QUOTE(Sansara @ 2007 12 01, 11:49)
papasakokit, kas suprantat. nuo ko priklauso šarpinimo intensyvumas? aš visada visas nuotraukas šarpinu vienodai. su Unsharp mask apie 40 proc. 1,3 pikselio radiusu. slenkčio nejudinu. kodėl vieną kart foto tokio pat dydžio atrodo peršarpinta, o kitą kart dar būna norėtųsi ir daugiau paryškinti

nuo ko priklauso tai?

anksčiau nesusimąstydavau, iki kol sillwio pasakė, kad mano Skirtingi požiūriai peršarpinta. nors visas šarpinu analogiškai
PS CS3 turi puikią funkciją Smart sharpen. Šarpinimui naudoju tik ją. Šarpinti reikia tik po redagavimo. Aš visada pradedu nuo maždaug tiek: amount 100%, radius 0,4. Taip ištraukiamos net smulkiausios detalės. Galima pastumdyt šiek tiek pagal skonį. Unsharp mask naudoju jau šarpintai nuotraukai su pradiniais parametrais: amount 20, radius 20. Gražiai prideda kontrasto.
QUOTE(bite maja @ 2007 12 01, 18:26)
rodaus, ką nuveikiau
šitos matytos praeitą savaitę, tik dar be sniego buvo
Kontrasto kiek daugoka, bet čia jis manau netgi tinka. Puiku, bite maja.
QUOTE(Elina @ 2007 12 01, 21:29)
Kadangi tuoj temą uždarys, dar parodysiu savo augintinius
Muzikalus tavo žiurkėnas ant penklinės pasilipęs

Nuotrauka man labai patinka.
QUOTE(westa @ 2007 12 02, 21:14)
lab vakarėli,
nu išėjus pirmą kartą su trenksmu bandau vėl įsiliet.. šiandien apturėjom pirmus praktinius užsiėmimus kursuose.. užduotis - architektūra ir jos elementai..
Nu va kas šian pavyko.. tokiu nekokiu oru..
labai norėč kritikos
lab
Nuotraukos kokybiškos, bet kažko įdomaus jose nematau. Keep going.
Puriena6 kaip pirmas blynas visai skanus. Patariu dažniau pasivaikščiot po naktinį Kauną, fotogeniškų vietų ten daug
"Forcing yourself to use restricted means is the sort of restraint that liberates invention. It obliges you to make a kind of progress that you can't even imagine in advance." - Picasso