QUOTE(xxxsaulyte @ 2014 05 02, 10:44)
taip taip, jokio nr, jokio email... išmetė paskutinės operacijos metu iš jų psl ir viskas.
Na rašau dar kartą tada jiems.
Ačiū Phiphi - jūs kaip visada laiku ir nuraminate
Na rašau dar kartą tada jiems.
Ačiū Phiphi - jūs kaip visada laiku ir nuraminate
As tai daryciau taip:
Dar karta bandyciau pirkti bilietus.
Jei viskas pavyks, tada Garudai parasyciau mazdaug taip (tik aisku angliskai): xx.xx.2014 bandeme pirkti x bilietu marsrutu xxx-xxx skrydzio data xx.xx.2014 bet nepavyko, t.y. jokio confirmation e-mail ir e-ticket negavome, bet bankas korteles saskaitoje lesas rezervavo ir po xx laiko ta rezervacija atsauke. Kadangi manome, kad bilietu is Garuda isigyti nepavyko, del to siandien dar karta isigijome.
Jei nepavyks, tai parasyciau ta pati, tik pamineciau, kad nepavyko ir antra karta.
Ir aisku paklausciau, ka jie siulo daryti tokiu atveju.
Na ir aisku reikia stebeti banko saskaita, jei dvigubai nurasys, prasyti Garudos paaiskinimo ir atsaukimo vienos is rezervaciju.
Bet as beveik isitikines, kad ta pirmaja rezervacija Jus jau galite pamirsti, bilietai neuzsirezervavo ir bankas lesu nepaims.
Papildyta:
QUOTE(xxxsaulyte @ 2014 05 02, 10:44)
taip taip, jokio nr, jokio email... išmetė paskutinės operacijos metu iš jų psl ir viskas.
Na rašau dar kartą tada jiems.
Ačiū Phiphi - jūs kaip visada laiku ir nuraminate
Na rašau dar kartą tada jiems.
Ačiū Phiphi - jūs kaip visada laiku ir nuraminate
Tiesa, nezinau is kokio irenginio Jus bandete rezervuoti, bet as antra karta pabandyciau is kito kompiuterio (butent kompiuterio, o ne telefono ar plansetes) su stabiliu kabeliniu/optiniu internetu.
As niekados nerezervuoju bilietu is smartphone ar tab'o, nes rysys daznai buna nestabilus. Gal mobilus irenginai ir gerai veikia su Europiniu oro liniju puslapiais, bet Azijos liniju puslapiai daznai cia pas mus stringa.