Baikit jūs su ta rida....
Pas mane 14m opely rida 12.000 ...
Todėl kad kapitaliai remontavau varikliuką ir specialiai atsisukau skaitliuką ant nulių...
Turėjau kažkada Hondą amerikanską....Supuvo juodai, ant spidometro buvo rida 530 000....MYLIŲ Dirbo kaip laikrodukas, be jokių senatvės požymių. Ir nupirko tą hondą žmogas del variklio...Įdėjo į kitą daug jaunesnę mašiną kur variklis buvo užkaltas, ir pardavė....ant spidometro tos mašinos puikavosi skaičiai 127 000 KM....
Brolis turi NISSAN PRIMIERĄ dyzelį...Variklis buvo perkaitintas ir po to labai ir labai problemiškas...Šrote už kapeikas paėmė variklį iš 1984m NISSAN BLUEBIRDO, prariedėjusį pusę melejono, ir važinėja patenkytas kaip svolačius....
Va tep va. Kad rida taip jau viską pasako, nemanyčiau.
Man asmeniskai automobilio rida yra nulis pries visa kita, nesvarbu kiek nuvaziuota, sutinku su Oxen, is to niekada nenuspresi kokia masinos bukle, ka ir norejau pasakyti..
QUOTE(Escada91 @ 2008 06 13, 17:44)
Man asmeniskai automobilio rida yra nulis pries visa kita, nesvarbu kiek nuvaziuota, sutinku su Oxen, is to niekada nenuspresi kokia masinos bukle, ka ir norejau pasakyti..
Mano pitakelis nuvaziaves 240000 km:)bet stovis idealus meistas mano negali atsiziuret i ta masina,visiem giria
Tai apie tai ir eina kalba, rida dar nieko nereiskia, tik kitiem to neiaiskinsi
Tegul ir toliau gerai vaziuoja!
Tegul ir toliau gerai vaziuoja!
QUOTE(Escada91 @ 2008 06 13, 19:58)
Tai apie tai ir eina kalba, rida dar nieko nereiskia, tik kitiem to neiaiskinsi
Tegul ir toliau gerai vaziuoja!
Tegul ir toliau gerai vaziuoja!
Na,taip,priklauso nuo to,kaip priziuresi,pati ieskausi naujos,tik kiek pasiziuriu,kad ir ridos mazos,bet vidus baisus odos visos issitrynusios ir pan.o maniskis 2003 bet,dar kaip naujas
QUOTE(Escada91 @ 2008 06 13, 19:58)
Tai apie tai ir eina kalba, rida dar nieko nereiskia, tik kitiem to neiaiskinsi
Tegul ir toliau gerai vaziuoja!
Tegul ir toliau gerai vaziuoja!
uzsienyje jeigu masinos rida didele tai ir kaina mazesne, cia ir taip aisku. Kazin kodel?
QUOTE(hederi @ 2008 06 14, 00:39)
uzsienyje jeigu masinos rida didele tai ir kaina mazesne, cia ir taip aisku. Kazin kodel?
Nes uzsienieciai galvoja, kad masinos rida parodo masinos bukle, bet nesuvokia, kad viskas priklauso nuo masinos eksplotavimo, taip kad masina pravaziavusi 50 000 MYLIU gali buti daug prastesnes bukles nei pravaziavusi 250 000 myliu, jeigu nuo pirkimo datos ne karto enbuvo keisti tepalai, filtrai ir tt.
Rida iš tikrųjų nieko nepasako. Tarkim turėjom Audi C4. Kadangi už jos remontą mokėjo darbas, tai ji buvo beveik kapitališkai suremontuota, netgi variklis buvo remontuotas. O km ji tikrai buvo nemažai nuriedėjus. Bet žmogus, kuris ją nupirko net neabejoju, kad labai džiaugiasi. Jis net nesiderėjo, kai pamatė stovį.
Mano BMW buvo nuvažiavęs 220 tūkst. Kaip 12 metų senumo mašinai, rida yra normali. Na nelaiminga man ta mašina, pastoviai kas genda. Bet kai ją visiškai suremontuosiu ir po kelių metų parduosiu ar tie 230 ar 240 tūkst turės labai daug reikšmės, jei ji prieš kelis metus visiškai sutvarkyta?
Žinoma, jei mašina nebuvo normaliai remontuota, tuomet taip net 100 tūkst. gali būti peilis. Viskas priklauso nuo eksploatavimo.
Beje, vieni pažįstami pirko iš salono Citrone C3. Jo variklis užkalė po kelių mėnesių, o mašina buvo visiškai nauja.
Mano BMW buvo nuvažiavęs 220 tūkst. Kaip 12 metų senumo mašinai, rida yra normali. Na nelaiminga man ta mašina, pastoviai kas genda. Bet kai ją visiškai suremontuosiu ir po kelių metų parduosiu ar tie 230 ar 240 tūkst turės labai daug reikšmės, jei ji prieš kelis metus visiškai sutvarkyta?
Žinoma, jei mašina nebuvo normaliai remontuota, tuomet taip net 100 tūkst. gali būti peilis. Viskas priklauso nuo eksploatavimo.
Beje, vieni pažįstami pirko iš salono Citrone C3. Jo variklis užkalė po kelių mėnesių, o mašina buvo visiškai nauja.
Važinėjau su 1997 m. BMW 525 TDS universalu. Privalumų nnn buvo: odinis salonas, elektra, TV, DVD, navigacija ir t.t. Bet mašinos sunkumas - žiauru Nebenoriu daugiau, jau geriau Audi A6 tikrai geriau traukia "iš vietos"
QUOTE(Indre mama @ 2008 06 17, 14:46)
Važinėjau su 1997 m. BMW 525 TDS universalu. Privalumų nnn buvo: odinis salonas, elektra, TV, DVD, navigacija ir t.t. Bet mašinos sunkumas - žiauru Nebenoriu daugiau, jau geriau Audi A6 tikrai geriau traukia "iš vietos"
Net nenumanau nuo ko cia priklauso,bet maniskis traukia tai ohoho nepalyginsi nei su audi a6,nes tokia is pradziu turejau...
QUOTE(Indre mama @ 2008 06 17, 13:46)
Važinėjau su 1997 m. BMW 525 TDS universalu. Privalumų nnn buvo: odinis salonas, elektra, TV, DVD, navigacija ir t.t. Bet mašinos sunkumas - žiauru Nebenoriu daugiau, jau geriau Audi A6 tikrai geriau traukia "iš vietos"
Tai tavo BMW E34? Tai jei lyginti su Audi A6 1994-1997 metų, BMW sunkesnis tik 50 kg. Viską lemia ne mašinos svoris, o sukimo momentas, kuris šiuo atveju geresnis pas Audi (290/1900 Nm, BMW 260/2200). Įsibėgėjimas Audi - 10,1, BMW - 11,6. Lyginti su 1997-2001 metų Audi yra nelogiška, nes 2,5TDI nuo 1997 metų turi 150 AG, o BMW 143 AG. Tas pats ir jei pas tave E39 (nors tada turėtų būti 1998 metų), AG liko tiek pat, padidėjo sukimo momentas, įsibėgėjimas, svoris toks pat kaip Audi A6. Deja, BMW gerus dyzelinius variklius pradėjo gaminti tik nuo 2003 metų ir čia jie gerokai lenkia Audi, nes iš variklio išspaudžia daugiau AG ir be turbinos.
Bet jeigu lyginti benzininius variantus, tai be jokių abejonių, BMW yra greitesnis už Audi. Palyginimui: A6 ir E39 (metai tie patys, 193 AG), nors sukimo momentas lyg ir geresnis pas Audi (280/3200, BMW 280/3500), bet BMW akivaizdžiai greitesnis - 7,5 (Audi - 8,2). Nors Audi ir lengvesnė 45 kg.
Oho aciu uz info
ir dar nuo saves noriu pasakyt,kad audi nera net ka lyginti su bmw,visai kitas vaziavimas ir komfortas
ir dar nuo saves noriu pasakyt,kad audi nera net ka lyginti su bmw,visai kitas vaziavimas ir komfortas