Sveikos,
pagaliau turiu teises ir mąstau apie mašiniuką. Reikia tokio tik mieste važinėti, nedidelio ir ekonomiško. Tad labai rimtai mąstau apie Smartą. Gražūs, automatinė pavarų dėžė, lengvai priparkuojami Gal kas turit ir galit pasidalinti įspūdžiais?
Pati neturiu , bet mamos draugė "smartuku" važinėja.Džiaugisai, nes kaip vienai užtenka, o dar visi tavo išvardinti privalumai....
Aišku jei su šeima ar didesniems pirkiniams - tai jau ne kas....
Man jie labai žaismingi ir miesto salygomis labai tinkami - aš visada, kai pamatau "smartą" nusišypsau, jie niekada gyvenime nelenkia, nesudaro įtampos, kažkaip maloniai paįvairina gyvenimą mūsų didelių mašinų gerbėjų šalyje
Aišku jei su šeima ar didesniems pirkiniams - tai jau ne kas....
Man jie labai žaismingi ir miesto salygomis labai tinkami - aš visada, kai pamatau "smartą" nusišypsau, jie niekada gyvenime nelenkia, nesudaro įtampos, kažkaip maloniai paįvairina gyvenimą mūsų didelių mašinų gerbėjų šalyje
Smagi pasižiūrėti iš šono, bet aš tai paminėsiu, visi privalūmai gali būti + , bet dėl saugumo tai tikrai jos nesirinkčiau
QUOTE(Delight @ 2008 05 28, 09:11)
Smagi pasižiūrėti iš šono, bet aš tai paminėsiu, visi privalūmai gali būti + , bet dėl saugumo tai tikrai jos nesirinkčiau
O kas dėl saugumo? Važinėjant vien mieste dideli greičiai negresia. O didesnėms kelionėms yra erdvus "šeimos" minivenas - VW Sharan.
jei kalbeti apie ta dvivieti smarta-NIEKADA
matem viename servise i sikine gavusi smartuka
eina sau.. ne ne ne,sie masiniukai tik is sono paziureti
pagalvokite-jei neduok dieve gaunate uzpakalin tai gaunate tiesiai sau i nugara visa smugi,juk uz nugaros nera net mazuciausiu sedyniu kaip VW lupo pvz ar panasiai
mano nuomone labai griezta,sau niekada tokio nesirinkciau nors labai zavejausi
jau geriau VW lupo, peugeot 107, citroen yra tokio pat kaip peugeot modelio
na mane supratot....
matem viename servise i sikine gavusi smartuka
eina sau.. ne ne ne,sie masiniukai tik is sono paziureti
pagalvokite-jei neduok dieve gaunate uzpakalin tai gaunate tiesiai sau i nugara visa smugi,juk uz nugaros nera net mazuciausiu sedyniu kaip VW lupo pvz ar panasiai
mano nuomone labai griezta,sau niekada tokio nesirinkciau nors labai zavejausi
jau geriau VW lupo, peugeot 107, citroen yra tokio pat kaip peugeot modelio
na mane supratot....
QUOTE(Ditaxx @ 2008 05 28, 09:30)
O kas dėl saugumo? Važinėjant vien mieste dideli greičiai negresia. O didesnėms kelionėms yra erdvus "šeimos" minivenas - VW Sharan.
Na šiaip mieste irgi avarijos būna, kaip sakoma "jei ne aš tai į mane" ir nepriklausys nuo Jūsu greičio
Čia tik mano nuomone
QUOTE(Ditaxx @ 2008 05 28, 08:30)
O kas dėl saugumo? Važinėjant vien mieste dideli greičiai negresia. O didesnėms kelionėms yra erdvus "šeimos" minivenas - VW Sharan.
nezinau, kaip kituose miestuose, bet VLN, tai tikrai nera saugu su mazom vazinetis, nebent su visiskai nauja.
Mano mama turejo Twingo, po avarijos, VLN mieste, vairuotojas isvaziavo beveik priessais mus, man asmeniskai vaziuojant salia budavo stresas ir del mamos labai pergyvendavau , aciu dievui pardave .
Beja ir giminaitis yra zuves VLN centre . Prisimenu ir avarija ant Seskines kalno irgi zuves zmogus yra.
O nakti is vis sumacherynas prasideda . Nors man smartikas labai patinka, bet del saugumo, su juo tikrai nevazineciau .
Saugumo nerasta - subyres, kaip pelenes karieta 12-ai ismusus
Del remonto, kaip sakoma "k remontu nepadlezyt", gal to del ir vadina smartus moteriskom masinelem, nes moteriskes ju ir neremontuoja paprastai. Norint pakeisti perdegusi halogena, reikia nuimti visa buferi, nuardyti visa prieki norint pakeisti generatoriaus dirzeli - reikia varikli isimt detales tik is autorizuotu servisu, o su jais draugaujant, pinigine ploneja nerealiais tempais. Zodziu, kura taupyti galima ir su kitais automobiliais.
Del remonto, kaip sakoma "k remontu nepadlezyt", gal to del ir vadina smartus moteriskom masinelem, nes moteriskes ju ir neremontuoja paprastai. Norint pakeisti perdegusi halogena, reikia nuimti visa buferi, nuardyti visa prieki norint pakeisti generatoriaus dirzeli - reikia varikli isimt detales tik is autorizuotu servisu, o su jais draugaujant, pinigine ploneja nerealiais tempais. Zodziu, kura taupyti galima ir su kitais automobiliais.
Be abejo, Vilniuj saugiausia važinėtis didelėmis mašinomis pvz. troleibusais ,
Kas dėl Smart'ų, tai ne visada viskas taip ir yra, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Nemanau, kad tokios rimtos kompanijos, kaip vokiečių Mercedes Benz ir šveicarų Swach susivienijo tam, kad sukurtų automobiliuką savižudžiams. Kaip turbūt žinote, šiuolaikiniams automobiliams yra keliami aukšti saugumo reikalavimai ir atliekami crash testai. Taigi Smartas šiuose testuose nei kiek nenusileidžia kitiems mažo litražo automobiliams. O dėl auto dydžio galiu tik pasakyti, kad Smartas savo crash testuose saugumu lenkia netgi tokius didelius minivenus kaip VW Sharan ar Ford Galaxy.
Dabar šiek tiek kodėl taip yra:
Smarto keleivių kėbulo dalis yra gaminama, kaip labai tvirtas vientisas kokonas, kuris atlaiko didžiulius smūgius. Tai savotiškai ir gerai ir ne. Kietas kėbulas sunkiai deformuojasi, todėl mažai galimi jo salono vidaus pažeidimai, bet patyrus stiprią avariją (greitai lekiant, kai veikia stipri inercija) Smarte, dėl kieto "kokono" ir saugos diržų, galimi stipresni krutinės lastos sužeidimai, nei dideliuose auto, kurių kėbulo deformavimasis stipriai sušvelnina smūgį.
Nepamirškite, kad Smarto varikliukas yra ne priekyje, o už vairuotojo sėdynės po bagažine. Todėl kaktomušos atveju Jūms ant kelių neatsidurs variklis, kas gali atsitikti daugumoje auto su varikliais priekyje ir tampa dažna baisių traumų priežastimi. Smarto priekis lengvai susiplos tik iki keleivių zonos, toliau kėbulas beveik nesideformuos.
Tad kaip sakoma- svarbiausia ne ūgis o smūgis .
Dar įvertinus tai, kad vidutinės dyzelinio Smarto kuro sąnaudos mieste 4l , užmiestyje - 3l. Tai tikrai puikus automobiliukas miesto sąlygoms.
Skaitantiems rusiškai:
Американцы провели краш-тест Smart ForTwo
В среду Страховой институт дорожной безопасности США (IIHS) опубликовал результаты серии краш-тестов компактного автомобиля Smart ForTwo. По результатам фронтального и бокового столкновения автомобилю было выставлено четыре балла из четырех возможных, а при ударе сзади три балла.
Согласно методике IIHS, фронтальный краш-тест Smart ForTwo проводился на скорости 65 километров в час, а боковой удар, имитирующий столкновение с внедорожником или пикапом на скорости 50 километров в час, при этом для прохождения этого теста автомобиль должен быть обязательно оборудован боковыми подушками безопасности. Удар сзади выполняется при неподвижной машине, к которой деформируемый барьер движется со скоростью 32 километра в час. Уровень защиты пассажиров Smart не вызвал у специалистов IIHS практически никаких нареканий. Из недостатков был особо отмечен лишь замок водительской двери, открывшийся во время столкновения.
Можно отметить, что аналогичные краш-тесты Smart ForTwo в прошлом году проводила и европейская организация EuroNCAP. За защиту взрослых пассажиров автомобилю выставили четыре звезды из пяти возможных, а за безопасность пешеходов три звезды.
Šaltiniai:
http://auto.lenta.ru...5/14/smartiihs/
http://www.testauto....age39_2503.html
http://www.testauto....age39_3992.html
Kas dėl Smart'ų, tai ne visada viskas taip ir yra, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Nemanau, kad tokios rimtos kompanijos, kaip vokiečių Mercedes Benz ir šveicarų Swach susivienijo tam, kad sukurtų automobiliuką savižudžiams. Kaip turbūt žinote, šiuolaikiniams automobiliams yra keliami aukšti saugumo reikalavimai ir atliekami crash testai. Taigi Smartas šiuose testuose nei kiek nenusileidžia kitiems mažo litražo automobiliams. O dėl auto dydžio galiu tik pasakyti, kad Smartas savo crash testuose saugumu lenkia netgi tokius didelius minivenus kaip VW Sharan ar Ford Galaxy.
Dabar šiek tiek kodėl taip yra:
Smarto keleivių kėbulo dalis yra gaminama, kaip labai tvirtas vientisas kokonas, kuris atlaiko didžiulius smūgius. Tai savotiškai ir gerai ir ne. Kietas kėbulas sunkiai deformuojasi, todėl mažai galimi jo salono vidaus pažeidimai, bet patyrus stiprią avariją (greitai lekiant, kai veikia stipri inercija) Smarte, dėl kieto "kokono" ir saugos diržų, galimi stipresni krutinės lastos sužeidimai, nei dideliuose auto, kurių kėbulo deformavimasis stipriai sušvelnina smūgį.
Nepamirškite, kad Smarto varikliukas yra ne priekyje, o už vairuotojo sėdynės po bagažine. Todėl kaktomušos atveju Jūms ant kelių neatsidurs variklis, kas gali atsitikti daugumoje auto su varikliais priekyje ir tampa dažna baisių traumų priežastimi. Smarto priekis lengvai susiplos tik iki keleivių zonos, toliau kėbulas beveik nesideformuos.
Tad kaip sakoma- svarbiausia ne ūgis o smūgis .
Dar įvertinus tai, kad vidutinės dyzelinio Smarto kuro sąnaudos mieste 4l , užmiestyje - 3l. Tai tikrai puikus automobiliukas miesto sąlygoms.
Skaitantiems rusiškai:
Американцы провели краш-тест Smart ForTwo
В среду Страховой институт дорожной безопасности США (IIHS) опубликовал результаты серии краш-тестов компактного автомобиля Smart ForTwo. По результатам фронтального и бокового столкновения автомобилю было выставлено четыре балла из четырех возможных, а при ударе сзади три балла.
Согласно методике IIHS, фронтальный краш-тест Smart ForTwo проводился на скорости 65 километров в час, а боковой удар, имитирующий столкновение с внедорожником или пикапом на скорости 50 километров в час, при этом для прохождения этого теста автомобиль должен быть обязательно оборудован боковыми подушками безопасности. Удар сзади выполняется при неподвижной машине, к которой деформируемый барьер движется со скоростью 32 километра в час. Уровень защиты пассажиров Smart не вызвал у специалистов IIHS практически никаких нареканий. Из недостатков был особо отмечен лишь замок водительской двери, открывшийся во время столкновения.
Можно отметить, что аналогичные краш-тесты Smart ForTwo в прошлом году проводила и европейская организация EuroNCAP. За защиту взрослых пассажиров автомобилю выставили четыре звезды из пяти возможных, а за безопасность пешеходов три звезды.
Šaltiniai:
http://auto.lenta.ru...5/14/smartiihs/
http://www.testauto....age39_2503.html
http://www.testauto....age39_3992.html
QUOTE(Robzu @ 2008 05 28, 12:28)
koks dar troleibusas , visa fura reikia pirktis
Ačiū visiems už atsakymus Techninė pusė kaip ir aiški - lyg ir viskas gerai. Bet gal kas nors yra turėję (ar turi) Smartą, gal turi vairavimo patirties?