Laba diena, rašau Jums prašydama pagalbos. Spalio 16d., šiais metais, mes, tiksliau vyras, pasirašė savo vardu interneto sutartį. Pasirinkom vakarinį planą, su kuriuo siuntimasis duomenų ir naršymas internete neribojamas nuo 18val iki 6val, taip pat savaitgaliais ir švenčių dienomis, kitu metu, kaip mes supratom, duomenų siuntimas yra ribojamas iki 100MB per mėnesį, viršijus šitą skaičių papildomas MB kainuoja 4,1lt. Kadangi dieną internetas taip pat veikė, tai prireikus mes juo pasinaudodavom, bet nieko nesisiųsdavom. Spalio 26d. mums užblokavo internetą. Paskambinus paaiškėjo, kad atsirado įsiskolinimas 1396lt. Pasirodo,naršymas internete taip pat įsiskaito, kaip siuntimas duomenų. Mes skolą padengėm. Paprašius smulkios paslaugų išklotinės, buvo atsakyta, kad tai bus galima padaryti tik kai ateis pirmoji mėnesio sąskaita už paslaugas. Internetą atblokavo. Vyras manęs paprašė dar kartą nueiti į saloną ir nustatyti kredito limitą, kad kitą kartą vėl nebūtų tokios didelės sąskaitos. Aš pasakiau, kad sutartyje jau yra įrašytas kredito limitas. Čia sutarties dalis apie kredito limitą

Tai kaip gali būti, kad pagal sutartį, viršijus nustatytą limitą turi būti blokuojamos paslaugos, t.y., mums pasiekus 100lt jau turėjo būti įspėjimas ir netrukus po to blokavimas, tačiau užblokavo tik pasiekus 1400lt sumą? Kur galime dėl to kreiptis? Ar galėsime atgauti jau permokėtą sumą? O gal čia kur nors yra kokių netikslumų sutaryje, kurių mes nematom? Būsime labai dėkingi, jei galėsite mums padėti.