Įkraunama...
Įkraunama...

Vairuojančios BMW

Apklausa: Kelintų metų Jūsų gražuolis BMW modeliukas? (131 nariai(-ių) jau prabalsavo)

Balsuoti
QUOTE(lovely @ 2009 07 29, 22:56)
Pusbrolį, kuris dirba auto servise turiu, tai kartais pakalbam ir mašinukių temom. Pati dairausi 5 klasės BMW, tai pasak jo, iš 5 klasės bemsų vertas dėmesio tik 530D, nes su kitais ankščiau ar vėliau problemų atsiranda
Problemu gali buti su bet kuria mirksiukas.gif

Be abejo smile.gif Ir daugiausia viskas priklauso nuo to, kaip automobilis yra eksplotuojamas smile.gif Bet žmogus, ilgą laiką dirbantis su automobiliais, manau, ne iš piršto laužia faktą, kad jei mokėt pinigus už 5 bemsą, tai tik už 530D smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Justelė @ 2009 07 29, 16:47)
Ai, kas ką nori, tas tą parašo, nelabai sureikšminu aš tų straipsnių  doh.gif  Pusbrolį, kuris dirba auto servise turiu, tai kartais pakalbam ir mašinukių temom. Pati dairausi 5 klasės BMW, tai pasak jo, iš 5 klasės bemsų vertas dėmesio tik 530D, nes su kitais ankščiau ar vėliau problemų atsiranda  smile.gif  Ir išvis jis kažkaip naujesnius modelius išpeikė, tipo labai nepatvarios mašinos. Nu nežinau, kiek tame tiesos yra  g.gif

Nu vat net būtų įdomu, kur čia už 13 štukyčių normalų 530D galima būtų įsigyt, kaip tik ieškau, tokia kaina už gerą auto būtų idealu  bigsmile.gif

Visi BMW turi tas pačias problemas: kondicionieriaus gedimas, elektra, rūdys. Tai nepriklauso nuo variklio. Jei kalbama apie variklio patikimumą, tai dyzelis visada bus patikimesnis, o 2,5 kiek per silpnas 5tukui, todėl 3,0 yra pats tas. Tačiau benzininis 2,8 tikrai nenusileidžia 3,0D, nei galia, nei patikimumu, o tuo labiau kuro sanaudos kaip 2,5. Tai pats idealiausias variantas 5tam BMW. O dyzelių visi nori būtent dėl mažų kuro sanaudų.
Gerą auto nupirkti aplamai yra sunku, be to, kaip kas suprantą gerą. Be to, dabar jau ne tie laikai kai žmonės pardavinėja normalius auto. Jau ir vokiečiai senų nebeparduoda vien dėl to, kad paseno modelis.
Papildyta:
QUOTE(Justelė @ 2009 07 30, 00:14)
Bet žmogus, ilgą laiką dirbantis su automobiliais, manau, ne iš piršto laužia faktą, kad jei mokėt pinigus už 5 bemsą, tai tik už 530D  smile.gif

Iš piršto laužti yra visi servisistų pasakojimai apie remontus ir patikimumus. Į servisus važiuojama tik tada kai genda, tad jei benzininių automobilių procentaliai yra daugiau, tai ir jų genda daugiau. Gal aš geriau patikėsiu užsienietiškais žurnalais ir ten pateikiamais duomenimis (ką labai dažnai išverčia ir mūsų žurnalai) nei pažįstamų nuomone.

Dyzelį verta pirkti tik tuo atveju, jei daug važinėji. O ypač jei perki senesnį.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 07 30, 09:48)
Gerą auto nupirkti aplamai yra sunku, be to, kaip kas suprantą gerą. Be to, dabar jau ne tie laikai kai žmonės pardavinėja normalius auto. Jau ir vokiečiai senų nebeparduoda vien dėl to, kad paseno modelis.
Papildyta:

Iš piršto laužti yra visi servisistų pasakojimai apie remontus ir patikimumus. Į servisus važiuojama tik tada kai genda, tad jei benzininių automobilių procentaliai yra daugiau, tai ir jų genda daugiau. Gal aš geriau patikėsiu užsienietiškais žurnalais ir ten pateikiamais duomenimis (ką labai dažnai išverčia ir mūsų žurnalai) nei pažįstamų nuomone.

Aišku, kad sunku, visais laikais normalų automobilį buvo sunku nupirkt. Ir mano turėtieji buvo vieni pasisekę, kiti nelabai. Dabar ptfu ptfu ptfu viskas normaliai, matyt, išmokau rinktis biggrin.gif Tik va rašėt, kad 530D už 13 štukyčių laisvai galima nupirkt, tai net būtų įdomu sužinot, kur g.gif Rasčiau nepadrožtą - iškart imu.

Ai, nebesiginčysiu daugiau, juk Jūs prisiskaičiusi žurnalų apie automobilius suprantat žymiai daugiau, nei gerą dešimtmetį servise dirbantis meistras biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Justelė: 30 liepos 2009 - 10:24
QUOTE(pikkolo @ 2009 07 30, 09:48)

Iš piršto laužti yra visi servisistų pasakojimai apie remontus ir patikimumus. Į servisus važiuojama tik tada kai genda, tad jei benzininių automobilių procentaliai yra daugiau, tai ir jų genda daugiau. Gal aš geriau patikėsiu užsienietiškais žurnalais ir ten pateikiamais duomenimis (ką labai dažnai išverčia ir mūsų žurnalai) nei pažįstamų nuomone.



priestarauju,tikrai ne is pirsto lauzti pasakojimai,mano geras pazistamas jau 15metu su masynom kapstosi turi savo servisa,pats taip pat dirba ir pas ji pastovus tie patis klientai ,na aisku ir nauju atsiranda viens per kita,jis pats turi 2
bmv,jam sios masynos vieninteles patinka,viena is naujesniu 7klases,o kita isvis vadinama ,,akula"80 kelintu metu,gal 85,bet cia jo antikvariatas,jis i ja tiek ikises,restauraves nuo 0, kad gal 2 kitas masynas butu nupirkies,tai jis tvirtina kad tikrai bmv dazniau detales reikia keist,jos brangesnes,ir turi savo lygu,bet jis jas vistiek dievina biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Justelė @ 2009 07 30, 11:23)
Aišku, kad sunku, visais laikais normalų automobilį buvo sunku nupirkt. Ir mano turėtieji buvo vieni pasisekę, kiti nelabai. Dabar ptfu ptfu ptfu viskas normaliai, matyt, išmokau rinktis  biggrin.gif Tik va rašėt, kad 530D už 13 štukyčių laisvai galima nupirkt, tai net būtų įdomu sužinot, kur  g.gif  Rasčiau nepadrožtą - iškart imu. 

Internete kaip ir visas kitas mašinas. Nežiūrėjau detaliau, tiesiog užmečiau akį ir pirmi 10 skelbimų buvo už tiek. Nepadrožtą rasti BMW yra labai sunku, nes jie tam ir perkami.
Jei automobilį visą gyvenimą turi vienas ir tas pats savininkas, tuomet galima kažką šnekėti apie to auto patikimumą ir gendamumą. Bet kai auto pereina per kelias rankas, o ypač kai pavažinėja LT keliais, tai net pats patikimiausias auto tampa dažnai ir greitai gendančiu. O dar kai rankas prikiša mūsų auksarankiai meistrai, tai aplamai kalbėti apie gerus auto nekyla noras. Tokiose šalyse kaip Vokietija, automobilius žmonės remontuoja tik oficialiuose servisuose, todėl informacija gerokai patikimesnė, nei keleto LT servisų.
Panašiai kaip su Ford. Visi sako, kad jie labai genda ir dažnai reik remontuot, bet yra labai daug žmonių, kurie juos dievina ir pasakytų atvirkščiai, kad tai labai gera ir patikima mašina.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 07 30, 13:02)
Panašiai kaip su Ford. Visi sako, kad jie labai genda ir dažnai reik remontuot, bet yra labai daug žmonių, kurie juos dievina ir pasakytų atvirkščiai, kad tai labai gera ir patikima mašina.


na, jei būtent apie ford'ą kalba užėjo, tai mes galvojom pirkti ford fiesta naują, bet pats Vistos atstovas mus ir atkalbėjo - po vienerių - dviejų metų pasidaro ne mašina, o barškalas ir prasideda kitos įvairios problemos... juk pigios mašinos pigios ne šiaip sau.. jei tie "labai daug žmonių" važinėja vokietijos keliais ir klimatu, tai puiku, tikiu, kad tai gera ir patikima mašina, bet tik ne lietuvai..
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2009 07 30, 13:10)
na, jei būtent apie ford'ą kalba užėjo, tai mes galvojom pirkti ford fiesta naują, bet pats Vistos atstovas mus ir atkalbėjo - po vienerių - dviejų metų pasidaro ne mašina, o barškalas ir prasideda kitos įvairios problemos... juk pigios mašinos pigios ne šiaip sau.. jei tie "labai daug žmonių" važinėja vokietijos keliais ir klimatu, tai puiku, tikiu, kad tai gera ir patikima mašina, bet tik ne lietuvai..

Tai, kad nauja Fiesta dar tik metai kaip gaminama. Iš kur gali žinoti kokios ji bus būklės po dviejų metų? Nors dabar naujos mašinos labai prastai surinktos būna. Važinėju kurį laiką 3 metų senumo C4 picasso ir jis visas barška tarška, nors vidus tai nerealus. Nors nereik norėt, kad žemiausios klasės (kaip kad Fiesta) auto būtų minkštas ir iš gerų medžiagų. Tai labai užkeltų kainą ir jis būtų neįperkamas (kaip kad buvo su Golf V kai tik jis pasirodė). Šiaip pats baisiausias kada nors sukurtas auto yra Ford Scorpio II (1994-1998), bet kas jį vairavo negaili pagyrų, esą tai labai minkšta, talpi ir mažai gendandi mašina. Netgi žinau vieną šeimyną, kuri tokias turi net dvi.

Beje, kaunietės gal žinot kur galima nusipirkti E39 valytuvus? Pernai pirkau Žėrutyje, kainavo 105 lt, sakau gal kur galima pigiau nupirkti. Mano žiemą įplyšo, kol kas nemaišo, bet galvoju žiemai vėl pasikeisti. Jei būtų pigiau tai ir Vilniuje pirkčiau.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 07 30, 14:04)
Tai, kad nauja Fiesta dar tik metai kaip gaminama. Iš kur gali žinoti kokios ji bus būklės po dviejų metų?

Šiaip pats baisiausias kada nors sukurtas auto yra Ford Scorpio II (1994-1998)


na matyt nauja fiesta nėra kažkaip ypatingai surinkta palyginus su 3-4 metų fordais smile.gif

ir dėl ko jis baisiausias? jei iš išvaizdos, tai man šis variantas nepalyginamai baisesnis hihihi.gif

user posted image
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2009 07 30, 14:17)
ir dėl ko jis baisiausias? jei iš išvaizdos, tai man šis variantas nepalyginamai baisesnis hihihi.gif

Iš Fordų vertas dėmesio tik Mondeo, nepriklausomai nuo metų.
Šis fiat irgi baisus, bet vienas einamiausių modelių. Ir vėlgi pasirenkamas būtent dėl komfortiško važiavimo ir labai didelės erdvės viduje. Kaip kokybė nežinau, bet italai niekada nemokėjo gaminti mašinų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 30 liepos 2009 - 15:15
pikkolo,tavo atskymai kaip visuomet isamus mirksiukas.gif
Islekiu mergaiciukes savaitgaliui prie juros,kai grisiu teks vabaliukus nuo automobilio grandyti lotuliukas.gif
Nesipykit,gero savaitgalio 4u.gif Kai grisiu gal ir nauja temuke bus ax.gif
Atsakyti
QUOTE(lovely @ 2009 07 30, 23:14)
Nesipykit,gero savaitgalio 4u.gif

Mes nesipykstam, mes ginčijamės, o ginčuose gimsta tiesa mirksiukas.gif
O šiaip tai manau, kad nėra geriausio variklio aplamai, nes kiekvienam skirtingai atrodo, o geriausias kol kas nesukurtas. O ir ateitis akivaizdu, kad priklauso ne benzininiams, bet ir ne dyzeliniams varikliams, o alternatyviems: greičiausiai vandeniliniams. Šiuo metu BMW tam skiria labai daug dėmesio ir dėl to netgi pasitraukė iš Formulės-1. Nes jų ateities vizija: sukurti automobilį, kuris visiškai neterštų aplinkos. Idėja graži, tad galima tik palinkėti sėkmės ją įgyvendinant.
Atsakyti
Ieškau naudotų žieminių batukų savo BMW520 (97m.)
205/65 R15 94 Q/T/H (radau savo BMW instrukcijoje) arba 195/65 R15.
Reikia ir skardinių ratų diskų jiems.
Gal kas iš kauniškių turi pasiūlymų mirksiukas.gif
Atsakyti