cia labai nepykit ir nesijuokit uz klausima:
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos?
ramute53-esi saunuole.
QUOTE(uola @ 2005 05 12, 22:22)
Butent prie to bandoma pritempti lietuvos svietimo sistema, bet susiduriama su didziule pasipriesinimo banga. Mat tevai supranta tik pazymio kalba. Ypac gaju palyginti savo vaiko gebejimus su kaimyno vaiko gebejimais, o ne ieskoti kurie vaiko gebejimai yra tik jam mieli ir artimi. Kol yra nuostata visus vaikus "ismokyti" visko, tol bus labai sunku kazka pakeisti
na, ne tik Lietuvoj. mano pusseserė kurį mokėsi pradinėse klasėse JAV. tai ten paprastai mokytojai karpydavo vaikams zuikučius, piešdavo drugelius, bet tėvams mėnesio gale išrašydavo pažymą, kur vaiko žinios įvertinamos pažymiais (procentine išraiška). tai ir vaikų negąsdina, ir tėvams aišku
QUOTE
cia labai nepykit ir nesijuokit uz klausima:
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos?
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos?
pasakysiu kaip buvusi moksleivė. užduodavo po 2-3 praitimus kasdien namie padaryt. niekas nuo to nenumirė
QUOTE(jėga @ 2005 04 09, 10:23)
Neseniai grįžau iš tėvų susirinkimo, kur klasės auklėtoja mano šeštokui pasiūlė adaptuotą programą Žinote, tam reikalingas tėvų sutikimas, todėl aš sakau - na jau NE. Nesu nusistačiusi prieš mokytojus, bet atsiprašau, šiandien jie dirba nežinau kam, bet tik ne mokiniams. Nebėra pedagogų, tik mokytojai. Atėjo, atbarškino pamoką ir viso gero. Nesupratai - tavo reikalas, nepadarei namų darbų - pastaba geriausiu atveju. Mano laikais gi tokius palikdavo po pamokų ir sėdėdavo be jokio papildomo atlygio.
Taip, mano šeštokėlis nėra moksliukas, gal kiek ramesnis nei ramutės, bet išsiblaškęs pakankamai. Pradinėse klasėse buvo prie pavyzdingų, šeštoj - siūlo adaptuotą programą . Manau, kad tame turi būti atsakingi ne tik tėvai. Jeigu miela mokytoja pasirinko tokį darbelį, tai reikėtų jį atlikti iki galo ar ne? Mano darbas auginti, auklėti.
Dėl pastabų. Manau, kad kiekviena mama puikiai pažysta savo vaiką ir turėtų žinoti kaip reaguoti į vienokias ar kitokias pastabas. Pvz.: "nedirba muzikos pamokoje". Mano sūnus lanko muzikos ansamblį, ir ne šiaip kokį - folklioro , miesto mastu. Tai ar ne mokytoja kalta, kad jis nesidomi jos vedamomis pamokomis?
Kitas atvejis: "nemoka anglų k." pažymių knygelėj tik neigiami pažymiai. Išleidau mokytis papildomai, kursuose. Pusę metų mokėjau po 80 lt ir ką. Rezultatas -0.
Tai va, MĮSLIUKE, niekas iš tėvų nelinki savo vaikui blogo, bet šiandien labiau abejingi manau yra mokytojai. Duosi įkišenę - gausi gerus pažymius ir be didelių žinių, neduosi - ... Nekalbu apie visus. Bet gerų, pasišventusių savo darbui PEDAGOGŲ šiandien yra vienetai.
Taip, mano šeštokėlis nėra moksliukas, gal kiek ramesnis nei ramutės, bet išsiblaškęs pakankamai. Pradinėse klasėse buvo prie pavyzdingų, šeštoj - siūlo adaptuotą programą . Manau, kad tame turi būti atsakingi ne tik tėvai. Jeigu miela mokytoja pasirinko tokį darbelį, tai reikėtų jį atlikti iki galo ar ne? Mano darbas auginti, auklėti.
Dėl pastabų. Manau, kad kiekviena mama puikiai pažysta savo vaiką ir turėtų žinoti kaip reaguoti į vienokias ar kitokias pastabas. Pvz.: "nedirba muzikos pamokoje". Mano sūnus lanko muzikos ansamblį, ir ne šiaip kokį - folklioro , miesto mastu. Tai ar ne mokytoja kalta, kad jis nesidomi jos vedamomis pamokomis?
Kitas atvejis: "nemoka anglų k." pažymių knygelėj tik neigiami pažymiai. Išleidau mokytis papildomai, kursuose. Pusę metų mokėjau po 80 lt ir ką. Rezultatas -0.
Tai va, MĮSLIUKE, niekas iš tėvų nelinki savo vaikui blogo, bet šiandien labiau abejingi manau yra mokytojai. Duosi įkišenę - gausi gerus pažymius ir be didelių žinių, neduosi - ... Nekalbu apie visus. Bet gerų, pasišventusių savo darbui PEDAGOGŲ šiandien yra vienetai.
Kažkaip dėl visų rūpesčių, problemų, iškilusių dėl sūnaus mokymosi, elgesio, linkę kaltinti tik mokytojus. Bet viskas prasideda nuo šeimos. Dirbant klasėje yra 15 mokinių, kai kur dar daugiau. Klasėje iš visų vaikų, 5 mokosi pagal adaptuotą programą, 3 - pagal modifikuotą. Per pamoką reikia prieiti prie kiekvieno mokinio ir padėti jam išaiškinti, išspręst užduotį. Manote, tai lengva ir įmanoma? Sunku, nepaprastai sunku. Tokia jau šveitimo sistema.
Sakote, kad mokytojai ateina , atbarškina pamoką ir viskas. Netiesa. Dirbi iki nukritimo, o Jūsų vaikas savo elgesiu ir dažnai žodžiu tik pasako:" Ko čia taip stengiesi? Niekam čia neįdomu, ką tu mums nori pasakyti".Tad nepulkite kaltinti mokytojų, kad jos kaltos, kad pamokos neįdomios,nesudomina vaiko. Stengiesi įtikti kiekvienam vaikui, suki galvą, kaip juos sudominti..Ko tik netenka prigalvoti...Vertiesi per galvą, kad tik tas vaikas išgirstų, ką noriu pasakyti.Ir dažnai viskas būna perniek. Šio laikotarpio vaikai turi didžiules galimybes tobulėti, pažinti, surasti, sužinoti ir t.t. Bet jiems yra visko per daug, tad niekas jiems nebeįdomu, jie visko perkrauti. Sunku sudominti ir priversti jį mokytis.
Adaptuotos ar modifikuotos programos vaikams siūlomos ne UŽ VAIKŲ ELGESĮ PAMOKOJE, siūlomos todėl, kad vaikui per sunki ugdymo programa.Jis turi tam tikrų sutrikimų ir jam reikėtų palengvinti programą.O tai , kaip vaikas mokėsi pradinėje mokykloje ir kaip sekasi pagrindinėje, skiriasi. Pagrindinėje jis gal ir buvo prie pavyzdingųjų, bet perėjus į kitą pakopą, vaikui pasidarė sunku . Juk pagrindinio ugdymo programa sudėtingesnė nei pradinėje mokykloje.
Rašote, kad vaiką leidote mokytis anglų kalbos. Bet po kursų rezultatas toks pat.Ar nevertėtų stabtelėti ir susimąstyti:"Gal iš tiesų Jūsų vaikui reikalinga pagalba?"
Visas pastabas išsakiau tik draugiškai, prašau neįsižeisti ir priimti tai kaip nuoširdžias pastabėles.
QUOTE(Nersim @ 2007 08 06, 14:56)
Kažkaip dėl visų rūpesčių, problemų, iškilusių dėl sūnaus mokymosi, elgesio, linkę kaltinti tik mokytojus. Bet viskas prasideda nuo šeimos. Dirbant klasėje yra 15 mokinių, kai kur dar daugiau. Klasėje iš visų vaikų, 5 mokosi pagal adaptuotą programą, 3 - pagal modifikuotą. Per pamoką reikia prieiti prie kiekvieno mokinio ir padėti jam išaiškinti, išspręst užduotį. Manote, tai lengva ir įmanoma? Sunku, nepaprastai sunku. Tokia jau šveitimo sistema.
Sakote, kad mokytojai ateina , atbarškina pamoką ir viskas. Netiesa. Dirbi iki nukritimo, o Jūsų vaikas savo elgesiu ir dažnai žodžiu tik pasako:" Ko čia taip stengiesi? Niekam čia neįdomu, ką tu mums nori pasakyti".Tad nepulkite kaltinti mokytojų, kad jos kaltos, kad pamokos neįdomios,nesudomina vaiko. Stengiesi įtikti kiekvienam vaikui, suki galvą, kaip juos sudominti..Ko tik netenka prigalvoti...Vertiesi per galvą, kad tik tas vaikas išgirstų, ką noriu pasakyti.Ir dažnai viskas būna perniek. Šio laikotarpio vaikai turi didžiules galimybes tobulėti, pažinti, surasti, sužinoti ir t.t. Bet jiems yra visko per daug, tad niekas jiems nebeįdomu, jie visko perkrauti. Sunku sudominti ir priversti jį mokytis.
Adaptuotos ar modifikuotos programos vaikams siūlomos ne UŽ VAIKŲ ELGESĮ PAMOKOJE, siūlomos todėl, kad vaikui per sunki ugdymo programa.Jis turi tam tikrų sutrikimų ir jam reikėtų palengvinti programą.O tai , kaip vaikas mokėsi pradinėje mokykloje ir kaip sekasi pagrindinėje, skiriasi. Pagrindinėje jis gal ir buvo prie pavyzdingųjų, bet perėjus į kitą pakopą, vaikui pasidarė sunku . Juk pagrindinio ugdymo programa sudėtingesnė nei pradinėje mokykloje.
Rašote, kad vaiką leidote mokytis anglų kalbos. Bet po kursų rezultatas toks pat.Ar nevertėtų stabtelėti ir susimąstyti:"Gal iš tiesų Jūsų vaikui reikalinga pagalba?"
Visas pastabas išsakiau tik draugiškai, prašau neįsižeisti ir priimti tai kaip nuoširdžias pastabėles.
Sakote, kad mokytojai ateina , atbarškina pamoką ir viskas. Netiesa. Dirbi iki nukritimo, o Jūsų vaikas savo elgesiu ir dažnai žodžiu tik pasako:" Ko čia taip stengiesi? Niekam čia neįdomu, ką tu mums nori pasakyti".Tad nepulkite kaltinti mokytojų, kad jos kaltos, kad pamokos neįdomios,nesudomina vaiko. Stengiesi įtikti kiekvienam vaikui, suki galvą, kaip juos sudominti..Ko tik netenka prigalvoti...Vertiesi per galvą, kad tik tas vaikas išgirstų, ką noriu pasakyti.Ir dažnai viskas būna perniek. Šio laikotarpio vaikai turi didžiules galimybes tobulėti, pažinti, surasti, sužinoti ir t.t. Bet jiems yra visko per daug, tad niekas jiems nebeįdomu, jie visko perkrauti. Sunku sudominti ir priversti jį mokytis.
Adaptuotos ar modifikuotos programos vaikams siūlomos ne UŽ VAIKŲ ELGESĮ PAMOKOJE, siūlomos todėl, kad vaikui per sunki ugdymo programa.Jis turi tam tikrų sutrikimų ir jam reikėtų palengvinti programą.O tai , kaip vaikas mokėsi pradinėje mokykloje ir kaip sekasi pagrindinėje, skiriasi. Pagrindinėje jis gal ir buvo prie pavyzdingųjų, bet perėjus į kitą pakopą, vaikui pasidarė sunku . Juk pagrindinio ugdymo programa sudėtingesnė nei pradinėje mokykloje.
Rašote, kad vaiką leidote mokytis anglų kalbos. Bet po kursų rezultatas toks pat.Ar nevertėtų stabtelėti ir susimąstyti:"Gal iš tiesų Jūsų vaikui reikalinga pagalba?"
Visas pastabas išsakiau tik draugiškai, prašau neįsižeisti ir priimti tai kaip nuoširdžias pastabėles.
to cia ir reikejo. Na, negi del geresnio parasyto pazymio vaikas geriau zinos, kai reikes egzaminus laikyti? Mokykloje dirbti nenoreciau jau vien del to, kad nera pagarbos mokytojui ir tai prasideda is seimos. as ir pati kartais (labai kartais) pasakau, kad mokytoja tokia ar kitokia, bet is esmes sunu mokinu gerbti mokytoja (kolkas jos zodis buna sventesnis ir uz mano).
QUOTE(ČIČI @ 2007 08 06, 22:14)
ir pati kartais (labai kartais) pasakau, kad mokytoja tokia ar kitokia, bet is esmes sunu mokinu gerbti mokytoja (kolkas jos zodis buna sventesnis ir uz mano).
Iš tikrųjų labai svarbu, ar šeimoje vaikas girdi ir jaučia, jog tėvai gerbia mokytojus. Jei šeimoje pasišaipoma iš vieno ar kito mokytojo, iš jų savybių, iš to, kaip tas mokytojas elgiasi per pamokas, vaikas girdi pašaipėles, manote, kad sūnus ar dukra gerbs mokytoją? Čia ir yra problema. Džiaugiuosi tokiais tėveliais kaip ČIČI
QUOTE(Nersim @ 2007 08 06, 23:26)
Iš tikrųjų labai svarbu, ar šeimoje vaikas girdi ir jaučia, jog tėvai gerbia mokytojus. Jei šeimoje pasišaipoma iš vieno ar kito mokytojo, iš jų savybių, iš to, kaip tas mokytojas elgiasi per pamokas, vaikas girdi pašaipėles, manote, kad sūnus ar dukra gerbs mokytoją? Čia ir yra problema. Džiaugiuosi tokiais tėveliais kaip ČIČI
iš vaikystės prisimenu siaubingą žodį PASTABA.
Pastebėjau, kad klasėje vaikai bijo PASTABOS, o ne to ką jie ne taip padarė.
Jei pastabos būtų veiksmingos, tuomet nebūtų tų "užmirštukų", neatsirastų smurtaujančių vaikų ir t. t. Todėl nesureikšminu vaikams šito dalyko. Kai parodo išsigandusiom akutėm pastabą, kurioje pasakyta, kad ko nors mokinys neatsinešė,tai pasakau taip. "Gerai, kad parašė tai rasi progą atidžiau pasižiūrėti savo pamokų tvarkaraštį"
O vaikai bijo tos pastabos, nes pati mokytoja gąsdina tom pastabom ir dažnai be reikalo. Ir patys vaikai vieni kitus gasdina, "pasakyyyyyyyyysiu mokytojaiiiiiiiii, tai gaaaaausi paaaaaaaastabą"
Pvz, po ligos pirmą dieną atėjęs vaikas gauna pastabą, kad neišmoko to ir to. Tokiu atveju atrašau atgal kitoje pastabos pusėje, "neišmokome, nes sirgome, bet stengsimės pasitaisyti." Ir tikrai kiek būna praleista pamokėlių viską prisivejam ir išmokstam.
Savo mokiniams pastabų nerašau, nes tikrai vaiką veikia smukdančiai. Juos reikia skatinti, bet ne smukdyti.
Pastebėjau, kad klasėje vaikai bijo PASTABOS, o ne to ką jie ne taip padarė.
Jei pastabos būtų veiksmingos, tuomet nebūtų tų "užmirštukų", neatsirastų smurtaujančių vaikų ir t. t. Todėl nesureikšminu vaikams šito dalyko. Kai parodo išsigandusiom akutėm pastabą, kurioje pasakyta, kad ko nors mokinys neatsinešė,tai pasakau taip. "Gerai, kad parašė tai rasi progą atidžiau pasižiūrėti savo pamokų tvarkaraštį"
O vaikai bijo tos pastabos, nes pati mokytoja gąsdina tom pastabom ir dažnai be reikalo. Ir patys vaikai vieni kitus gasdina, "pasakyyyyyyyyysiu mokytojaiiiiiiiii, tai gaaaaausi paaaaaaaastabą"
Pvz, po ligos pirmą dieną atėjęs vaikas gauna pastabą, kad neišmoko to ir to. Tokiu atveju atrašau atgal kitoje pastabos pusėje, "neišmokome, nes sirgome, bet stengsimės pasitaisyti." Ir tikrai kiek būna praleista pamokėlių viską prisivejam ir išmokstam.
Savo mokiniams pastabų nerašau, nes tikrai vaiką veikia smukdančiai. Juos reikia skatinti, bet ne smukdyti.
QUOTE(Nersim @ 2007 08 06, 23:26)
Iš tikrųjų labai svarbu, ar šeimoje vaikas girdi ir jaučia, jog tėvai gerbia mokytojus. Jei šeimoje pasišaipoma iš vieno ar kito mokytojo, iš jų savybių, iš to, kaip tas mokytojas elgiasi per pamokas, vaikas girdi pašaipėles, manote, kad sūnus ar dukra gerbs mokytoją? Čia ir yra problema. Džiaugiuosi tokiais tėveliais kaip ČIČI
Taip,nuo tevu cia irgi daug kas priklauso
Va, kaip tik siandien maniskis parnese pastaba, kad trukde dirbti mokytojai ir buvo isvarytas is klases, as pasakiau, kad labai dziaugciausi jei jis ryt atsiprasytu mokytojos. Tikiuosi taip ir padarys. Jo nebariau, zinau, kad visko pasitaiko.
Pastabos prasidejo jau pirma mokslo savaite.Ir vis del mustyniu.Klaseje 11 berniuku ir visi pasiute(tik namuos buna kaip angeliukai).Tai pastume,tai ka nors pasake,o maniskis nenusileidzia,duoda atgal. Pamokose megsta pakomentuot.Bet kai mokytoja pasake,kad visa jo judruma atperka tai,jog labai aktyviai dalyvauja pamokose ir labai gerai mokosi,tai mane nuramino.Nuo gruodzio pradejo nesioti akinukus,tai dabar jau taip nesipesa ir jau pusmetis negaunu pastabu,del elgesio.Tik,kad "pamirso atsinesti","nesusitvarke raidyno".Turbut ir klase jau pamazu susigyveno,jog visi is skirtingu darzeliu suejo.
QUOTE(Gegytė @ 2007 05 22, 18:57)
cia labai nepykit ir nesijuokit uz klausima:
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos?
o kiek gali mokytoja uzduoti astuntokams is vienos pamokos?kokios ribos?
Kiek tik širdis geidžia Išskyrus savaitgalius, tada negalima užduot namų darbų
QUOTE(Makarončikė @ 2008 05 09, 16:27)
Kiek tik širdis geidžia
iš esmės taip, o bet tačiau.. aštuntokams per savaitę turi būti ne daugiau kaip 10val namų darbų.. tai išeina apie 20 minučių kiekvienam dalykui per dieną maždaug.. Namų darbų trukmę nustato Bendrieji ugdymo planai, Bendrojo lavinimo mokyklos higienos normos ir mokyklos ugdymo planas.