Įkraunama...
Įkraunama...

Tinklinis marketingas

QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 29, 14:59)
O kuo remiantis jūs teigiate, kad jūsų parduodami papildai geresni už vaistinėse esančius?

Yra mitybos rekomendacijos, bet niekas taip neparekomenduos, kaip individualus organizmas. Žmogus žino, jaučia ką jam reikia valgyti ir kokiais kiekiais. Visi žinom tą pojūtį: noriu ir viskas, net nežinau kodėl noriu, traukia konkretus maistas. Be to kiekviena tauta turi skirtingas tradicijas, žmonės gyvena skirtingomis sąlygomis, gamtos įtaka skirtinga, todėl tai taip pat yra skirtingai taikytina. Kas tinka amerikiečiui, nebūtinai gali tikti japonui ar suomiui.

O ką jūs į tai jei viena pažystama dirba vaistinėje, farmacininke ,o pati naudoja tik Amway vitaminus ir papildus. tongue.gif tongue.gif Ir tai yra tikras dalykas.
Atsakyti
QUOTE(NiekoTokio @ 2009 05 12, 12:12)
Kiosakio pinigus tikrai ne iš MLM pasidarė smile.gif Bet dirbo ir ten. smile.gif

Turiu ir su dideliu malonumus kaitau šią knygą ir dar beje labai gera knyga "Pinigų srauto kvadrantas".Verta ją perskaityti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo MamaDanute: 24 gegužės 2009 - 17:51
QUOTE(MamaDanute @ 2009 05 22, 19:18)
O ką jūs į tai jei viena pažystama dirba vaistinėje, farmacininke ,o pati naudoja tik Amway vitaminus ir papildus. tongue.gif  tongue.gif Ir tai yra tikras dalykas.
kad neturi pinigu kur deti, vyras matyt labai gerai uzdirba smile.gif
pazistu ne viena provizoriu ir farmacininka - pas juos namuose vitaminai ir maisto papildai taip vadinami "no name". Jie patys ziuri chemine sudeti ir kaina. O va zmonems i vaistine atejusiems visi kaip susitare siulo tuos uz kuriuos ta menesi daugiau tasku (dalyje tinklu tie taskai verciami i litus, prie atlygininimo gaunasi apie 100 Lt pliusas, bet vis geriau negu nieko). Kai tinklas susipesa su tiekeju, jo maisto papildus parduoda tik klientui ju konkreciai paprasius. Beveik visada stengiasi siulyti kuo brangesne preke, nes dalyje tinklu prie atlyginimo kelis litus primeta darantiems didesnes apyvartas nei kolegos. O jūsų pažįstama mažų mažiausiai keista, bet jei ji pati platintoja, tada suprantama smile.gif
Atsakyti
QUOTE(arana81 @ 2009 05 25, 14:33)
kad neturi pinigu kur deti, vyras matyt labai gerai uzdirba smile.gif
pazistu ne viena provizoriu ir farmacininka - pas juos namuose vitaminai ir maisto papildai taip vadinami "no name". Jie patys ziuri chemine sudeti ir kaina. O va zmonems i vaistine atejusiems visi kaip susitare siulo tuos uz kuriuos ta menesi daugiau tasku (dalyje tinklu tie taskai verciami i litus, prie atlygininimo gaunasi apie 100 Lt pliusas, bet vis geriau negu nieko). Kai tinklas susipesa su tiekeju, jo maisto papildus parduoda tik klientui ju konkreciai paprasius. Beveik visada stengiasi siulyti kuo brangesne preke, nes dalyje tinklu prie atlyginimo kelis litus primeta darantiems didesnes apyvartas nei kolegos. O jūsų pažįstama mažų mažiausiai keista, bet jei ji pati platintoja, tada suprantama smile.gif


Svarbu ne vardas, o sudėtis, kuri daugeliu atveju ir nuliame kainą.
Dar svarbu sudėtinių dalių suderinamumas, kilmė ir kaip visą tą konkrečios sudėties "kokteilį" organizmas įsisavina.
Jei kalbam apie maisto papildus, o ne apie vitaminus, tai svarbu ar juos galima vartoti kasdien visą gyvenimą. Juk pavartojus "kursą" mitybos įpročių, dažniausiai, niekas nekeičia, vadinasi išlieka tas pats maistinių medžiagų stygius. Todėl ir svarbu ar galima konkrečios sudėties papildus vartoti ilgą laiką kasdien papildant savo mitybą.
Atsakyti
QUOTE(Otecmolodec @ 2009 05 25, 16:21)
Svarbu ne vardas, o sudėtis, kuri daugeliu atveju ir nuliame kainą.

Kainą dažnai nulemia ir pavadinimas smile.gif Kuo jis žinomesnis, tuo prekės brangesnės smile.gif Nebūtinai geresnės smile.gif
Atsakyti
QUOTE(NiekoTokio @ 2009 05 26, 09:35)
Kainą dažnai nulemia ir pavadinimas smile.gif Kuo jis žinomesnis, tuo prekės brangesnės smile.gif Nebūtinai geresnės smile.gif


Tai čia jau marketingo specialistų darbas sukurti brendą ir jį išpopuliarinti. Po to galima ir kainą šaukti.
Tinkliniame marketinge kainų politika truputį kitaip formuojama.
Atsakyti
QUOTE(Otecmolodec @ 2009 05 26, 09:48)
Tai čia jau marketingo specialistų darbas sukurti brendą ir jį išpopuliarinti. Po to galima ir kainą šaukti.
Tinkliniame marketinge kainų politika truputį kitaip formuojama.

Tikrai taip... Ir išlaidos kitaip paskirstomos smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Otecmolodec @ 2009 05 25, 17:21)
Svarbu ne vardas, o sudėtis, kuri daugeliu atveju ir nuliame kainą.
Dar svarbu sudėtinių dalių suderinamumas, kilmė ir kaip visą tą konkrečios sudėties "kokteilį" organizmas įsisavina.
Jei kalbam apie maisto papildus, o ne apie vitaminus, tai svarbu ar juos galima vartoti kasdien visą gyvenimą. Juk pavartojus "kursą" mitybos įpročių, dažniausiai, niekas nekeičia, vadinasi išlieka tas pats maistinių medžiagų stygius. Todėl ir svarbu ar galima konkrečios sudėties papildus vartoti ilgą laiką kasdien papildant savo mitybą.

Pritariu,kad žmogus kuriam rūpi sveikata nepirks bele ko.Susiras ,kur galima gauti kokybišką produktą.
Papildyta:
QUOTE(arana81 @ 2009 05 25, 15:33)
kad neturi pinigu kur deti, vyras matyt labai gerai uzdirba smile.gif
pazistu ne viena provizoriu ir farmacininka - pas juos namuose vitaminai ir maisto papildai taip vadinami "no name". Jie patys ziuri chemine sudeti ir kaina. O va zmonems i vaistine atejusiems visi kaip susitare siulo tuos uz kuriuos ta menesi daugiau tasku (dalyje tinklu tie taskai verciami i litus, prie atlygininimo gaunasi apie 100 Lt pliusas, bet vis geriau negu nieko). Kai tinklas susipesa su tiekeju, jo maisto papildus parduoda tik klientui ju konkreciai paprasius. Beveik visada stengiasi siulyti kuo brangesne preke, nes dalyje tinklu prie atlyginimo kelis litus primeta darantiems didesnes apyvartas nei kolegos. O jūsų pažįstama mažų mažiausiai keista, bet jei ji pati platintoja, tada suprantama smile.gif

Todėl ir reikia vengti vaistinių.Na nebent binto ar dar kažko ko nereikia tepti ar gerti nusiperki.O vidiniam vartojimui kuo mažiau iš ten.
Atsakyti
Sveiki :-) Nukrypom nuo tinklinio marketingo prie vaistinių :-) bet ir aš pridėsiu vieną mintį. Mano viena pažįstama, sena vaistininkė, pasakė: - Kai mes mokėmės - prieš 30 metų - farmacininkus ruošė būti Farmacininkais, o dabar farmacininkus ruošia būti prekybininkais. Ir tai yra tikra tiesa. Pažiūrėkit - vaistinėje niekas nežiūri ar tie vaistai derinsis tarpusavyje, ar neperduozuosi, tik vis siūlo dar kažką įsigyti...
Atsakyti
Net prisiminaiu viena reklama, kuria rodo per tv, kur ieina pagyvenus moteris i vaistine ir iseina su dviem pilnais maisais... lotuliukas.gif
Ne i tema as cia, bet tokia realybe doh.gif
Atsakyti
Ir dar neva suteikia nuolaidą,tuo priraukdami žmones,o iš esmės parduoda ta pačia kaina ,kuri yra ištiesų.Ir parduotuvės tai daro su savo akcijomis.
Pavyzdžiui kiek kainuoja Shauma šampūnas Maximos prekybos tinklui.Kažkur apie du centus,jei neklystu,o parduoda už kiek?
Atsakyti
QUOTE(Bees @ 2009 04 29, 10:08)
Dėl Amway negaliu ginčytis, logiška, jeigu Lietuvoje neregistruota kompanija, tai Lietuvai ir nemoka. Žmogus su kuriuo aš kalbėjausi mokesčius moka berods Slovakijoje :-) Tiesa, dirba su Amway tai Lietuvoje. Žodžiu taip, būtų labai įdomu išgirsti nuomonę apie tinklinį marketingą tų žmonių, kurie neseniai pradėjo dirbti - su kokia kompanija ir kaip jiems sekasi? Be jokių pagrąžinimų, nes žinoma, kiekvienas kuris nori rasti naują žmogų po savęs visada tik giria - kaip gerai sekasi, kokios didelės pajamos. O kaipgi yra iš tiesų? Ar neseniai pradėjusieji dar turi šansų "užsikariauti" pozicijas perpildytoje rinkoje?

Atsakyti