Sveikos mamytės ir tėveliai,
susidūrėme su labai rimtomis problemomis ir rimtai galvojame keisti mokyklą. Kol kas dar dvejoju, nes manau, kad pasimokius 2 mėn. eiti į kitą mokyklą gali būti dar sudėtingiau, todėl noriu išgirsti Jūsų komentarus, ar realu ŠITOJE mokykloje bandyti rasti berndrą kalbą ir kažkiek laukti, kad situacija pasikeis.
O problema yra tame, kad mokytoja visiškai neranda bendros kalbos su vaiku (pripažįstu, "nelengvu"), elgiasi labai nepedagogiškai pati provokuodama konfliktines situacijas. Susidarė įspūdis, kad stengiamasi kuo greičiau priversti mus pačius netekus kantrybės išeiti.
Kas blogiausia, nei mokytoja nei direktorė nesileidžia net į kalbas, kad išklausytų mūsų poziciją...Todėl ir kyla abejonė, ar tikslinga iš viso stengtis ir ką nors daryti, jei yra iškeltas tikslas - kuo greičiau išspręsti problemą ją pašalinant.
Ką manot?
QUOTE(advokate @ 2007 10 12, 07:51)
Sveikos mamytės ir tėveliai,
susidūrėme su labai rimtomis problemomis ir rimtai galvojame keisti mokyklą. Kol kas dar dvejoju, nes manau, kad pasimokius 2 mėn. eiti į kitą mokyklą gali būti dar sudėtingiau, todėl noriu išgirsti Jūsų komentarus, ar realu ŠITOJE mokykloje bandyti rasti berndrą kalbą ir kažkiek laukti, kad situacija pasikeis.
O problema yra tame, kad mokytoja visiškai neranda bendros kalbos su vaiku (pripažįstu, "nelengvu"), elgiasi labai nepedagogiškai pati provokuodama konfliktines situacijas. Susidarė įspūdis, kad stengiamasi kuo greičiau priversti mus pačius netekus kantrybės išeiti.
Kas blogiausia, nei mokytoja nei direktorė nesileidžia net į kalbas, kad išklausytų mūsų poziciją...Todėl ir kyla abejonė, ar tikslinga iš viso stengtis ir ką nors daryti, jei yra iškeltas tikslas - kuo greičiau išspręsti problemą ją pašalinant.
Ką manot?
susidūrėme su labai rimtomis problemomis ir rimtai galvojame keisti mokyklą. Kol kas dar dvejoju, nes manau, kad pasimokius 2 mėn. eiti į kitą mokyklą gali būti dar sudėtingiau, todėl noriu išgirsti Jūsų komentarus, ar realu ŠITOJE mokykloje bandyti rasti berndrą kalbą ir kažkiek laukti, kad situacija pasikeis.
O problema yra tame, kad mokytoja visiškai neranda bendros kalbos su vaiku (pripažįstu, "nelengvu"), elgiasi labai nepedagogiškai pati provokuodama konfliktines situacijas. Susidarė įspūdis, kad stengiamasi kuo greičiau priversti mus pačius netekus kantrybės išeiti.
Kas blogiausia, nei mokytoja nei direktorė nesileidžia net į kalbas, kad išklausytų mūsų poziciją...Todėl ir kyla abejonė, ar tikslinga iš viso stengtis ir ką nors daryti, jei yra iškeltas tikslas - kuo greičiau išspręsti problemą ją pašalinant.
Ką manot?
As daryciau taip:
1.Keisciau mokykla. Imciau atostogas ir apkeliauciau su vaiku keleta mokyklu, pasedeciau pamokose (nu, bent pas mus tai yra skatinama), paziureciau, kaip dirba mokytoja, koks jos kontaktas su vaiku. Prarasite kokia savaite-dvi, bet zinosite, ka "perkate". Vilniuje yra gi ir alternatyvu - Valdorfo, Montesori, dar gal kas.
2. Spresciau problemas, susijusias su vaiko "nelengvumu", nes jei jis nelengvas ir psichologo/seimos konsultanto akimis, tai vien mokyklos pakeitimas nepades.
QUOTE(prabegom @ 2007 10 12, 13:52)
"...1.Keisciau mokykla... i ...alternatyvu - Valdorfo, Montesori, dar gal kas.
2. Spresciau problemas, susijusias su vaiko "nelengvumu", nes ..."
2. Spresciau problemas, susijusias su vaiko "nelengvumu", nes ..."
Pritariu. Beje del to "nelengvumo". Gal galima konkreciau: vaikas, jei teisingai supratau, hiperaktyvus? Jei taip, tai tada Jum tikrai teks keisti mokykla i auksciau paminetas (gaila, kad Vilniuje Suzuki mokyklos dar nera), nes su "sunkiais" vaikais gali dirbti tik kvalifikuoti pedagogai, dirbantys humanistiniais pagrindais.
Vienai daryti "revoliucijos" mokykloje tikrai neverta - per daug nervu ir laiko veltui bus issvaistyta. Net ir leimejimo atveju nei Jus nei vaikas tikrai nebusite patenkinti.
ačiū už nuomonę,
mokyklą keisti gali tekti, kaip minėjau, kol kas abejoju tik dėl to, kad jos keitimas pats savaime sūnui gali būti didelis stresas. Saulės privalumų mums asmeniškai matau tik du - netoli ir mažas mokinių skaičius klasėje, visa kita - tik pudra.
2. punktu galiu Jus patikinti, kad su sūnumi dirbama ir net gi labai daug. Išsireiškimas "nelengvas" mano manymu šiuo atveju sąlyginis, nes problemos iškyla tik vienai - pagrindinei mokytojai, kitos kiek kalbinau net nesuprato, ko aš iš jų noriu....
Iš tiesų norėjau išgirsti tuos žmones, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių paliko Saulę ir ar jie su administracija bendravo bei kiek geranoriškai tai buvo daroma. Tiesiog noriu sužinoti, ar verta dar stengtis, ar tiesiog negaišti laiko ir negadinti nervų.
mokyklą keisti gali tekti, kaip minėjau, kol kas abejoju tik dėl to, kad jos keitimas pats savaime sūnui gali būti didelis stresas. Saulės privalumų mums asmeniškai matau tik du - netoli ir mažas mokinių skaičius klasėje, visa kita - tik pudra.
2. punktu galiu Jus patikinti, kad su sūnumi dirbama ir net gi labai daug. Išsireiškimas "nelengvas" mano manymu šiuo atveju sąlyginis, nes problemos iškyla tik vienai - pagrindinei mokytojai, kitos kiek kalbinau net nesuprato, ko aš iš jų noriu....
Iš tiesų norėjau išgirsti tuos žmones, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių paliko Saulę ir ar jie su administracija bendravo bei kiek geranoriškai tai buvo daroma. Tiesiog noriu sužinoti, ar verta dar stengtis, ar tiesiog negaišti laiko ir negadinti nervų.
QUOTE(advokate @ 2007 10 14, 21:34)
ačiū už nuomonę,
mokyklą keisti gali tekti, kaip minėjau, kol kas abejoju tik dėl to, kad jos keitimas pats savaime sūnui gali būti didelis stresas. Saulės privalumų mums asmeniškai matau tik du - netoli ir mažas mokinių skaičius klasėje, visa kita - tik pudra.
2. punktu galiu Jus patikinti, kad su sūnumi dirbama ir net gi labai daug. Išsireiškimas "nelengvas" mano manymu šiuo atveju sąlyginis, nes problemos iškyla tik vienai - pagrindinei mokytojai, kitos kiek kalbinau net nesuprato, ko aš iš jų noriu....
Iš tiesų norėjau išgirsti tuos žmones, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių paliko Saulę ir ar jie su administracija bendravo bei kiek geranoriškai tai buvo daroma. Tiesiog noriu sužinoti, ar verta dar stengtis, ar tiesiog negaišti laiko ir negadinti nervų.
mokyklą keisti gali tekti, kaip minėjau, kol kas abejoju tik dėl to, kad jos keitimas pats savaime sūnui gali būti didelis stresas. Saulės privalumų mums asmeniškai matau tik du - netoli ir mažas mokinių skaičius klasėje, visa kita - tik pudra.
2. punktu galiu Jus patikinti, kad su sūnumi dirbama ir net gi labai daug. Išsireiškimas "nelengvas" mano manymu šiuo atveju sąlyginis, nes problemos iškyla tik vienai - pagrindinei mokytojai, kitos kiek kalbinau net nesuprato, ko aš iš jų noriu....
Iš tiesų norėjau išgirsti tuos žmones, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių paliko Saulę ir ar jie su administracija bendravo bei kiek geranoriškai tai buvo daroma. Tiesiog noriu sužinoti, ar verta dar stengtis, ar tiesiog negaišti laiko ir negadinti nervų.
O ka gali administracija/
1. pakeisti mokytoja (yra antra pirma klase?);
2. aukleti mokytoja (kuprota kas tiesina? Mokytoja ne vaikas, iprociu nepakeis).
3. Raminti mama, zadeti ir nieko nedaryti.
I musu klase per pirmus metus atejo 5 naujokai is kitu mokyklu. Berods, visi priprato, nebuvo kokiu nors ryskiu adaptacijos sunkumu (nors, cia mokytojai geriau matyti).
Turime ir mes patirtį šioje mokykloje. Yra daug teigiamų dalykų. Tačiau jeigu vaikas yra ,,nelengvas'', užsispyręs, judrus, nepaklusnus, tikrai nerekomenduočiau rinktis šios mokyklos, nes nuo pirmų žingsnių girdėsite grasinimą, kad būsite išmesti iš šios mokyklos. Na, o jei taip atsitiks, manau, ir vaikui, ir tėvams bus didelė trauma.
Na grasinimai išmesti iš mokyklos man atrodo labai juokingi (sorry gnaphalium:) nes tokio bardako kaip Saulės mokyklos administracijoje reikėtų dar paieškoti, manau, kad šiuo atveju pasekmių reikėtų bijoti ne man ...
Iš tiesų situacija tragikomiška ir normaliam žmogui sunkiai suvokiama - mes mokytoją du kartus vežėm pas psichologę ir mokėjom už jos konsultaciją (nes psichologė taip pat patvirtino, kad būtent mokytoja "nesusitvarko". t.y. jai trūksta kompetencijos ir pasirengimo), o po mėnesio iškilus konfliktinei situacijai mums buvo pasiūlyta patiems mokėti už tai, kad kita mokytoja sėdėtų per pamoką ir neva "iškilus reikalui" padėtų mano vaikui.
Na ar neprasilenkia su sveiku protu pasiūlymas mokėti už mokytojos padėjėjo etatą, kai mokytoja akivaizdžiai nesugeba kontroliuoti situacijos klasėje su 15 vaikų???
Man trūksta žodžių (lietuvių kalboje
Pradėsiu ieškoti kitos pedagogės, t.y. kitos mokyklos, kuriai nebūtų baisu palikti savo vaiko, nes Saulės mokykloje tai daryti PAVOJINGA
Dėl savo asmeninių problemų mokytojai verčia vaikus psichopatais
Iš tiesų situacija tragikomiška ir normaliam žmogui sunkiai suvokiama - mes mokytoją du kartus vežėm pas psichologę ir mokėjom už jos konsultaciją (nes psichologė taip pat patvirtino, kad būtent mokytoja "nesusitvarko". t.y. jai trūksta kompetencijos ir pasirengimo), o po mėnesio iškilus konfliktinei situacijai mums buvo pasiūlyta patiems mokėti už tai, kad kita mokytoja sėdėtų per pamoką ir neva "iškilus reikalui" padėtų mano vaikui.
Na ar neprasilenkia su sveiku protu pasiūlymas mokėti už mokytojos padėjėjo etatą, kai mokytoja akivaizdžiai nesugeba kontroliuoti situacijos klasėje su 15 vaikų???
Man trūksta žodžių (lietuvių kalboje
Pradėsiu ieškoti kitos pedagogės, t.y. kitos mokyklos, kuriai nebūtų baisu palikti savo vaiko, nes Saulės mokykloje tai daryti PAVOJINGA
Dėl savo asmeninių problemų mokytojai verčia vaikus psichopatais
QUOTE(advokate @ 2007 11 21, 00:03)
Na grasinimai išmesti iš mokyklos man atrodo labai juokingi (sorry gnaphalium:) nes tokio bardako kaip Saulės mokyklos administracijoje reikėtų dar paieškoti, manau, kad šiuo atveju pasekmių reikėtų bijoti ne man ...
Iš tiesų situacija tragikomiška ir normaliam žmogui sunkiai suvokiama - mes mokytoją du kartus vežėm pas psichologę ir mokėjom už jos konsultaciją (nes psichologė taip pat patvirtino, kad būtent mokytoja "nesusitvarko". t.y. jai trūksta kompetencijos ir pasirengimo), o po mėnesio iškilus konfliktinei situacijai mums buvo pasiūlyta patiems mokėti už tai, kad kita mokytoja sėdėtų per pamoką ir neva "iškilus reikalui" padėtų mano vaikui.
Na ar neprasilenkia su sveiku protu pasiūlymas mokėti už mokytojos padėjėjo etatą, kai mokytoja akivaizdžiai nesugeba kontroliuoti situacijos klasėje su 15 vaikų???
Man trūksta žodžių (lietuvių kalboje
Pradėsiu ieškoti kitos pedagogės, t.y. kitos mokyklos, kuriai nebūtų baisu palikti savo vaiko, nes Saulės mokykloje tai daryti PAVOJINGA
Dėl savo asmeninių problemų mokytojai verčia vaikus psichopatais
Iš tiesų situacija tragikomiška ir normaliam žmogui sunkiai suvokiama - mes mokytoją du kartus vežėm pas psichologę ir mokėjom už jos konsultaciją (nes psichologė taip pat patvirtino, kad būtent mokytoja "nesusitvarko". t.y. jai trūksta kompetencijos ir pasirengimo), o po mėnesio iškilus konfliktinei situacijai mums buvo pasiūlyta patiems mokėti už tai, kad kita mokytoja sėdėtų per pamoką ir neva "iškilus reikalui" padėtų mano vaikui.
Na ar neprasilenkia su sveiku protu pasiūlymas mokėti už mokytojos padėjėjo etatą, kai mokytoja akivaizdžiai nesugeba kontroliuoti situacijos klasėje su 15 vaikų???
Man trūksta žodžių (lietuvių kalboje
Pradėsiu ieškoti kitos pedagogės, t.y. kitos mokyklos, kuriai nebūtų baisu palikti savo vaiko, nes Saulės mokykloje tai daryti PAVOJINGA
Dėl savo asmeninių problemų mokytojai verčia vaikus psichopatais
Na ir saunuole, kad issakai savo nuomone. As taip pat lankiausi sioje mokykloje ir "uosle" pasake dink is cia kuo greiciau. Smulkiau tingiu gilintis kodel, bet kai kurios ponios direktores frazes "ismuse mane is koto". Bet ta pati uosle pavede su kita privat mokykla (isiliejau as kitoje temoje apie "Saltinelio" mokykla). Mieli teveliai kirpkit ne 2 kartus pamatave, o 100 kartu, kai apims jus fantazijos, kad Lietuvelej mus, privacioje mokykloje jusu brangiausiam turtui- vaikiukams bus geriau. Geriau raskite mokyklele su gera mokytoja ir mokekite jai ar samdykit repetitorius. Nelyskit jus i ta bala ir nkartokit musu kvanku klaidu.
gumyte,
jei per pirmą apslilankymą būčiau sutikus ponią direktorę, ko gero būčiau iš karto apsisukus
Bet man taip nepasisekė Bendravo su manimi tada labai maloniai pavaduotoja, kuri pasirodo jau nebepavaduotoja Iš tiesų kiek susidūriau su kitomis mokytojomis, tai tikrai yra tokių, dėl kurių šią mokyklą palikti gaila.
Tačiau mano supratimu pirmokui pirma - pagrindinė -mokytoja turi būti švyturys, autoritetas, į kurį galima būtų remtis, todėl jos pedagoginis pasirengimas ir asmeninės savybės yra labai svarbios. Tikėjausi, kad privačioje mokykloje atrinkti žmonės atitinka šiuos kriterijus, deja reikia pripažinti, kad klydau. Po reklamine šypsena slėpėsi buities užguita isterikė. Ištiesų sunku patikėti, kad pedagogas gali taip žemai pulti ir užsiiminėti intrigomis, kelti savo ambicijas prieš vaikus ir taip primityviai keršyti septynmečiui.
Tai mano nuomonė - neabejoju, kad yra ir šioje mokykloje vertų pagarbos mokytojų, o gal ir mūsų buvusių klasiokų tėveliai, atvežę ryte į mokyklos kiemą ir iš ten pasiimantys vaikus nelabai žino, kas darosi ir yra patenkinti mokytojos šypsena. Man pasiliekančių vaikų gaila, nes jie yra ne mokomi, o dresuojami...
jei per pirmą apslilankymą būčiau sutikus ponią direktorę, ko gero būčiau iš karto apsisukus
Bet man taip nepasisekė Bendravo su manimi tada labai maloniai pavaduotoja, kuri pasirodo jau nebepavaduotoja Iš tiesų kiek susidūriau su kitomis mokytojomis, tai tikrai yra tokių, dėl kurių šią mokyklą palikti gaila.
Tačiau mano supratimu pirmokui pirma - pagrindinė -mokytoja turi būti švyturys, autoritetas, į kurį galima būtų remtis, todėl jos pedagoginis pasirengimas ir asmeninės savybės yra labai svarbios. Tikėjausi, kad privačioje mokykloje atrinkti žmonės atitinka šiuos kriterijus, deja reikia pripažinti, kad klydau. Po reklamine šypsena slėpėsi buities užguita isterikė. Ištiesų sunku patikėti, kad pedagogas gali taip žemai pulti ir užsiiminėti intrigomis, kelti savo ambicijas prieš vaikus ir taip primityviai keršyti septynmečiui.
Tai mano nuomonė - neabejoju, kad yra ir šioje mokykloje vertų pagarbos mokytojų, o gal ir mūsų buvusių klasiokų tėveliai, atvežę ryte į mokyklos kiemą ir iš ten pasiimantys vaikus nelabai žino, kas darosi ir yra patenkinti mokytojos šypsena. Man pasiliekančių vaikų gaila, nes jie yra ne mokomi, o dresuojami...
QUOTE(advokate @ 2007 11 22, 13:33)
Tai mano nuomonė - neabejoju, kad yra ir šioje mokykloje vertų pagarbos mokytojų, o gal ir mūsų buvusių klasiokų tėveliai, atvežę ryte į mokyklos kiemą ir iš ten pasiimantys vaikus nelabai žino, kas darosi ir yra patenkinti mokytojos šypsena. Man pasiliekančių vaikų gaila, nes jie yra ne mokomi, o dresuojami...
Įdomu, kaip ten vaikai dresuojami ? Pažįstu kelis mokinius, lankiusius būtent šią aprašytąją privačią mokyklą , tai, sakyčiau, vaikai visai nedresuoti
kokia ta mokytoja, pasidalinkit, nes planuoju savo turteli i 1 klase vesti ten. arba i saltineli aciu
Gal kas galit pasidalyti patirtimi, kaip leidote vaika i Saules mokykla po 4 klasiu pradineje (is kitos mokyklos), kokia tvarka, gal kokius testus reikia laikyti.