QUOTE(SMD @ 2011 08 29, 10:08)
Turim mazda3 2004 metų 1,6 variklis, hečbekas. Pirkta nauja iš "Vilniaus Vista" autosalono.
Mane labai nustebino, kad visi liko patenkinti mazda3.
Aš buvau patenkintas iki tol kol galiojo garantija- viskas veike, niekas negedo. Po 3 metų kai rida buvo kazkur 30 000 km, garantija jau buvo pasibaigusi sugedo sankabos cilindriukas, po to aušinimo ventiliatorius. Prieš porą metų buvo pakeistos galinių stabdžių kaledėlės. Buvo ir kitokių smulkmenų.
O dabar rida 70 000 km - jau nulūžo galinė spyruoklė (amortizatoriaus). Kaip keista nebūtų - mazda buvo važinėta ramiai, daugiausia mieste.
Kita problema- RŪDYS. Dabar beveik visur rūdys: ant slenksčių, galinių arkų, priekinių sparnų. Iš tolo gerai matosi- kaip senas opelis. Pirmosios rūdys atsirado ant slenksčių, kai mazdai buvo 4 metai ir iškart padengėme antikorozine danga specializuotame servise. Bet nepadėjo. Kur mazdos garantija nuo kiaurymės (6 metų)- tai ne garantija.
Man patiko, kad ši mašinytė manevringa, stabili, sportiška, gerai traukia (tik užmiestyje trūksta galios lenkiant), geras dizainas. Minusas- pakaba kietoka, prasta garso izoliacija.
Tiesa, nepaminėjau kiek ryja mazda3.
Mieste sunku pasakyti priklauso nuo to kaip vairuoji.
Normaliai važiuojant, nelakstant žiemą- 9,0- 9,5, vasarą - 8,0-9,0 l/100km
Važiuojant labai taupiai - 7,0 l/100km, bet tai nelengva pasiekti.
Užmiestyje 90 km/h- 5,5-5,7 l/km (kai vaziuoji ramiai, nelenki).
O normaliai važiuojant 100-110 km/h, kai kur lenki tai 6,5-7,0.
Klausimas ar pirkčiau mazda? atsakymas ne. Jei ne rūdys- galbūt.
Jei galvojat pirkti naudotą mazda3, siūlyčiau gerai pagalvoti. Kitaip- iškart varyti į servisą uždengti antikorozine danga. O kaip su naujomis mazdomis tai tikrai nežinau.
Mane labai nustebino, kad visi liko patenkinti mazda3.
Aš buvau patenkintas iki tol kol galiojo garantija- viskas veike, niekas negedo. Po 3 metų kai rida buvo kazkur 30 000 km, garantija jau buvo pasibaigusi sugedo sankabos cilindriukas, po to aušinimo ventiliatorius. Prieš porą metų buvo pakeistos galinių stabdžių kaledėlės. Buvo ir kitokių smulkmenų.
O dabar rida 70 000 km - jau nulūžo galinė spyruoklė (amortizatoriaus). Kaip keista nebūtų - mazda buvo važinėta ramiai, daugiausia mieste.
Kita problema- RŪDYS. Dabar beveik visur rūdys: ant slenksčių, galinių arkų, priekinių sparnų. Iš tolo gerai matosi- kaip senas opelis. Pirmosios rūdys atsirado ant slenksčių, kai mazdai buvo 4 metai ir iškart padengėme antikorozine danga specializuotame servise. Bet nepadėjo. Kur mazdos garantija nuo kiaurymės (6 metų)- tai ne garantija.
Man patiko, kad ši mašinytė manevringa, stabili, sportiška, gerai traukia (tik užmiestyje trūksta galios lenkiant), geras dizainas. Minusas- pakaba kietoka, prasta garso izoliacija.
Tiesa, nepaminėjau kiek ryja mazda3.
Mieste sunku pasakyti priklauso nuo to kaip vairuoji.
Normaliai važiuojant, nelakstant žiemą- 9,0- 9,5, vasarą - 8,0-9,0 l/100km
Važiuojant labai taupiai - 7,0 l/100km, bet tai nelengva pasiekti.
Užmiestyje 90 km/h- 5,5-5,7 l/km (kai vaziuoji ramiai, nelenki).
O normaliai važiuojant 100-110 km/h, kai kur lenki tai 6,5-7,0.
Klausimas ar pirkčiau mazda? atsakymas ne. Jei ne rūdys- galbūt.
Jei galvojat pirkti naudotą mazda3, siūlyčiau gerai pagalvoti. Kitaip- iškart varyti į servisą uždengti antikorozine danga. O kaip su naujomis mazdomis tai tikrai nežinau.
Taaaaip RUDYS. Didziausia beda. Tik tiek , kad mes ja vos po pusmecio nuo isriedejimos is salono papildomu antikoroziniu padengem, o supuvo lygiai taip pat (netgi stogas!!!).
Nuomone tokia pati - nepirkciau mazdos, vien jau del rudziu.