QUOTE(Setonas @ 2015 03 04, 09:36)
Na, bus idomu palyginti
Juolab liko tik 6 dienos iki mano skrydzio i Indonezija
Kaip tik pacia pirma diena apturesiu skrydi su Garuda is Dzakartos i Dzogdzakarta
Tik truputuka baisu del persedimo, nes pasilikau 3 h intervala nuo tarptautinio skrydzio iki vietinio skrydzio. Kazkur valanda uztruksiu kol praeisiu visas visa-on-arrival proceduras, pasiimsiu bagaza ir pan., tai viskas kaip po be streso. Bet jei lektuvas is Europos veluos, tai bus misios
Nors gal Garuda nepaliks likimo valioj, nes yra ta pacia diena kitu dar reisu i Dzogdzakarta
Na, bet tikekimes, kad iki to daeita nebus
3 valandu turetu uztekti net jei Jusu atvykstantis skrydis paveluotu ir valanda. Jei i CGK atskrendat tiesiai is Europos, tai greiciausiai skrydzio velavimo nebus arba jis bus mazas. Azijoje velavimo problemas dazniausiai sukelia trumpais marsrutais skraidantys lowcost'ai.
Papildyta:
QUOTE(Almera @ 2015 03 04, 06:49)
Nesutinku del Garudos brangumo. Taip, jie siek tiek brangesni nei Lion air ar Tiger air, bei panasiai kaip Air Asia. Cia jau kaip kam pasiseka. Mes is Lombok salos per Bali I Singapura uz tris bilietus mokejom 970 lt.
Taip, Garuda maitina skrydzio metu, yra ekranai kaip ilguose skrydziuose. Neveltui jie skelbiasi kad ju ekonomines klases skydziai patys geriausi. 2,5 val. skrydyje is Bali i Singapura aptarnavimas ir salygos nei kiek nenusileido Lufhansos skrydziui is Frankfurto i Singapura. O jei is Lombok i Bali tik 45 min. trukmes skrydis, tai maisto dezutes dalina islipant is lektuvo.
Pradzioje buvo nerimo del pakeisto skrydzio laiko, bet viskas issiprende kuo puikiausiai. Tai kad Garuda mums patiko
O esam skride ir su Airasia, ir su Tiger air, tai nera net ka lyginti.
Pritariu, bet reikia zinoti kaip pirkti bilietus. Mes pirkome tiesiai Garudos www, tai jie duoda geras kainas pirmiems 3 bilietams i kiekviena skrydi, gaunasi kaina ta pati kaip AirAsia. Tik aisku reikia pirkti gerokai is anksto, nes likus menesiui iki skrydzio pigiu greiciausiai jau nebus.