Irklai - tai yra langų atidarymo rankenėlės, kai nėra elektros pavarų...
Pas mane Omegoj visi keturi "irklai", bet dėl to nuskriaustas nesijaučiu...
QUOTE(Oxen @ 2008 06 06, 10:35)
Irklai - tai yra langų atidarymo rankenėlės, kai nėra elektros pavarų...
Pas mane Omegoj visi keturi "irklai", bet dėl to nuskriaustas nesijaučiu...
Pas mane Omegoj visi keturi "irklai", bet dėl to nuskriaustas nesijaučiu...
tai gal kondicionierius tada yra, ir tik ji vedinimui masinos naudoji ? tada tai aisku irklu retai prireikia as tai kol ner labai karsta nemegstu jungt kondicionieriaus, geriau pasidarau skersveji pagal pageidavima o vat kaip su irklais reiktu atidaryt keleivio pusej langa ar ji privert- tai jau tikrai ner patogu
Dabar ir aš žinosiu kas tie irklai
Ai man svarbu kad prieky elektra
O šildomi veidrodėliai pas mus abiejuose mašinose buvo pajungti, prie galinio lango atšildymo, tas pats mygtukas.
Ai man svarbu kad prieky elektra
O šildomi veidrodėliai pas mus abiejuose mašinose buvo pajungti, prie galinio lango atšildymo, tas pats mygtukas.
QUOTE(vovere74 @ 2008 06 06, 09:33)
Tu irgi nežinai kas mašinoje yra irklai, ar tiesiog iš manęs juokiesi?
esu labai žalia mašinose. Tai kuri vieta vadinama irklais?
QUOTE(illiusion81 @ 2008 06 06, 09:38)
tai gal kondicionierius tada yra, ir tik ji vedinimui masinos naudoji ? tada tai aisku irklu retai prireikia as tai kol ner labai karsta nemegstu jungt kondicionieriaus, geriau pasidarau skersveji pagal pageidavima o vat kaip su irklais reiktu atidaryt keleivio pusej langa ar ji privert- tai jau tikrai ner patogu
Nėra pas mane nieko,...Kažkokia įdomi komplektacija, turbūt belgo spec. užsakyta....
Automatas, odinis salonas, elektriniai veidrodžiai ir liukas,....ir jokių klimato kontrolių ar kondišinų, jokių el. langų.
Šiaip to "ponų išmislo" kaip kondicionierius niekad ir neturėjau tai nepasigendu...
Prie elektrinių langų buvusioj mazdoj buvau labai pripratęs, bet kažkaip lengvai prisitaikiau ir prie "irklų"
O va liuko geriau kad ir nebūtų....Niekaip negaliu padaryt, kad po lietaus nebūčiau aplaistytas...
QUOTE(wilike @ 2008 06 06, 10:44)
Dabar ir aš žinosiu kas tie irklai
Ai man svarbu kad prieky elektra
O šildomi veidrodėliai pas mus abiejuose mašinose buvo pajungti, prie galinio lango atšildymo, tas pats mygtukas.
Ai man svarbu kad prieky elektra
O šildomi veidrodėliai pas mus abiejuose mašinose buvo pajungti, prie galinio lango atšildymo, tas pats mygtukas.
o kur tas galinio lango atsildymo mygtukas ? su savo masinyte tik nuo balandzio galo vazineju, tai kazkaip neprireike
QUOTE(illiusion81 @ 2008 06 06, 10:08)
o kur tas galinio lango atsildymo mygtukas ? su savo masinyte tik nuo balandzio galo vazineju, tai kazkaip neprireike
prie visu knpkiu, toks su pavingiavimais. pabandyk kai lietus bus, paspausti tada zinosi, ar tau sildomi, nes turi veidrodeliai nudziuti
Va va, aš ir ką tik sužinojau kas tie irklai. Man šiaip keista truputį, reik pratintis prie kitokių "pribambasų". Safrane buvo elektra langai ir priekyje ir gale, valdymas to bairio ant durelių, patogu buvo. Be to veidrodėliai automatiškai žemyn nusileisdavo kai atbulinį įjungdavau. Ir dar man patiko tas daugiafunkcinis vairas - muzikytę pasitylinti, pasugarsinti galėjau rankos nuo vairo neatitraukusi. O Opapa kitaip - magiuko garsas tik ant jo pačio, priekyje langai elektra valdomi, bet mygtukai prie pavarų, galiniai langai irkluotojams Net ir liukas su irkliuku Sėdynės gaila ne tokios patogios, ne tokios minkštos kaip safrane buvo, bet nesiskundžiu, nes labai greit radau patogią padėtį sėdėjimui.
QUOTE(vovere74 @ 2008 06 06, 11:30)
Va va, aš ir ką tik sužinojau kas tie irklai. Man šiaip keista truputį, reik pratintis prie kitokių "pribambasų". Safrane buvo elektra langai ir priekyje ir gale, valdymas to bairio ant durelių, patogu buvo. Be to veidrodėliai automatiškai žemyn nusileisdavo kai atbulinį įjungdavau. Ir dar man patiko tas daugiafunkcinis vairas - muzikytę pasitylinti, pasugarsinti galėjau rankos nuo vairo neatitraukusi. O Opapa kitaip - magiuko garsas tik ant jo pačio, priekyje langai elektra valdomi, bet mygtukai prie pavarų, galiniai langai irkluotojams Net ir liukas su irkliuku Sėdynės gaila ne tokios patogios, ne tokios minkštos kaip safrane buvo, bet nesiskundžiu, nes labai greit radau patogią padėtį sėdėjimui.
keista kiek maciau opeliuose daugumoj yra daugiafunkcinis vairas- na kur maga reguliuoji nuo vairo, nu ir langu atidarinejimas tai pas mane ant dureliu o ne prie pavaru o sedynes tai irgi priklauso nuo komplektacijos- pas mane kadangi sportine komplektacija, tai ir sedynes sportines- tai man tai super jos ner minkstos, bet gerai is sonu prilaiko, posukiuose super ir siaip- labai minsktos sedynes nesveika
Papildyta:
QUOTE(Oxen @ 2008 06 06, 11:29)
...o tu inmesk foto savo salono....tada visus išvardinsiu. Šiaip Omegoj jis centre, prie avarinio mirksiuko jungiklio...Kitur gali būt kitaip, bet žymisi jis visur vienodai - dvi bangelės kvadratuke...Šiap jis naudingas , išsibandyk ar veikia, kai prireiks bus vėlu bandyt.
aciu uz nora padeti bet dabar neturiu foto salono, bet pagal nupasakojima jau isivaizduoju kur tas sildymas reiks isbandyt. o beje, ka reik daryt kai laaabai smarkiai lyja lauke kad maziau rasotu langai- kaip ijungt putima, ar sildyma koki, ar gal kaip tik kuo labiau skirsis temperatura viduj ir lauke tuo labiau rasos langai viena kart teko vaziuot per liuti, tai kazkaip as tokia ziopla nezinojau ka daryt- is pradziu nieks ten nerasojo, bet kai isijungiau peciu ant viso galingumo tai staigiai galas aprasojo tai vat nebesuprantu
nu drėgmę nuo priekinio lango nupūtė, ir ji susikondensavo ant galinio,...va tada ir reikėjo jungti galinio lango šildymą....
Šiaip tokiais atvejais reikia oro srautą nukreipti tik į priekinį langą, ir paduoti truputį šilumos...Ir pažiūrėti, kad oro paėmima būtų pajungtas iš išorės Kai įjungta vidinė cirkuliacija, rasoja ir normaliom salygo....Turi būti toks perjungiklis...
Ir dar del galinio lango šildymo...Jis vartoja labai daug energijos, apkrauna akumuliatorių ir generatorių...nereikia jo ilgai laikyt įjungto,....Omegoj yra padaryta neužsifiksuojantis mygtukas, ir laiko relė...Jei per 10 min. neišjungiamas, išsijungia savaime.
Šiaip tokiais atvejais reikia oro srautą nukreipti tik į priekinį langą, ir paduoti truputį šilumos...Ir pažiūrėti, kad oro paėmima būtų pajungtas iš išorės Kai įjungta vidinė cirkuliacija, rasoja ir normaliom salygo....Turi būti toks perjungiklis...
Ir dar del galinio lango šildymo...Jis vartoja labai daug energijos, apkrauna akumuliatorių ir generatorių...nereikia jo ilgai laikyt įjungto,....Omegoj yra padaryta neužsifiksuojantis mygtukas, ir laiko relė...Jei per 10 min. neišjungiamas, išsijungia savaime.
prisidedu prie jūsų,pati važinėju su corsa..puikus modeliukas..kuro sanaudos mažos,ekonomiška, nuostabi mašinytė