Įkraunama...
Įkraunama...

Administratorės, sekretorės ir joms prijaučiančios

QUOTE(zizliuke @ 2011 09 13, 08:28)
UAB "DARYK KAIP MOKI"
                                                                adresas
                                                        tel., faks. (el. paštas
                      Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,  kodas 000000
      Atsisk. sąsk. LT0000000000000 AB DnB NORD bankas Kauno skyrius, banko kodas 40100.
adresatas
Vilniaus filialui
                                                            PATVIRTINIMAS
                                                  2011 m. birželio 1 d.  Nr. 11
                                                                    Vilnius
Patvirtiname, kad ... Giedrius Giedraitis (a.k. 36208223698) atitinka ... pagal įstatų tokį tai punktą (galima pacituoti tą punktą)
Direktorius                                                                          Martynas Martinaitis
Čia panašiai kaip koks įgaliojimas, bet kadangi tai ne įgaliojimas, tai rašomas kaip raštas, kuriuo patvirtinama. Aš taip manau  g.gif

aciu 4u.gif
Atsakyti
labas, gal galit parasyt kaip teisngai suformuluot prasyma sodrai del isankstinio neapmokamu atostogu atsaukimo
Atsakyti
Labas rytas,

O per patikslinimus neįmanoma susitvarkyti? PT formos vadinamosios. Dėl nemokamų nesu bandžiusi, bet priėmimą tikslinau tai puikiai pavyko.
Atsakyti
Sveikos administratorės ir sekretorės smile.gif Jungiuosi ir aš prie jūsų. Dirbu raštvede mokykloje (nors visi mane vadina sekretore ir skirtumo nemato).
Labai norėčiau pasikonsultuoti su mokyklų raštvedėmis, taigi, jeigu tokių atsirastų atsiliepkit... ax.gif

Šiaip dirbu 3,5 m., o pasitaikius progai žadu keisti darbą, bet nemanau, kad norėčiau panašaus darbo, nes toks įspūdis susidaręs, kad kas ko nemoka ar nespėja tai duokim padaryt - sekretorei, nes jai viskas priklauso padaryt...... gal klystu, gal kitur kitokia tvarka... rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo deilii: 22 rugsėjo 2011 - 08:10
Labas rytas,
Turiu prasyma:)
Rengiame duomenu baze naujai imonei ir reikia man paciai susigalvoti pagal kokius kriterijus bus atpazistami dokumentai ir kaip grupuojami. Taigi, gal galite, patyrusios administratores, trumpai surasyti butent saugojamu dokumentu struktura? Kokius dokumentus registruojate ir kaip grupuojate? Gal turite visokiu rastu pavyzdziu sablonu? Jei galetumete imeskite smile.gif arba parasyciau emaila 4u.gif
Labai aciu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(skittles @ 2011 09 07, 21:19)
norejau paklausti, kaip darote, kai siuciate saskaitas ar kitus dokumentus, kurie turi savo atskira registracija (na arba koki kitos istaigos dokumenta persiunciant). Irasote siunciamu dok. registre, o kur ta registracijos numeri ant dokumento uzrasyti?



QUOTE(zizliuke @ 2011 09 13, 08:28)
UAB "DARYK KAIP MOKI"
                                                                adresas
                                                        tel., faks. (el. paštas
                      Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,  kodas 000000
      Atsisk. sąsk. LT0000000000000 AB DnB NORD bankas Kauno skyrius, banko kodas 40100.
adresatas
Vilniaus filialui
                                                            PATVIRTINIMAS
                                                  2011 m. birželio 1 d.  Nr. 11
                                                                    Vilnius
Patvirtiname, kad ... Giedrius Giedraitis (a.k. 36208223698) atitinka ... pagal įstatų tokį tai punktą (galima pacituoti tą punktą)
Direktorius                                                                          Martynas Martinaitis
Čia panašiai kaip koks įgaliojimas, bet kadangi tai ne įgaliojimas, tai rašomas kaip raštas, kuriuo patvirtinama. Aš taip manau  g.gif

Dar reikėjo pridurti, kad visa tai turėtų būti sucentruota, na, beveik viskas smile.gif

QUOTE(margustas @ 2011 09 14, 16:07)
labas, gal galit parasyt kaip teisngai suformuluot prasyma sodrai del isankstinio neapmokamu atostogu atsaukimo

Turėtų būti forma, pildžiau tik prašymą leisti eiti nemokamu, nes tai nedraudiminis laikotarpis, bet turėtų būti ir atšaukimas nedraudiminio laikotarpio, gal netgi ta pati forma

QUOTE(deilii @ 2011 09 22, 09:08)

Šiaip dirbu 3,5 m., o pasitaikius progai žadu keisti darbą, bet nemanau, kad norėčiau panašaus darbo, nes toks įspūdis susidaręs, kad kas ko nemoka ar nespėja tai duokim padaryt - sekretorei, nes jai viskas priklauso padaryt...... gal klystu, gal kitur kitokia tvarka... rolleyes.gif

Tokia mada yra, bet čia nuo tavęs priklauso ar tu tai darysi ar ne biggrin.gif . Jei spėji ir gali, darai, jei ne - atsisakai

QUOTE(rainbow @ 2011 09 26, 10:24)
Labas rytas,
Turiu prasyma:)
Rengiame duomenu baze naujai imonei ir reikia man paciai susigalvoti pagal kokius kriterijus bus atpazistami dokumentai ir kaip grupuojami. Taigi, gal galite, patyrusios administratores,  trumpai surasyti butent saugojamu dokumentu struktura? Kokius dokumentus registruojate ir kaip grupuojate? Gal turite visokiu rastu pavyzdziu sablonu? Jei galetumete imeskite smile.gif arba parasyciau emaila  4u.gif
Labai aciu  4u.gif

Raštų pavyzdžių jau įmetė, paskaitykite kelias žinutes atgal
O registruoti reikia visus dokumentus.

Gauti raštai
Siunčiami raštai
Jei dokumentų daug, gali būti registruojami į atskirus registrus, pagal įmonės specifikaciją, pvz. susirašinėjimas su savivaldybe ar panašiai
Įmonės vidaus dokumentai (įsakymai, nutarimai, darbuotojų prašymai, tarnybiniai
Visus įsakymus registruoji atskirai (atostogų, veiklos klausimai, personalo klausimais)
Ir visus tuos registrus sunumeruoji, gal dokumente rašydama dokumento registracijos numerį, galėtum jį įrašyti
Sakyk siunti raštą, parašai jį, tada duodi pasirašyti vadovui ir registruoji į siunčiamų raštų registrą, o registro numeris yra 1.10 ir suteiki jam numerį eilės tvarka, sakykim bus pas tave Nr. 1. tai ir rašai dokumente datą ir numerį šalia
2011-09-27 Nr. 1.10-1
Atsakyti
QUOTE(kutuce @ 2011 09 27, 14:03)
Ir visus tuos registrus sunumeruoji, gal dokumente rašydama dokumento registracijos numerį, galėtum jį įrašyti
Sakyk siunti raštą, parašai jį, tada duodi pasirašyti vadovui ir registruoji į siunčiamų raštų registrą, o registro numeris yra 1.10 ir suteiki jam numerį eilės tvarka, sakykim bus pas tave Nr. 1. tai ir rašai dokumente datą ir numerį šalia
2011-09-27 Nr. 1.10-1


Aš noriu paklausti dėl dokumento numerio. Pas mane yra tokia situacija: turiu registrą atostogų klausimais. Darbuotojas išeina atostogų, parašo prašymą. Jį registruoju registre nr. 1. Tada rašau įsakymą. Jis registre yra registruojamas nr. 2. O paties įsakymo nr koks tada, jei jis pats pirmas atostogų klausimu šiais metais? Nr. 1 ar Nr. 2? Tikiuosi supratote, ko klausiu...
Atsakyti
QUOTE(Geltonazuvis @ 2011 09 27, 13:39)
Aš noriu paklausti dėl dokumento numerio. Pas mane yra tokia situacija: turiu registrą atostogų klausimais. Darbuotojas išeina atostogų, parašo prašymą. Jį registruoju registre nr. 1. Tada rašau įsakymą. Jis registre yra registruojamas nr. 2. O paties įsakymo nr koks tada, jei jis pats pirmas atostogų klausimu šiais metais? Nr. 1 ar Nr. 2? Tikiuosi supratote, ko klausiu...

Prašymą registruoji į darbuotojų prašymų registrą, kaip supratau jis pas tave yra Nr. 1, tai jame ir registruoji prašymą pirmu numeriu, tada ant prašymo dedi registravimo spaudą ir rašai ten, kad GAUTA 20011-09-27 Nr. 1-1
Įsakymą registruoji įsakymų personalo klausimais registre, jis pas tave žymimas Nr. 2. Tai ir registruoji jį į registrą pirmu numeriu, o ant įsakymo rašai datą ir numerį Nr. 2-1. Pirmas skaičiukas niekuomet nesikeis, keisis tik antrasis pagal eilės numerį.
Nežinau ar aiškiai parašiau
Papildyta:
Jums reikia va tokio dokumentacijos plano, susidarot, susinumeruojat ir tada bus lengviausia
http://www.kaunas.ap.....os planas.pdf
Atsakyti
Dokumentacijos planą turiu susidariusi, ir pagal jį mano registras prašymų ir įsakymų yra vienas. Nes ten tų prašymų būna 2 ar trys per metus (įmonė lb maža smile.gif). Nenoriu apsikrauti bereikalingais popierizmais. Tai gal tada prašymą paprasčiau būtų perkelti į Gautų dokumentų registrą, a?

Beje, kuomet mokiausi raštvedybos kursuose užakcentavo, kad personalo įsakymų registras ir atostogų registras - turi būti skirtingi. Nes personalo dokumentai yra saugojami ilgą laiką (75 m), o atostogų įsakymai - trumpą laiką, t. y. 10 m.
Atsakyti
QUOTE(Geltonazuvis @ 2011 09 27, 15:21)
Dokumentacijos planą turiu susidariusi, ir pagal jį mano registras prašymų ir įsakymų yra vienas. Nes ten tų prašymų būna 2 ar trys per metus (įmonė lb maža smile.gif). Nenoriu apsikrauti bereikalingais popierizmais. Tai gal tada prašymą paprasčiau būtų perkelti į Gautų dokumentų registrą, a?

Beje, kuomet mokiausi raštvedybos kursuose užakcentavo, kad personalo įsakymų registras ir atostogų registras - turi būti skirtingi. Nes personalo dokumentai yra saugojami ilgą laiką (75 m), o atostogų įsakymai - trumpą laiką, t. y. 10 m.

Galima registruoti į gautų dokumentų registrą
---
Dėl įsakymo, taip, negalima registruoti kartu, tiesiog, neužfiksavau, kad tai atostogų įsakymas smile.gif
---
Pas mane atskiri registrai, įmonė labai didelė, todėl negaliu registruoti į vieną smile.gif
Atsakyti
O gal turite pavyzdi, tarkim is vienos imones tel nr perrasyti ant kitos imones? 4u.gif buciau dekinga 4u.gif Ar tiesiog paciai sukurti paprasta prasyma? smile.gif gal teko kam?
Atsakyti
Aš skambinčiau tel. nr. operatoriui ir pasiklausčiau ką reikia daryti. Jei lieps parašyti prašymą laisvos formos, tai ir parašysi.
Atsakyti