Manau, kad mokymasis vasara- labai pavirsutiniska priemone siekiant vaikus labiau islavinti. Su tokiais auklejimais turesim dar didesniu problemu su visuomenes darbo nasumu ateityje. Jau dabar, svelniai tariant, esam atsilikeliai pagal darbo nasuma.
Klesti primityvus poziuris i kova su tokia problema- kuo ilgiau sedesiu (mokykloj, darbe), tuo daugiau padarysiu. Cia tokia puslodoriu logika. Manau, reiketu siekti, kad darbui ar mokslui skiriamas laikas butu kuo nasesnis, o ne kuo ilgesnis. Bet tai, aisku, sudetingiau- reikia kurti sofistikuotesnes mokymo programas, skatinimo ir kontroles mechanizmus. Einama lengviausiu keliu- suvaryti visus kaip avinus i mokyklas ir laikyti juos ten ilgiau. O nauda is to kokia? Bijau, kad uzauge tokie zmones matys savo didele verte, jei darbe sedes po 10-12 val ir dinderi mus. Aplink gi ir dabar tokiu netruksta.
Man juoka kelia nekurie mano kolegos, kurie i darba ateina 7 val. iseina 8 val., bet produkto jokio normalesnio sukurti nesugeba. Vat nesugeba zmones susikaupti ir kazka verto isgimdyti. Bet, aisku, labai megsta visiems girtis, kokie jie darbininkai- pirmi ateina, paskutiniai iseina.
Ir juokinga, ir gaila zmoniu.
Marinuojam musu vaikus mokyklose po n valandu, o dar ir vasara, o po to stebimes, kodel musus "moksliukus" lenkia visos ES saliu vaikai, ir ne tik.
Zodziu- manau, mokslo laiko ilginimas- tai atsilikeliu logika ir gyvenimo budu gristas sprendimas. Gaila, kad tai primetama visiems musu vaikams.
Papildyta:
QUOTE(Medinis @ 2008 02 13, 11:42)
Nežinau kaip jūs, bet aš ilgą laiką eidavau į mokyklą ir šeštadieniais.
Pasekmes akivaizdzios.