gal kas zinote ar auto kedutems 0-18kg yra atskirai pirkti naujagimiui idekliuku?
Ką manote apie šias kėdutes (ruošiamės pirkti metukų vaikui):
Kėdutė Hektor 0-18kg
Gamintojas: Berber Lenkija
Automobilinė kėdutė skirta vaikams, sveriantiems nuo 1 - 18kg. Užtikrinta 5 taškų saugos diržo saktis ir įterptas specialius minkštas polistirolo sluoksnis. Reguliuojamas kampas leidžia vaikui miegoti patogiai kelionės metu. kėdutės turi Europos saugumo sertifikatą ECE R44/04.
Reguliuojamas atlošas, 4 padėtys
5 taškų saugos diržai
Lengvai tvirtinasi
Lengvai nuimamos bei vlomos medžiagos
Atitinka EEK reglamento ECE R44/04
Pečių, sagties paminkštinimai
Nuo gimomo iki 10 kg tvirtinama preiš automobilio važiavimo kryptį; nuo 10 iki 18 kg - tvirtinama pagal automobilio važiavimo kryptį.
Kaina: 229-239.00Lt
Autokėdutė NANIA "Driver SP" ( 0-18 kg)
Gamintojas: Team Tex/ Prancūzija
Driver Sp autokėdutė nuo gimimo iki 18 kg. Nuo gimomo iki 10 kg tvirtinama preiš automobilio važiavimo kryptį; nuo 10 iki 18 kg - tvirtinama pagal automobilio važiavimo kryptį.
* 5 taškų saugos diržai
* Lengvai tvirtinasi
* Lengvai nuimamos bei valomos medžiagos
* Specialus "kokonas" naujagimiams
* Reguliuojamas atlošas
* Nuimamas galvos paminkštinimas
* Pečių, sagties paminkštinimai
* Apsauga nuo šoninių smūgių
Kaina: 199-299,00 Lt
Be to, galvojam, kad ji ateityje turėtų tikti kitam lėliukui, gal pradžioj vežiotumėm su lopšiuku iki kokių 3 mėn., tada sodintumėm į šią 0-18 kg, o vyresnėliui pirktume 9-25 arba 15-36 kg.
Kėdutė Hektor 0-18kg
Gamintojas: Berber Lenkija
Automobilinė kėdutė skirta vaikams, sveriantiems nuo 1 - 18kg. Užtikrinta 5 taškų saugos diržo saktis ir įterptas specialius minkštas polistirolo sluoksnis. Reguliuojamas kampas leidžia vaikui miegoti patogiai kelionės metu. kėdutės turi Europos saugumo sertifikatą ECE R44/04.
Reguliuojamas atlošas, 4 padėtys
5 taškų saugos diržai
Lengvai tvirtinasi
Lengvai nuimamos bei vlomos medžiagos
Atitinka EEK reglamento ECE R44/04
Pečių, sagties paminkštinimai
Nuo gimomo iki 10 kg tvirtinama preiš automobilio važiavimo kryptį; nuo 10 iki 18 kg - tvirtinama pagal automobilio važiavimo kryptį.
Kaina: 229-239.00Lt
Autokėdutė NANIA "Driver SP" ( 0-18 kg)
Gamintojas: Team Tex/ Prancūzija
Driver Sp autokėdutė nuo gimimo iki 18 kg. Nuo gimomo iki 10 kg tvirtinama preiš automobilio važiavimo kryptį; nuo 10 iki 18 kg - tvirtinama pagal automobilio važiavimo kryptį.
* 5 taškų saugos diržai
* Lengvai tvirtinasi
* Lengvai nuimamos bei valomos medžiagos
* Specialus "kokonas" naujagimiams
* Reguliuojamas atlošas
* Nuimamas galvos paminkštinimas
* Pečių, sagties paminkštinimai
* Apsauga nuo šoninių smūgių
Kaina: 199-299,00 Lt
Be to, galvojam, kad ji ateityje turėtų tikti kitam lėliukui, gal pradžioj vežiotumėm su lopšiuku iki kokių 3 mėn., tada sodintumėm į šią 0-18 kg, o vyresnėliui pirktume 9-25 arba 15-36 kg.
Dar žiūriu:
AGA DESIGN automobilinė saugos kėdutė, 0-18 kg
Pagaminta pagal europinį ECE R44/03 standartą. Reguliuojamos nugarėlės padėtys. Vaikams iki 18 kg.
Kilmės šalis: Prancūzija
Automobilinė saugos kėdutė vaikams nuo 0-18 kg.
* tvirtinasi automobiliniais diržais
* galima tvirtinti tiek veidu, tiek nugara į priekinį stiklą
* kėdutės pamušalas gaminamas iš orui pralaidžios medžiagos
* kėdutėje yra paminkštintos pagalvėlės kūdikio galvytei paremti bei nugarėlei
* paminkštinti pečių saugos diržai
* reguliuojasi nugarėlės padėtys
* pilnaviduris kėdutės korpusas negadina mašinos sėdimosios dalies
* tai erdvi ir plati kėdutė
Kaina apie 150 Lt
Kažkaip kyla klausimas, kodėl prancūziškos pigesnės nei lenkiškos...?
Papildyta:
"Ar tiesa, kad prieš važiavimo kryptį tvirtinamos kėdutės yra saugesnės?
Taip. Rekomenduojama, kad vaikas kuo ilgiau (bent jau kol jam reikalinga pirmos grupės kėdutė (iki 18 kilogramų maždaug 3 metų) keliautų taip tvirtinamoje kėdutėje. Pavyzdžiui Skandinavijoje vaikai taip vežami iki kol jiems sukanka 4 metai. Turėkit omeny pilnai nesusiformavusį, lengvai pažeidžiamą vaiko kūną ir jėgą, kuriai reikia pasipriešinti avarijos metu."
Dar ir dėl to svarstau geriau pirkti 0-18 kg nei 9-18 kg.
AGA DESIGN automobilinė saugos kėdutė, 0-18 kg
Pagaminta pagal europinį ECE R44/03 standartą. Reguliuojamos nugarėlės padėtys. Vaikams iki 18 kg.
Kilmės šalis: Prancūzija
Automobilinė saugos kėdutė vaikams nuo 0-18 kg.
* tvirtinasi automobiliniais diržais
* galima tvirtinti tiek veidu, tiek nugara į priekinį stiklą
* kėdutės pamušalas gaminamas iš orui pralaidžios medžiagos
* kėdutėje yra paminkštintos pagalvėlės kūdikio galvytei paremti bei nugarėlei
* paminkštinti pečių saugos diržai
* reguliuojasi nugarėlės padėtys
* pilnaviduris kėdutės korpusas negadina mašinos sėdimosios dalies
* tai erdvi ir plati kėdutė
Kaina apie 150 Lt
Kažkaip kyla klausimas, kodėl prancūziškos pigesnės nei lenkiškos...?
Papildyta:
"Ar tiesa, kad prieš važiavimo kryptį tvirtinamos kėdutės yra saugesnės?
Taip. Rekomenduojama, kad vaikas kuo ilgiau (bent jau kol jam reikalinga pirmos grupės kėdutė (iki 18 kilogramų maždaug 3 metų) keliautų taip tvirtinamoje kėdutėje. Pavyzdžiui Skandinavijoje vaikai taip vežami iki kol jiems sukanka 4 metai. Turėkit omeny pilnai nesusiformavusį, lengvai pažeidžiamą vaiko kūną ir jėgą, kuriai reikia pasipriešinti avarijos metu."
Dar ir dėl to svarstau geriau pirkti 0-18 kg nei 9-18 kg.
Skandinavijos šalyse atbuli vaikai vežiojami iki 5 metų. Net kėdutės pas juos gaminamos, skirtos nugara į priekį vaikus vežioti iki 25kg. http://www.carseat.se
QUOTE(Spokas1 @ 2010 03 04, 15:21)
Skandinavijos šalyse atbuli vaikai vežiojami iki 5 metų. Net kėdutės pas juos gaminamos, skirtos nugara į priekį vaikus vežioti iki 25kg. http://www.carseat.se
nelabai supratau kur 5metu vaikas sededamas keduteje atbulas kojas laiko
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 03 04, 20:07)
nelabai supratau kur 5metu vaikas sededamas keduteje atbulas kojas laiko
A tu paskaityk šita puslapį ir suprasi
http://www.carseat.se/
skandinavai skaito, kad vaikams patinka sedeti sukryziavus kojas. Bet kokiu atveju taip daug saugiau, negu veidu į priekį.
Norvegai pvz dar gamina kedutes su rėmais, kurie sudaro tarpa tarp kedutes ir sėdynės atlošo.
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 03 02, 19:22)
gal kas zinote ar auto kedutems 0-18kg yra atskirai pirkti naujagimiui idekliuku?
aš turiu tokį , rašykit į az
QUOTE(Spokas1 @ 2010 03 04, 20:41)
A tu paskaityk šita puslapį ir suprasi
http://www.carseat.se/
skandinavai skaito, kad vaikams patinka sedeti sukryziavus kojas. Bet kokiu atveju taip daug saugiau, negu veidu į priekį.
Norvegai pvz dar gamina kedutes su rėmais, kurie sudaro tarpa tarp kedutes ir sėdynės atlošo.
http://www.carseat.se/
skandinavai skaito, kad vaikams patinka sedeti sukryziavus kojas. Bet kokiu atveju taip daug saugiau, negu veidu į priekį.
Norvegai pvz dar gamina kedutes su rėmais, kurie sudaro tarpa tarp kedutes ir sėdynės atlošo.
tuoj sugalvos,kad vaikams patinka kojas laikyti ant galvos uzsikelus
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 03 05, 12:02)
tuoj sugalvos,kad vaikams patinka kojas laikyti ant galvos uzsikelus
O ko čia stebėtis? Aš irgi dažnai pastebiu, kad vaikai susikelia kojas ant kėdės. Man ir dabar patinka sėdėti susikėlus ir sukryžiavus kojas
Manau vaikui geriau sėdėti sukryžiavus kojas, negu kad po avarijos gulėti su sulaužytu stuburu...
Kad vaikui nuobodu nebūtų, skandinavai prigalvojo prie sėdynių tvirtinamų veidrodėlių, o kad sėdynės nesipurvintų nuo vaikų batų - yra tam skirti sėdynių užklotai.
Šiaip tikrai įdomiai jie ten su tom kėdutėm prigalvoję, tik kad Lietuvoje niekas jų neparduoda, o pas švedus tos kėdutės labai daug kainuoja bei atsiuntimas brangus... Be to, tokios didelės kėdutės ne į visus automobilius telpa.
QUOTE(Spokas1 @ 2010 03 05, 12:15)
O ko čia stebėtis? Aš irgi dažnai pastebiu, kad vaikai susikelia kojas ant kėdės. Man ir dabar patinka sėdėti susikėlus ir sukryžiavus kojas
Manau vaikui geriau sėdėti sukryžiavus kojas, negu kad po avarijos gulėti su sulaužytu stuburu...
Kad vaikui nuobodu nebūtų, skandinavai prigalvojo prie sėdynių tvirtinamų veidrodėlių, o kad sėdynės nesipurvintų nuo vaikų batų - yra tam skirti sėdynių užklotai.
Šiaip tikrai įdomiai jie ten su tom kėdutėm prigalvoję, tik kad Lietuvoje niekas jų neparduoda, o pas švedus tos kėdutės labai daug kainuoja bei atsiuntimas brangus... Be to, tokios didelės kėdutės ne į visus automobilius telpa.
Manau vaikui geriau sėdėti sukryžiavus kojas, negu kad po avarijos gulėti su sulaužytu stuburu...
Kad vaikui nuobodu nebūtų, skandinavai prigalvojo prie sėdynių tvirtinamų veidrodėlių, o kad sėdynės nesipurvintų nuo vaikų batų - yra tam skirti sėdynių užklotai.
Šiaip tikrai įdomiai jie ten su tom kėdutėm prigalvoję, tik kad Lietuvoje niekas jų neparduoda, o pas švedus tos kėdutės labai daug kainuoja bei atsiuntimas brangus... Be to, tokios didelės kėdutės ne į visus automobilius telpa.
Jum atrodo,kad jei vaikas sedi veidu i kelia tai per avarija gali buti rimtai suzalotas,o jei vaikas sedes veidu i sedyne tai nebus suzalotas jei bus rimta avarija ir stiprus smugis tai kad ir kaip vaikas sedes jis vistiek bus suzalotas,tfu...tfu... tfu... kad kuo maziau tokiu avariju
zodziu nuperki autokedute,o po to dar ir masina kita perki
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 03 05, 21:54)
Jum atrodo,kad jei vaikas sedi veidu i kelia tai per avarija gali buti rimtai suzalotas,o jei vaikas sedes veidu i sedyne tai nebus suzalotas jei bus rimta avarija ir stiprus smugis tai kad ir kaip vaikas sedes jis vistiek bus suzalotas,tfu...tfu... tfu... kad kuo maziau tokiu avariju
zodziu nuperki autokedute,o po to dar ir masina kita perki
zodziu nuperki autokedute,o po to dar ir masina kita perki
90% avarijų yra smūgis į priekį. Jeigu dar klausmų dėl to, kas saugiau, kyla, primygtinai siūlau pažiūrėti tame puslapyje esančius filmukus.