Įkraunama...
Įkraunama...

Pastabos iš mokyklos

cia labai nepykit ir nesijuokit uz klausima:
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos? g.gif

ramute53-esi saunuole. thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(uola @ 2005 05 12, 22:22)
Butent prie to bandoma pritempti lietuvos svietimo sistema, bet susiduriama su didziule pasipriesinimo banga. Mat tevai supranta tik pazymio kalba. Ypac gaju palyginti savo vaiko gebejimus su kaimyno vaiko gebejimais, o ne ieskoti kurie vaiko gebejimai yra tik jam mieli ir artimi. Kol yra nuostata visus vaikus "ismokyti" visko, tol bus labai sunku kazka pakeisti smoke.gif


na, ne tik Lietuvoj. mano pusseserė kurį mokėsi pradinėse klasėse JAV. tai ten paprastai mokytojai karpydavo vaikams zuikučius, piešdavo drugelius, bet tėvams mėnesio gale išrašydavo pažymą, kur vaiko žinios įvertinamos pažymiais (procentine išraiška). tai ir vaikų negąsdina, ir tėvams aišku

QUOTE
cia labai nepykit ir nesijuokit uz klausima:
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos? 

pasakysiu kaip buvusi moksleivė. užduodavo po 2-3 praitimus kasdien namie padaryt. niekas nuo to nenumirė
Atsakyti
QUOTE(jėga @ 2005 04 09, 10:23)
Neseniai grįžau iš tėvų susirinkimo, kur klasės auklėtoja mano šeštokui pasiūlė adaptuotą programą blink.gif Žinote, tam reikalingas tėvų sutikimas, todėl aš sakau - na jau NE. Nesu nusistačiusi prieš mokytojus, bet atsiprašau, šiandien jie dirba nežinau kam, bet tik ne mokiniams. Nebėra pedagogų, tik mokytojai. Atėjo, atbarškino pamoką ir viso gero. Nesupratai - tavo reikalas, nepadarei namų darbų - pastaba geriausiu atveju. Mano laikais gi tokius palikdavo po pamokų ir sėdėdavo be jokio papildomo atlygio.
Taip, mano šeštokėlis nėra moksliukas, gal kiek ramesnis nei ramutės, bet išsiblaškęs pakankamai. Pradinėse klasėse buvo prie pavyzdingų, šeštoj - siūlo adaptuotą programą g.gif . Manau, kad tame turi būti atsakingi ne tik tėvai. Jeigu miela mokytoja pasirinko tokį darbelį, tai reikėtų jį atlikti iki galo ar ne? Mano darbas auginti, auklėti.
Dėl pastabų. Manau, kad kiekviena mama puikiai pažysta savo vaiką ir turėtų žinoti kaip reaguoti į vienokias ar kitokias pastabas. Pvz.: "nedirba muzikos pamokoje". Mano sūnus lanko muzikos ansamblį, ir ne šiaip kokį - folklioro blink.gif, miesto mastu. Tai ar ne mokytoja kalta, kad jis nesidomi jos vedamomis pamokomis?
Kitas atvejis: "nemoka anglų k." pažymių knygelėj tik neigiami pažymiai. Išleidau mokytis papildomai, kursuose. Pusę metų mokėjau po 80 lt ir ką. Rezultatas -0.
Tai va, MĮSLIUKE, niekas iš tėvų nelinki savo vaikui blogo, bet šiandien labiau abejingi manau yra mokytojai. Duosi įkišenę - gausi gerus pažymius ir be didelių žinių, neduosi - ... Nekalbu apie visus. Bet gerų, pasišventusių savo darbui PEDAGOGŲ šiandien yra vienetai.

Kažkaip dėl visų rūpesčių, problemų, iškilusių dėl sūnaus mokymosi, elgesio, linkę kaltinti tik mokytojus. Bet viskas prasideda nuo šeimos. Dirbant klasėje yra 15 mokinių, kai kur dar daugiau. Klasėje iš visų vaikų, 5 mokosi pagal adaptuotą programą, 3 - pagal modifikuotą. Per pamoką reikia prieiti prie kiekvieno mokinio ir padėti jam išaiškinti, išspręst užduotį. Manote, tai lengva ir įmanoma? Sunku, nepaprastai sunku. Tokia jau šveitimo sistema.
Sakote, kad mokytojai ateina , atbarškina pamoką ir viskas. Netiesa. Dirbi iki nukritimo, o Jūsų vaikas savo elgesiu ir dažnai žodžiu tik pasako:" Ko čia taip stengiesi? Niekam čia neįdomu, ką tu mums nori pasakyti".Tad nepulkite kaltinti mokytojų, kad jos kaltos, kad pamokos neįdomios,nesudomina vaiko. Stengiesi įtikti kiekvienam vaikui, suki galvą, kaip juos sudominti..Ko tik netenka prigalvoti...Vertiesi per galvą, kad tik tas vaikas išgirstų, ką noriu pasakyti.Ir dažnai viskas būna perniek. Šio laikotarpio vaikai turi didžiules galimybes tobulėti, pažinti, surasti, sužinoti ir t.t. Bet jiems yra visko per daug, tad niekas jiems nebeįdomu, jie visko perkrauti. Sunku sudominti ir priversti jį mokytis.
Adaptuotos ar modifikuotos programos vaikams siūlomos ne UŽ VAIKŲ ELGESĮ PAMOKOJE, siūlomos todėl, kad vaikui per sunki ugdymo programa.Jis turi tam tikrų sutrikimų ir jam reikėtų palengvinti programą.O tai , kaip vaikas mokėsi pradinėje mokykloje ir kaip sekasi pagrindinėje, skiriasi. Pagrindinėje jis gal ir buvo prie pavyzdingųjų, bet perėjus į kitą pakopą, vaikui pasidarė sunku . Juk pagrindinio ugdymo programa sudėtingesnė nei pradinėje mokykloje.
Rašote, kad vaiką leidote mokytis anglų kalbos. Bet po kursų rezultatas toks pat.Ar nevertėtų stabtelėti ir susimąstyti:"Gal iš tiesų Jūsų vaikui reikalinga pagalba?" g.gif
Visas pastabas išsakiau tik draugiškai, prašau neįsižeisti ir priimti tai kaip nuoširdžias pastabėles. biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nersim: 06 rugpjūčio 2007 - 14:00
QUOTE(Nersim @ 2007 08 06, 14:56)
Kažkaip   dėl  visų  rūpesčių, problemų, iškilusių  dėl sūnaus  mokymosi, elgesio, linkę  kaltinti  tik  mokytojus. Bet  viskas  prasideda  nuo  šeimos.   Dirbant  klasėje  yra  15  mokinių, kai  kur  dar  daugiau. Klasėje   iš  visų   vaikų, 5  mokosi  pagal  adaptuotą  programą, 3 -  pagal  modifikuotą.  Per  pamoką  reikia  prieiti  prie  kiekvieno  mokinio  ir  padėti  jam  išaiškinti, išspręst  užduotį. Manote,  tai  lengva  ir  įmanoma? Sunku, nepaprastai  sunku. Tokia  jau  šveitimo  sistema.
  Sakote, kad  mokytojai  ateina  , atbarškina  pamoką  ir  viskas. Netiesa. Dirbi  iki  nukritimo, o  Jūsų  vaikas    savo  elgesiu  ir  dažnai  žodžiu  tik  pasako:" Ko  čia  taip  stengiesi? Niekam  čia  neįdomu, ką  tu  mums  nori  pasakyti".Tad  nepulkite  kaltinti  mokytojų, kad  jos  kaltos, kad  pamokos  neįdomios,nesudomina  vaiko. Stengiesi  įtikti  kiekvienam  vaikui, suki  galvą, kaip  juos  sudominti..Ko  tik  netenka  prigalvoti...Vertiesi  per  galvą, kad  tik  tas  vaikas  išgirstų, ką  noriu  pasakyti.Ir  dažnai  viskas  būna  perniek. Šio  laikotarpio  vaikai  turi  didžiules  galimybes  tobulėti, pažinti, surasti, sužinoti  ir  t.t. Bet  jiems  yra  visko  per  daug, tad  niekas  jiems  nebeįdomu, jie  visko  perkrauti. Sunku  sudominti  ir  priversti  jį  mokytis.
Adaptuotos   ar  modifikuotos  programos    vaikams  siūlomos  ne  UŽ  VAIKŲ  ELGESĮ  PAMOKOJE, siūlomos  todėl, kad  vaikui  per  sunki   ugdymo  programa.Jis  turi  tam  tikrų  sutrikimų  ir  jam  reikėtų  palengvinti  programą.O tai  , kaip  vaikas  mokėsi  pradinėje  mokykloje  ir  kaip  sekasi  pagrindinėje,  skiriasi. Pagrindinėje  jis  gal  ir  buvo  prie pavyzdingųjų, bet  perėjus  į  kitą  pakopą,  vaikui  pasidarė  sunku  . Juk pagrindinio  ugdymo  programa  sudėtingesnė  nei  pradinėje mokykloje.
  Rašote, kad  vaiką  leidote  mokytis  anglų  kalbos. Bet  po  kursų    rezultatas   toks  pat.Ar nevertėtų  stabtelėti  ir  susimąstyti:"Gal  iš  tiesų Jūsų  vaikui  reikalinga  pagalba?" g.gif
  Visas  pastabas  išsakiau  tik  draugiškai, prašau  neįsižeisti  ir  priimti tai   kaip nuoširdžias  pastabėles. biggrin.gif


thumbup.gif to cia ir reikejo. Na, negi del geresnio parasyto pazymio vaikas geriau zinos, kai reikes egzaminus laikyti? Mokykloje dirbti nenoreciau jau vien del to, kad nera pagarbos mokytojui doh.gif ir tai prasideda is seimos. as ir pati kartais (labai kartais) pasakau, kad mokytoja tokia ar kitokia, bet is esmes sunu mokinu gerbti mokytoja (kolkas jos zodis buna sventesnis ir uz mano). mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ČIČI: 06 rugpjūčio 2007 - 22:15
QUOTE(ČIČI @ 2007 08 06, 22:14)
ir pati kartais (labai kartais) pasakau, kad mokytoja tokia ar kitokia, bet is esmes sunu mokinu gerbti mokytoja (kolkas jos zodis buna sventesnis ir uz mano).  mirksiukas.gif

Iš tikrųjų labai svarbu, ar šeimoje vaikas girdi ir jaučia, jog tėvai gerbia mokytojus. Jei šeimoje pasišaipoma iš vieno ar kito mokytojo, iš jų savybių, iš to, kaip tas mokytojas elgiasi per pamokas, vaikas girdi pašaipėles, manote, kad sūnus ar dukra gerbs mokytoją? Čia ir yra problema. Džiaugiuosi tokiais tėveliais kaip ČIČI thumbup.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Nersim @ 2007 08 06, 23:26)
Iš  tikrųjų    labai  svarbu, ar  šeimoje  vaikas  girdi  ir  jaučia, jog  tėvai  gerbia mokytojus. Jei  šeimoje  pasišaipoma  iš  vieno  ar  kito  mokytojo, iš  jų  savybių, iš  to, kaip  tas  mokytojas  elgiasi  per  pamokas, vaikas  girdi  pašaipėles, manote, kad sūnus  ar  dukra  gerbs  mokytoją? Čia  ir  yra  problema. Džiaugiuosi  tokiais  tėveliais  kaip  ČIČI thumbup.gif  4u.gif


aciuks.gif
Atsakyti
4u.gif iš vaikystės prisimenu siaubingą žodį PASTABA.
Pastebėjau, kad klasėje vaikai bijo PASTABOS, o ne to ką jie ne taip padarė.
Jei pastabos būtų veiksmingos, tuomet nebūtų tų "užmirštukų", neatsirastų smurtaujančių vaikų ir t. t. Todėl nesureikšminu vaikams šito dalyko. Kai parodo išsigandusiom akutėm pastabą, kurioje pasakyta, kad ko nors mokinys neatsinešė,tai pasakau taip. "Gerai, kad parašė tai rasi progą atidžiau pasižiūrėti savo pamokų tvarkaraštį"
O vaikai bijo tos pastabos, nes pati mokytoja gąsdina tom pastabom ir dažnai be reikalo. Ir patys vaikai vieni kitus gasdina, "pasakyyyyyyyyysiu mokytojaiiiiiiiii, tai gaaaaausi paaaaaaaastabą" biggrin.gif
Pvz, po ligos pirmą dieną atėjęs vaikas gauna pastabą, kad neišmoko to ir to. Tokiu atveju atrašau atgal kitoje pastabos pusėje, "neišmokome, nes sirgome, bet stengsimės pasitaisyti." Ir tikrai kiek būna praleista pamokėlių viską prisivejam ir išmokstam.
Savo mokiniams pastabų nerašau, nes tikrai vaiką veikia smukdančiai. Juos reikia skatinti, bet ne smukdyti.
Atsakyti
QUOTE(Nersim @ 2007 08 06, 23:26)
Iš  tikrųjų    labai  svarbu, ar  šeimoje  vaikas  girdi  ir  jaučia, jog  tėvai  gerbia mokytojus. Jei  šeimoje  pasišaipoma  iš  vieno  ar  kito  mokytojo, iš  jų  savybių, iš  to, kaip  tas  mokytojas  elgiasi  per  pamokas, vaikas  girdi  pašaipėles, manote, kad sūnus  ar  dukra  gerbs  mokytoją? Čia  ir  yra  problema. Džiaugiuosi  tokiais  tėveliais  kaip  ČIČI thumbup.gif  4u.gif

drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif Taip,nuo tevu cia irgi daug kas priklauso mirksiukas.gif
Atsakyti
Va, kaip tik siandien maniskis parnese pastaba, kad trukde dirbti mokytojai ir buvo isvarytas is klases, as pasakiau, kad labai dziaugciausi jei jis ryt atsiprasytu mokytojos. Tikiuosi taip ir padarys. Jo nebariau, zinau, kad visko pasitaiko.
Atsakyti
Pastabos prasidejo jau pirma mokslo savaite.Ir vis del mustyniu.Klaseje 11 berniuku ir visi pasiute(tik namuos buna kaip angeliukai).Tai pastume,tai ka nors pasake,o maniskis nenusileidzia,duoda atgal. Pamokose megsta pakomentuot.Bet kai mokytoja pasake,kad visa jo judruma atperka tai,jog labai aktyviai dalyvauja pamokose ir labai gerai mokosi,tai mane nuramino.Nuo gruodzio pradejo nesioti akinukus,tai dabar jau taip nesipesa ir jau pusmetis negaunu pastabu,del elgesio.Tik,kad "pamirso atsinesti","nesusitvarke raidyno".Turbut ir klase jau pamazu susigyveno,jog visi is skirtingu darzeliu suejo.
Atsakyti
QUOTE(Gegytė @ 2007 05 22, 18:57)
cia labai nepykit ir nesijuokit uz klausima:
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos? g.gif


Kiek tik širdis geidžia mirksiukas.gif Išskyrus savaitgalius, tada negalima užduot namų darbų smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Makarončikė @ 2008 05 09, 16:27)
Kiek tik širdis geidžia  mirksiukas.gif

iš esmės taip, o bet tačiau.. aštuntokams per savaitę turi būti ne daugiau kaip 10val namų darbų.. tai išeina apie 20 minučių kiekvienam dalykui per dieną maždaug.. Namų darbų trukmę nustato Bendrieji ugdymo planai, Bendrojo lavinimo mokyklos higienos normos ir mokyklos ugdymo planas.
Atsakyti