Sveiki, mano vaikas musasi mokykloje. As labai pergyvenu del to. Kaip kalbuosi su juo, isgirstu viena dalyka- pestynes nebuna seip sau, del nieko, vaikai vieni kitus uzkabineja, uzgaulioja, todel ir poto vyksta santykiu aiskinimasis ne visai civilizuotom priemonem, t.y. taip kaip supranta vaikai. Mokytojai sakiau, bet ji net i kalbas neina, sako, kad mano vaiko niekas neuzkabineja, neizeidineja. Sunku ir nezinau kuo tiketi. Gal yra kokie spec. tyrimai, kurie nustato kas meluoja, o kas ne?
Vaikas gali mustis del ivairiu priezasciu.Yra vaiku, kurie per jautriai reaguoja i palyginti nereiksmingas replikas.Del konflikto kaltos buna abi puses. Zinoma kita priezastis yra smurtas seimoje.Jei to nera,jusu atveju , reiketu ugdyti vaiko pasitikejima savimi, nes dazniausiai vaikai suranda auka, kuri nemoka apsiginti ( turiu omeni ne kumscius).
Parasiau, nes pastaruoju metu prisiskaiciau gausybe pedagoginiu knygu
Parasiau, nes pastaruoju metu prisiskaiciau gausybe pedagoginiu knygu
Mūsų klasė taip džiaugėsi,kuomet advokatėlė buvo išprašyta su savo vaiku....Jo agresijų išpuoliai prieš kitus draugus, mokytojos draskymas...Plojom rankelėm,kad turim tokią šaunią administraciją, kuri tokiems nevaldomiems vaikams neleidžia skriaust kitų. o ADVOKATĖ, KAD IR KAIP STENGĖSI RAŠYT ANTIREKLAMOS, deja...deja... gyvenam gražiai ir draugiškai su mūsų mylima mokytoja
QUOTE(Lotavita @ 2008 02 25, 15:57)
Labai jau čia iš mokytojiškos pusės pažiūrėta....
....Maniškis vat būten kaip ir jūsų nupasakotasis....klasės blogiukas....Anot psichologės labai hiperaktyvus vaikas...su elgesio sutrikimai.....Tačiau, kaip sako psichologė tai nėra blogas auklėjimas....nu čia jau reiktų pasiskaitinėt literatūroje....nepradesiu...
Žodžiu, psichologės patarimas...reikia skatinti gerą vaiko elgesį....Namuose tai padaryti stengiames bet didziają dali dienos jis praleidzia mokykloje...taigi psichologė rekomendavo patarti mokytojai kad nepamirstu vaiko vis pagirti...nes tokiem vaikam to kaip tik ir reikia....Ir ką manot...ji dar nebaigė manęs išklausyt ir rėžė " nėra už ką jo pagirt"....tai čia jau virš visko....tai apie kokį bendradarbiavimą čia kalba eina....
O gryžus iš mokyklos po pokalbio pamatai kad knygele pasiekimu mirga marga nuo pastabų parašytų...
Pasenusios mokytojos su pasenusiais savo požiūriais....kurios nenori nieko girdėti
....Maniškis vat būten kaip ir jūsų nupasakotasis....klasės blogiukas....Anot psichologės labai hiperaktyvus vaikas...su elgesio sutrikimai.....Tačiau, kaip sako psichologė tai nėra blogas auklėjimas....nu čia jau reiktų pasiskaitinėt literatūroje....nepradesiu...
Žodžiu, psichologės patarimas...reikia skatinti gerą vaiko elgesį....Namuose tai padaryti stengiames bet didziają dali dienos jis praleidzia mokykloje...taigi psichologė rekomendavo patarti mokytojai kad nepamirstu vaiko vis pagirti...nes tokiem vaikam to kaip tik ir reikia....Ir ką manot...ji dar nebaigė manęs išklausyt ir rėžė " nėra už ką jo pagirt"....tai čia jau virš visko....tai apie kokį bendradarbiavimą čia kalba eina....
O gryžus iš mokyklos po pokalbio pamatai kad knygele pasiekimu mirga marga nuo pastabų parašytų...
Pasenusios mokytojos su pasenusiais savo požiūriais....kurios nenori nieko girdėti
atsiprasau, o uz ka pagirt? kad vaikas mokytoja na...pasiuncia?
Labai geras straipsnis http://www.delfi.lt/...php?id=19593349
Manau į temą
Manau į temą
QUOTE(bzzz... @ 2008 12 09, 21:24)
Pati esu mokytoja ir labai laukiu, kad tai pasitvitintų. Nes su amžiumi jaučiu, kad jau vaikėju ir baigiu išsisemti. Mokykloje turi būti jauni.
QUOTE(Tepaluota @ 2007 11 23, 09:10)
Perskaičiau jūsų istoriją. Mokykloje buvote, su mokytoja ir administracija bendravote. O kokią išeitį pasirinkote, nes, kaip supratau, kompromisą su mokytoja rasti- be šansų?
Kur būtų galima paskaityti istoriją?
QUOTE(sonsa @ 2007 11 25, 15:30)
na va,butent.''kai mes patys pasikeitem''. mano nuomone,kai vaikai geri,tai ir mokytojai geri.o jei problemiskas pats vaikas,tai galima keisti mokyklas,mokytojus,ne kazin ar kas ir tepasikeis.na nebent pasitaikytu auksines kantrybes pedagogu,bet,manau,visi zmones,o ne kazkokie mechanizmai be jausmu ir emociju[tiek vaikai,tiek mokytojai]. aciu dievui,manoji mokine kolkas stropi ir pareiginga.tai tik dziaugiuosi.
Aš irgi taip manau.
QUOTE(advokate @ 2007 11 25, 23:00)
Sonsa, o Jūsų išsilavinimas ne pedagoginis?
Labai panašu į pedagaškės, atsiprašau, Vilniaus pedagoginio universiteto, stilių
Iš anksto atsiprašau, jei suklydau ar įžeidžiau
Labai panašu į pedagaškės, atsiprašau, Vilniaus pedagoginio universiteto, stilių
Iš anksto atsiprašau, jei suklydau ar įžeidžiau
Įdomus Jūsų klausimas. Jei jau toks požiūris į mokytoją ir jos pasisakymus, ar pedagoginį išsilavinimą turinčius žmones, tai gal net problemos ne vaike, o pačioje?
QUOTE(jeigu @ 2008 01 11, 20:45)
Bandau prognozuoti, kad greit ir vėl keisit mokyklą
Va čia tai gali būti tikra tiesa.
Kaip mokytoja galiu pasakyti. Labai dažnai užmerkiame akis ir apsimetam, kad nenugirstam ar tai keiksmažodžio, ar dar kažko nelabai gražaus, o gal kramtomos per pamoka gumos. Ne visada, ne su visais, bet būna. Nes man kur kas svarbiau išaiskinti pamoką, nei dešimt minučių įkalbinėti mokinį išspjauti gumą arba pasidėti mobilujį telefoną. Ir žinot, ypač jei tai vyresnėse klasėse, jei vienam kažkokiam mano anglų kalba nesvarbu ir jis veikia nežinia ką, pvz. piešia sąsiuvinyje, tikrai moralo jam neatskaitinėsiu, o ir toliau aiškinsiu pamoką 15-kai kitų, kurie klausosi.
Todėl noriu pasakyti, kad LABAI retai konfliktai būna pradedami iš mokytojų pusių, yra tik vienetai tokių mokytojų, kurios pačios mėgsta konfliktuoti. O joms drąsiai teiksiu, tada jau laikas pailsėti.
Todėl noriu pasakyti, kad LABAI retai konfliktai būna pradedami iš mokytojų pusių, yra tik vienetai tokių mokytojų, kurios pačios mėgsta konfliktuoti. O joms drąsiai teiksiu, tada jau laikas pailsėti.
QUOTE(MrsRAT @ 2008 12 26, 11:40)
Kaip mokytoja galiu pasakyti. Labai dažnai užmerkiame akis ir apsimetam, kad nenugirstam ar tai keiksmažodžio, ar dar kažko nelabai gražaus, o gal kramtomos per pamoka gumos. Ne visada, ne su visais, bet būna. Nes man kur kas svarbiau išaiskinti pamoką, nei dešimt minučių įkalbinėti mokinį išspjauti gumą arba pasidėti mobilujį telefoną. Ir žinot, ypač jei tai vyresnėse klasėse, jei vienam kažkokiam mano anglų kalba nesvarbu ir jis veikia nežinia ką, pvz. piešia sąsiuvinyje, tikrai moralo jam neatskaitinėsiu, o ir toliau aiškinsiu pamoką 15-kai kitų, kurie klausosi.
Todėl noriu pasakyti, kad LABAI retai konfliktai būna pradedami iš mokytojų pusių, yra tik vienetai tokių mokytojų, kurios pačios mėgsta konfliktuoti. O joms drąsiai teiksiu, tada jau laikas pailsėti.
Todėl noriu pasakyti, kad LABAI retai konfliktai būna pradedami iš mokytojų pusių, yra tik vienetai tokių mokytojų, kurios pačios mėgsta konfliktuoti. O joms drąsiai teiksiu, tada jau laikas pailsėti.
Sutinku su tavimi, kolege
QUOTE(MrsRAT @ 2008 12 26, 12:40)
Kaip mokytoja galiu pasakyti. Labai dažnai užmerkiame akis ir apsimetam, kad nenugirstam ar tai keiksmažodžio, ar dar kažko nelabai gražaus, o gal kramtomos per pamoka gumos. Ne visada, ne su visais, bet būna. Nes man kur kas svarbiau išaiskinti pamoką, nei dešimt minučių įkalbinėti mokinį išspjauti gumą arba pasidėti mobilujį telefoną. Ir žinot, ypač jei tai vyresnėse klasėse, jei vienam kažkokiam mano anglų kalba nesvarbu ir jis veikia nežinia ką, pvz. piešia sąsiuvinyje, tikrai moralo jam neatskaitinėsiu, o ir toliau aiškinsiu pamoką 15-kai kitų, kurie klausosi.
Todėl noriu pasakyti, kad LABAI retai konfliktai būna pradedami iš mokytojų pusių, yra tik vienetai tokių mokytojų, kurios pačios mėgsta konfliktuoti. O joms drąsiai teiksiu, tada jau laikas pailsėti.
Todėl noriu pasakyti, kad LABAI retai konfliktai būna pradedami iš mokytojų pusių, yra tik vienetai tokių mokytojų, kurios pačios mėgsta konfliktuoti. O joms drąsiai teiksiu, tada jau laikas pailsėti.
Kiekvienas ko gero pasirenka, taip kaip jam atrodo geriausiai Tačiau, kad ir dėl gumos kramtymo...vienam mokytojui, tai niekis, kitam nemandagumas jo atžvilgiu. Jei mokytoją, tai žeidžia arba jis tiesiog nori išmokyti mokinį ne tik savo dalyko, o ir etketo bei mandagumo, aš už tai ,kad sakytų tokias pastabas. Atsimenu, kad kai pati mokiausi, viena klasiokė vis kramtydavo gumą, turbūt kitoms mokytojoms tai neužkliūdavo, o vienai užkliūdavo, bet nebūdavo jokių konfliktų, paskui net smagiai iš to pasijuokdavome. Vyksta pamoka , mokytoja ištaria klasiokės vardą bei į ją pasižiūri:) Ji atsistoja ir sako gerai ,gerai einu išmesti )) Suprasdavo jau be didelių aiškinimų
QUOTE(boruzele7 @ 2009 01 11, 00:02)
Vyksta pamoka , mokytoja ištaria klasiokės vardą bei į ją pasižiūri:) Ji atsistoja ir sako gerai ,gerai einu išmesti )) Suprasdavo jau be didelių aiškinimų
Mokiniai, kurie šiais laikais taip padarytų, gumos dažniausiai ir nekramto. Aš kalbu apie gumos išspjovimą be atsikalbinėjimų. Dažniausiai būtų, kad mokinys 2 minutes aiškinsis, kad jis tikrai nieko nekramto, tada mokytojas bandys įrodyti, jei mokytojui pasiseks įrodyti, tada mokinys pradės įsisukinėti, kad kodėl gi negalima kramtyti gumos ir t.t.
Dabar mokykloje viskas kitaip žinokit, labai dažnai tik pastabos neužtenka. Deja, mokinys jaučiasi, turintis TEISĘ ginčytis su mokytojų įrodinėdamas savo tiesą.
QUOTE(MrsRAT @ 2009 01 11, 11:26)
Mokiniai, kurie šiais laikais taip padarytų, gumos dažniausiai ir nekramto.
Ne taip seniai pati mokyklą pabaigus, tikrai neseniai:) O ir pačios veikla bei studijos susietos su vaikais Šiuo metu su vaikais iš rizikos šeimų, kuriuose būna visko ir tikėtis iš vaikų galima, deja, įvairiausių dalykų...
Tikrai nesakau, kad vaikai ir mokytojai nekonfliktuoja...dar ir kokių dalykų būna...bet, mano nuomone, mokytojas turi reikšti pastabas ne tik dėl savo dėstomo dalyko jeigu vaikas elgiasi nemandagiai ar netinkamai...
Dėl tos pačios gumos (jei ja pradėjome tebunie pavyzdyssu ja ) vaikas 5 pamokose kramto ją ir negauna pastabų(dėl to,kad mokytojai tai netrukdo arba dėl to ,kad nenori to pačio konflikto) tačiau nueina pas 6-ąją ir ji pareiškia jam pastabą. Žinoma, jam tai nepatiks...Kodėl kažkas jam tą prikaišioja ir kokią teisę turi: prasideda konfliktas. Tačiau jeigu visos mokytojos kreiptų dėmesį į tokius dalykus...Juk nekonfliktuosi su visomis, o jei atsiranda tik viena tokia tada, ko dėl gi ne?...kitos neliepia ,o šita liepia, kadangi ji tik viena tokia, tada galima pradėti ir akis draskyti...