Įkraunama...
Įkraunama...

Mazda 3/ 5 / 6

QUOTE(nkreiki @ 2011 07 24, 13:15)
Planuojam isigyti Mazda 5, 2007 metu,2 l variklis 6 begiu dyzeliukas,baltos spalvos su sviesiu salonu,labai noreciau isgirsti nuomoniu apie si automobili,kokie pliusai ,trukumai ,privalumai,kodel butent ji,ar remonto daznai reikia kaip detaliu kainos,svarbiausia kiek kuro sunaudoja trasoje kiek mieste.Aciu labai uz pagalba 4u.gif


Nu kuro sanaudos manau internete nesunkiai randamos. Beje pats tikrai ju nepasakysiu, mintinai nesimokau. smile.gif

Problemos - rudys (kaip ir visose mazdose), jeigu parvaziuoja is vakaru (o dar geriau is pietu), siulau butinai padengti papildoma antikorozine danga. Pasmirdes stipriai dvi savaites, bet greiciausiai bent laikys kebulas ilgiau. Bent musu praktika su mazdom tai parode. smile.gif
2l dyzeliukas mazdos tikrai nera superinis variklis. Nors ir mazdos variklis (atrodo ne fordo?), bet tikrai nera pats patikimiausias daiktas. Beje jautrus ir kuro kokybei.
Baze su fordu vienoda. Beje iskur atsirado 6 begiai?
Kiek zinau 4-5 begiu automatas, arba 5 mechanine.
Dauguma mazgu bendru su fordais arba kitom mazdom.
===
Daugiau is surasytos informacijos galiu pasakyt:
balta spalva - grazi, daug masinu vazineja su tokia, beje daznai taip dazomi ir saldytuvai.
Sviesus salonas - labai skoningas. Namuose turiu sviesia sofa. Tiesa demes gali matytis, bei kai oda pasinesioja siules labiau matosi. Taip pat suns plaukai matosi. lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif

Tiesiog sita info spalva / salonas masinai itakos dazniausiai neturi.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Robertastk: 24 liepos 2011 - 21:11
QUOTE(Robertastk @ 2011 07 24, 22:09)
. Beje iskur atsirado 6 begiai?
Kiek zinau 4-5 begiu automatas, arba 5 mechanine.



Nauja pasirinkimo galimybė – dyzelinis
variklis
Mazda5 dabar ir Baltijos šalyse pristatomas su
dviem 2,0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniais varikliais, kurių
galia 81 kW (110 AG) ir maksimali trauka
310 Nm/2000 aps./min. bei 105 kW (143 AG) ir
360 Nm/2000 aps./min. Šie varikliai komplektuojami su šešių
pavarų rankine transmisija. Nepaisant didelio galingumo ir puikių
charakteristikų, abiejų variantų degalų sąnaudos kombinuotu režimu
yra 6,1 l/100 km ir jie išskiria 162 g/km CO2. Abu varikliai
standartiškai turi dyzelino dalelių filtrus.

Atsakyti
QUOTE(nkreiki @ 2011 07 24, 21:59)
Nauja pasirinkimo galimybė – dyzelinis
variklis
Mazda5 dabar ir Baltijos šalyse pristatomas su
dviem 2,0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniais varikliais, kurių
galia 81 kW (110 AG) ir maksimali trauka
310 Nm/2000 aps./min. bei 105 kW (143 AG) ir
360 Nm/2000 aps./min. Šie varikliai komplektuojami su šešių
pavarų rankine transmisija. Nepaisant didelio galingumo ir puikių
charakteristikų, abiejų variantų degalų sąnaudos kombinuotu režimu
yra 6,1 l/100 km ir jie išskiria 162 g/km CO2. Abu varikliai
standartiškai turi dyzelino dalelių filtrus.


Gal ir klystu. doh.gif

Tiesa, filtrais dar pasidomet siulau kokie ten yra.
DPF/FAP "stiliaus: yra labai nevykes daiktas. Net prabangiose masinose genda, 3-4 metai nuo pagaminimo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Robertastk: 25 liepos 2011 - 12:00
as su Mazdike vazineju jau 3 metai tai man ji super masinike,beje pas mus benzinas<amerikonas>tai kuro imdavo kibirais,dabar isidejom dujas tai nuvaziuojam 160 myliu su 30ltr.kas man patinka joje tai labai geras matomumas,mano vyrui nepatinka tai kad vaziuokle tvarkom kiekvienais metais<gyvenam uzmiesti ir reik iveikt 2 km duobeto kelio> dar megstam vaziuot truputuka persikrove 5 suauge ir 3 vaikai<gal del to amortizatoriai irgi biskiuka kencia.zodziu is musu pastebejimo tai pas ja silpna vaziuokle.o daugiau minusu nera
Atsakyti
dar apie Mazda5 ji paskiaciuota kad nuvaziavus 100tukst.teks keist parktiskai viska.va ir bandom iki ziemos ja susitvarkyt,nes norsi saugiai ir komfirtabiliai vaziuot
Atsakyti
QUOTE(margustas @ 2011 08 11, 10:17)
dar apie Mazda5 ji paskiaciuota kad  nuvaziavus 100tukst.teks keist parktiskai viska.va ir bandom iki ziemos ja susitvarkyt,nes norsi saugiai ir komfirtabiliai vaziuot


Ka turit omeny - "viska"?
Mes su 6 kiek vazinejom (nuo pat salono) 180.000 prisukom nieko nekeitem praktiskai.
Buvo tik diskai viena karta pakeisti, nors to dar nereikejo daryt kaip veliau paaiskejo...
Tik karts nuo karto tepalo dapilt reikdavo, nes smagiau vazinejantis megsta padegint daugiau jo.
Su treciuke tas pats per 3-4 metus visiskai jokiu gedimu, dabar nuvaziavusi ~ 130k.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 11, 13:11)
Ka turit omeny - "viska"?
Mes su 6 kiek vazinejom (nuo pat salono) 180.000 prisukom nieko nekeitem praktiskai.
Buvo tik diskai viena karta pakeisti, nors to dar nereikejo daryt kaip veliau paaiskejo...
Tik karts nuo karto tepalo dapilt reikdavo, nes smagiau vazinejantis megsta padegint daugiau jo.
Su treciuke tas pats per 3-4 metus visiskai jokiu gedimu, dabar nuvaziavusi ~ 130k.

pradedant visa vaziuokle,stabdziu kaladeles,visi tepalai
Atsakyti
QUOTE(margustas @ 2011 08 11, 17:56)
pradedant visa vaziuokle,stabdziu kaladeles,visi tepalai

tepalus mes ir taip bent 1 karta i metus visus pilnai keiciam masinoms,o stabdziu kaladeles galines jau keitem,nes buvo apie 95% nusideveje blink.gif ,nors 71000 nuvaziavus,o mes tik antra men su ja vazinejam.
Atsakyti
QUOTE(margustas @ 2011 08 11, 19:56)
pradedant visa vaziuokle,stabdziu kaladeles,visi tepalai

Na taip, praktškai viską reiks keisti...Net kaladėles ir tepalus...Žiauru, kaip nepasisekė. Bet gal nereikėjo visgi tų brangių tepalų ir stabdžių kaladėlių keisti? Gal iki kitos vasaros dar būtumėt pratempę?
Atsakyti
QUOTE(Matomas @ 2011 08 11, 19:40)
Na taip, praktškai viską reiks keisti...Net kaladėles ir tepalus...Žiauru, kaip nepasisekė. Bet gal nereikėjo visgi tų brangių tepalų ir stabdžių kaladėlių keisti? Gal iki kitos vasaros dar būtumėt pratempę?

na nesakau kad bamperi dazem,nes per ziema net keli buvo ivaziave biggrin.gif ,sparnai parudija,salona jau 5k cheminiu valem,ziema kai sonines dureles uzsala pusdieni reik vazinet atidarytom kol atsyla.cia kaip sakoma tokios problemos seiminku tik.esam vazineja ir su kitom masinom,bet sita vos prasukus 100tukst pradejo ''byret'' biggrin.gif jei nebutu tokia miela man tai vyras seniai ja butu pakeites i koki avensi.
Atsakyti
QUOTE(margustas @ 2011 08 11, 18:56)
pradedant visa vaziuokle,stabdziu kaladeles,visi tepalai

Visa vaziuokle per ziauriai pasakyta. Net neabejoju, kad toli grazu ne visa.
O kokios "stabilizatoriaus traukes" ir t.t. Kur viskas priklauso nuo to kaip ir kokiu keliu vazinejama.
Tepalai sakyciau eksploatacinis "gedimas". As per metus kartais ir 2 kart keiciu. Juk nuo kilometrazo priklauso.

QUOTE(margustas @ 2011 08 11, 22:36)
na nesakau kad bamperi dazem,nes per ziema net keli  buvo ivaziave biggrin.gif ,sparnai parudija,salona jau 5k cheminiu valem,ziema kai sonines dureles uzsala pusdieni reik vazinet atidarytom kol atsyla.cia kaip sakoma tokios problemos seiminku tik.esam vazineja ir su kitom masinom,bet sita vos prasukus 100tukst pradejo ''byret'' biggrin.gif jei nebutu tokia miela man tai vyras seniai ja butu pakeites i koki avensi.


Puvimas mazdu didziausia liga. Nauju laiku opelis del to. Nors ir kaip man marke patinka , reikia pripazint.

Nu salono valymas tai kaip cia pasakius, kai yra vaiku, sunu ir t.t. daugeliui tenka valytis. As bent karta per savaite-dvi issisiurbiu ir issivalau salona , tai apsieinu isvis be cheminiu, nors ir valgau masinoj ir siaip pedantas nesu.

Kad ziema sonines dureles neuzsaltu paprasciausia investuoti 20 litu ir nusipirkti spec. silikono dureliu gumoms ir kartas nuo karto sutepti. smile.gif

Atsakyti
Turim mazda3 2004 metų 1,6 variklis, hečbekas. Pirkta nauja iš "Vilniaus Vista" autosalono.

Mane labai nustebino, kad visi liko patenkinti mazda3.

Aš buvau patenkintas iki tol kol galiojo garantija- viskas veike, niekas negedo. Po 3 metų kai rida buvo kazkur 30 000 km, garantija jau buvo pasibaigusi sugedo sankabos cilindriukas, po to aušinimo ventiliatorius. Prieš porą metų buvo pakeistos galinių stabdžių kaledėlės. Buvo ir kitokių smulkmenų.
O dabar rida 70 000 km - jau nulūžo galinė spyruoklė (amortizatoriaus). Kaip keista nebūtų - mazda buvo važinėta ramiai, daugiausia mieste.

Kita problema- RŪDYS. Dabar beveik visur rūdys: ant slenksčių, galinių arkų, priekinių sparnų. Iš tolo gerai matosi- kaip senas opelis. Pirmosios rūdys atsirado ant slenksčių, kai mazdai buvo 4 metai ir iškart padengėme antikorozine danga specializuotame servise. Bet nepadėjo. Kur mazdos garantija nuo kiaurymės (6 metų)- tai ne garantija.

Man patiko, kad ši mašinytė manevringa, stabili, sportiška, gerai traukia (tik užmiestyje trūksta galios lenkiant), geras dizainas. Minusas- pakaba kietoka, prasta garso izoliacija.

Tiesa, nepaminėjau kiek ryja mazda3.

Mieste sunku pasakyti priklauso nuo to kaip vairuoji.
Normaliai važiuojant, nelakstant žiemą- 9,0- 9,5, vasarą - 8,0-9,0 l/100km
Važiuojant labai taupiai - 7,0 l/100km, bet tai nelengva pasiekti.
Užmiestyje 90 km/h- 5,5-5,7 l/km (kai vaziuoji ramiai, nelenki).
O normaliai važiuojant 100-110 km/h, kai kur lenki tai 6,5-7,0.

Klausimas ar pirkčiau mazda? atsakymas ne. Jei ne rūdys- galbūt.

Jei galvojat pirkti naudotą mazda3, siūlyčiau gerai pagalvoti. Kitaip- iškart varyti į servisą uždengti antikorozine danga. O kaip su naujomis mazdomis tai tikrai nežinau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo SMD: 29 rugpjūčio 2011 - 10:11