QUOTE(pikkolo @ 2008 06 18, 10:53)
Tai tavo BMW E34? Tai jei lyginti su Audi A6 1994-1997 metų, BMW sunkesnis tik 50 kg. Viską lemia ne mašinos svoris, o sukimo momentas, kuris šiuo atveju geresnis pas Audi (290/1900 Nm, BMW 260/2200). Įsibėgėjimas Audi - 10,1, BMW - 11,6. Lyginti su 1997-2001 metų Audi yra nelogiška, nes 2,5TDI nuo 1997 metų turi 150 AG, o BMW 143 AG. Tas pats ir jei pas tave E39 (nors tada turėtų būti 1998 metų), AG liko tiek pat, padidėjo sukimo momentas, įsibėgėjimas, svoris toks pat kaip Audi A6. Deja, BMW gerus dyzelinius variklius pradėjo gaminti tik nuo 2003 metų ir čia jie gerokai lenkia Audi, nes iš variklio išspaudžia daugiau AG ir be turbinos.
Bet jeigu lyginti benzininius variantus, tai be jokių abejonių, BMW yra greitesnis už Audi. Palyginimui: A6 ir E39 (metai tie patys, 193 AG), nors sukimo momentas lyg ir geresnis pas Audi (280/3200, BMW 280/3500), bet BMW akivaizdžiai greitesnis - 7,5 (Audi - 8,2). Nors Audi ir lengvesnė 45 kg.
skaitan si posta pamaciau labai dideliu klaidu kuriu nepasakyti turetu buti geda... e39 modelis pirmas is gamyklos isriedejo 1995 pabaigoje jeigu ka, o e34 gamyba buwo nutraukta 1996 metais lyginant wisiska nesamone. del dyzeliniu varikliu kuriuos minejote kad pradejo gaminti nuo 2003 gerus taipat klystate. 3.0 ltr wariklis turintis apie 190 AG jau buwo pradetas montuoti i e39 poto varikllis sulaukes atnaujinimu buwo montuojamas i e60. tad kalbeti jog pradejo gerus wariklius gaminti nuo 2003 gan kvaila. nenoriu as cia veltis i diskusijas bet nerasinekite nesamoniu apie sukimosi momentus ir kitas nesamonesBet jeigu lyginti benzininius variantus, tai be jokių abejonių, BMW yra greitesnis už Audi. Palyginimui: A6 ir E39 (metai tie patys, 193 AG), nors sukimo momentas lyg ir geresnis pas Audi (280/3200, BMW 280/3500), bet BMW akivaizdžiai greitesnis - 7,5 (Audi - 8,2). Nors Audi ir lengvesnė 45 kg.