beje, o kas tokiam gimtadienyje kalba sako? t..y. konkurssus organizuoja? paacios?
ten pas juos kartais atnaujinama informacija. Pati naudojuosi:)
Sveikutes,
Visas(us) sveikinu su esamais ir artejanciais jubiliejais.
Turiu toki viena saraseli, cia ivairus zaidimai. Gal pagelbes?
Vakarėlių žaidimai
Vaidinimas. Iš svečių tarpo atrenkami penki - aštuoni dalyviai. Kiekvienam iš Jų priskiriamas tam tikras vaidmuo. Po trumpos repeticijos, kurios metu "aktoriams" paaiškinama ką turi daryti kiekvienas personažas, prasideda pagrindinis veiksmas. Renginio vedėjas skaito specialiai paruoštą scenarijų, tuo tarpu "aktoriai" tiksliai atlieka Jiems patikėtus vaidmenis.
Limbo šokio konkursas. Kiekvienas dalyvis bando atsilošęs pralįsti per pastoviai žeminamą kartelę. Iš pradžių kartelė arba virvė laikoma gana aukštai. Kai visi pralenda, kartelė šiek tiek nuleidžiama. Taip kartojama tol, kol pasiekiama riba, kurią įveikia tik patys lanksčiausi.
Madų šou. Konkurso dalyviai suskirstomi į 2-3 komandas. Kiekviena iš jų turi sukurti naują drabužių kolekciją, besinaudodama renginio vedėjo duotais drabužiais.
Dainavimo konkursas. Kiekvienas dalyvis turi sudainuoti visiems žinomą dainą. Renginio vedėjas pasako, kokia intonacija ją reikės atlikti (siūlomos intonacijos: rapas, rokas, opera, kunigo intonacija, romantiška bei pamokanti intonacijos).
Dainų spėjimo konkursas. Svečiai turi atspėti kokiuose filmuose ar animaciniuose filmukuose skamba dainos, kurias sugroja didžėjus.
Specialaus alaus bokalo laikymo konkursas. Konkurso dalyviai turi kiek įmanoma ilgiau išlaikyti specialų, 8 kg. sveriantį alaus bokalą.
Klausimų atsakymų konkursas. Svečiams užduodami linksmi bei nuotaikingi klausimai. Teisingai atsakę į pateiktus klausimus dalyviai apdovanojami.
Komplimentai. Išrenkami keturi - penki dalyviai, kurie paeiliui turi sakyti komplimentus pasirinktam žmogui. Jeigu dalyvis nesugalvoja komplimento per 5 sekundes, jisai iškrenta iš žaidimo. Laimi daugiausiai komplimentų sugalvojęs žmogus.
Rungtis vyrams. Į sceną pakviečiami trys vyrai. Kiekvienam iš Jų paskiriama apibrėžta vieta, į kurią, per nustatytą laiką (1-2 min.) reikia atnešti kiek įmanoma daugiau merginų. Laimi daugiausiai merginų atnešes dalyvis.
Rungtis merginoms. Į sceną pakviečiamos trys - keturios merginos. Kiekvienai merginai priskiriamas vienas teisėjas. Per nustatytą laiką (1-2 min.) merginos turi pabučiuoti kiek įmanoma daugiau Jūsų šventėje esančių vyruku. Bučinius skaičiuoja teisėjai. Laimi daugiausiai vaikinų pabučiavusi mergina.
Įžymybės - Visiems žaidėjams ant nugarų užklijuojami įvairių įžymių žmonių (muzikantų, politikų, mokslininkų) vardai. Kiekvienas žmogus vienu metu gali užduoti renginio vedėjui tris klausimus (pvz.: Ar aš muzikantas? Ar aš aktorius?). Laimi greičiausiai savo personažą įvardines žmogus. Šaltinis www.day.lt
Įdomios vietos. Keliems žaidėjams (trimspenkiems) ant nugarų pakabinami vietų užrašai, pvz. Viešnamis, Gėjų baras, Tualetas, Pirtis ir pan. Po to žaidimo vedėjas kiekvieno iš jų klausia kodėl tau patinka ten lankytis?, kaip dažnai ten lankaisi?, ką ten veiki"?, kokį garsų asmenį norėtum kartu ten pasikviesti ir pan. Kitiems žaidėjams būna saldaus juoko. Šaltinis www.day.lt
Aprenk damą. Merginoms duodama po kaspiną, suvyniotą į kamuolį (apie 10 m ilgio). Vaikinai turi kuo greičiau, neliesdami rankomis, vien lūpomis apvynioti kaspinu savo damą. Šaltinis www.day.lt
Alkotesteris. Ant sienos pritaisomas lapas, ant kurio surašomi laipsniai 20, 30, 40 ir t.t. Vyrai turi pasilenkti pro kojas ir pasiekti rankomis skaičių. Skaičiai surašomi taip, kad mažesnį laipsnių skaičių būtų kuo sunkiau pasiekti, t.y. reiktų kuo aukščiau kelti ranką. Šaltinis www.day.lt
Intonacija. Vakaro vedėjas sugalvoja kokią nors frazę, pvz. Aš labai myliu internetą. Kiekvienas dalyvis iš eilės turi ištarti tą frazę vis kitokia intonacija. Pralaimi tas, kuris nesugalvoja naujos intonacijos. Šaltinis www.day.lt
Sukurk. Vienas žaidėjas pasako sakinį, kurio pirmasis žodis prasideda raide A. Kitas turi jį pratęsti, pradėdamas sakinį žodžiu, kuris prasideda raide B. Taip žaidimas tęsiamas kol baigiama abėcėlė arba kas nors nebesugalvoja, kaip pratęsti pasakojimą. Pvz. Aš išėjau į mišką. Bet pradėjo lyti. Cit pasakė kažkas, tupintis po medžiu... Žaidimas gali būti žaidžiamas ir nebūtinai pratęsiant mintį abėcėline tvarka. Galima žaisti tiesiog kuo greičiau pratęsiant pirmojo žaidėjo pradėtą mintį. Taip sukuriamas improvizacinis kūrinys. Šaltinis www.day.lt
Taip ir Ne. Vakaro vedėjas sugalvoja kokį nors daiktą. Kiti turi išsiaiškinti, kas tai, iš eilės užduodami po klausimą, į kuriuos pirmasis žaidėjas gali atsakyti tik taip arba ne. Pvz., Ar tai vaisius? Taip. Ar jis apvalus? Ne ir pan. Laimi teisingai atspėjęs žaidėjas ar komanda. Šaltinis www.day.lt
Smagaus vakarelio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!