Lab ryt
Daug jūs čia prikalbėjot, tai noriu pakomentuot kas užkliuvo..
Desiree - kaip visad super - emocija tiesiog veržiasi laukan, puikus darbas!
Sillwio - man pirmoji gal, tokia minkštutė minkštutė, antra trečia nelabai kabina, ketvirtoji graži, tačiau pritarsiu Bitei, kad banaloka
Dar Kooala su kamuoliu nuotrauka - Desiree padarytas variantas visai žiūrisi, tačiau man tiesiog nelabai įdomus objektas.. kažkaip niekad nesuprantu šiukšlių nuotraukų
bt čia matyt mano problema..
Almante - visiškai nekokybiškas darbas - tiek kompozicijos, tiek technikos prasme - jei pastebėjai, kad nuotraukos ryškiai gaunasi nuo štatyvo, tai ir fotografuok nuo jo
taip pat savo modeliui paieškok kito fotografavimo kampo, kad atsiskleistų visi gražūs veido, kūno bruožai.. vieną žmogų labai puiku fotografuoti iš profilio, kitą gulintį iš viršaus, trečią iš apačios, ketvirtą tik veidu tiesiai, ieškok! kad jau turi savo modeliuką, kuris sutinka būti fotografuojamas
Dėl taisyklių, tai jas žinant ir mokant mintinai atsiranda pajautimas, kad tarkim tam tikroje situacijoje norisi kažko kito, o ne trečdalių taisyklės, ar objekto auksiniame taške, tačiau kompozicijos balansas turi išlikti, nuotrauka nuturi svirti į kurią nors pusę. Svarbiausia balansas, o kaip jis pasiekiamas, tai tik fotografo pasirinkimas. Pati to mokiausi gan sunkiai, jei kas sekat Victoro temą, tai matėt, kad man net piešti buvo liepęs
tačiau manau, kad jau pradėjau jausti kas yra stabili/nestabili kompozicija.. Prisimenu, kaip mano nuotraukas iš Romos žiūrėjo berniukas gal 13 metų, jis šiuo metu labai mokosi fotografavimo taisyklių
tai iš pradžių nesupratau, ką jis daro ant tų nuotraukų, o pasirodo, jis su prištu braižosi linijas ir žiūri ten visokius trečdalius ir panašiai, o jose tikrai buvo galima pritaikyti daug taisyklių
Būdama Romoje ir ten fotografuodama kaip tik buvau kompozicijos mokymosi etape, tai tikrai dauguma nuotraukų labai jau "vadovėlinės", "teisingos", tačiau... joms trūksta dvasios
O ir dar Getter, kodėl portretas būtinai turi būti "teisingas"? Tarkim kubizmas, ekspresionizmas.. ten teisingumu net nekvepia.. tačiau kiek perteikiama emocijos! Menas nuo Faraonų laikų pradėjo vystytis "teisingo", "natūralaus" vaizdo perteikimo linkme (viduramžiais su stagnacija), kiekvienu laikotarpiu buvo eita vis toliau ir toliau mokantis pespektyvos, žmogaus "teisingo" vaizdavimo linkme iki renesanso, kur Da Vinčis, Rafaelis, Mikelandželas pasiekė to tobulumą, kuriuo sekė vėlesni tapytojai iki impresionizmo, kuomet "teisingumas" buvo pradėtas ne taip vertinti, nes norėta išgauti akimirkos žavesį, emociją, virpėjimą, "teisingai" nutapęs paveikslą tai išgauti sunku, reikėjo kažką aukoti
o toliau apie meno vystymąsi nebekalbu, ten "teisingumu" net nekvepia.. Anatomiškai ir visai kaip teisingas darbas bus teisingas, tačiau dvasios ten gali nebūti visiškai ir jis išliks tik kaip akademinis pasipaišymas.. Manau tą puikiai galima taikyti ir fotografijai
Vat kokią tiradą dėjau
gal kas pataisys, jei į lankas prirašiau
Naujokai junkitės