o kazin ima kysius regitrininkai? gal susiduret kas nors su tuo,gal buna tokiu kurie tiesiai sviesiai pasako?
Sveikos
Kaip faina, kad yra šita temelė, per vakar ir šiandien viską perskaičiau, ir jau jaučiuos geriau pažįstanti tą velnio Regitrą
Kai teoriją laikiau (ačiū Dievui, iškart sėkmingai), tai mačiau toookius rūškanus Regitros instruktorių veidus, kad net šiurpas paėmė pagalvojus, kad pas tuos pikčiurnas reiks laikyt... Kaži, ar čia tik Vilniuj tokie surūgę
Tiesa, jau sugalvojau, kad neisiu laikyt per pilnatį Galit juoktis, bet pastebėjau, kad man tom dienom būna visiškas šyzas, nervuota, pikta, o ir nemažai aplinkinių, rodos, paveikia ... Neveltui pusseserė, dirbanti psichiatrinėje, sako, kad per pilnatį visi ligoniai dvigubai daugiau siautėja, nespėja vaistų duot....
Beje, kiek supratau, tai Vilniaus Regitroj yra tik viena Astra? O kurių mašinyčių daugiausia - Polo ar Golfų? Aš važinėju su Golfu penktuku, tai mėgčiau ir egzui ant tos pačios mašinytės papult, ar bent ant Polo, vis tiek per daug nesiskirs, tik mažesnė...
Ir dar klausimėlis - kiek kartų galima perjunginėt pavarą iš pirmos į atbulinę ar atvirkščiai aikštelėje? Jei pvz. jau apsisukus T formos sankryžoj ir pradėjus važiuot lauk, matai, kad nepavyks iš jos išvažiuot nekliudžius juostos, ar galima dar įjungt atbulinį? Ar čia jau būtų KK?
Tikiuosi, sugebėjau išaiškint klausimą
Kaip faina, kad yra šita temelė, per vakar ir šiandien viską perskaičiau, ir jau jaučiuos geriau pažįstanti tą velnio Regitrą
Kai teoriją laikiau (ačiū Dievui, iškart sėkmingai), tai mačiau toookius rūškanus Regitros instruktorių veidus, kad net šiurpas paėmė pagalvojus, kad pas tuos pikčiurnas reiks laikyt... Kaži, ar čia tik Vilniuj tokie surūgę
Tiesa, jau sugalvojau, kad neisiu laikyt per pilnatį Galit juoktis, bet pastebėjau, kad man tom dienom būna visiškas šyzas, nervuota, pikta, o ir nemažai aplinkinių, rodos, paveikia ... Neveltui pusseserė, dirbanti psichiatrinėje, sako, kad per pilnatį visi ligoniai dvigubai daugiau siautėja, nespėja vaistų duot....
Beje, kiek supratau, tai Vilniaus Regitroj yra tik viena Astra? O kurių mašinyčių daugiausia - Polo ar Golfų? Aš važinėju su Golfu penktuku, tai mėgčiau ir egzui ant tos pačios mašinytės papult, ar bent ant Polo, vis tiek per daug nesiskirs, tik mažesnė...
Ir dar klausimėlis - kiek kartų galima perjunginėt pavarą iš pirmos į atbulinę ar atvirkščiai aikštelėje? Jei pvz. jau apsisukus T formos sankryžoj ir pradėjus važiuot lauk, matai, kad nepavyks iš jos išvažiuot nekliudžius juostos, ar galima dar įjungt atbulinį? Ar čia jau būtų KK?
Tikiuosi, sugebėjau išaiškint klausimą
Aha, tai reiškia, dukart galiu įjungt pirmą bėgį, teisingai supratau? (pardon už žioplumą, jei ką )
Oi, tiesą sakant, labai bijau neišlaikyt... Tiksliau, bijau, kad neišlaikius pulsiu į savigraužą, paims neviltis ir t.t. (žinant save, tai pilnai tikėtina). O iš pirmo karto išlaikyt faktiškai nesitikiu, nors vairuoju (nelegaliai, 'tsakant, su šeimos nariais ar draugais) jau kokius 8 metus, ir visuomet viskas ok buvo. Bet kas gali žinot, kaip reaguosiu į egzaminą, be to, juk ir nuo instruktoriaus daug priklauso... O šiandien pvz. vairuojant specialiai stebėjau save, ir atradau, kad turiu visokių įpročių, kurie pagal Regitros taisykles jau būtų skaitomi klaidom, pvz. rankas laikau įvairiai, vairą atsukant leidžiu lengvai praslyst, dažnai išmynus sankabą pristabdau, nors galėčiau tiesiog varikliu sulėtint, apie kojos nukėlimą nuo sankabos per 3 ar 5 sekundes, ar per kiek ten reikalaujama išvis patyliu - na, nukeliu tikrai aš tą koją, nelaikau įmynus, bet paskaičius reikalavimus tuoj įsivarysiu paranoją, kad išvis baisu bus tą sankabą liest
Atbuliniu tai išvis savamokslė, kai pradėjau mokytis, tai tiesiog "trial and error" būdu, kol pavyko, ir taip ir parkuojuos visad.. O ar čia gerai pagal visagalę Regitrą ar neteisingai, tai velniaži...
Žodžiu, ima paranoja, kaip išmušt įsisenėjusius vairavimo įpročius, ir kaip įsisavint Regitros norimus įpročius Gal jau per daug panikuoju ir mastau apie smulkmenėles, bet šakės, tragiškai bijau neišlaikyt, ir visai dinginėja pasitikėjimas savim
Oi, tiesą sakant, labai bijau neišlaikyt... Tiksliau, bijau, kad neišlaikius pulsiu į savigraužą, paims neviltis ir t.t. (žinant save, tai pilnai tikėtina). O iš pirmo karto išlaikyt faktiškai nesitikiu, nors vairuoju (nelegaliai, 'tsakant, su šeimos nariais ar draugais) jau kokius 8 metus, ir visuomet viskas ok buvo. Bet kas gali žinot, kaip reaguosiu į egzaminą, be to, juk ir nuo instruktoriaus daug priklauso... O šiandien pvz. vairuojant specialiai stebėjau save, ir atradau, kad turiu visokių įpročių, kurie pagal Regitros taisykles jau būtų skaitomi klaidom, pvz. rankas laikau įvairiai, vairą atsukant leidžiu lengvai praslyst, dažnai išmynus sankabą pristabdau, nors galėčiau tiesiog varikliu sulėtint, apie kojos nukėlimą nuo sankabos per 3 ar 5 sekundes, ar per kiek ten reikalaujama išvis patyliu - na, nukeliu tikrai aš tą koją, nelaikau įmynus, bet paskaičius reikalavimus tuoj įsivarysiu paranoją, kad išvis baisu bus tą sankabą liest
Atbuliniu tai išvis savamokslė, kai pradėjau mokytis, tai tiesiog "trial and error" būdu, kol pavyko, ir taip ir parkuojuos visad.. O ar čia gerai pagal visagalę Regitrą ar neteisingai, tai velniaži...
Žodžiu, ima paranoja, kaip išmušt įsisenėjusius vairavimo įpročius, ir kaip įsisavint Regitros norimus įpročius Gal jau per daug panikuoju ir mastau apie smulkmenėles, bet šakės, tragiškai bijau neišlaikyt, ir visai dinginėja pasitikėjimas savim
QUOTE(Artemidka @ 2008 02 25, 13:10)
o, kaip manot, ar yra didelis skirtumas, koks regitrininkas egzaminuos?
manau, kad taip
QUOTE(Kitty23 @ 2008 02 25, 10:16)
niu tikiuosi treciadieni isgirsim geras naujienas As tai su astra niekad nesu vaziavusi tai bijau ja per egza gauti o kelinta karta laikysi
jau nebeskaiciuoju ar 6 ar 7 nezinau, depresija ima itariu, kad taip as jos nepaimsiu. o astros ,bent jau man pasirode, sunkiau i kalna traukia, su golfuku lengviau
QUOTE(Artemidka @ 2008 02 25, 09:46)
bet įvažiavimas į garažą statmenai galu provalas visiškas. beveik niekas ir neatliko šio pratimo iš pirmo karto: kairieji ratai važiuoja už linijos, nepataiko į parkavimo vietą. tada reikia daryti pavarų perjungimą, ir užsidirbi balų.
o tai dažniausiai pasitaikantis manevras, dažniausiai trečiu jį atlieka.
pati dėl šito neišlaikiau, nors aikštelėje buvau net nežinau kiek daug kartų: pagavau, kad antras imitatrius, žymintis parkavimo vietos kampą atsirastų per galinį folksvageno ortakio vidurį (kaip ir mokė instruktorius aikštelėje), tačiau pamačiau, kad važiuoju vos vos už linijos. padariau išvadą, kad privažiuoti reikia tiek, kad vos vos matyti per šoninį galinį langą lazdą, žyminti garažo kairįjį kampą.
dar pastebėjo, kad dauguma privažiuoja per arti prie lazdų iš dešinio šono, maksimalus atstumas- 2m.
o tai dažniausiai pasitaikantis manevras, dažniausiai trečiu jį atlieka.
pati dėl šito neišlaikiau, nors aikštelėje buvau net nežinau kiek daug kartų: pagavau, kad antras imitatrius, žymintis parkavimo vietos kampą atsirastų per galinį folksvageno ortakio vidurį (kaip ir mokė instruktorius aikštelėje), tačiau pamačiau, kad važiuoju vos vos už linijos. padariau išvadą, kad privažiuoti reikia tiek, kad vos vos matyti per šoninį galinį langą lazdą, žyminti garažo kairįjį kampą.
dar pastebėjo, kad dauguma privažiuoja per arti prie lazdų iš dešinio šono, maksimalus atstumas- 2m.
ka reiskia trečiu jį atlieka?
mane instruktorius mokino, kad turi pasislepti kuoliukas uz soninio galinio lango. ir privaziavus kuoliukus vaira sukteleti i kaire, taip atsistoji siek tiek istriziau. o atstumas 2m is Regitros :3.4.1. pradedant manevrą sustotų ne arčiau kaip 50 cm, bet ne toliau kaip 1 m atstumu iš šono nuo stovinčios transporto priemonės;
man vienas egzaminuotojas kaisiojo popierius
o kad daznas tai is patirties galiu pasakyti 4 kartus gavau tiesu, 1 karta sonini
QUOTE(Artemidka @ 2008 02 25, 13:35)
Basava, a r dar jauti susijaudinimą prieš egzą, kai eni laikyti???
ne, kojos per trecia laikyma aikstelej nebedrebejo. tik sunervina, kai matau kad per langa matuoja atstumus, ir jei trukdo burbuliuodami