QUOTE(kettis @ 2008 01 11, 20:34)
Atkreipkit dėmesį, kieno yra garantija - ar gamintojo oficialaus atstovo, ar to paties "didmenininko" ar pačios parduotuvės, iš serijos "jei kas blogai bus, atnešit suremontuosim, turim meistrus". Po pusmečio prireikus galit nieko neberasti ten kur pirkot - nei parduotuvės, nei to didmeniniko. Juk didmenininkai bankrutuoja (arba šiaip užsidarinėja mėtydami pėdas) lygiai taip pat kaip ir tos parduotuvės į kurias jie tiekia prekes O dažnai taip ir būna su "didmeninikais" (nors man labiau atrodo tinkamesnis žodis "spekuliantai"), kurie patys atsiveža prekes iš užsienio - iš kur jie gaus oficialius Lietuvoje galiojančius garantinius? Tada ir duoda savo. Visai kitas reikalas, jei duodamas oficialaus importuotojo ar gamintojo atstovo garantinis talonas - tada galit nesukti galvos dėl remonto.
Na bent pas mane garantija tai oficialaus atstovas.Nereikia cia mazumu,tuose paciuose "senukuose" irgi stumdo vienas nuo kito.Ten irgi galu nesurasi.