Labai ačiū už visą info apie Slovakiją. Kitą naktį ir aš iškeliausiu su Ditma. Kiek teko girdėti, visai nebloga kelionių agentūra. Iš vienos mokyklos jau kelintus metus su šia firma keliauja...
QUOTE(ziulyte @ 2008 07 09, 13:04)
Visados stengiuosi kuo objektyvesnę info pateikti.
O raftingą, manau, kitą kartą išbandysim Slovakija yra tas kraštas, į kurį (kaip dabar jau suprantu) verta ir ne vieną kartą vykti. Jis visados kitoks - vien dėl tos priežasties, kad galima skirtingas trasas rinktis
QUOTE(punkis @ 2008 07 10, 12:08)
O dar sakykit tuose žemėlapiuose yra pažymėti kokie tilteliai, kopetėlės, kriokliukai it t.t.
Tame žemėlapyje, apie kurį aš kalbėjau (Nr. 4), yra tik brūkšniukais sužymėta, kad daug kliūčių, bet paaiškinimuose tie brūkšniukai apibendrinti - jie reiškia ir laipteliai, ir tilteliai, ir kopetėlės O einant trasomis, yra tokios didelės sunumeruotos lentos žyminčios tam tikrą vietą (tai slėnį, tai vyraujančia augaliją ir t.t.), pagal jas galima orientuotis, kurioje trasos dalyje esate, nes būna žemėlapis, kuriame taip pat matosi visos trasos laukiantys "brūkšniukai" (laipteliai, kopetėlės, tiltai, grandinės).
Papildyta:
QUOTE(mot99 @ 2008 07 10, 11:41)
Bet idesiu ir savo pastebejimus del Slovaku rojaus.
Masina palikom miestelyje Podliesok. [...]
Ejom Suha Bela trasa. [...]
Kitu trasu nesirinkom, nes jos arba neidomios, arba labai ilgos ( ~ 16 km) ir prasideda/baigiasi skirtingose vietose.
Masina palikom miestelyje Podliesok. [...]
Ejom Suha Bela trasa. [...]
Kitu trasu nesirinkom, nes jos arba neidomios, arba labai ilgos ( ~ 16 km) ir prasideda/baigiasi skirtingose vietose.
Ir mes labai norėjom dar per Sucha Bela prasinešti, bet jau laiko nebeužteko, nes paskaičiavom, jog mums norint grįžti į Čingovą dar tektų 6 val. užgaišti...
Pagal žemėlapį ir matosi, kad daugiausiai tokių laiptelių, kopetėlių turi 2 trasos:
1. Sucha Bela (žalia trasa)
2. Hornado kanjonas (mėlyna trasa)
Norint jas abi išbandyti per vieną dieną, manau, reikėtų kokią 8 val. ryto pradėti kelionę
Papildyta:
Ką dar labai norėjau pasakyti apie Slovakijos miestelius. Jei važiuosite į Spiš pilį pakeliui yra Levoča miestelis. Tikrai vertas dėmesio! Toks gražus senamiestis. Siauros gatvelės. Rotušė labai graži su daug daug arkų. Meistro Pauliaus aikštė (Namestie Majstra Pavla). Šv. Jokūbo (St. James) bažnyčioje aukščiausias pasaulyje medinis raižytas altorius. Įėjimas mokamas.
QUOTE(ausriux75 @ 2008 07 09, 15:38)
Mano vyrui iškilo toks klausimas-ar reikialingas lipdukas LT ant mašinos?
nereikalingas, nes raides LT yra valstybiniame numeryje
Papildyta:
QUOTE(gude @ 2008 07 09, 11:53)
labai keista kelionė- būti Slovakijoje ir neaplankyti Aukštųjų Tatrų..na nebent juose jau esate buve anksciau
QUOTE(punkis @ 2008 07 09, 10:06)
O gal galit kas nors papasakoti plačiau apie Slovenskij raj. Kokia trasa ėjote, nuo kur pradėjote ėjimą, kur palikot mašiną ar važiavot autiku? Kitą savaitgalį važiuojam, o slovakijos rojuje esu buvus tik su agentūra, tai nelabai ką ir atsimenu.
Geriausia vaziuoti iki Podlesok ir nuo ten eiti Sucha Bela. ja daugiausia ir renkasi savarankiskai atvyke turistai. pagal legenda jos ilgis 4 km, auksciu skirtumas 409m, iveikimo laikas 2 val (praktiškai reikia daugiau). trasa is tikruju labai įdomi ir nera sunki fiziskai (jei nesi koks ištižėlis(ė)) trasos viršuje yra pavėsine kur galima pasislepti nuo lietaus ar pasedeti, didelis stendas su žemelapiu, galima numatyti marsruta kaip nusileisti apacion jei nenusipirkote zemelapio. zemyn greiciausiai nusileisti geltonai po to raudonai pazymeta trasa kuri eina zvyruotu keliuku. ja einant reikia griežtai laikytis zymejimo ir nebandyti trumpinti kelio lipant šlaitu, kaip padare viena kompanija- pamate kelia apacioje ir slaitu nusileido iki jo, mes toliau ejome keliuku ir paaiskejo kad ta kompanija nuvare visai i priesinga puse nei reikejo eiti.
I kaire nuo centrinio iejimo eina trasa ir Prielom Hornadu. jos ilgis 9 km. auksciu skirtumas 17m, iveikimo laikas 2,45 h. Ja daugiausia eina atvyke ekskursiju grupes. vienam gale trasos juos paleidzia, kitam surenka. Kazko labai idomaus ten nera.
QUOTE(Damute @ 2008 07 10, 20:29)
Labai ačiū už visą info apie Slovakiją. Kitą naktį ir aš iškeliausiu su Ditma. Kiek teko girdėti, visai nebloga kelionių agentūra. Iš vienos mokyklos jau kelintus metus su šia firma keliauja...
mes su vyru prieš kokius 3 metu buvo su Ditma Slovakijoj. Tikrai labai faina agentūra ir gidai geri. Pati programa gan aktyvi, bet labai įdomi. Man labai patiko lipimas per Prečne balną (stačia uola įsikabinus grandinėmis) bei Rysy viršūnė.
QUOTE(punkis @ 2008 07 11, 08:22)
Man labai patiko lipimas per Prečne balną (stačia uola įsikabinus grandinėmis) bei Rysy viršūnė.
Per kiek laiko pasiekiama Rysy viršūnė?
QUOTE(Damute @ 2008 07 10, 20:29)
Labai ačiū už visą info apie Slovakiją. Kitą naktį ir aš iškeliausiu su Ditma. Kiek teko girdėti, visai nebloga kelionių agentūra. Iš vienos mokyklos jau kelintus metus su šia firma keliauja...
kiek suprantu liepos 12 vaziuoji i Slovakija ir su Ditma, tai tada turetume kartu keliauti
QUOTE(Betule @ 2008 07 11, 11:54)
Per kiek laiko pasiekiama Rysy viršūnė?
Nu šito tai tikrai neatsimenu, bet žinau, kad mes visur panašiai apie 7-8 išvažiuodavom, o apie 5-6 grįždavom. Čia su važiavimu traukinuku ir sustojimais kalnų trobelėse.
Labai geras puslapiukas su aukštųjų tatrų žemėlapiu. Ten matosis visos trasos su atstumais
http://www.mapytatr....ICES/wys_ii.htm
QUOTE(Nėšypt @ 2008 07 11, 14:04)
Labas
Mane domina, ką geriau vežtis - dolerius ar eurus? T.y. iš kokios valiutos labiau apsimoka keisti į vietinę?
Mane domina, ką geriau vežtis - dolerius ar eurus? T.y. iš kokios valiutos labiau apsimoka keisti į vietinę?
Mes ką tik šianakt grįžom iš Slovakijos, tai galiu pasakyti kad drąsiai galite vežtis eurus- jais ir atsiskaityti jei ką daug kur galima. O šiaip mes išsigryninom pinigų bankomate, bet daug kur irgi galima atsiskaityti kortelėmis.
QUOTE(Betule @ 2008 07 11, 10:54)
Per kiek laiko pasiekiama Rysy viršūnė?
mano manymu Rysy geriau lipti iš Lenku puses. vaziuoji iki Lysa Polana, nuo ten link Morskie Oko, aikstelėje palieki auto, sėdi į vežima ir važiuoji. toliau pesciomis iki Oko. nuo Oko pakilimas gali uzimti 4-5 val. Manau visa marsruta butu galima prasukti per 12 val. Geriausia butu atvykti prie Oko vakare, chatoje pernakvoti ir ryte kopti. man uzkopti nepavyko, nes toks planas gime tik atvykus prie Oko, paejau link viršunes 1,5 val ir pasukau atgal, nes diena jau ejo i pabaiga. vaizdai tai ten superiniai, manau dar ten kada sugrišiu kad uzlipti iki virsaus.
Papildyta:
QUOTE(gude @ 2008 07 11, 13:10)
Išviso važiavau pirmą kartą į užsienį ir tokiai senai nepasiruošusiai bobai kaip aš Aukštieji Tatrai .....
na kur jau cia sena, sakyciau ugnis ir ledas...
linkiu ateityje aplankyti A.Tatrus. visgi jie yra pagrindinis traukos šaltinis Slovakijoje vasarą, o ir nieko baisaus ir sudetingo ten nera.
QUOTE(kandžius @ 2008 07 11, 00:12)
Geriausia vaziuoti iki Podlesok ir nuo ten eiti Sucha Bela. ja daugiausia ir renkasi savarankiskai atvyke turistai. [...]
I kaire nuo centrinio iejimo eina trasa ir Prielom Hornadu. jos ilgis 9 km. auksciu skirtumas 17m, iveikimo laikas 2,45 h. Ja daugiausia eina atvyke ekskursiju grupes. vienam gale trasos juos paleidzia, kitam surenka. Kazko labai idomaus ten nera.
I kaire nuo centrinio iejimo eina trasa ir Prielom Hornadu. jos ilgis 9 km. auksciu skirtumas 17m, iveikimo laikas 2,45 h. Ja daugiausia eina atvyke ekskursiju grupes. vienam gale trasos juos paleidzia, kitam surenka. Kazko labai idomaus ten nera.
Nu, ir pastebėjimai...
Patys žmonės rinksis, kur kam kas įdomaus yra. Važiuojantys pirmą kartą ir visai neieškantys ekstemalių pojūčių iš viso gal rinksis NE Sucha Bela ir NE Prielom Hornudu, nes ten tikrai daug tų kopetėlių, laiptelių ir t.t. Plius, norint grįžti į tą pačią vietą, kur mašina pastatyta, laiko ir kilometražo gali padidėti kartais netgi dvigubai. Tai irgi reikia turėti omeny. Ir šiaip laiku (valandomis ir minutėmis)apskaičiuoti kiekvienos trasos ilgį yra netikslinga, nes žmonėsį skirtingais greičiais eina - vieni šiaušia be sustojimų, kiti atsargiai lipa ir jų tenka laukti, o treti pusę trasos nuėję apsisuka ir grįžta pajutę, kad užtaikė ant per daug sudėtingos trasos.