Labai džiaugiuosi (tfu tfu tfu) kad Saulės problemas jau pamiršome.
Pamačius, kaip gali ir turi būti tik dar labiau sukyla pyktis dėl tokios "pedagogės", su kuria teko susidurti privačioje mokykloje - labai retai, bet šioje vietoje galėčiau ne vieną rusišką žodį pavartoti
O dabar mokomės puikiai, nors ir anksčiau dėl to problemos nebuvo (buvusi mokytoja bandė suvesti kad neva sūnui įvertinimas sukelia stresą) - beje, teko vytis naujus klasiokus, kurie buvo gerokai pažengę tolyn palyginus su "labai gerai parengiamais" Saulės mokiniais... klasiokai naujoką priėmė labai šiltai ir savaitgaliais kartais susitinkame "popamokinei" veiklai, o dabartinė mokytoja nuolat giria, kad sūnus labai stengiasi ir išsiskiria geranoriškumu bei drausme...Dėl kažkokių elgesio "sutrikimų" ar "nelengvumo" ji tik kraipo pečiais, kaip ir kitos mokytojos.
Nors keičiant mokyklą buvo labai neramu, bet "aklimatizacijos" periodas jau praėjo, sūnus džiaugiasi, kad pirmadienis - puiki diena, nes eina į mokyklą....Taip kad labai tikiuosi, kad Jūsų, jeigu, skeptika be pagrindo. Iš savo situacijos tiesiog galiu padaryti išvadą, kad netikslinga ilgą laiką bandyti spręsti problemą ieškant kontakto, jei kita pusė nusiteikusi kategoriškai. Sėkmės visiems ir visoms
QUOTE(dira @ 2008 01 09, 19:14)
Na. aš manau, kad dėl konfliktų iš dalies kalti ir tėvai, ir mokytojai, ir patys mokiniai...... visur galima rasti problemų...........juk ne idealai esame
Teko susidurti su tokia situacija [jų žinau ir daug daugiau, nes pati esu mokytoja] - su moksleiviu negali susišnekėti mokytojai - jis per pamokas daro ką nori, kelia balsą, žemina klasės draugus, mokytoją ir t.t. Juk mokytojas tik žodžiu gražiuoju gali paauklėti vaiką - juk išvaryti iš pamokos negalima, prisiliesti - negalima [nesvarbu, kad tave visokiais žodžiais išvadina]
Taigi, išsikvietė eilinį kartą auklėtoja mamą [tėvui išvis niekas neįdomu, o brolis - dar jaunesnis ir baisesnis], ir ką - sūnelis mamytę prie mokytojų n......ir toliau pasiuntė....... tai ką mums, mokytojams, su tokiu daryti....
Dėl kyšių ar mokytojų dienų - niekas pas mus nieko nereikalauja, jei nori - mokytojai patys švenčia. Mokiniai gėlę įteikia ar atviruką padaro, koncertuką surengia ir viskas........
Tai va, aš irgi vienai mamytei leidau pas save pamokoje pasėdėti [nes jos manymu, jos sūnus turėtų geriau mano dalyko mokytis,] bet kai ji pamatė, kad jos sūnus miega pamokos metu, tai išvadas padarė ir sūnus pradėjo iki pamokos išsibudinti [pasirodo vakarais per ilgai teliką žiūrėdavo]
Na, aš nesakau, kad tik tėvai ar vaikai kalti, bet mokytojui reikia į visus klasėje kreipti dėmesį, o ne į vieną išsišokėlį..... Kuo kalti kiti besimokantys ir norintys mokytis, jei vienas bando išsidirbinėti...
Teko susidurti su tokia situacija [jų žinau ir daug daugiau, nes pati esu mokytoja] - su moksleiviu negali susišnekėti mokytojai - jis per pamokas daro ką nori, kelia balsą, žemina klasės draugus, mokytoją ir t.t. Juk mokytojas tik žodžiu gražiuoju gali paauklėti vaiką - juk išvaryti iš pamokos negalima, prisiliesti - negalima [nesvarbu, kad tave visokiais žodžiais išvadina]
Taigi, išsikvietė eilinį kartą auklėtoja mamą [tėvui išvis niekas neįdomu, o brolis - dar jaunesnis ir baisesnis], ir ką - sūnelis mamytę prie mokytojų n......ir toliau pasiuntė....... tai ką mums, mokytojams, su tokiu daryti....
Dėl kyšių ar mokytojų dienų - niekas pas mus nieko nereikalauja, jei nori - mokytojai patys švenčia. Mokiniai gėlę įteikia ar atviruką padaro, koncertuką surengia ir viskas........
Tai va, aš irgi vienai mamytei leidau pas save pamokoje pasėdėti [nes jos manymu, jos sūnus turėtų geriau mano dalyko mokytis,] bet kai ji pamatė, kad jos sūnus miega pamokos metu, tai išvadas padarė ir sūnus pradėjo iki pamokos išsibudinti [pasirodo vakarais per ilgai teliką žiūrėdavo]
Na, aš nesakau, kad tik tėvai ar vaikai kalti, bet mokytojui reikia į visus klasėje kreipti dėmesį, o ne į vieną išsišokėlį..... Kuo kalti kiti besimokantys ir norintys mokytis, jei vienas bando išsidirbinėti...
Labai jau čia iš mokytojiškos pusės pažiūrėta....
....Maniškis vat būten kaip ir jūsų nupasakotasis....klasės blogiukas....Anot psichologės labai hiperaktyvus vaikas...su elgesio sutrikimai.....Tačiau, kaip sako psichologė tai nėra blogas auklėjimas....nu čia jau reiktų pasiskaitinėt literatūroje....nepradesiu...
Žodžiu, psichologės patarimas...reikia skatinti gerą vaiko elgesį....Namuose tai padaryti stengiames bet didziają dali dienos jis praleidzia mokykloje...taigi psichologė rekomendavo patarti mokytojai kad nepamirstu vaiko vis pagirti...nes tokiem vaikam to kaip tik ir reikia....Ir ką manot...ji dar nebaigė manęs išklausyt ir rėžė " nėra už ką jo pagirt"....tai čia jau virš visko....tai apie kokį bendradarbiavimą čia kalba eina....
O gryžus iš mokyklos po pokalbio pamatai kad knygele pasiekimu mirga marga nuo pastabų parašytų...
Pasenusios mokytojos su pasenusiais savo požiūriais....kurios nenori nieko girdėti
Kai klasėje yra hiperaktyvus vaikas tikrai yra labai nelengva dirbti. Ką aš daryčiau kaip mama, jei susidurčiau su tokia problema mokykloje. Turbūt pradėčiau nuo to, kad eičiau pas mokytoją iš karto (nelaukiant kol prasidės pastabos), papasakočiau, kad vaikas hiperaktyvus ir po pirmos-antros savaitės bandyčiau kartu aptarti su mokytoja kaip geriausia reaguoti į vaiko elgesį, ko aš tikėčiausi, ką pataria psichologai.
Visur rašo (ir manau taip yra), kad pozityvumas bendraujant su hiperiuku padeda. Neabejotinai. Tačiau mokytas sau pačiam turi atsakyti ir į kitus klausimus. O kaip elgtis, kai vaikas garsiai išvadina per pamoką debile ir idiote lėčiau mąstančią mergaitę, nes pritrūko kantrybės sulaukti kol ji sugalvos atsakymą. Kai jis supyksta, kad jam nesiseka užduotis ir pagriebęs iš šalia sėdinčio vaiko penalą sulaužo viską kas yra viduje. Arba staiga pašoksta ir puola mojuoti kėde užkliudydamas (laimei, nesunkiai, šalia sėdinčių vaikų galvas).
Pasakoju apie tai ką teko matyti (būtent apie hiperaktyvų vaiką, o ne apie šiaip padaužą). Ir sustabdyti nėra paprasta, nes tai impulsyvus veiksmas, kuriam atlikti užtenka vos kelių sekundžių. Manau, kad jei ateitumėte mokytojai kaip pagalba su galimais atsakymais (o psichologė turbūt gali patarti) ir į kitus klausimus kaip rekomenduojama elgtis ne tik lengvose (kai vaikui pasisekė sukontroliuoti save), bet ir sunkiose situacijose (kai kaip tik jam nesiseka savęs suvaldyti), gal būt tai labiau padėtų. Be abejo, norima, kad tokias žinias mokytojas jau turėtų. Tai jau būtų atskiros diskusijos tema, bet jei šiandien rūpi Jūsų vaikas, tada reikia priimti tai, kad mokytojas to gali ir nežinoti.
Jeigu mokytoja apskritai nenori Jūsų išklausyti ir nieko girdėti, tada yra liūdniausia. Galvočiau ir apie mokytojos keitimą. Nežinau kokioje klasėje Jūsų vaikas (ar dar pradinėse, kai yra viena mokytoja), bet jei taip tai bandyčiau ieškoti mokytojos, kuri Jus suprastų ir kuri bendradarbiautų.
Visur rašo (ir manau taip yra), kad pozityvumas bendraujant su hiperiuku padeda. Neabejotinai. Tačiau mokytas sau pačiam turi atsakyti ir į kitus klausimus. O kaip elgtis, kai vaikas garsiai išvadina per pamoką debile ir idiote lėčiau mąstančią mergaitę, nes pritrūko kantrybės sulaukti kol ji sugalvos atsakymą. Kai jis supyksta, kad jam nesiseka užduotis ir pagriebęs iš šalia sėdinčio vaiko penalą sulaužo viską kas yra viduje. Arba staiga pašoksta ir puola mojuoti kėde užkliudydamas (laimei, nesunkiai, šalia sėdinčių vaikų galvas).
Pasakoju apie tai ką teko matyti (būtent apie hiperaktyvų vaiką, o ne apie šiaip padaužą). Ir sustabdyti nėra paprasta, nes tai impulsyvus veiksmas, kuriam atlikti užtenka vos kelių sekundžių. Manau, kad jei ateitumėte mokytojai kaip pagalba su galimais atsakymais (o psichologė turbūt gali patarti) ir į kitus klausimus kaip rekomenduojama elgtis ne tik lengvose (kai vaikui pasisekė sukontroliuoti save), bet ir sunkiose situacijose (kai kaip tik jam nesiseka savęs suvaldyti), gal būt tai labiau padėtų. Be abejo, norima, kad tokias žinias mokytojas jau turėtų. Tai jau būtų atskiros diskusijos tema, bet jei šiandien rūpi Jūsų vaikas, tada reikia priimti tai, kad mokytojas to gali ir nežinoti.
Jeigu mokytoja apskritai nenori Jūsų išklausyti ir nieko girdėti, tada yra liūdniausia. Galvočiau ir apie mokytojos keitimą. Nežinau kokioje klasėje Jūsų vaikas (ar dar pradinėse, kai yra viena mokytoja), bet jei taip tai bandyčiau ieškoti mokytojos, kuri Jus suprastų ir kuri bendradarbiautų.
QUOTE(Ute @ 2008 02 25, 20:08)
Jeigu mokytoja apskritai nenori Jūsų išklausyti ir nieko girdėti, tada yra liūdniausia. Galvočiau ir apie mokytojos keitimą. Nežinau kokioje klasėje Jūsų vaikas (ar dar pradinėse, kai yra viena mokytoja), bet jei taip tai bandyčiau ieškoti mokytojos, kuri Jus suprastų ir kuri bendradarbiautų.
va čia ir yra esmė tame.....kad mes esame negirdimi mokytojos....Vaikas dar tik pirmokas.....Mokytojos keitimas toje pačioje mokykloje taip pat nemanau kad padės....nes net mokyklos pavaduotoja varo savo paskaitas (apie auklėjimą) nekirdėdama manes
QUOTE(Ute @ 2008 02 25, 18:08)
Visur rašo (ir manau taip yra), kad pozityvumas bendraujant su hiperiuku padeda. Neabejotinai. Tačiau mokytas sau pačiam turi atsakyti ir į kitus klausimus. O kaip elgtis, kai vaikas garsiai išvadina per pamoką debile ir idiote lėčiau mąstančią mergaitę, nes pritrūko kantrybės sulaukti kol ji sugalvos atsakymą. Kai jis supyksta, kad jam nesiseka užduotis ir pagriebęs iš šalia sėdinčio vaiko penalą sulaužo viską kas yra viduje. Arba staiga pašoksta ir puola mojuoti kėde užkliudydamas (laimei, nesunkiai, šalia sėdinčių vaikų galvas).
Ir psicholaogai tokį elgesį pateisina , nes vaikas hiperaktyvus Ar aš čia kažko nesupratau...
Vis dėl, to bent jau šituose aprašytuose pavyzdžiuose, drįsčiau teigti,kad čia jau auklėjimo problemų yra...
Geriau į šį klausimą atsakytų tokius vaikus auginančios mamos, kurios nuolat konsultuojasi su specialistais. Šia tema nepretenduoju būti visažinė. Tačiau kiek aš savo laiku ieškojau informacijos ta tema internete, tai man susidarė įspūdis, kad toks hiperaktyvaus vaiko elgesys gali būti visiškai nesusijęs su auklėjimu.
Tiesa, patikslinsiu dėl pavyzdžio su kėdės mojavimu. Viena iš situacijų, kai taip nutiko buvo hiperaktyvaus vaiko didelis džiaugsmas, nes jis rašė testą, visą pusę valandos išsėdėjo tyliai susikaupęs (nors jam tai labai nelengva, ypač jei pasitaiko sunkesnė užduotis), pirmasis pabaigė ir taip emocingai išreiškė savo džiausgmą.
Tiesa, patikslinsiu dėl pavyzdžio su kėdės mojavimu. Viena iš situacijų, kai taip nutiko buvo hiperaktyvaus vaiko didelis džiaugsmas, nes jis rašė testą, visą pusę valandos išsėdėjo tyliai susikaupęs (nors jam tai labai nelengva, ypač jei pasitaiko sunkesnė užduotis), pirmasis pabaigė ir taip emocingai išreiškė savo džiausgmą.
QUOTE(Ute @ 2008 02 26, 14:07)
Tiesa, patikslinsiu dėl pavyzdžio su kėdės mojavimu. Viena iš situacijų, kai taip nutiko buvo hiperaktyvaus vaiko didelis džiaugsmas, nes jis rašė testą, visą pusę valandos išsėdėjo tyliai susikaupęs (nors jam tai labai nelengva, ypač jei pasitaiko sunkesnė užduotis), pirmasis pabaigė ir taip emocingai išreiškė savo džiausgmą.
o ką daryt ne hiperaktyviam vaikui, kai virš jo galvos skrenda kėdė?
QUOTE(Dios @ 2008 02 26, 14:27)
o ką daryt ne hiperaktyviam vaikui, kai virš jo galvos skrenda kėdė?
Aš ir tą pati pagalvojau Arba, spėkit, kokia kito vaiko tėvų nuomonė apie tą hiperaktyvų ir jo tėvus? Kas nori, kad jo vaiką skriaustų, nesvarbu hiperaktyvus ar ne? O mokytoja tarp dviejų ugnių- hiperaktyvaus tėvai, kurie jį pateisina (juk tėvai, nori padėt vaikui ieško pagalbos pas psichologus ir t.t.), ir kitų vaikų tėvai, kuriuos nuskriaudžia įsikarščiavęs hiperaktyvusis? Na žodžiu, nežinau ką ir pasakyt... Žvelgiant iš 3 pusių visiškai kitoks paveikslas piešiasi ir skirtingos emocijos apima...
QUOTE(Ute @ 2008 02 26, 14:07)
Tiesa, patikslinsiu dėl pavyzdžio su kėdės mojavimu. Viena iš situacijų, kai taip nutiko buvo hiperaktyvaus vaiko didelis džiaugsmas, nes jis rašė testą, visą pusę valandos išsėdėjo tyliai susikaupęs (nors jam tai labai nelengva, ypač jei pasitaiko sunkesnė užduotis), pirmasis pabaigė ir taip emocingai išreiškė savo džiausgmą.
Na vis dėl to nepateisinčiau tokio elgesio, aišku tikrai įdomu būtų tokioj situacijoj išgirsti specialistų nuomonę ir patarimus, džiaugiuosi ,kad man tokių situacijų nepasitaikė , bet vis dėl to manau, kad nesvarbu ar jis hiperaktyvus ar taip džiaugsmą reiškia, bet juk yra ir elgesio taisyklės, reikia ir jas kažkaip tokiam vaikui diegti, kas atsakys už sužalotą bendraklasį Bus apkaltintas aišku mokytojas....nekompetencija ir t.t.
QUOTE(sonsa @ 2007 11 25, 15:30)
na va,butent.''kai mes patys pasikeitem''. mano nuomone,kai vaikai geri,tai ir mokytojai geri.o jei problemiskas pats vaikas,tai galima keisti mokyklas,mokytojus,ne kazin ar kas ir tepasikeis.
Deja, ne viskas taip paprasta. Visokių yra mokinių bei mokytojų. Bet kai mokytojas "neturi akies", gali ir per galvą verstis: vistiek geresniu jam netapsi
QUOTE(lili78 @ 2008 02 26, 08:57)
Vis dėl, to bent jau šituose aprašytuose pavyzdžiuose, drįsčiau teigti,kad čia jau auklėjimo problemų yra...
Hiperaktyvumas ir auklėjimas - du skirtingi dalykai
QUOTE(lili78 @ 2008 02 26, 15:13)
Na vis dėl to nepateisinčiau tokio elgesio, aišku tikrai įdomu būtų tokioj situacijoj išgirsti specialistų nuomonę ir patarimus, džiaugiuosi ,kad man tokių situacijų nepasitaikė , bet vis dėl to manau, kad nesvarbu ar jis hiperaktyvus ar taip džiaugsmą reiškia, bet juk yra ir elgesio taisyklės, reikia ir jas kažkaip tokiam vaikui diegti, kas atsakys už sužalotą bendraklasį Bus apkaltintas aišku mokytojas....nekompetencija ir t.t.
Toks vaikas supranta, kad elgiasi blogai, bet...negali savęs suvaldyti Bet kokiu atveju, visos pusės nuskriaustos
advokatei (būtent jai)
visiškai atsitiktinai šiandien klajojau po forumus ir aptikau..vaje - L. Ožalienė (jūs suprasite apie ką kalbu). Vien dėl jūsų paliestos problemos prisiregistravau šiandien supermamoje. Mes (specialiai naudoju daugiskaitą) dėl šios mokytojos išėjome prieš 4 metus iš jos auklėjamosios klasės, pakeitėmė mokyklą viduryje mokslo metų. Vaikui prasidėjo psichosomatiniai sutrikimai (vemdavo vos privažiavus mokyklą). Aš niekada nebūčiau patikėjusi, kad taip gali būti! Тik po gero pusmečio įvairiausių tyrimų reikėjo konstatuoti, kad priežastis - mokytoja. Pasielgiau labai dorai ir gražiai. Tyliai. Direktorei pasakiau visą tiesą ir mes išėjome. Praėjus keliems metams galiu pasakyti, kad sprendimas buvo teisingas. Kovos nenorėjau, nes šioje mokykloje mokosi dar vienas mano vaikas, kuriam labai čia patinka. L.Ožalienė visiškas nesusipratimas šioje mokykloje (mano asmeninė nuomonė). Jums tiesiog labai nepasisekė kaip ir mums kadais. Bet čia yra ir labai labai gerų mokutojų.
visiškai atsitiktinai šiandien klajojau po forumus ir aptikau..vaje - L. Ožalienė (jūs suprasite apie ką kalbu). Vien dėl jūsų paliestos problemos prisiregistravau šiandien supermamoje. Mes (specialiai naudoju daugiskaitą) dėl šios mokytojos išėjome prieš 4 metus iš jos auklėjamosios klasės, pakeitėmė mokyklą viduryje mokslo metų. Vaikui prasidėjo psichosomatiniai sutrikimai (vemdavo vos privažiavus mokyklą). Aš niekada nebūčiau patikėjusi, kad taip gali būti! Тik po gero pusmečio įvairiausių tyrimų reikėjo konstatuoti, kad priežastis - mokytoja. Pasielgiau labai dorai ir gražiai. Tyliai. Direktorei pasakiau visą tiesą ir mes išėjome. Praėjus keliems metams galiu pasakyti, kad sprendimas buvo teisingas. Kovos nenorėjau, nes šioje mokykloje mokosi dar vienas mano vaikas, kuriam labai čia patinka. L.Ožalienė visiškas nesusipratimas šioje mokykloje (mano asmeninė nuomonė). Jums tiesiog labai nepasisekė kaip ir mums kadais. Bet čia yra ir labai labai gerų mokutojų.