jis pasuka kitu keliu, per vandens saugyklas. Jos atrodo kaip nežemiški kalnų ežerai, o mane, vietoje Soller išleidžia Port de Soller. Beje, grįžtant prie apžvalginės ekskursijos - verta tikrai verta jei jumis išleidžia Sa Calobra neiti maudytis, o eiti buvusia upės vaga - ir kuotoliau nuo turistų - tyku ramu... O labiausiai žavi likę vandens telkinukai su žuvytėmis...
Sa Calobra su tarpekliu ir žuvytėmis:
Vaizdai pro autobuso langą pakeliui į Soller:
Papildyta:
Na kažkodėl autobuso vairuotojas buvo ar geros nuotaikos ar kas jam susivaideno, bet... Vietoje to, kad mane išleistų Soller, tai išleido Port de Soller... Kaip žinia, tarp šįių miestelių yra 5 km skirtumas. Na tada teko sėsti į tramvajų, tokį senobin, kuris skirtas tik turistams ir keliauti į Soller, nes ten tikėjausi pakliūti į kitą turistinį traukinį, kuris veža į Palmą.
O pakeliui skiejo apelsinai, nes sakoma, kad nuo apelsinmedžių kilo šio slėnio pavadinimas - Auksinis slėnis:
Papildyta:
Pats turistinis traukinukas iš Soller kyla į kalną, tunelis po tunelio ir nepajunti kaip apsisuki 180 laipsnių kampu, gaila tik, kad to neįmanoma nufotgrafuoti. Beje, abi stotys - tiek Palmoje, tiek ir Soller paverstos nemokamomis meno galerijomis, gali prieš traukinuką žiūrėti ne tik paveikslus, bet ir kitus meno dirbinius.
Traukinukai, Palma
Papildyta:
Na kažkodėl autobuso vairuotojas buvo ar geros nuotaikos ar kas jam susivaideno, bet... Vietoje to, kad mane išleistų Soller, tai išleido Port de Soller... Kaip žinia, tarp šįių miestelių yra 5 km skirtumas. Na tada teko sėsti į tramvajų, tokį senobin, kuris skirtas tik turistams ir keliauti į Soller, nes ten tikėjausi pakliūti į kitą turistinį traukinį, kuris veža į Palmą.
O pakeliui skiejo apelsinai, nes sakoma, kad nuo apelsinmedžių kilo šio slėnio pavadinimas - Auksinis slėnis:
Papildyta:
Pats turistinis traukinukas iš Soller kyla į kalną, tunelis po tunelio ir nepajunti kaip apsisuki 180 laipsnių kampu, gaila tik, kad to neįmanoma nufotgrafuoti. Beje, abi stotys - tiek Palmoje, tiek ir Soller paverstos nemokamomis meno galerijomis, gali prieš traukinuką žiūrėti ne tik paveikslus, bet ir kitus meno dirbinius.
Traukinukai, Palma
Na ką, o dabar apie antrą dieną. Palmoje nuėjau į turizmo informacinį centrą ir paklausiau - kokios galimybės nuvykti į šalia esančias saleles - Cabrera, Dragonera. Pasirodė, kad paraščiausiai galima nuvykti į SA Dragonera (kaip aš vadinu Dragono salą). Iš Santa Ponsa važiuoji vienu autobusu į Port D'Andratx, vėliau su kitu autobusu į Sant Elm. Kitą dieną taip ir padariau - sėdau į autobusą ir pasiekiau Port D'Andratx. Tiesa sakant, tai vėl dar vienas uostelis, beje, jame gal tik vienas ar du viešbutukai. Gal dėl to, kad krantai akmenuoti. Tačiau, tai tikras žvejų uostelis, ką bylojo ir pakloti tinklai.
kito autobuso teko palaukti pusvalanduko. Ir vėl prasidėjo kelionė per kalnus - pakeliui sustojome tik viename s'Arraco miestelyje.
Ir pagaliau aš jau Sant Elm (kitur rašoma San Telm). Miestelis - ramybės iskūnijimas, namukai išsidėstę uolose, ir vienas vienintelis viešbutukas. O vandens spalva... Pirmą kartą supratau, ką reiškia rusų kalbos posakis "azurnoje more"...
Pirmiausia nukakau į vietinį TIC, kur gavau visą informaciją apie Drakonų salą. Drakonų sala - tai Sa Dragonera gamtos parkui priklausanti 276 ha sala, kurios aukščiausias taškas yra 310 m. Joje yra įrengti 3 pasivaikščiojimo takai - Tramuntana - kelionės trukmė 1 valanda, Na Popia - pats sudėtingiausias - 3 valandų trukmės ir Llebeig - 2 val 40 trukmės. Taigi, jei keliausite į šią salą, apsispręskite kiek laiko užtruksite, nes laiveliai plukdo iki 16.00 .
Sant Elm uostelis:
Papildyta:
Na aišku, aš pasirinkau patį sunkausią kelią, bet... Tai didžiausia žuvėdrų karalystė. O dar jos prižiūrėjo savo jauniklius... Žodžiu, likus iki aukščiausio taško gal 50 metrų buvau priverstas grįžti, nes iš tiesų išsigandau - žuvėdros skraidė virš galvos, ir patikėkit tai tikrai nebuvo vienas iš maloniausių jausmų... Vat tada ir supranti, kad kartais siaubo filmų kūrėjai nejuokauja...
Žuvėdrų jauniklis
Drakonų salos sargybinis
Beje, keliaujant visas takelis ir pakelės krūmai buvo nusėti mažais drakoniukais - driežiukais, taip ir girdėjosi, kaip jie šmirinėja žolėse.
O kas keisčiausia, kad toje akmenų krūvoje dar sugebėjo augti ir žydėti mikrinės gėlytes:
kito autobuso teko palaukti pusvalanduko. Ir vėl prasidėjo kelionė per kalnus - pakeliui sustojome tik viename s'Arraco miestelyje.
Ir pagaliau aš jau Sant Elm (kitur rašoma San Telm). Miestelis - ramybės iskūnijimas, namukai išsidėstę uolose, ir vienas vienintelis viešbutukas. O vandens spalva... Pirmą kartą supratau, ką reiškia rusų kalbos posakis "azurnoje more"...
Pirmiausia nukakau į vietinį TIC, kur gavau visą informaciją apie Drakonų salą. Drakonų sala - tai Sa Dragonera gamtos parkui priklausanti 276 ha sala, kurios aukščiausias taškas yra 310 m. Joje yra įrengti 3 pasivaikščiojimo takai - Tramuntana - kelionės trukmė 1 valanda, Na Popia - pats sudėtingiausias - 3 valandų trukmės ir Llebeig - 2 val 40 trukmės. Taigi, jei keliausite į šią salą, apsispręskite kiek laiko užtruksite, nes laiveliai plukdo iki 16.00 .
Sant Elm uostelis:
Papildyta:
Na aišku, aš pasirinkau patį sunkausią kelią, bet... Tai didžiausia žuvėdrų karalystė. O dar jos prižiūrėjo savo jauniklius... Žodžiu, likus iki aukščiausio taško gal 50 metrų buvau priverstas grįžti, nes iš tiesų išsigandau - žuvėdros skraidė virš galvos, ir patikėkit tai tikrai nebuvo vienas iš maloniausių jausmų... Vat tada ir supranti, kad kartais siaubo filmų kūrėjai nejuokauja...
Žuvėdrų jauniklis
Drakonų salos sargybinis
Beje, keliaujant visas takelis ir pakelės krūmai buvo nusėti mažais drakoniukais - driežiukais, taip ir girdėjosi, kaip jie šmirinėja žolėse.
O kas keisčiausia, kad toje akmenų krūvoje dar sugebėjo augti ir žydėti mikrinės gėlytes:
Na nieko kito nebeliko, kaip pasukti kitu taku, nors vaizdai tikrai papirko....:
Takas baigėsi prie švytururio, nuo kurio aikštelės atsivėrė dar vienas nepakartojamas vaizdas:
Papildyta:
Na va beliko atsisveikinti su Drakonų sala ir pasukti atgal į viešbutį... Tas pats laivelis nuplukdė atgal į Pork Andratx. Vėl gi, kaip pasiužiūrai kai kuriuos apartamentus, tai širdį suima...
Drakonų salos įlanka:
Apartamentai Port Andratx:
Tad tokios dvi savarankiškos dienos be agentūrų Maljorkoje.. O mintis.. mintis išsakysiu veliau:)
Takas baigėsi prie švytururio, nuo kurio aikštelės atsivėrė dar vienas nepakartojamas vaizdas:
Papildyta:
Na va beliko atsisveikinti su Drakonų sala ir pasukti atgal į viešbutį... Tas pats laivelis nuplukdė atgal į Pork Andratx. Vėl gi, kaip pasiužiūrai kai kuriuos apartamentus, tai širdį suima...
Drakonų salos įlanka:
Apartamentai Port Andratx:
Tad tokios dvi savarankiškos dienos be agentūrų Maljorkoje.. O mintis.. mintis išsakysiu veliau:)
QUOTE(Udrius @ 2008 06 29, 18:44)
Na o Palmoje intermodaliniame terminale, oi atsiprašau, geležinkelio ir metro jungtinėje stotyje laukė nemokamas pučiamųjų orkestro koncertas.
Udriau, o sis intermodalinis terminalas ne Placa d'Espanya?
Zinau, kad vaziuodamos autobusu is oro uosto turesime islipti Palmoje Placa d'Espanya ir kazkur netoli paejus persesti i autobusa i Magalufa.