QUOTE(fotolama @ 2007 11 14, 12:06)
Dar kartą įsitikinau, kad man iki meno taip pat toli kaip iki mėnulio
Būsiu atviras: Paskutinė Desiree orchidėjos nuotrauka manęs visiškai nesuintrigavo ir nesudomino
Ir kas blogiausia: aš bandau sugalvoti kas toje nuotraukoje užkabino kitus ir nesugalvoju
O ar Jums žinomos sąvokos optinis akcentas, šviesos akecntas, akcentas kadro komponavimo būdu?
Čia autorius pasirinko (galėjo tai būti sąmoningai, galėjo ir ne, tai nesvarbu) optinį akcentą. Pasirinko objektą orchidėją, tačiau dar toje pačioje orchidėjoje išryškino jai labiausiai patikusią detalę ir ją išryškino optiniu būdu. Taip fotografija įgavo erdvės pojūtį. Be to atsirado objektas (detalė) kuri ir kabina.
Deja kitų autorių orchidėjų fotografijose nėra nei kabinančio objekto, nei erdvės, kas labai svarbu fotografijoje. Išgauti trimatį vaizdą, dvimatėje erdvėje.
Todėl labai ir akcentuoju, kad dažnai ir apšvietimas labai svarbu. Vien su juo iš orchidėjos galima sukurti tikrus meno šedevrus.
Svarbiausia mąstyti ką ir kodėl darai ir kodėl būtent šitaip.
Fotografijoje turi kas nors vesti žvilgsnį, o jei jis blaškosi nieko gero. O čia akcentas pakabina ir po to išsisklaido erdvėje... na va tai ir yra puiku
O ankstesnėje orchidėjos fotografijoje pas ją taikoma aukso pjūvio taisyklė, kuri taip pat labai miela akiai
Tai va galima meną vertinti man patinka arba nepatinka. Niekas nedraudžia, bet galima jį suvokti remiantis dar ir žiniomis, ne įgimtu o išugdytu skoniu ir t.t.
Apie ką aš anksčiau esu kalbėjusi, kai vertini foto konkursus. Komisiją sudaro pvz. 10 žmonių, visų jų skoniai skiriasi, tačiau jie išrenka autorius kurie užimą pirmą, antrą, trečią vietas.
Tai va būtent jie remiasi tam tikromis žiniomis, kurie ir padeda įvertinti kūrinio kokybę, jo meniškumą