QUOTE(Justelė @ 2009 07 29, 16:47)
Ai, kas ką nori, tas tą parašo, nelabai sureikšminu aš tų straipsnių
Pusbrolį, kuris dirba auto servise turiu, tai kartais pakalbam ir mašinukių temom. Pati dairausi 5 klasės BMW, tai pasak jo, iš 5 klasės bemsų vertas dėmesio tik 530D, nes su kitais ankščiau ar vėliau problemų atsiranda
Ir išvis jis kažkaip naujesnius modelius išpeikė, tipo labai nepatvarios mašinos. Nu nežinau, kiek tame tiesos yra
Nu vat net būtų įdomu, kur čia už 13 štukyčių normalų 530D galima būtų įsigyt, kaip tik ieškau, tokia kaina už gerą auto būtų idealu
Visi BMW turi tas pačias problemas: kondicionieriaus gedimas, elektra, rūdys. Tai nepriklauso nuo variklio. Jei kalbama apie variklio patikimumą, tai dyzelis visada bus patikimesnis, o 2,5 kiek per silpnas 5tukui, todėl 3,0 yra pats tas. Tačiau benzininis 2,8 tikrai nenusileidžia 3,0D, nei galia, nei patikimumu, o tuo labiau kuro sanaudos kaip 2,5. Tai pats idealiausias variantas 5tam BMW. O dyzelių visi nori būtent dėl mažų kuro sanaudų.
Gerą auto nupirkti aplamai yra sunku, be to, kaip kas suprantą gerą. Be to, dabar jau ne tie laikai kai žmonės pardavinėja normalius auto. Jau ir vokiečiai senų nebeparduoda vien dėl to, kad paseno modelis.
Papildyta:
QUOTE(Justelė @ 2009 07 30, 00:14)
Bet žmogus, ilgą laiką dirbantis su automobiliais, manau, ne iš piršto laužia faktą, kad jei mokėt pinigus už 5 bemsą, tai tik už 530D
Iš piršto laužti yra visi servisistų pasakojimai apie remontus ir patikimumus. Į servisus važiuojama tik tada kai genda, tad jei benzininių automobilių procentaliai yra daugiau, tai ir jų genda daugiau. Gal aš geriau patikėsiu užsienietiškais žurnalais ir ten pateikiamais duomenimis (ką labai dažnai išverčia ir mūsų žurnalai) nei pažįstamų nuomone.
Dyzelį verta pirkti tik tuo atveju, jei daug važinėji. O ypač jei perki senesnį.