Sveikos! Noriu perspėti visas, kad nenutiktų kaip man. Vestuves atšventėm saulėtą ir sausą dieną. Suknelės apačios žinoma, pasipurvino, bet ne taip, kaip būtų buvę per lietų. Kad purvas neįsigertų, tuoj po vestuvių pridaviau suknelę į Sabonio švaros centrą (UAB "Tigera" ) Kaune. Grįžusi po kelionės nuvažiavau suknelės ir priėmėja pasitiko mane tokiais žodžiais: "Baisi ta suknelė". Galvoju - ar jai dizainas nepatiko, ar kas?? Ir iš vis - ko ji tą mano suknelę komentuoja. Pasirodo, po valymo ta suknelė išties tapo baisi - kad ant apačių liko žolės ir kitokių dėmių - tai buvau perspėta, bet kad ant pilvo kažkokios rūdžių dėmės atsiras - tai buvo šokas. Pati priėmėja pasiūlė grąžinti pakartotiniam valymui. Taip ir padariau. Atsiimant antrą kartą, pasakė, kad suknelė išsivalė, viskas gerai. Ten ant prekystalio nesinorėjo jos išiminėti, ir tikrinti. Namuose vistiek nutariau pažiūrėti, kaip ji išvalyta - tai vaizdas tragiškas - apačios tai beveik idealiai baltos be kai kurių dėmių, bet visur kitur pilki taškai ir visokie patamsėjimai. Maža to, sijono saga išlupta ir palikti siūlai styroti, šleifo sagos taip pat nėra, korseto diržiukas irgi dingęs. Paskambinau pasitarti, ką man su tokiu valymu ir trūkstamom dalim daryti. Pati direktorė teikėsi išaiškinti situaciją. Labiausiai užstrigo klausimas - o ką tu su ja ketini daryti po valymo? Vestuvinė suknelė gi vienkartinė, kartą užsidėjai ir viskas. Sakau, kad nebūčiau aš jos tada iš vis į valyklą nešusi ir mokėjusi virš dviejų šimtų litų. Tada man pradėjo aiškinti, kad suknelė tikrai buvo žiauriai purvina (ko nei aš, nei priėmėja nepastebėjom, be suknelės apačių) ir kad aš pasirašiau ant lapuko, jog sutinku valyti be garantijos. Pagriebiu tą lapuką skaityti - o ten ranka, užkeverzota, kad labai purvinos apačios, ir kad karoliukai vienoj vietoj įtrūkę (tai defektai, kuriuos užfiksavo) ir kad turiu pasirašyti, kad sutinku su jais. Pasirodo, su šia keverzone visai užmaskavo užrašą" Sutinku valyti be garantijos". Žodžiu, suknelę apvalė, ji tikrai nėra tinkama dėvėti, bet ko aš noriu?? Uždirbti iš vestuvių? Šitas iš vis pražudė.. prie ko čia uždarbis koks nors. Tiesiog tikrai nemaniau, kad po vestuvių suknelę reikia išmesti, o ne valyti...
Ponia direktorė bendrauja tragiškai: arogantiška, pasikėluti, puola, kaltina įvairiausiais dalykais ir mažiausiai stengiasi atlikti paslaugą, už kurią sumokėti nemaži pinigai. Visiškai neina į kontaktą ir šaukia, kad kreikpis į kokybės inspekciją, nes jie viską atliko idealiai ir už nieką neatsako, kad tavo daiktas liko nenaudojamas.
QUOTE(MiDi @ 2011 09 20, 14:17)
Sveikos! Noriu perspėti visas, kad nenutiktų kaip man. Vestuves atšventėm saulėtą ir sausą dieną. Suknelės apačios žinoma, pasipurvino, bet ne taip, kaip būtų buvę per lietų. Kad purvas neįsigertų, tuoj po vestuvių pridaviau suknelę į Sabonio švaros centrą (UAB "Tigera" ) Kaune. Grįžusi po kelionės nuvažiavau suknelės ir priėmėja pasitiko mane tokiais žodžiais: "Baisi ta suknelė". Galvoju - ar jai dizainas nepatiko, ar kas?? Ir iš vis - ko ji tą mano suknelę komentuoja. Pasirodo, po valymo ta suknelė išties tapo baisi - kad ant apačių liko žolės ir kitokių dėmių - tai buvau perspėta, bet kad ant pilvo kažkokios rūdžių dėmės atsiras - tai buvo šokas. Pati priėmėja pasiūlė grąžinti pakartotiniam valymui. Taip ir padariau. Atsiimant antrą kartą, pasakė, kad suknelė išsivalė, viskas gerai. Ten ant prekystalio nesinorėjo jos išiminėti, ir tikrinti. Namuose vistiek nutariau pažiūrėti, kaip ji išvalyta - tai vaizdas tragiškas - apačios tai beveik idealiai baltos be kai kurių dėmių, bet visur kitur pilki taškai ir visokie patamsėjimai. Maža to, sijono saga išlupta ir palikti siūlai styroti, šleifo sagos taip pat nėra, korseto diržiukas irgi dingęs. Paskambinau pasitarti, ką man su tokiu valymu ir trūkstamom dalim daryti. Pati direktorė teikėsi išaiškinti situaciją. Labiausiai užstrigo klausimas - o ką tu su ja ketini daryti po valymo? Vestuvinė suknelė gi vienkartinė, kartą užsidėjai ir viskas. Sakau, kad nebūčiau aš jos tada iš vis į valyklą nešusi ir mokėjusi virš dviejų šimtų litų. Tada man pradėjo aiškinti, kad suknelė tikrai buvo žiauriai purvina (ko nei aš, nei priėmėja nepastebėjom, be suknelės apačių) ir kad aš pasirašiau ant lapuko, jog sutinku valyti be garantijos. Pagriebiu tą lapuką skaityti - o ten ranka, užkeverzota, kad labai purvinos apačios, ir kad karoliukai vienoj vietoj įtrūkę (tai defektai, kuriuos užfiksavo) ir kad turiu pasirašyti, kad sutinku su jais. Pasirodo, su šia keverzone visai užmaskavo užrašą" Sutinku valyti be garantijos". Žodžiu, suknelę apvalė, ji tikrai nėra tinkama dėvėti, bet ko aš noriu?? Uždirbti iš vestuvių? Šitas iš vis pražudė.. prie ko čia uždarbis koks nors. Tiesiog tikrai nemaniau, kad po vestuvių suknelę reikia išmesti, o ne valyti...
Ponia direktorė bendrauja tragiškai: arogantiška, pasikėluti, puola, kaltina įvairiausiais dalykais ir mažiausiai stengiasi atlikti paslaugą, už kurią sumokėti nemaži pinigai. Visiškai neina į kontaktą ir šaukia, kad kreikpis į kokybės inspekciją, nes jie viską atliko idealiai ir už nieką neatsako, kad tavo daiktas liko nenaudojamas.
Ponia direktorė bendrauja tragiškai: arogantiška, pasikėluti, puola, kaltina įvairiausiais dalykais ir mažiausiai stengiasi atlikti paslaugą, už kurią sumokėti nemaži pinigai. Visiškai neina į kontaktą ir šaukia, kad kreikpis į kokybės inspekciją, nes jie viską atliko idealiai ir už nieką neatsako, kad tavo daiktas liko nenaudojamas.
O jūs ir kreipkitės, negi paliksit taip kaip yra
Niekam nerekomenduoju nuomotis Eglės Kybartienės proginių drabužių salone Santa. Maža to, kad salono savininkė ir jos treninguotas vyras labai nemalonūs ir nesukalbami žmonės, užsiėmę poziciją nesiskaityti su žmonėmis, net neišklauso jei nori išsiaiškinti. Vyras visiškai nevaldo savo emocijų, apvadina visokiais žodžiais, grasina susidoroti. Aptarnavimas salone siaubingas, skubina, net leidžia sau šaipytis iš žmonių. Nuo per didelės paklausos, suknelės nunešiotos, maža tikimybė, kad išsirinkus suknelę, jos stovis bus toks pat kai ateisi jos pasiimti. Apie kokybę nėra ką ir kalbėti vyriški kostiumai perkami iš Gariūnų. Asmeniškai teko girdėti kai prekybininkai pasakė, jog neturi kostiumu dydžių, nes viską pasiėmė Santa salonas. Tai ką kalbėti apie sukneles? Kaina neatitinka kokybės. Pasitikėjimo nekelia... Ir maža to, kas svarbiausia, jie užsiima buhalteriniais sukčiavimais, čekių neduoda, o popiergalis, kurį jie išduoda neatitinka standartų, jame nėra nei įmonės rekvizitų, nei kas priėmė iš Jūsų pinigus, nei ką įsipareigoja paslaugos teikėjas tik baudos dydis jei tu atsisakysi nuomotis drabužius ... žodžiu atviras ir, kas yra esmė - nebaudžiamas sukčiavimas... Taigi, mielieji, visus komentarus galite perskaityti patys internete. Gal jau laikas imtis teisniu veiksmu?
Sunku vertinti kito žmogaus patirtį, nes nėra žinoma kaip buvo iš tikrų, dėl ko, itt.
Buvau prisiskaičius nelabai gerų atsiliepimų apie tą saloną: skubina, nemandagūs itt., bet internete radau, kad jie turi mano norimą suknelę, todėl susiruošiau nueiti. Jų puslapyje info, kad šeštadieniais jie dirba iki 16val., nuvažiavus 15val. ant durų kabėjo lentelė, kad dirba iki 14val., bet kadangi jau atvažiavom - paskambinau į duris. Atidarė, įleido ir niekur neskubino, leido matuotis. Mano tikslas buvo pasimatuoti vieną konkrečią suknelę (jei ji nepateisintų mano lūkesčių - tada jau ir kitas). Užsivilkus ją staipiausi prieš veidrodį gal 10 min, nei ji manę įkalbinėjo, nei skubino, nei replikavo kažką. Gal dėl to, kad buvau su savo sužadėtiniu, su juo tariausi Matyt ji nebuvo ta savininkė Eglė, nes dėl pardavimo kainos skambino kažkam, bet, kai pasakiau, kad per brangu, pasiūlė nuomotis. Neturiu nei vienio priekaišto nei salonui, nei darbuotojai. Ir šiaip manau, kad kaip tu - taip ir tau
Dar vienas dalykas - aš tiksliai žinojau ko noriu, o ne atėjau su žodžiai: nežinau ko noriu, nei modelio, nei spalvos, neškit man viską rodykit, patarinėkit, šokinėkit aplink mane
Praktiškai visur taip yra- jei sumokėjęs avansą atsisakai nuomotis - jis yra negrąžinamas, o sutartis man pasirodė visai normali, užrašytos visos datos, kada pasiimti, kada matuotis, kada grąžint... O įmonės rekvizitai yra, darbuotoja pavardės nerašė, tik pasirašė, davė sutarties kopiją...
Buvau prisiskaičius nelabai gerų atsiliepimų apie tą saloną: skubina, nemandagūs itt., bet internete radau, kad jie turi mano norimą suknelę, todėl susiruošiau nueiti. Jų puslapyje info, kad šeštadieniais jie dirba iki 16val., nuvažiavus 15val. ant durų kabėjo lentelė, kad dirba iki 14val., bet kadangi jau atvažiavom - paskambinau į duris. Atidarė, įleido ir niekur neskubino, leido matuotis. Mano tikslas buvo pasimatuoti vieną konkrečią suknelę (jei ji nepateisintų mano lūkesčių - tada jau ir kitas). Užsivilkus ją staipiausi prieš veidrodį gal 10 min, nei ji manę įkalbinėjo, nei skubino, nei replikavo kažką. Gal dėl to, kad buvau su savo sužadėtiniu, su juo tariausi Matyt ji nebuvo ta savininkė Eglė, nes dėl pardavimo kainos skambino kažkam, bet, kai pasakiau, kad per brangu, pasiūlė nuomotis. Neturiu nei vienio priekaišto nei salonui, nei darbuotojai. Ir šiaip manau, kad kaip tu - taip ir tau
Dar vienas dalykas - aš tiksliai žinojau ko noriu, o ne atėjau su žodžiai: nežinau ko noriu, nei modelio, nei spalvos, neškit man viską rodykit, patarinėkit, šokinėkit aplink mane
Praktiškai visur taip yra- jei sumokėjęs avansą atsisakai nuomotis - jis yra negrąžinamas, o sutartis man pasirodė visai normali, užrašytos visos datos, kada pasiimti, kada matuotis, kada grąžint... O įmonės rekvizitai yra, darbuotoja pavardės nerašė, tik pasirašė, davė sutarties kopiją...
QUOTE(super1 @ 2011 09 23, 00:13)
O jus bendrasavininke ar vadybininke sio salono? Po to jusu atsiliepimo beliko tik asara isspausti, kokie balti ir pukuoti yra personalas ir savininkai
Ir savininkė, ir darbuotoja, ir buhalterė, ir valytoja, ir dar kas tik nori
Na, 2012metų nuotakos, su kuriom bendrauju, žino kas esu, ir netgi nuotrauką mano matė tos suknelės, kurią matavausi, todėl...
Po daugumos atsiliepimų belieka ašarą išspaust, koks sušiktas tas salonas ir ten net kojos nekelti, tokie visi žvėrys ten dirba.
Mano atveju buvo kitaip ir apie tai parašiau, o kiekvienas tegul sprendžia eiti ten ar ne.
Naumavausi ir as SANTA salone. Ejau, nes buvo suknele, kurios norejau, pasimatau ja viena, tiko, pasiraseme sutarti. Buvo sutarta del primatavimu, viskas kaip priklauso. Atvykau, primatavo. Bet iki vestuviu likus 3 dienos paskambino ir pranese, kad suknele, kuria uzsisakiau yra sugadinta ir jie gali pasiulyti panasia. Man atsisakius leido issirinkti bet kuria kita suknele ju salone. Po didelio patirto streso teko rinktis kita suknute. Laimei radau, kuri tiko ir patiko papildomai moketi nereikejo, taigi paeme tik pinigelius, kuriuos buvau palikus kaip uzstata. Na, viskas baigesi gerai, nors antra karta neiciau ten Personalas man pasirode malonus, tik laukimas eileje vargina.
Sveikos, niu ir as pasiguosiu kad labiausiai nuliudino per vestuves ogi limuzinas, velavo visa valanda laiko turejo but pas jauniki o atsidure pas mane, skambina man pamerges, sako cia limuzinas vazineja, tai vos infarkto negavau tai vienas pabrolys soko i limuzina ir vaziavo pas jauniki, uz limuzina hameri sumokejom 4000lt, o kai vyras paskambino skustis savininkui, tai tas sukebejo pareiksti, kad buvo blogas adresas, o as kontaktinio numerio neturejau ir kulturos 0 palaukit, kieno verslas? ir kas turi pasirupinti kontaktiniu numeriu? tuo labiau, kad kai grizus namo patikrinau sutarti, kuri buvo pasirasyta pries 10men buvo ir numeris, bendravimas - tragiskas, jokios kulturos, zodziu, ir pinigu gaila ir laiko, nes i baznycia velavom 1val, visa laime kad nieko nebuvo uzsakyta po musu, i baliu atvykom tik 8.30... emem Hummer h2 is sito puslapio http://www.maxlimo.l...lery/galleries/ , zodziu, jei noresite is ju sakytis, tai isitikinkite kad turi jusu kontaktini numeri
Sveiki. As cia naujoke mamu klube Vis pasisikaitineju jusu diskusijas, pokalbius. Ir stai uzstrigo man Tumasoniu sodyba.
Noreciau pasidalinti ir as savo patirtimi. Teko dalyvauti vestuvese sioje sodyboje. Is ties likau labai patenkinta ir planuoju pati ten svesti savo vestuves. Maistas buvo skanus, ir ivairus,graziai padekoruotas. Maisto uzteko tikrai pilnai, puota praejo tikrai sklandziai ir graziai Nepatenkintu neliko. Sale grazi, puosni, kmabariai labai tvarkingi. keik teko bendrauti su savininke tikrai nekilo jokiu neaiskumu.. Viska aiskiai isdeste ir patrimu netgi dave
Gal yr adaugiau nepatenkintu sia sodyba? Pasidalinkite savo patirtimi kas sventete
Noreciau pasidalinti ir as savo patirtimi. Teko dalyvauti vestuvese sioje sodyboje. Is ties likau labai patenkinta ir planuoju pati ten svesti savo vestuves. Maistas buvo skanus, ir ivairus,graziai padekoruotas. Maisto uzteko tikrai pilnai, puota praejo tikrai sklandziai ir graziai Nepatenkintu neliko. Sale grazi, puosni, kmabariai labai tvarkingi. keik teko bendrauti su savininke tikrai nekilo jokiu neaiskumu.. Viska aiskiai isdeste ir patrimu netgi dave
Gal yr adaugiau nepatenkintu sia sodyba? Pasidalinkite savo patirtimi kas sventete
drauge svente savo vestuves tenai, liko maistu nepatenkinta, nors as negaliu teigti, kad neskanu, bet jie uz tokia kaina tikejosi daugiau
QUOTE(Wiltene @ 2011 11 28, 13:32)
drauge svente savo vestuves tenai, liko maistu nepatenkinta, nors as negaliu teigti, kad neskanu, bet jie uz tokia kaina tikejosi daugiau
mes kaip dalyvavome sioje sodyboje vestuvese tai uzteko to maisto ir nemazai dar liko... Na tik baltos misraines pritruko... Gal cia dar ir nuo zmoniu priklauso. Vieni daugiau valgo maziau geria, kiti duagiau geria maziau valgo ir panasiai.. Hmm.. Jau pradedu jaudintis, kad itk viskas butu gerai
QUOTE(bambiram @ 2011 09 28, 00:05)
Sveikos, niu ir as pasiguosiu kad labiausiai nuliudino per vestuves ogi limuzinas, velavo visa valanda laiko turejo but pas jauniki o atsidure pas mane, skambina man pamerges, sako cia limuzinas vazineja, tai vos infarkto negavau tai vienas pabrolys soko i limuzina ir vaziavo pas jauniki, uz limuzina hameri sumokejom 4000lt, o kai vyras paskambino skustis savininkui, tai tas sukebejo pareiksti, kad buvo blogas adresas, o as kontaktinio numerio neturejau ir kulturos 0 palaukit, kieno verslas? ir kas turi pasirupinti kontaktiniu numeriu? tuo labiau, kad kai grizus namo patikrinau sutarti, kuri buvo pasirasyta pries 10men buvo ir numeris, bendravimas - tragiskas, jokios kulturos, zodziu, ir pinigu gaila ir laiko, nes i baznycia velavom 1val, visa laime kad nieko nebuvo uzsakyta po musu, i baliu atvykom tik 8.30... emem Hummer h2 is sito puslapio http://www.maxlimo.l...lery/galleries/ , zodziu, jei noresite is ju sakytis, tai isitikinkite kad turi jusu kontaktini numeri
es is jus uzsisake limuzina, labai jau isgazdinai, nors kai uzsisakinejom tai savaininkas labai malonus pasirode nenurode jokiu valandu sako galesit turet limuzina visa diena ir pan...