
Jeigu tvarkysi su programa, tai daug laiko neturėtų užimti.
Taigi mano veiksmų planas būtų (t.y. buvo) toks:
1. suvesti pajamas - inkasacijas - kasos likučiai (iš yo išplaukia beveik visi mokesčiai)
2. Sąnaudos - t.y. prekių pirkimas - nuomos išlaidos - tel. - ir pan.
3. Darbo užmokesčio apskaita - sutvarkyti visus tabelius, žiniaraščius, kasos išlaidų orderius - atostogų įsakymus - sodros ataskaitas
4. patikrint visas deklaracijas, kurios buvo pateiktos - pvm, pelno mokesčio, kelių fondo, sodros, gyventojų pajamų mokesčio, jeigu turėjo darbuotojų
5. sutvarkyt visas kitas smulkmenas kurios išlenda darbo eigoje.
Labai svarbu yra sutvarkyt visas deklaracijas VMI ir Sodroje, be to pažiūrėt ar pateikta atskaitomybė įmonių rejestrui (jeigu individualios turi teikt, šioje vietoje abejoju, nes nežinau dabar tiksliai)