Gal turite parduoti mergaitei uniformą? Reiktų 134 ar 140 dydžio
QUOTE(elvyrce @ 2009 01 07, 12:46)
Jufike, o kelintoje jau klaseje mokosi jusu vaikas? As is pradziu labai norejau i sia mokykla, uzrasem. Bet dabar dar buvau nuvaziavusi i kelias mokyklas, tai vat visiskai susibalamutijau, nes tie pazintiniai pokalbiai kazkaip ir nuteikia, - vis tik siokia tokia vizitine kortele.
Pabandysiu išsamiai ir nuo pat pradžių:
Maniškė pirmokė. Su direktore nelabai teko bendrauti, gal dėl to ir nemanau apie ją nieko blogo ir gana keista girdėti nekokius atsiliepimus. Nežinau kaip ten vyras bendravo, nieko blogo nepasakė.
Negaliu palyginti Blindžių ir Miglos g. filialus, nes Blindžių nebuvau, tik lauke . Kažkaip visą tą laiką vyras tvarkė šiuos reikalus. Aš matau tik rezultatą.
Kyšio tikrai nereikėjo. Ir jeigu yra vietų, direktorė priima į mokyklą. PIrmenybę teikia vaikams pagal gyvenamąją vietą. Mes negyvename Žvėryne ir gan vėlai sumastėme užsirašyti, gal balandžio ar gegužės mėn. Tai ir vietų nebebuvo jau į Blindžių g., nes buvo jau daug vaikų anksčiau užsirašę ir pagal gyvenamą vietą. Tai manau, kad čia viskas teisingai. Mes pradžioje nusivylėme, jau norėjau kitur ieškotis, bet susitikome su mokytoja, pakalbėjome ir pasilikome. Bet visai nesigailiu, kad lankome Miglos g. ir nežinau kodėl į Blindžių g. yra didesnės eilės. Tik dėl to, kad patogesnė vieta? Man Miglos yra tokia jauki mokykla, miškelyje, gan uždara, toliau nuo visų gatvių, graži aplinka. Ant kalnelio, švaresnis oras.
Nežinau ar visose klasėse viskas vienodai. Man atrodo didelę įtaką turi pati klasės mokytoja. Ji nustato klasės taisykles. Pavyzdžiui, pas mus rytas prasideda nuo "Ryto rato", vaikai supažindinami su dienos planais, pasišneka jeigu yra kokių problemų. Tada vyksta pamokos, tarp pertraukėlių vaikai pusryčiauja, gali klasėje pasidaryti arbatos (jau rašiau, kad kiekviena klasė turi ir poilsio arba mankštos kambarį, žaidimų kampelį, rūbinę, wc. ), gali net karštų sumuštinių pasidaryti jeigu nori. Mokytoja labai bendrauja su tėvais. jeigu tėvus kažkas neramina, mokytoja visada pasiryžusi išspręsti problemą. Kai jau praėjo pusė metų, pasimatė kas pirmauja, o kas atsilieka. Mokytoja nesuvienodina visų ugdymo, pvz. nestabdo tų, kuriems sekasi. O duoda jiems papildomas užduotėles. O tiems, kuriems ne taip gerai sekasi, "duoda" visokių paskatinimų. Parenką užduotėles taip, kad vaikas turėtų motyvaciją mokytis. Ir tėvai kartu sprendžia problemas. Yra tėvų komitetas, mokytoja visada skatina bendrauti ir ateiti su idėjomis ir pan. Kiekvienas tėvelis gali pasiūlyti ką įdomaus. Vaikai vaikšto į ekskursijas. Kai buvo sniego, per fizinį čiuožinėjo nuo kalnelių.
Po pamokų vaikai eina į būrelius (yra berniukų choras, šokiai, dailė, keramika, Niat nam, šachmatai gal dar kazkas.) Maniškė eina į dailę ir į Niat Nam. Kai geras oras, po pamokų vaikai eina į kiemą (jis uždaras, mašinos ten nevažiuoja, į gatvę vaikai neišlėks) PO kiemo susirenka į prailgintą grupę, pasidaro namų darbus, jeigu tokių yra.
Vaikai vaikšto su uniforma, po pamokų persirengia ir būna su "laisva apranga".
Ką čia dar papasakoti?
Klasės problemas sprendžia mokytoja ir tėvai kartu. Apie mokyklos tarybą negirdėjau. Dukra vaikšto noriai į mokyklą. Problema pasiimt namo, nes nenori išeiti. Vaikai dažnai užsiima kūryba. Pvz. neseniai darė lėlytes iš siūlų, berniukai irgi darė, bet berniukus. Nuolat vyksta kūrybinis procesas. Bet man atrodo, viskas priklauso nuo mokytojos kūrybingumo, bendravimo su vaikais ir atsidavimo darbui.
Klauskit jeigu dar kas domina. Aš kol kas nieko blogo negaliu pasakyti, vis bandau sugalvoti kas gi man netinka toje mokykloje ir nesugalvoju... Gal dėl to, kad mano vaikas gerai ten jaučiasi. Kai kurie dalykai sunkiau sekasi, kiti kaip tik labai gerai, bet vaikas grįžta iš mokyklos pilnas įspūdžių.
Taip, gal vienintelis trūkumas, kad reikia vežioti ir kad pamokos 8 prasideda (na, mums gan anksti, nes dėl kamščių reik išeiti iš namų vėliausiai 7:20, nors ištikrųjų ten тик 10 min kelio), o Žveryne gyvenantiems toliau paeiti, bet visada kažką aukojame.
Mano patarimas būtų: RINKITĖS MOKYTOJĄ, O NE MOKYKLĄ. Į mokyklą galima nuvežti, jeigu yra galimybė. Kai kurie per visą miestą veža, turbūt yra dėl ko. Ką, per visą miestą nerado mokyklos arčiau?
Negaliu palyginti su kitomis mokyklomis, nebuvau.
QUOTE(jufike @ 2009 01 27, 01:49)
Klauskit jeigu dar kas domina.
Va čia tai išsamumas
Mane domins mokytojos, kurios ims pirmokus 2011 m.... Žinau, kad dar negreitai, bet pradedu domėtis po truputį
QUOTE(jufike @ 2009 01 27, 02:49)
Pabandysiu išsamiai ir nuo pat pradžių:
Maniškė pirmokė. Su direktore nelabai teko bendrauti, gal dėl to ir nemanau apie ją nieko blogo ir gana keista girdėti nekokius atsiliepimus. Nežinau kaip ten vyras bendravo, nieko blogo nepasakė.
Negaliu palyginti Blindžių ir Miglos g. filialus, nes Blindžių nebuvau, tik lauke . Kažkaip visą tą laiką vyras tvarkė šiuos reikalus. Aš matau tik rezultatą.
Kyšio tikrai nereikėjo. Ir jeigu yra vietų, direktorė priima į mokyklą. PIrmenybę teikia vaikams pagal gyvenamąją vietą. Mes negyvename Žvėryne ir gan vėlai sumastėme užsirašyti, gal balandžio ar gegužės mėn. Tai ir vietų nebebuvo jau į Blindžių g., nes buvo jau daug vaikų anksčiau užsirašę ir pagal gyvenamą vietą. Tai manau, kad čia viskas teisingai. Mes pradžioje nusivylėme, jau norėjau kitur ieškotis, bet susitikome su mokytoja, pakalbėjome ir pasilikome. Bet visai nesigailiu, kad lankome Miglos g. ir nežinau kodėl į Blindžių g. yra didesnės eilės. Tik dėl to, kad patogesnė vieta? Man Miglos yra tokia jauki mokykla, miškelyje, gan uždara, toliau nuo visų gatvių, graži aplinka. Ant kalnelio, švaresnis oras.
Nežinau ar visose klasėse viskas vienodai. Man atrodo didelę įtaką turi pati klasės mokytoja. Ji nustato klasės taisykles. Pavyzdžiui, pas mus rytas prasideda nuo "Ryto rato", vaikai supažindinami su dienos planais, pasišneka jeigu yra kokių problemų. Tada vyksta pamokos, tarp pertraukėlių vaikai pusryčiauja, gali klasėje pasidaryti arbatos (jau rašiau, kad kiekviena klasė turi ir poilsio arba mankštos kambarį, žaidimų kampelį, rūbinę, wc. ), gali net karštų sumuštinių pasidaryti jeigu nori. Mokytoja labai bendrauja su tėvais. jeigu tėvus kažkas neramina, mokytoja visada pasiryžusi išspręsti problemą. Kai jau praėjo pusė metų, pasimatė kas pirmauja, o kas atsilieka. Mokytoja nesuvienodina visų ugdymo, pvz. nestabdo tų, kuriems sekasi. O duoda jiems papildomas užduotėles. O tiems, kuriems ne taip gerai sekasi, "duoda" visokių paskatinimų. Parenką užduotėles taip, kad vaikas turėtų motyvaciją mokytis. Ir tėvai kartu sprendžia problemas. Yra tėvų komitetas, mokytoja visada skatina bendrauti ir ateiti su idėjomis ir pan. Kiekvienas tėvelis gali pasiūlyti ką įdomaus. Vaikai vaikšto į ekskursijas. Kai buvo sniego, per fizinį čiuožinėjo nuo kalnelių.
Po pamokų vaikai eina į būrelius (yra berniukų choras, šokiai, dailė, keramika, Niat nam, šachmatai gal dar kazkas.) Maniškė eina į dailę ir į Niat Nam. Kai geras oras, po pamokų vaikai eina į kiemą (jis uždaras, mašinos ten nevažiuoja, į gatvę vaikai neišlėks) PO kiemo susirenka į prailgintą grupę, pasidaro namų darbus, jeigu tokių yra.
Vaikai vaikšto su uniforma, po pamokų persirengia ir būna su "laisva apranga".
Ką čia dar papasakoti?
Klasės problemas sprendžia mokytoja ir tėvai kartu. Apie mokyklos tarybą negirdėjau. Dukra vaikšto noriai į mokyklą. Problema pasiimt namo, nes nenori išeiti. Vaikai dažnai užsiima kūryba. Pvz. neseniai darė lėlytes iš siūlų, berniukai irgi darė, bet berniukus. Nuolat vyksta kūrybinis procesas. Bet man atrodo, viskas priklauso nuo mokytojos kūrybingumo, bendravimo su vaikais ir atsidavimo darbui.
Klauskit jeigu dar kas domina. Aš kol kas nieko blogo negaliu pasakyti, vis bandau sugalvoti kas gi man netinka toje mokykloje ir nesugalvoju... Gal dėl to, kad mano vaikas gerai ten jaučiasi. Kai kurie dalykai sunkiau sekasi, kiti kaip tik labai gerai, bet vaikas grįžta iš mokyklos pilnas įspūdžių.
Taip, gal vienintelis trūkumas, kad reikia vežioti ir kad pamokos 8 prasideda (na, mums gan anksti, nes dėl kamščių reik išeiti iš namų vėliausiai 7:20, nors ištikrųjų ten тик 10 min kelio), o Žveryne gyvenantiems toliau paeiti, bet visada kažką aukojame.
Mano patarimas būtų: RINKITĖS MOKYTOJĄ, O NE MOKYKLĄ. Į mokyklą galima nuvežti, jeigu yra galimybė. Kai kurie per visą miestą veža, turbūt yra dėl ko. Ką, per visą miestą nerado mokyklos arčiau?
Negaliu palyginti su kitomis mokyklomis, nebuvau.
Maniškė pirmokė. Su direktore nelabai teko bendrauti, gal dėl to ir nemanau apie ją nieko blogo ir gana keista girdėti nekokius atsiliepimus. Nežinau kaip ten vyras bendravo, nieko blogo nepasakė.
Negaliu palyginti Blindžių ir Miglos g. filialus, nes Blindžių nebuvau, tik lauke . Kažkaip visą tą laiką vyras tvarkė šiuos reikalus. Aš matau tik rezultatą.
Kyšio tikrai nereikėjo. Ir jeigu yra vietų, direktorė priima į mokyklą. PIrmenybę teikia vaikams pagal gyvenamąją vietą. Mes negyvename Žvėryne ir gan vėlai sumastėme užsirašyti, gal balandžio ar gegužės mėn. Tai ir vietų nebebuvo jau į Blindžių g., nes buvo jau daug vaikų anksčiau užsirašę ir pagal gyvenamą vietą. Tai manau, kad čia viskas teisingai. Mes pradžioje nusivylėme, jau norėjau kitur ieškotis, bet susitikome su mokytoja, pakalbėjome ir pasilikome. Bet visai nesigailiu, kad lankome Miglos g. ir nežinau kodėl į Blindžių g. yra didesnės eilės. Tik dėl to, kad patogesnė vieta? Man Miglos yra tokia jauki mokykla, miškelyje, gan uždara, toliau nuo visų gatvių, graži aplinka. Ant kalnelio, švaresnis oras.
Nežinau ar visose klasėse viskas vienodai. Man atrodo didelę įtaką turi pati klasės mokytoja. Ji nustato klasės taisykles. Pavyzdžiui, pas mus rytas prasideda nuo "Ryto rato", vaikai supažindinami su dienos planais, pasišneka jeigu yra kokių problemų. Tada vyksta pamokos, tarp pertraukėlių vaikai pusryčiauja, gali klasėje pasidaryti arbatos (jau rašiau, kad kiekviena klasė turi ir poilsio arba mankštos kambarį, žaidimų kampelį, rūbinę, wc. ), gali net karštų sumuštinių pasidaryti jeigu nori. Mokytoja labai bendrauja su tėvais. jeigu tėvus kažkas neramina, mokytoja visada pasiryžusi išspręsti problemą. Kai jau praėjo pusė metų, pasimatė kas pirmauja, o kas atsilieka. Mokytoja nesuvienodina visų ugdymo, pvz. nestabdo tų, kuriems sekasi. O duoda jiems papildomas užduotėles. O tiems, kuriems ne taip gerai sekasi, "duoda" visokių paskatinimų. Parenką užduotėles taip, kad vaikas turėtų motyvaciją mokytis. Ir tėvai kartu sprendžia problemas. Yra tėvų komitetas, mokytoja visada skatina bendrauti ir ateiti su idėjomis ir pan. Kiekvienas tėvelis gali pasiūlyti ką įdomaus. Vaikai vaikšto į ekskursijas. Kai buvo sniego, per fizinį čiuožinėjo nuo kalnelių.
Po pamokų vaikai eina į būrelius (yra berniukų choras, šokiai, dailė, keramika, Niat nam, šachmatai gal dar kazkas.) Maniškė eina į dailę ir į Niat Nam. Kai geras oras, po pamokų vaikai eina į kiemą (jis uždaras, mašinos ten nevažiuoja, į gatvę vaikai neišlėks) PO kiemo susirenka į prailgintą grupę, pasidaro namų darbus, jeigu tokių yra.
Vaikai vaikšto su uniforma, po pamokų persirengia ir būna su "laisva apranga".
Ką čia dar papasakoti?
Klasės problemas sprendžia mokytoja ir tėvai kartu. Apie mokyklos tarybą negirdėjau. Dukra vaikšto noriai į mokyklą. Problema pasiimt namo, nes nenori išeiti. Vaikai dažnai užsiima kūryba. Pvz. neseniai darė lėlytes iš siūlų, berniukai irgi darė, bet berniukus. Nuolat vyksta kūrybinis procesas. Bet man atrodo, viskas priklauso nuo mokytojos kūrybingumo, bendravimo su vaikais ir atsidavimo darbui.
Klauskit jeigu dar kas domina. Aš kol kas nieko blogo negaliu pasakyti, vis bandau sugalvoti kas gi man netinka toje mokykloje ir nesugalvoju... Gal dėl to, kad mano vaikas gerai ten jaučiasi. Kai kurie dalykai sunkiau sekasi, kiti kaip tik labai gerai, bet vaikas grįžta iš mokyklos pilnas įspūdžių.
Taip, gal vienintelis trūkumas, kad reikia vežioti ir kad pamokos 8 prasideda (na, mums gan anksti, nes dėl kamščių reik išeiti iš namų vėliausiai 7:20, nors ištikrųjų ten тик 10 min kelio), o Žveryne gyvenantiems toliau paeiti, bet visada kažką aukojame.
Mano patarimas būtų: RINKITĖS MOKYTOJĄ, O NE MOKYKLĄ. Į mokyklą galima nuvežti, jeigu yra galimybė. Kai kurie per visą miestą veža, turbūt yra dėl ko. Ką, per visą miestą nerado mokyklos arčiau?
Negaliu palyginti su kitomis mokyklomis, nebuvau.
Aciu labai uz issamia informacija. Na, mes irgi jau uzsirasem i Miglos g., tik va dar reikes su mokytoja susitikti ir pabendrauti, tikiuosi, akd pirmas ispudis nenuvils Be abejo, nuo mokytojos ideju, atsidavimo, poziurio i darba priklauso visas klases ritmas
Laba diena,
nuo 2009 09 norėčiau savo sūnų leisti į Genio pradinę, Miglos filialą. Bėda ta, kad mums ne pagal gyvenamąją vietą. Gal ką patartumėte - kaip ten pakliūti? Vokelis direktorei? Kokio turinio?
Ačiū.
nuo 2009 09 norėčiau savo sūnų leisti į Genio pradinę, Miglos filialą. Bėda ta, kad mums ne pagal gyvenamąją vietą. Gal ką patartumėte - kaip ten pakliūti? Vokelis direktorei? Kokio turinio?
Ačiū.
Supratau kodel metai Geny buvo mano blogiausi metai
ogi todel, kad mama nedave jokiu vokeliu mokytojai ar direktorei
ogi todel, kad mama nedave jokiu vokeliu mokytojai ar direktorei
QUOTE(Airija @ 2009 01 29, 13:17)
Laba diena,
nuo 2009 09 norėčiau savo sūnų leisti į Genio pradinę, Miglos filialą. Bėda ta, kad mums ne pagal gyvenamąją vietą. Gal ką patartumėte - kaip ten pakliūti? Vokelis direktorei? Kokio turinio?
Ačiū.
nuo 2009 09 norėčiau savo sūnų leisti į Genio pradinę, Miglos filialą. Bėda ta, kad mums ne pagal gyvenamąją vietą. Gal ką patartumėte - kaip ten pakliūti? Vokelis direktorei? Kokio turinio?
Ačiū.
Jeigu turite atliekamu pinigu, galite atiduoti. Galite direktorei, o galite ir valytojai. Pakliuti sunku kuomet viskas daroma paskutine minute. Lengviau buna kai: leidzia vaika pagal gyvenamaja vieta, anksciau uzsiraso, darboviete zveryne, darzelis buvo zveryne, vaikui 7m. Jeigu vaikui 6m, direktore rekomenduoja leisti vaika metais veliau ir teisingai daro. Jeigu gyvenate seskneje, tarkim ozo g. ir patogu butu tik nusileisti ir jau mokykloje, tai irgi g.b. kaip motyvas.
Siaip gal kam ir uzkliuvo, bet mano manymu direktore sauni. Kas menesi vyksta teveliu susirinkimas ir kiekviena karta informatyvus.
Ir dar apie mokejimus. Pirma karta mokejom dar vasara uz: uniforma ir klases remonta. Kiekviena menesi mokam uz: antra mokytoja, pusrycius, pietus, burelius, anglu k., isvykas, spektaklius. Daug is cia isvardintu dalyku kitose mokyklose nera, jie ir nemoka tiek daug.
QUOTE(laisvai @ 2009 01 31, 15:24)
Ir dar apie mokejimus. Pirma karta mokejom dar vasara uz: uniforma ir klases remonta. Kiekviena menesi mokam uz: antra mokytoja, pusrycius, pietus, burelius, anglu k., isvykas, spektaklius. Daug is cia isvardintu dalyku kitose mokyklose nera, jie ir nemoka tiek daug.
Kokią sumą tenka mokėti kiekvieną mėnesį už šiuos dalykus?
Skaičiuoju, nes maniškiai 3 pradės eiti vienu metu
QUOTE(Tuoj @ 2009 01 31, 16:26)
Kokią sumą tenka mokėti kiekvieną mėnesį už šiuos dalykus?
Skaičiuoju, nes maniškiai 3 pradės eiti vienu metu
Skaičiuoju, nes maniškiai 3 pradės eiti vienu metu
Apie 400 Lt su bureliais.
QUOTE(Tuoj @ 2009 01 27, 02:13)
Va čia tai išsamumas
Mane domins mokytojos, kurios ims pirmokus 2011 m.... Žinau, kad dar negreitai, bet pradedu domėtis po truputį
Mane domins mokytojos, kurios ims pirmokus 2011 m.... Žinau, kad dar negreitai, bet pradedu domėtis po truputį
Pagal mano paskaičiavimus 2011 m. pirmokėlius turėtų gauti mokytoja Valerija Kvedaravičienė.Ji nuostabi ir kaip mokytoja ir kaip draugė.Pamenu vaikščiodavom į planetariumą,teatrą,muziejų.Eidavom į įvairias ekskursijas,pas ją į namus žiūrėti vaikiškų filmų,klasėje susėdę ant kilimo klausydavom kaip mokytoja mum pasakas,knygeles skaitydavo ir mergaitės visos pindavo mokytojai kasytes,o mokytoja vis juokaudavo,kad liks plika Prisiminsiu šią mokytoją visuomet kaip pačią nuostabiausią.Dar pamenu kaip 4 klasėj net bernai verkė,kad reik į kitą mokyklą eit ir pas mokytoją lankydavomės kokius 3 kartus per savaitę
Ačiū, Rūta! Jei gali, parašyk ir apie kitas mokytojas