QUOTE(Danciux @ 2008 09 16, 10:54)
ir dar truputis faktu kas pirmi pradejo naudot doch tipo variklius? kas pirmi i dyzelius idiege comon rail sistema? kodel visur pirma alfa? o gal ji ne tokia jau bloga, prie ko cia fiat lancia ir alfa teisingai tai tas pats fiat auto spa, bet nepamirskim,kad jam dar priklauso ferrai ir maserati gal tai irgi du lauzai turintys tik zinomus vardus?
Nagi nagi... pakalbam, kas pirrmi sukure Vankel tipo rotorini varikli, kas pirmi sukure VTEC, VVT-i sistemas, kas sukure opozicini varikli, kas gamina geriausius pasaulyje 4x4 automobilius, kas pirmi sukure vandeniliu varoma automobili, kas pirmi sukure hibridini automobili, kas sukure galingiausia pasaulyje W12 dyzelini varikli. Pagalvojam, tada parasom atsakyma.
O kol galvojam ir nesugalvojam, pasiskaitom dar siek tiek:
S2000 modeliui priklauso pasaulio rekordas: kiekvienam litrui darbo tūrio priklauso po 120 AG tokio galingo variklio dar nepavyko sukonstruoti nė vienai pasaulio automobilių gamybos kompanijai. Honda kompanijai ir iki šiol priklausė analogiškas rekordas vienam litrui darbo tūrio Integra Type R modelyje buvo išspausti 105,7 arkliai, o Honda Civic Type R 115,7.
Tai kur cia ta visur pirma Alfa? Gal laikas nusiimti akinukus rozinius?
Ir dar.... paaiskinam kodel geras daiktas taip greitai nuverteja?
Kodel AR per metus parduodama tiek kiek BMW per menesi?
Kaip cia tokio gero daikto niekas nebeperka? Aaaaa?
Tai kaip ten del komplektacijos, likutines vertes ir kainos ir kokybes santykio?
Kaip ten su tom lazybom? Juk AR isliekamoji verte labai gera, ypac pasiziurejus i Lietuvos draudimo KASKO "Alfa Romeo" verciu lenteles Lazinames ir uzsidirbsite 1000 Lt, tik kazkaip turiu nuojauta, kad jus ir pats puikiai suprantate, kuris automobilis nuverteja daugiau, tik bandote save paguosti...