Mus žiauriai nuvylė Vilniaus autobusų parkas, iš kurio vestuvėms nuomojomės tą linksmą geltoną autobusiuką su saulėgrąžomis. Jau pasirašinėjant sutartį buvo labai nemalonu bendrauti su jų vadybininke (ar kokios ten jos pareigos...), bet tai, kas dėjosi vestuvių dieną, išvis sugadino nuotaiką. 1) autobusas vėlavo; juo iš santuokų rūmų mūsų svečiai turėjo nusigauti į šventimo vietą, tad stoviniavom visi gerą pusvalandį ir laukėm. Jų telefono nr. turėjau, juo niekas nekelia. Matau, kad mano telefone praleisti 7 skambučiai, bet numerio nerodo. Po kurio laiko paaiškėjo, kad autobuso vairuotojas lūkuriavo vienas, autobusą palikęs kažkur už kampo. Tipo čia jis negali sustoti (kaip už jį gerokai ilgesni limuzinai ten ir stovi, ir apsisuka, nežinau...). Tai jis man ir skambino, nors buvau davusi savo tėtės kontaktinį numerį. Ir dar priekaištavo, kad aš (nuotaka
) nekeliu ragelio... Nu ok. Jau priverčiau jį atvažiuoti iki rūmų, kad žmonės galėtų sulipti, toliau - dar geriau. VAP buvo raštu atsakę į mano klausimą, ar autobuse bus CD grotuvas, kad jis bus. MB paruošė specialų rinkinį teminių 7 dešimtmečio "autobusinių dainų" (vestuvių tema tokia buvo), tam sugaišo tikrai nemažai laiko ir jau iš anksto džiūgavo, kaip visiems patiks važiuoti. pasirodo, jokio grotuvo ten nėra ir niekad nebuvo... MB vos neapsiverkė vietoje iš nusivylimo
Na, ir gražiausia, kad Vilniaus autobusų parko vairuotojas nežino, kaip iš CMB nuvažiuoti į Žvėryną... Tai prašėme kelių ten buvusių viešnių (o dauguma svečių buvo užsieniečiai), kad jam parodytų kelią... Taigi baisiai apmaudu, kad tokios fainos (nors tikrai nepigios) paslaugos įvykdymas - toks nekokybiškas