Labas vakarėlis
Buvo atlėkę žmonės žiūrėt mano senojo mašiniuko, sako kodėl parduodat , sakau kitą nusipirkau , klausia kokią , sakau NEPOPULIARIĄ TOKIĄ
Na ir kai pasakiau , tai sako oi tai sunku bus po šitos kitą išsirinkt , sakau kodėl , ir nustebau kai atsakymas buvo - galingas, stiliovas, patogus automobilis Nu va kaip smagu , kad ne visų nuomonė tokia kaip JO.
p.s tuoj ateis JIS ir sudirbs
QUOTE(astulkinas @ 2008 09 11, 22:10)
Labas vakarėlis
Buvo atlėkę žmonės žiūrėt mano senojo mašiniuko, sako kodėl parduodat , sakau kitą nusipirkau , klausia kokią , sakau NEPOPULIARIĄ TOKIĄ
Na ir kai pasakiau , tai sako oi tai sunku bus po šitos kitą išsirinkt , sakau kodėl , ir nustebau kai atsakymas buvo - galingas, stiliovas, patogus automobilis Nu va kaip smagu , kad ne visų nuomonė tokia kaip JO.
p.s tuoj ateis JIS ir sudirbs
Buvo atlėkę žmonės žiūrėt mano senojo mašiniuko, sako kodėl parduodat , sakau kitą nusipirkau , klausia kokią , sakau NEPOPULIARIĄ TOKIĄ
Na ir kai pasakiau , tai sako oi tai sunku bus po šitos kitą išsirinkt , sakau kodėl , ir nustebau kai atsakymas buvo - galingas, stiliovas, patogus automobilis Nu va kaip smagu , kad ne visų nuomonė tokia kaip JO.
p.s tuoj ateis JIS ir sudirbs
nu va kaip smagu
ir dar seip pamasciau,kad gi norvegai turi laabai daug pinigu,vazineja su naujausiom masinom,bet ziuriu ir jie i AR nespjauna,patinka ir jiem italu dizainas.
Pasiėmiau šiandien savo gražuolytę
Danciux ivėlė klaidą,nes jau senokai ubagų Ferrari yra vadinamas Opel Calibra......
[/quote]
dar kai musu zemele nebuvo macius zopeliu, taip buvo pramintas ar 33 su opoziciniu varikliu,o kas liecia zopeli tai jis gali but tik savaiminio issilengvinimo karalius, kas met pats tiuninguojasi ir isilengvina , kas liecia eksplotacija, tai per visus tuos metus kiek estu turejas alfu, ir jomis vazinejuos, neturejau ne vieno rimto gedimo, tik dabar mano 164 prireike pakeist stabdziu diskus ir kaladeles, nepamirskim, kad auto pagamintas gerokai seniau nei kazkokio pono giriama toyota, paziuresim kaip toks auto bus eksplotuojamas sulaukes tokio amziaus kaip mano , kas liecia ekonomija tai nesiskundziu, daliu pilna o ir kainuoja ne 84 k o tik 4
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 10, 09:13)
O jus jei ka nors gero apie AR netycia suzinosite irgi parasykite
Papildyta:
Toyota RAV4 pirktas 2001 m., rida - 0 km, kaina - 82 000 Lt - parduotas 2006 m., rida 80 000 km, kaina 48 000 Lt. Per penkis metus nei vieno gedimo, garantinis aptarnavimas ir prieziura (tepalu keitimas ir automobilio bukles patikrinimas) Tokviloje apie 2500 Lt, per visus penkis metus. Per visa laika papildomai keistos kaladeles (viena karta). Absoliuciai nei vieno gedimo per 5 metus!
Kas nori kokybes perka japoniskus automobilius. Kas nori bedos perka, patys zinote ka...
Papildyta:
Toyota RAV4 pirktas 2001 m., rida - 0 km, kaina - 82 000 Lt - parduotas 2006 m., rida 80 000 km, kaina 48 000 Lt. Per penkis metus nei vieno gedimo, garantinis aptarnavimas ir prieziura (tepalu keitimas ir automobilio bukles patikrinimas) Tokviloje apie 2500 Lt, per visus penkis metus. Per visa laika papildomai keistos kaladeles (viena karta). Absoliuciai nei vieno gedimo per 5 metus!
Kas nori kokybes perka japoniskus automobilius. Kas nori bedos perka, patys zinote ka...
Klausykit gerbiamas Tadas_Blinda, japoniska kokybė buvo vertinama senais "Tarybų sąjungos laikais", kaip ir vokiska. Va tada galima buvo sakyti, uz didelius pinigus nusipirkau gera japoniska ar vokiska daikta. XXI amziuje zmones vertina unikaluma, isskirtinuma, patoguma bei dizaina. Kokybe vertina prienamom kainom. Jei jau prabilom apie kainas, tai palyginimui noriu pateikti kelis kriterijus.
PVZ: paimkim Japoniska masina 2007 metu "Tojota Avensis" pikapas ir italiska 2007 metu "Alfa Romeo 159" taip pat pikapas.
1. Dizainas - niekamam nepaslaptis kad italu "Pininfarina" dizainas stovi I vietoj, ko negalima pasakyti apie Toyota.
2. Vaziuokle - neveltui AR 159 priskirta limuzino klasei. Komfortabilumas garantuotas.
3. Komplektacija - 100% geresne uz "Toyota"
4. Remontas - praejo tie laikai, kai uz italisku masinu detales reikejo pakloti nemazus pinigus. Kainos prieinamos, kokybe pagal kaina. Noriu pasakyti tai, kad jei pirksit "levas" detales - tai ir turesite tokia pat kokybe. Orginali detale tarnauja zymiai ilgiau, o kainu skirtumas - keli desimtys Lt. Cia sutikciau su tuo, kad sis kriterijus tinka bet kokios markes automobiliui. Visus automobilius reikia taisyti.
5. Na ir pagaliau kaina - siu 2 automobiliu kaina vienoda - 55000,00 Lt.
As rinkciausi "AR 159"
O kuri autombili pasirinksite Jus?
Tadai - nereikia "deti" visom keturiom ant italisku auto, nezinant ju privalumu ir trukumu. Jei nepatinka italiski auto - tai ir sedek japonisku automobiliu gerbeju forume - netrukdyk zmonems dziaugtis, tuo ka turi.
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 07, 22:14)
Tai nesiteisink, rasyk AR privalumus. Tokius, kaip dizainas, automobilio pigumas, vaziavimo komfortas cia jau visi girdejo.
Dabar gali ir tu pasekti pasaka, apie AR. Tik kodel toks geras automobilis nupinga 75 proc. per 6-7 metus Tuo tarpu, kai analogiskos klases pvz. vokiski ar japoniski automobiliai pinga dvigubai maziau, nors pradne kaina yra tokia pati, o kartais nauji japoniski auto kainuoja net 20 proc. pigiau nei analogiski AR... Kaip cia taip yra, kad tie kurie perka naujus automobilius, neperka tokio gero automobilio kaip Alfa Romeo? Gal jie protingi ir zino, kad nusipirkes AR, nusipirksi sau problema. O gal jie tiesiog kvailiai ir nesupranta ka reikia pirkti?
Dabar gali ir tu pasekti pasaka, apie AR. Tik kodel toks geras automobilis nupinga 75 proc. per 6-7 metus Tuo tarpu, kai analogiskos klases pvz. vokiski ar japoniski automobiliai pinga dvigubai maziau, nors pradne kaina yra tokia pati, o kartais nauji japoniski auto kainuoja net 20 proc. pigiau nei analogiski AR... Kaip cia taip yra, kad tie kurie perka naujus automobilius, neperka tokio gero automobilio kaip Alfa Romeo? Gal jie protingi ir zino, kad nusipirkes AR, nusipirksi sau problema. O gal jie tiesiog kvailiai ir nesupranta ka reikia pirkti?
cia tamstos smegenis nuverteja po 6-7 meteliu nebent, pvz alfa 156 nauja kainavo apie 100k normali komplektacija, dabar toks auto 6-7m kainuoja apie 35 -40k kur tas nuvertejimas? sekantis dalykas, pats ieskau sau 166 g3 versijos arba vadinamo facelifto, kuriu musu zemelei dar nedaug vaikstai po turgu nete landzioji ir t.t. turgui auto pasirinkimkas didelis ypac 156 mazdaug 2000m vienu kaina gali but 8000lt kitu apie 15 , nupirkes ta uz 8 nesistebesiu kad sukisi dar tiek pat, jai auto tvarkingas tau joks italas ar vokietis jo neparduos ir vazines tol kol biret prades, kai jau tas atsitinka tai ir stumdo juos. normalus paiturintis pilietis papigiam irgi nepaleis,nes jis ivertins jos bukle ir paprasys tikrai jos vertu pinigu. jai nusiperki lauza nieks nekaltas. visos auto turi savu + ir - italas gal tik su elektra nelabai draugauja kai auto jau buna daugiau kaip 10 meteliu,
Papildyta:
QUOTE(Pupulia @ 2008 09 15, 10:03)
Klausykit gerbiamas Tadas_Blinda, japoniska kokybė buvo vertinama senais "Tarybų sąjungos laikais", kaip ir vokiska. Va tada galima buvo sakyti, uz didelius pinigus nusipirkau gera japoniska ar vokiska daikta. XXI amziuje zmones vertina unikaluma, isskirtinuma, patoguma bei dizaina. Kokybe vertina prienamom kainom. Jei jau prabilom apie kainas, tai palyginimui noriu pateikti kelis kriterijus.
PVZ: paimkim Japoniska masina 2007 metu "Tojota Avensis" pikapas ir italiska 2007 metu "Alfa Romeo 159" taip pat pikapas.
1. Dizainas - niekamam nepaslaptis kad italu "Pininfarina" dizainas stovi I vietoj, ko negalima pasakyti apie Toyota.
2. Vaziuokle - neveltui AR 159 priskirta limuzino klasei. Komfortabilumas garantuotas.
3. Komplektacija - 100% geresne uz "Toyota"
4. Remontas - praejo tie laikai, kai uz italisku masinu detales reikejo pakloti nemazus pinigus. Kainos prieinamos, kokybe pagal kaina. Noriu pasakyti tai, kad jei pirksit "levas" detales - tai ir turesite tokia pat kokybe. Orginali detale tarnauja zymiai ilgiau, o kainu skirtumas - keli desimtys Lt. Cia sutikciau su tuo, kad sis kriterijus tinka bet kokios markes automobiliui. Visus automobilius reikia taisyti.
5. Na ir pagaliau kaina - siu 2 automobiliu kaina vienoda - 55000,00 Lt.
As rinkciausi "AR 159"
O kuri autombili pasirinksite Jus?
Tadai - nereikia "deti" visom keturiom ant italisku auto, nezinant ju privalumu ir trukumu. Jei nepatinka italiski auto - tai ir sedek japonisku automobiliu gerbeju forume - netrukdyk zmonems dziaugtis, tuo ka turi.
PVZ: paimkim Japoniska masina 2007 metu "Tojota Avensis" pikapas ir italiska 2007 metu "Alfa Romeo 159" taip pat pikapas.
1. Dizainas - niekamam nepaslaptis kad italu "Pininfarina" dizainas stovi I vietoj, ko negalima pasakyti apie Toyota.
2. Vaziuokle - neveltui AR 159 priskirta limuzino klasei. Komfortabilumas garantuotas.
3. Komplektacija - 100% geresne uz "Toyota"
4. Remontas - praejo tie laikai, kai uz italisku masinu detales reikejo pakloti nemazus pinigus. Kainos prieinamos, kokybe pagal kaina. Noriu pasakyti tai, kad jei pirksit "levas" detales - tai ir turesite tokia pat kokybe. Orginali detale tarnauja zymiai ilgiau, o kainu skirtumas - keli desimtys Lt. Cia sutikciau su tuo, kad sis kriterijus tinka bet kokios markes automobiliui. Visus automobilius reikia taisyti.
5. Na ir pagaliau kaina - siu 2 automobiliu kaina vienoda - 55000,00 Lt.
As rinkciausi "AR 159"
O kuri autombili pasirinksite Jus?
Tadai - nereikia "deti" visom keturiom ant italisku auto, nezinant ju privalumu ir trukumu. Jei nepatinka italiski auto - tai ir sedek japonisku automobiliu gerbeju forume - netrukdyk zmonems dziaugtis, tuo ka turi.
galim pataisyt tamsta AR 159 nepriskirta limuzino klasei nes ar isvis tokiu neleidzia 159 yra tik vidutines klases auto,bet savo komfortu gali lygintis su verslo klases auto alfa verslo klases auto tai yra naujoji 169 planuoja isleist tik apie 2010m ko nekantriai kaikas laukia,nes gamintojai zadejo,kad tau bus vel galu varomas auto,o Alfa ir galas varomas tai yra SUPER, tai reikia didele galia ir tikrai gera valdomuma, ka jau irode sportinis flagmanas 8c bei senasis aparatas SZ arba RZ
[quote=Danciux,2008 09 15, 09:46]
Danciux ivėlė klaidą,nes jau senokai ubagų Ferrari yra vadinamas Opel Calibra......
[/quote]
dar kai musu zemele nebuvo macius zopeliu, taip buvo pramintas ar 33 su opoziciniu varikliu,o kas liecia zopeli tai jis gali but tik savaiminio issilengvinimo karalius, kas met pats tiuninguojasi ir isilengvina , kas liecia eksplotacija, tai per visus tuos metus kiek estu turejas alfu, ir jomis vazinejuos, neturejau ne vieno rimto gedimo, tik dabar mano 164 prireike pakeist stabdziu diskus ir kaladeles, nepamirskim, kad auto pagamintas gerokai seniau nei kazkokio pono giriama toyota, paziuresim kaip toks auto bus eksplotuojamas sulaukes tokio amziaus kaip mano , kas liecia ekonomija tai nesiskundziu, daliu pilna o ir kainuoja ne 84 k o tik 4
[/quote]
O kas liecia "Ubagu Ferrari" - taip buvo pramintas "Fiat Coupe" automobilis. Nes panasus i Ferrari - o kaina ir kokybe skirta mazas pajamas turintiems zmonems.
Danciux ivėlė klaidą,nes jau senokai ubagų Ferrari yra vadinamas Opel Calibra......
[/quote]
dar kai musu zemele nebuvo macius zopeliu, taip buvo pramintas ar 33 su opoziciniu varikliu,o kas liecia zopeli tai jis gali but tik savaiminio issilengvinimo karalius, kas met pats tiuninguojasi ir isilengvina , kas liecia eksplotacija, tai per visus tuos metus kiek estu turejas alfu, ir jomis vazinejuos, neturejau ne vieno rimto gedimo, tik dabar mano 164 prireike pakeist stabdziu diskus ir kaladeles, nepamirskim, kad auto pagamintas gerokai seniau nei kazkokio pono giriama toyota, paziuresim kaip toks auto bus eksplotuojamas sulaukes tokio amziaus kaip mano , kas liecia ekonomija tai nesiskundziu, daliu pilna o ir kainuoja ne 84 k o tik 4
[/quote]
O kas liecia "Ubagu Ferrari" - taip buvo pramintas "Fiat Coupe" automobilis. Nes panasus i Ferrari - o kaina ir kokybe skirta mazas pajamas turintiems zmonems.
na del to ubagu ferrio daug senu geldu taip buvo vadinamu ipac mazesniu su galingais varikliais,o kas liecia fiat coupe tai vazinejantio baidykle ant ratu, tos priekines faros kaip persprogusios varles akys
QUOTE(Danciux @ 2008 09 15, 10:09)
cia tamstos smegenis nuverteja po 6-7 meteliu nebent, pvz alfa 156 nauja kainavo apie 100k normali komplektacija, dabar toks auto 6-7m kainuoja apie 35 -40k kur tas nuvertejimas? sekantis dalykas, pats ieskau sau 166 g3 versijos arba vadinamo facelifto, kuriu musu zemelei dar nedaug vaikstai po turgu nete landzioji ir t.t. turgui auto pasirinkimkas didelis ypac 156 mazdaug 2000m vienu kaina gali but 8000lt kitu apie 15 , nupirkes ta uz 8 nesistebesiu kad sukisi dar tiek pat, jai auto tvarkingas tau joks italas ar vokietis jo neparduos ir vazines tol kol biret prades, kai jau tas atsitinka tai ir stumdo juos. normalus paiturintis pilietis papigiam irgi nepaleis,nes jis ivertins jos bukle ir paprasys tikrai jos vertu pinigu. jai nusiperki lauza nieks nekaltas. visos auto turi savu + ir - italas gal tik su elektra nelabai draugauja kai auto jau buna daugiau kaip 10 meteliu,
Papildyta:
galim pataisyt tamsta AR 159 nepriskirta limuzino klasei nes ar isvis tokiu neleidzia 159 yra tik vidutines klases auto,bet savo komfortu gali lygintis su verslo klases auto alfa verslo klases auto tai yra naujoji 169 planuoja isleist tik apie 2010m ko nekantriai kaikas laukia,nes gamintojai zadejo,kad tau bus vel galu varomas auto,o Alfa ir galas varomas tai yra SUPER, tai reikia didele galia ir tikrai gera valdomuma, ka jau irode sportinis flagmanas 8c bei senasis aparatas SZ arba RZ
Papildyta:
galim pataisyt tamsta AR 159 nepriskirta limuzino klasei nes ar isvis tokiu neleidzia 159 yra tik vidutines klases auto,bet savo komfortu gali lygintis su verslo klases auto alfa verslo klases auto tai yra naujoji 169 planuoja isleist tik apie 2010m ko nekantriai kaikas laukia,nes gamintojai zadejo,kad tau bus vel galu varomas auto,o Alfa ir galas varomas tai yra SUPER, tai reikia didele galia ir tikrai gera valdomuma, ka jau irode sportinis flagmanas 8c bei senasis aparatas SZ arba RZ
Atsiprasau, pasitaisysiu pati, bet ir Jus pataisysiu. Alfa 159 priskirta daugiau nei vidutines klases, o i limuzino klase neiejo del napakankamu gabaritu.
Papildyta:
QUOTE(Danciux @ 2008 09 15, 10:30)
na del to ubagu ferrio daug senu geldu taip buvo vadinamu ipac mazesniu su galingais varikliais,o kas liecia fiat coupe tai vazinejantio baidykle ant ratu, tos priekines faros kaip persprogusios varles akys
Del sio auto pilnai su Jumis sutinku. Cia italai siek tiek "persistenge".
na cia skonio reikalas manau, pvz man kazkada 156 buvo sw buvo tiesiog fantastiskas auto, bet siuo metu negaliu i ji ziuret, atsibodes juodai, pilnos gatves ju ir jokio idomumu,o kokie 3-4 metai atgal, vaziuoji su alfute per gatve ir visi ziuri nes tai tikrai gamintojas kuris sukuria nuostabu dizaina
QUOTE(Danciux @ 2008 09 15, 10:43)
na cia skonio reikalas manau, pvz man kazkada 156 buvo sw buvo tiesiog fantastiskas auto, bet siuo metu negaliu i ji ziuret, atsibodes juodai, pilnos gatves ju ir jokio idomumu,o kokie 3-4 metai atgal, vaziuoji su alfute per gatve ir visi ziuri nes tai tikrai gamintojas kuris sukuria nuostabu dizaina
Siaip as pati vazineju "Lancia Delta HP" 1,9 TD. Eina kaip lialka. Bet italiskos masinos man patinka beveik visos. Aisku yra baisiogalu, bet kur ju nera. Siaip man anksciau labai patiko fiat barcheta - alpau, kaip norejau sio automobiliuko. Dabar i ji negaliu pasiziureti. Dabar alpstu nuo naujos Lancia Delta, kuri dar tik gaminama, bet tuoj iseis i rinka. Tikiuosi po kokiu 10 meteliu galesiu sau leisti ja isigyti . Ir dar labai man patinka AR Brera. Uhhh kokia grazuole.
na visgi alfa 159 buvo priskirtas prestiziniai vidutiniai klasei, tai yra 3 serijos bmw mercedes c klase jaguar x tipo, audi a4 vw pasrat honda acors,toytota avensis ir t.t
Papildyta:
brera kai buvo konceptas buvo pasakiskas dizainas ziurint is sono, kai paleido konvejeri ir idejo ta maza langiuka uz dureliu, man kazkaip savotikskai prarado savo dali zavesio, nors ir toliau atrodo gan ispudingai ir kai kieviena karta pamatau toki aparata gatveja nutysta seeile, Neslepiu kad man Lancios irgi nieko, tikrai fainos auto, ispudingiausia is ju gal butu senoli lancia delta integrale nors pirmam trejetuke tokiu auto stovetu ar 164 q4 versija, kuriu lietuvelei gal tik keletas, toliau butu ar 155q4 na tada jau lancia
Papildyta:
brera kai buvo konceptas buvo pasakiskas dizainas ziurint is sono, kai paleido konvejeri ir idejo ta maza langiuka uz dureliu, man kazkaip savotikskai prarado savo dali zavesio, nors ir toliau atrodo gan ispudingai ir kai kieviena karta pamatau toki aparata gatveja nutysta seeile, Neslepiu kad man Lancios irgi nieko, tikrai fainos auto, ispudingiausia is ju gal butu senoli lancia delta integrale nors pirmam trejetuke tokiu auto stovetu ar 164 q4 versija, kuriu lietuvelei gal tik keletas, toliau butu ar 155q4 na tada jau lancia