Mūsų gražuolei beveik trys metukai, tai irgi mokomės skaičiuoti, kalbėti per žaidimus, arba kartais lovoj gulėdami skaičiuojam visa giminę, kiek močiučių, kiek tetų ir dėdžių moka suskaičiuoti savarankiškai iki dešimt, lietuvių ir švedų kalbomis, moka daug žodžių šiomis kalbomis, sakinių daug pasako, savarankiškai apsirengia Noriu vis dar ir dar daugiau išmokyt visko, bet turbūt dar anksti.. bet visos mamos norim geriausio Neturim jau čiulptuko, miega viena savo kambaryje, užmiega savarankiškai, beeeet problema - vis dar nevisada norim sėdėti ant tualeto, ir dar turim sauskelnes... tai šią problemą sprendžiu ilgai, tik nelabai ji manęs klauso
QUOTE(Neriliene @ 2015 11 01, 11:24)
Mūsų gražuolei beveik trys metukai, tai irgi mokomės skaičiuoti, kalbėti per žaidimus, arba kartais lovoj gulėdami skaičiuojam visa giminę, kiek močiučių, kiek tetų ir dėdžių moka suskaičiuoti savarankiškai iki dešimt, lietuvių ir švedų kalbomis, moka daug žodžių šiomis kalbomis, sakinių daug pasako, savarankiškai apsirengia Noriu vis dar ir dar daugiau išmokyt visko, bet turbūt dar anksti.. bet visos mamos norim geriausio Neturim jau čiulptuko, miega viena savo kambaryje, užmiega savarankiškai, beeeet problema - vis dar nevisada norim sėdėti ant tualeto, ir dar turim sauskelnes... tai šią problemą sprendžiu ilgai, tik nelabai ji manęs klauso
Niekada nėra per anksti, jei tai darote natūraliai, neforsuodami.
Skaičių, spalvų specialiai nemokinu. Tiesiog lipdami skaičiuojam laiptus, tvarkydami žaislus juos skaičiuojam. Spalvas pasakau, kai vartom knygą, sako kas čia, aš atsakau, jog raudona mašina. Mašinas skaičiuoju ir įvardinu spalvą einant pasivaikščioti. Sako pats diu, tys.
Raidžių dar ne.
Dabar 2,6 m.
Raidžių dar ne.
Dabar 2,6 m.
QUOTE(lleillaaa @ 2016 03 17, 12:07)
Aš nieko nemokinau, ateis laikas ir išmoks, kam apkrauti tokį mažą vaiką raidėmis
Vaikai neapsikrauna raidėmis ir kitais dalykais, jei jie patys siekia sužinot, išmokt. Taip pat ir geriausiai įsimena, supranta, kad mokymasis yra jų pačių inicijuojamas, kai jie jaučia poreikį ir malonumą pažinti. Aš irgi specialiai nemokau, bet raidėmis susidomėjo dar dvejų neturėdama, trejų moka visas raides, kai kuriuos žodžius, skaičius. Susidomėjimas įvairiais dalykais tai kyla, tai slopsta, manau, tai yra labai natūralu ir leidžia vaikui vystytis balansuotai, labiau stimuliuojant tai vienas, tai kitas smegenų sritis, sudaryti įvairesnes neuronų jungtis ir geriau įsisavinti bei integruoti jau priimtą informaciją.
Kažkaip dar nešuliukai kai buvo abu, sėdint kartu, knygeles vartydavom, žurnaliukus, tai labai gražiai nuo metukų abu knygutes varto, neplėšo, nedrasko. Rodo paveiksliukus, o kai rodo, tai ir pasakoji, kas čia ir prie ko. Pirmasis labai atmintį gerą turi ,tai nuo pusantrų metukų iki 10 visus skaičiukus išmoko, kur kuris, raidės patiko mažiau, bet patiko pavadinimus parduotuvėse skaityti, didelės raidės. Prieš šešerius metus kaip tik mačiau problemą knygynuose knygučių trūkumą su spausdintomis, o ne rašytinėmis raidėmis istorijų ar apsakymų, pasakų, dabar jau yra. Antrasis vyrukas labai knygeles mėgsta vartyti, žiūrėti paveiksliukus, bet mažiau imlus, tai kai jam patinka, tada klausosi, gali dainuoti sau viena, bet jei jam nepatinka, jis išeina ir tiek . Gali pasakoti, bet jis nusisuka, kai derinuosi prie jo