QUOTE(Pupulia @ 2008 09 15, 11:03)
Klausykit gerbiamas Tadas_Blinda, japoniska kokybė buvo vertinama senais "Tarybų sąjungos laikais", kaip ir vokiska. Va tada galima buvo sakyti, uz didelius pinigus nusipirkau gera japoniska ar vokiska daikta. XXI amziuje zmones vertina unikaluma, isskirtinuma, patoguma bei dizaina. Kokybe vertina prienamom kainom. Jei jau prabilom apie kainas, tai palyginimui noriu pateikti kelis kriterijus.
PVZ: paimkim Japoniska masina 2007 metu "Tojota Avensis" pikapas ir italiska 2007 metu "Alfa Romeo 159" taip pat pikapas.
1. Dizainas - niekamam nepaslaptis kad italu "Pininfarina" dizainas stovi I vietoj, ko negalima pasakyti apie Toyota.
2. Vaziuokle - neveltui AR 159 priskirta limuzino klasei. Komfortabilumas garantuotas.
3. Komplektacija - 100% geresne uz "Toyota"
4. Remontas - praejo tie laikai, kai uz italisku masinu detales reikejo pakloti nemazus pinigus. Kainos prieinamos, kokybe pagal kaina. Noriu pasakyti tai, kad jei pirksit "levas" detales - tai ir turesite tokia pat kokybe. Orginali detale tarnauja zymiai ilgiau, o kainu skirtumas - keli desimtys Lt. Cia sutikciau su tuo, kad sis kriterijus tinka bet kokios markes automobiliui. Visus automobilius reikia taisyti.
5. Na ir pagaliau kaina - siu 2 automobiliu kaina vienoda - 55000,00 Lt.
As rinkciausi "AR 159"
O kuri autombili pasirinksite Jus?
Tadai - nereikia "deti" visom keturiom ant italisku auto, nezinant ju privalumu ir trukumu. Jei nepatinka italiski auto - tai ir sedek japonisku automobiliu gerbeju forume - netrukdyk zmonems dziaugtis, tuo ka turi.
PVZ: paimkim Japoniska masina 2007 metu "Tojota Avensis" pikapas ir italiska 2007 metu "Alfa Romeo 159" taip pat pikapas.
1. Dizainas - niekamam nepaslaptis kad italu "Pininfarina" dizainas stovi I vietoj, ko negalima pasakyti apie Toyota.
2. Vaziuokle - neveltui AR 159 priskirta limuzino klasei. Komfortabilumas garantuotas.
3. Komplektacija - 100% geresne uz "Toyota"
4. Remontas - praejo tie laikai, kai uz italisku masinu detales reikejo pakloti nemazus pinigus. Kainos prieinamos, kokybe pagal kaina. Noriu pasakyti tai, kad jei pirksit "levas" detales - tai ir turesite tokia pat kokybe. Orginali detale tarnauja zymiai ilgiau, o kainu skirtumas - keli desimtys Lt. Cia sutikciau su tuo, kad sis kriterijus tinka bet kokios markes automobiliui. Visus automobilius reikia taisyti.
5. Na ir pagaliau kaina - siu 2 automobiliu kaina vienoda - 55000,00 Lt.
As rinkciausi "AR 159"
O kuri autombili pasirinksite Jus?
Tadai - nereikia "deti" visom keturiom ant italisku auto, nezinant ju privalumu ir trukumu. Jei nepatinka italiski auto - tai ir sedek japonisku automobiliu gerbeju forume - netrukdyk zmonems dziaugtis, tuo ka turi.
Kalbant apie isliekamaja verte ir mano mineta pavyzdi su RAV4. Sis automobilis 2007 m. yra pripazintas kaip turintis "Highest Retained Value". Ar bent vienas AR automobilis yra pelnes toki ivertinima?
Dizainas:
2008 metu geriausio dizaino automobiliu pasaulyje pripazinta AUDI R8.
Patinka pikapai? OK imam kita japoniška auto, naujausia Honda kurini Accord. Ziurim ka turim: One of the most prestigious and sought-after awards in the world has been won by the new Honda Accord Tourer (for Europe). The 51st International Red Dot Award for high design quality now belongs to the sharp Accord Tourer. This is actually the third time Honda has received the nod on this particular award, the first being for Honda 2000 in 2001 and Civic in 2006. Dabar prasom pavardinti bent keleriu metu AR automobiliu laimejimus dizaino srityje.
Visi cia saukia dizainas, dizainas o kur tie vertinimai ir pasaulinis pripazinimas? Gal as koks senamadiskas, nes mazesniu AR modeliu dizainui iki pvz. Japonisko kosminio CIVIKO, oi kaip dar toli. Gal dar norite variklius panagrineti, koks gamintojas kokiose kategorijose sukuria geriausius variklius.
Nuo 2005 m. iki 2008 m. nei vieno italisko variklio TOPuose isskyrus Fiat dyzelini common rail varikli. http://wardsauto.com...s/2008/tenbest/
1. Del dizaino jau kalbejom, cia skonio reikalas, bet jei parodysite AR 159 dizaino pasaulini pripazinima ir TOPu virsuje, buciau dekingas.
2. Kaip jau issiaiskinom AR negamina nei vieno limuzino klases automobilio. Kad suprastumete, kas yra vaziavimo komfortas jums reiketu pravaziuoti su Citroen C6 ar bent jau Honda Legenda.
3. Jus gal palyginkite analogisku automobiliu bazine iranga, o veliau ir papildoma iranga (nepamirskite ir kainos), tada pamatysite, kaip yra is tiesu. AR 159 Impression iranga yra visiskas kibiras, Toyota standarte turi Automobilio stabilumo kontrolės sistema (su TRC ir BA), 7 LCD ekrana, radio aparaturos valdyma ant vairo, CD palaiko MP3 ir WMA formatus, sildomos sedynes ir veidrodėliai, borto kompiuteris - jau seniai jokia prabanga Toyota modeliuose. Vienintelis dalykas lyginant bazinius modelius, tai kad Avensis neturi galiniu langu pakeleju. Lyginant papildoma komforto iranga, tai AR išsiskiria tik 3 zonu klimato kontrole, taciau i si modeli nemontuojama gamykline navigacija, net ir panorejus. Pasirinkus prabangiausia AR modeli, jums teks papildomai moketi uz odinius fotelius, uz xenon zibintus, priekinio keleivio keliu saugos oro pagalve, stoglangi, parkavimo daviklius, CD keitikli, aparatūra palaikančia MP3 formata, sildomas priekines sedynes ir pan. Tuo tarpu brangiausias Avnensis modelis turi ne tik visus minetus privalumus, bet ir dar daugiau, taciau net pacio prabangiausio AVENSIS modelio kaina nesiekia 100 000 Lt, tuo tarpu pats brangiausias AR 159 kainuoja 123 500 Lt, sukrovus visus norimus privalumus jis kainuotu apie 145 000 Lt, t.y. net 50 proc. brangiau nei Arensis. Jei AR butu tikrai savo klases ir segmento lyderis, sis automobilis neuzsistovetu salone, o butu mielai perkamas vietoje Merso, BMW arba AUDI. Tad jus man paaiskinite, kodel tokio gero automobilio niekas neperka, o renkasi BMW, MB, AUDI. Kalbu ne tik apie Lietuva, nes jusu atsakyma, jau galiu nuspeti, lietuviai neturi skonio, kvaili ir t.t. Bet kad 159 AR pardavimai Europoje taip pat neblizga. Kame reikalas?
4. Kalbam apie naujus automobilius. Tai gal pakalbekime apie garantine prieziura, jos kainas ir trukme? Kaip ten yra, priminkite man prasau kiek ten AR suteikia 159 modeliui garantijos?
Viesa paslaptis, kad jei nenori lankytis garantiniame servise pirk japoniška automobili ir AR siuo poziuriu velkasi gendamiausiu automobiliu saraso dugne, tai pripazysta patys gamintojai, t.y. kad turi problemu su automobiliu kokybe, taciau keista, kad to nepripazysta tie kurie tais automobiliais vazineja.
5.Kaina: Geras naujas Avensis kainuoja apie 70 000 Lt http://www.toyota.lt...s/campaign.aspx
Padoresnis naujas 159 kainuoja virs 100 000 Lt.
2006 m. AR 159 kainuoja apie 70 000 Lt (prarandate apie 37,5 proc. vertes)
2006 m. Avensis kainuoja apie 50 000 Lt (prarandate apie 28 proc. vertes)
Kaip vertina pats gamintojas savo automobilio isliekamaja verte galima ivertinti perkant automobili lizingu su likutine verte, t.y. kai gamintojas isipareigoja atpirkti savo automobili uz tam tikra suma. Siulau lazintis tarkim is 1000 Lt, kad bet kurio Toyota modelio, lyginant su analogišku AR konkurentu, išliekamoji verte (procentais) po 5 metu eksploatacijos bus didesne. Jei tikite tuo ka rasote, turite lengva proga užsidirbti lengvu pinigu. Bet jusu atsakyma galima nuspeti jau dabar , nes aisku kaip diena, kas daugiau nuverteja ir kodel. Bet jei nesioji rozinius akinukus, tai kur gali daugiau paguosti save, jei ne siame forume