QUOTE(rositina @ 2008 04 22, 20:33)
Sveika, tai ar gavai koki atsakyma?
Taigi vat, koki atsakyma gavau...
"Apie kainu kilima.
Deja, situacija Lietuvoje (ir ne tik) yra tokia, kad viskas brangsta. Kyla
kainos degalams, maisto ir ne maisto produktams, pakavimo medziagos, kyla
nuomos kainos, transporto paslaugos, bet kyla ir atlyginimai. Tai vadinama
infliacija. Jokia firma negali pati amortizuoti visu brangimu - ji yra
priversta didinti kaina, ta mes matome visur aplinkui.
Yra tik vienas pasirinkimas - arba pabranginti prekes/paslaugas viena
karta per metus smarkiai, kad butu kompensuota visu metu infliacija
(10-15-20 procentu - pagal skirtingus saltinius). Tuomet pabrangimas butu
vienas per metus, bet labai juntamas.
Kitas variantas, kuri pasirinko musu firma - branginti su kiekvienu
katalogu (tai yra kas ketvirti) 2-3 procentais, kad tai butu ne taip
skausminga ir ne taip juntama klientams ir konsultantams. Pries priimant
si sprendima buvo atlikta apklausa butent si varianta kaip priimtinesni
pasirinko dauguma apklaustuju.
Tikrai zinau, kad didzioji dalis konsultantu (ka jau kalbeti apie
klientus) neatsimena praejusio katalogo kainu, tad jie net nepastebi
pakitimo.
Apie kainu pasikeitima mes iskart pranesame elektroniniais laiskais
visiems, esantiems musu duomenu bazeje, tad yra laiko apsiprasti su sia
informacija. Dar kiekvienas konsultantas turi savo sponsoriu, kuris taip
pat gali ir turi padeti gauti ir priimti nauja informacija. Sutikite, kad
kai mes einame pirkti maisto produktu, niekas apie ju pabrangima mums is
anksto nepranesa.
Ka zadame daryti? Kol ekonomine situacija nepasikeis, taip ir bus.
Vienintellis dalykas, kuri galiu pazadeti, kad konsultantams butu patogiau
galime informuoti apie kainu kilima viena diena anksciau."
Papildyta:
Ir dar klausiau, del lupu dazu, nes kaip jau kazkada ir rasiau, buvo toks nesusipratimas, kad atsirado nauji, senieji dingo, o kataloge nauju nebuvo,buvo tik senieji... Tai jeigu idomu, taip pat kopinu atsakyma (nors gal ir nelabai graziai elgiuosi taip darydama , bet bent visiems bus aisku)
"Apie nauja lupu dazu linija.
Suprantu, kad liniju pasikeitimo procesas visada sukelia tam tikru
nepatogumu tai yra neisvengiama. Copines Line Paris turi savo planus,
kuriuos igyvendina. Jie pakeite viena produktu linija nauja geresne,
madingesne, siuolaikiskesne... Musu katalogai su tais pasikeitimais
nesuspejo. Mes turejome galimybe arba nepradeti pardavineti naujuju
produktu tol, kol bus isleista naujas katalogas (kelis menesius), arba,
nusprende nepalikti savo klientu be jokiu lupdaziu, pradeti naujuosius
pardavineti be informacijos kataloge. Kaip suprantate, mes pasirinkome
pastaraji varianta.
Ir vienu, ir kitu atveju butu nepatenkintu, nes tai tikrai nera patogu.
Bet seno pakeitimas nauju visada yra skausmingas (pavyzdziui, remontas).
Bet kai viskas pasibaigia mes dziaugiames, kad atsinaujinome, kad
pagerejo kokybe.
Naujausiame kataloge naujieji lupdaziai jau yra. Taip pat jau senokai yra
lupu dazu meginuku rinkinys su juo dirbti ir patogu, ir solidu.
Tikiuosi, ji jau isigijote?
Ka zadame daryti, kad tai nepasikartotu? Patikekite, kiekvienu atveju
firmos vadovai labai rimtai apgalvoja visus galimus sprendimus ir
pasirenka geriausia. Bet nera pasaulyje tobulybes, ir nuolatos bus
sunkumu, su kuriais kiekvienam is musu reikes kovoti. Tai ir yra
gyvenimas...Ir butent uz tai kiekvienas konsultantas uzdirba savo 40
procentu komisinius.
Aciu Jums, kad pasidalinote savo klausimais ir rupesciais. Mums labai
svarbu zinoti, kas jaudina Jus ir kuo mes galetume padeti.
Mielai atsakysiu i tolesnius Jusu klausimus.
Su siltais linkejimais, firmos vadove Grazina "