QUOTE(skittles @ 2011 09 07, 21:19)
norejau paklausti, kaip darote, kai siuciate saskaitas ar kitus dokumentus, kurie turi savo atskira registracija (na arba koki kitos istaigos dokumenta persiunciant). Irasote siunciamu dok. registre, o kur ta registracijos numeri ant dokumento uzrasyti?
QUOTE(zizliuke @ 2011 09 13, 08:28)
UAB "DARYK KAIP MOKI"
adresas
tel., faks. (el. paštas
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 000000
Atsisk. sąsk. LT0000000000000 AB DnB NORD bankas Kauno skyrius, banko kodas 40100.
adresatas
Vilniaus filialui
PATVIRTINIMAS
2011 m. birželio 1 d. Nr. 11
Vilnius
Patvirtiname, kad ... Giedrius Giedraitis (a.k. 36208223698) atitinka ... pagal įstatų tokį tai punktą (galima pacituoti tą punktą)
Direktorius Martynas Martinaitis
Čia panašiai kaip koks įgaliojimas, bet kadangi tai ne įgaliojimas, tai rašomas kaip raštas, kuriuo patvirtinama. Aš taip manau
Dar reikėjo pridurti, kad visa tai turėtų būti sucentruota, na, beveik viskas
QUOTE(margustas @ 2011 09 14, 16:07)
labas, gal galit parasyt kaip teisngai suformuluot prasyma sodrai del isankstinio neapmokamu atostogu atsaukimo
Turėtų būti forma, pildžiau tik prašymą leisti eiti nemokamu, nes tai nedraudiminis laikotarpis, bet turėtų būti ir atšaukimas nedraudiminio laikotarpio, gal netgi ta pati forma
QUOTE(deilii @ 2011 09 22, 09:08)
Šiaip dirbu 3,5 m., o pasitaikius progai žadu keisti darbą, bet nemanau, kad norėčiau panašaus darbo, nes toks įspūdis susidaręs, kad kas ko nemoka ar nespėja tai duokim padaryt - sekretorei, nes jai viskas priklauso padaryt...... gal klystu, gal kitur kitokia tvarka...
Tokia mada yra, bet čia nuo tavęs priklauso ar tu tai darysi ar ne
. Jei spėji ir gali, darai, jei ne - atsisakai
QUOTE(rainbow @ 2011 09 26, 10:24)
Labas rytas,
Turiu prasyma:)
Rengiame duomenu baze naujai imonei ir reikia man paciai susigalvoti pagal kokius kriterijus bus atpazistami dokumentai ir kaip grupuojami. Taigi, gal galite, patyrusios administratores, trumpai surasyti butent saugojamu dokumentu struktura? Kokius dokumentus registruojate ir kaip grupuojate? Gal turite visokiu rastu pavyzdziu sablonu? Jei galetumete imeskite
arba parasyciau emaila
Labai aciu
Raštų pavyzdžių jau įmetė, paskaitykite kelias žinutes atgal
O registruoti reikia visus dokumentus.
Gauti raštai
Siunčiami raštai
Jei dokumentų daug, gali būti registruojami į atskirus registrus, pagal įmonės specifikaciją, pvz. susirašinėjimas su savivaldybe ar panašiai
Įmonės vidaus dokumentai (įsakymai, nutarimai, darbuotojų prašymai, tarnybiniai
Visus įsakymus registruoji atskirai (atostogų, veiklos klausimai, personalo klausimais)
Ir visus tuos registrus sunumeruoji, gal dokumente rašydama dokumento registracijos numerį, galėtum jį įrašyti
Sakyk siunti raštą, parašai jį, tada duodi pasirašyti vadovui ir registruoji į siunčiamų raštų registrą, o registro numeris yra 1.10 ir suteiki jam numerį eilės tvarka, sakykim bus pas tave Nr. 1. tai ir rašai dokumente datą ir numerį šalia
2011-09-27 Nr. 1.10-1