pas mus mokykloje teise mokytis galima rinktis po 10-os klases.Teises pagrindus desto istorijos mokytoja.ka toje pamokoje moko ir kaip nezinau, nes nesu pasirinkus.bet tikiu taip pat kokybiskai ir idomiai kaip ta mokytoja moko per istorijos pamokas.
Nera tokios disciplinos, nebent modulio tipo gali kur nors buti
Paziurekim kokia yra reali situacija.. 11-12klasiu mokiniai turi pasirinktinai 28-32 savaitines pamokas. kiti dar eina kaip laisvi klausytojai i papildomas. nemaza dalis turi korepetitorius.. kruvis tikrai nera mazas. beto pagrindinis demesys skiriams disciplinoms , kuriu abituros egzaminus ruosiamasi laikytis.
jei teigiant, kad teisiniai pagrindai yra reikalingi , nes daug abiturientu pasirenka sia specialybe, tada reikia mokyt ir medicinos ,filosofijos ir kitu dalyku pagrindus. asmeniskai manau toks apkrovimas visai nereikalingas.
Butent teises pagrindus moksleiviai gauna : visuomeniniu pilietiniu pagrindu, etikos, politologijos pamoku metu. aisku visada priklauso nuo specialistu ,kurie ta dalyka desto, bet ivedus tokia disciplina neapsidrausime, kad ta dalyka mokis kompetetingas mokytojas. tiesa ,dauguma mokyklu dalyvauja prevenciniuose renginiuose (konkursuose) Pvz "temide". "Mokiniai pries "AIDS" ir k.t.) kur norintys vaikai gali dalyvaut. ten tikrai gaunama nemazai ziniu, tenka bendraut tiek su policijos pareigunais , tiek susidurt su paciais istatymais ir teises pagrindais susipazint.
is kitos puses 5-10 klases moksleiviams galima ivest kazka panasaus, bet vel gi ar moksleiviai nebus per jauni tokiam mokslui.. tesnologijos ( darbai) po truputi bus istumti is mokiniu tvarkarasciu.. bet juk yra ir neigiama to dalyko puse. negi jus norite ,kad jusu vaikai butu apkrauti vien ' sausu" mokslu. kitas dalykas, kas blogo, jei vaikas ismoks isiut saga, pasigamint valgyt, laidus sujungt. ir t..t nevisos mamos gali ismokyt ,kad ir siuvinet ar megst, vienos pacios nemoka, kitos ,tiesiog, tam laiko neturi.o ir sudomint vaika nevisada yra taip paprasta,,
jei teigiant, kad teisiniai pagrindai yra reikalingi , nes daug abiturientu pasirenka sia specialybe, tada reikia mokyt ir medicinos ,filosofijos ir kitu dalyku pagrindus. asmeniskai manau toks apkrovimas visai nereikalingas.
Butent teises pagrindus moksleiviai gauna : visuomeniniu pilietiniu pagrindu, etikos, politologijos pamoku metu. aisku visada priklauso nuo specialistu ,kurie ta dalyka desto, bet ivedus tokia disciplina neapsidrausime, kad ta dalyka mokis kompetetingas mokytojas. tiesa ,dauguma mokyklu dalyvauja prevenciniuose renginiuose (konkursuose) Pvz "temide". "Mokiniai pries "AIDS" ir k.t.) kur norintys vaikai gali dalyvaut. ten tikrai gaunama nemazai ziniu, tenka bendraut tiek su policijos pareigunais , tiek susidurt su paciais istatymais ir teises pagrindais susipazint.
is kitos puses 5-10 klases moksleiviams galima ivest kazka panasaus, bet vel gi ar moksleiviai nebus per jauni tokiam mokslui.. tesnologijos ( darbai) po truputi bus istumti is mokiniu tvarkarasciu.. bet juk yra ir neigiama to dalyko puse. negi jus norite ,kad jusu vaikai butu apkrauti vien ' sausu" mokslu. kitas dalykas, kas blogo, jei vaikas ismoks isiut saga, pasigamint valgyt, laidus sujungt. ir t..t nevisos mamos gali ismokyt ,kad ir siuvinet ar megst, vienos pacios nemoka, kitos ,tiesiog, tam laiko neturi.o ir sudomint vaika nevisada yra taip paprasta,,
pagalvojau, o jei tai būtų ne pamoka, o būrelis? kaip kad yra visokie jaunieji literatai ar fizikai, tai galėtų būt ir teisė.
Sveiki, šiaip komentarų nerašau, bet šįkart nesusilaikiau, nes tiesiog privalau pasisakyti.
Kai kuriems pats noras gali pasirodyti labai sveikintinas, tačiau net neįsivaizduoju, kaip jis turėtų būti įgyvendintas, todėl visuomet esu už tai, kad reikia sulaukti reikiamo ir tinkamo laiko, be to, vidurinės mokyklos tikslas - suteikti bendrojo pobūdžio žinias.
Nuoširdžiai neįsivaizduoju, kaip išaiškinti mokiniui sutarčių teisę bei, Jūsų nurodytas, atskiras sutarčių rūšis, jei teisės studentai, pvz., VU TF konkečiai su šia disciplina susiduria 3 kurso antrajame semestre ir nuo 4 kurso prieš tai privalo nuodugniai išstudijuoti civilinės teisės bendrosios dalies nuostatas, tiek fizinius, tiek ir juridinius asmenis, daiktinę teisę, prievolių teisės bendrosios dalies nuostatas ir tik po viso to susitinka su sutarčių teise, kur prasideda teisės margumynai. Jei žmogus neturi bendrojo supratimo apie pastariąsias disciplinas, tai net neįsivaizduoju, kaip turėtų būti aiškinama apie atskiras sutarčių rūšis, o apie baudžiamąją teisę iš viso nekalbu, jei taip pat nėra išklausyta tam tikra bent minimali bazė būtinųjų disciplinų. Beje, kalbant apie sutarčių teisę šiame periode jau iš studento reikalauja parodyti savo mąstymą, aišku, labai daug lieka iškalimo momentų, bet tu turi suprasti, ko viena sutartis skiriasi nuo kitos, kad kažką galėtum suprasti ir čia tik menkas pastebėjimas.
Bent jau VU TF pirmaisiais ir antraisiais studijų metais iš viso mokosi labai daug bendrųjų dalykų, kaip įvadinių į materialines, procesines teisės šakas, kuriuos tiesiog privalu iškalti ir kuriems kažkokio specialaus mąstymo net nereikia.
Taigi 100% sutinku su Pangasija.
Kai kuriems pats noras gali pasirodyti labai sveikintinas, tačiau net neįsivaizduoju, kaip jis turėtų būti įgyvendintas, todėl visuomet esu už tai, kad reikia sulaukti reikiamo ir tinkamo laiko, be to, vidurinės mokyklos tikslas - suteikti bendrojo pobūdžio žinias.
Nuoširdžiai neįsivaizduoju, kaip išaiškinti mokiniui sutarčių teisę bei, Jūsų nurodytas, atskiras sutarčių rūšis, jei teisės studentai, pvz., VU TF konkečiai su šia disciplina susiduria 3 kurso antrajame semestre ir nuo 4 kurso prieš tai privalo nuodugniai išstudijuoti civilinės teisės bendrosios dalies nuostatas, tiek fizinius, tiek ir juridinius asmenis, daiktinę teisę, prievolių teisės bendrosios dalies nuostatas ir tik po viso to susitinka su sutarčių teise, kur prasideda teisės margumynai. Jei žmogus neturi bendrojo supratimo apie pastariąsias disciplinas, tai net neįsivaizduoju, kaip turėtų būti aiškinama apie atskiras sutarčių rūšis, o apie baudžiamąją teisę iš viso nekalbu, jei taip pat nėra išklausyta tam tikra bent minimali bazė būtinųjų disciplinų. Beje, kalbant apie sutarčių teisę šiame periode jau iš studento reikalauja parodyti savo mąstymą, aišku, labai daug lieka iškalimo momentų, bet tu turi suprasti, ko viena sutartis skiriasi nuo kitos, kad kažką galėtum suprasti ir čia tik menkas pastebėjimas.
Bent jau VU TF pirmaisiais ir antraisiais studijų metais iš viso mokosi labai daug bendrųjų dalykų, kaip įvadinių į materialines, procesines teisės šakas, kuriuos tiesiog privalu iškalti ir kuriems kažkokio specialaus mąstymo net nereikia.
Taigi 100% sutinku su Pangasija.