Įkraunama...
Įkraunama...

Tinklinis marketingas

Su mūsų kompaniją bedradarbiauja daug medikų visoje Lietuvoje. Dažniausiai atsitinka taip, kad skeptikai tampa nebeskeptikais po jų pacientų rezultatų.
Atsakyti
"Bendradarbiauja" - toks neapibrėžtas žodis... Pas mus bendradarbiauja visi medikai su visomis kompanijomis, užtenka pasižiūrėti, kiek pas kiekvieną specialistą prikimšta reklaminių bukletų, lapukų ir kokį moka proc. nuo "teisingai" parekomenduotų preparatų. Kiti net iš po skverno nesigėdija prekiauti. Nieko švento.
Atsakyti
QUOTE(dirty_kiss @ 2008 12 29, 12:27)
Subjektyvi, vienoje paskaitoje (mokausi universitete) teko iš kompetetingos dėstytojos išgirsti tai, kad dauguma vaistų veikia placebo pagrindu, o tai reiškia, kad jų veikimas daugiausiai priklauso nuo žmogaus tikėjimo tuo vaistu. Todėl nieko nuostabaus, kad ir TM kompanijose parduodami vitaminai ar maisto papildai yra placebo pagrindu.



Dirty_kiss, ir visi kiti... kaip galima taip sakyti? Juk kazkokia marketingo destytoja nedaro jokiu tyrimu smile.gif Paprastai tokie zmones (negatyvus is esmes ir i viska ziurintys neigiamai) remiasi agenturos VBS (Viena Boba Sake) ekspertais biggrin.gif

Negaliu kalbeti uz kitas kompanija, bet Agel Enterprises produktus tiria gydytojai ir ju veikimas yra ypac giriamas.
Vien faktas, kad Izraelyje 55% MLM apyvartos sudaro Agel (o kaip zinia, jie bet kokiu verslu neuzsiima ir bet ko i burna neima) - leidzia spresti kokie geri sie produktai ir koks efektyvus verslas...

Tinklinis marketingas tiesiog yra daug efektyvesnis produktu pateikimo i rinka budas, nes rekomendacija eina is lupu i lupas.
Ir Herbalife yra gera kompanija, gaila, kad Lietuvoje jie turi nekoki varda del savo ypatingai ikyraus nauju nariu kvietimo prisijungti prie verslo...
Taciau Herbalife ir Amway nepasiulys tokiu perspektyvu ir galimybiu, kurias pasiulys naujos, taciau perspektyvios kompanijos.
Atsakyti
o agentūra VBS neparemta argumentacijomis? Juk bet koks pokalbis apie produktus, nuolaidas ar akcijas - yra ne kas kita kaip rekomendacija...

Turiu nuvilti Energita, apie placebo efektą kalbėjo ne marketingo specialistas, o žmogus dirbantis su medikamentais 4u.gif
Atsakyti
Kokias jos turi perspektyvas krizės laikotarpiu, kuris kolkas neapibrėžtas? Ir ypatingas TM prekiautojų suaktyvėjimas tą ir rodo, kad niekam nereikia nei kosmetikos, nei stebuklingų siurblių, nei kitų prekių. Žmonėms reikia pirmo būtinumo dalykų, bet ne niekam nežinomų prekių už aukso kainą. Praėjo tie laikai ir reikia atrasti kitokius dalykus.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 29, 17:11)
Kokias jos turi perspektyvas krizės laikotarpiu, kuris kolkas neapibrėžtas? Ir ypatingas TM prekiautojų suaktyvėjimas tą ir rodo, kad niekam nereikia nei kosmetikos, nei stebuklingų siurblių, nei kitų prekių. Žmonėms reikia pirmo būtinumo dalykų, bet ne niekam nežinomų prekių už aukso kainą. Praėjo tie laikai ir reikia atrasti kitokius dalykus.


Cia reiketu pasakyti, kad krizes metu zmonems prireikia perspektyvu... Todel tinklinio marketingo kompanijos suaktyveja.
Daugiau bus paklausus tie produktai, kurie yra geresni, kurie yra masinio vartojimo ir kurie gali pakeisti esancius rinkoje panasius produktus.

I ankstesne diskusija apie maisto papildu efektyvuma noreciau pamineti, kad tableciu ir kapsuliu pasisavinimas i organizma yra apie 15-25% del to maisto papildo pavidalo (vertingos maistingos medziagos isgaunamos is vertingu augalu ir tukstancius kartu suspaudziamos i tablete. Kad butu isisavinamos, tos tabletes vel turi pavirsti i skysti ar geli skrandyje ar zarnyne. Tuo tarpu Agel geliuose esancios vertingos medziagos laisvai plaukioja geliniame skystyje ir ju pasisavinimas prasideda jau vos papuolus ant liezuvio. Isisavinama daugiau nei 90%.
Taigi, skeptikai galetu paskaiciuoti - ka labiau apsimoka pirkti: ar pigias kapsules, kurios be kita ko dar ir dirgina skrandi ar Agel gelinius maisto papildus, kurie leis Jums papildomai uzsidirbti, jei to noresite. Jei Jusu vaikai iki siol nenoriai rydavo vitaminus, pamirsite ir tai - Agel maisto papildu Jusu vaikai prasyte prasys...

Galite komentuoti del kainos - taciau nemokamai buna tik suris pelekautuose ir tai tik viena karta. O geri dalykai pigiai nekainuoja. Zydu mokslininkai dare Agel produktu tyrimus priejo isvados, kad produktai yra neadekvaciai pigus ir ypatingai geri.

Visus (skeptikus ir ne skeptikus) nuosirdziai kvieciu is naujo pazvelgti i tai, ka Agel tinklinio marketingo kompanija Jums gali pasiulyti.
Jei kazka apie tinklini marketinga zinojote pries 5 metus, tai turiu Jus ispeti, kad viskas labai sparciai keiciasi.

Papildyta:
QUOTE(dirty_kiss @ 2008 12 29, 16:53)
apie placebo efektą kalbėjo ne marketingo specialistas, o žmogus dirbantis su medikamentais  4u.gif



Manau, ne vienam o kiekvienam zinomi daugybiniu nugydymu atvejai. Gydytojais as pasitikiu maziausiai!
Atsakyti
QUOTE(Energita @ 2008 12 29, 17:40)
Cia reiketu pasakyti, kad krizes metu zmonems prireikia perspektyvu... Todel tinklinio marketingo kompanijos suaktyveja.
Daugiau bus paklausus tie produktai, kurie yra geresni, kurie yra masinio vartojimo ir kurie gali pakeisti esancius rinkoje panasius produktus.

Su šituo sutinku, kad esant nepalankioms sąlygoms, dauguma ieško naujų galimybių ir sprendimų. Tačiau, kad Gold Man sakė, šioje temoje AGEL agitacijoms ir reklamai ne vieta schmoll.gif
QUOTE(Energita @ 2008 12 29, 17:40)
Galite komentuoti del kainos - taciau nemokamai buna tik suris pelekautuose ir tai tik viena karta. O geri dalykai pigiai nekainuoja. Zydu mokslininkai dare Agel produktu tyrimus priejo isvados, kad produktai yra neadekvaciai pigus ir ypatingai geri.

Beje, dažniausiai sūris pelėkautuose nemokamai būna tik antrai pelei...

o kur nuoroda į žydų mokslininkų tyrimą, kur visi galėtume pamatyti tyrimų išvadas ir kitą informaciją apie neadekvačiai pigius ir ypatingai gerus produktus??? Nes dabar komentaras nuskambėjo kaip iš VBS agentūros doh.gif
Atsakyti
QUOTE(dirty_kiss @ 2008 12 30, 12:14)
Nes dabar komentaras nuskambėjo kaip iš VBS agentūros  doh.gif


O kaip kitaip prisitraukti klientus, kurie nelabai ką apie tuos produktus girdėję? Gi reikia pasakyti kažką tokio, ko Amway konsultantai apie savo produktus nesako bigsmile.gif tongue.gif blink.gif
Atsakyti
QUOTE(namiseda @ 2008 12 30, 15:20)
O kaip kitaip prisitraukti klientus, kurie nelabai ką apie tuos produktus girdėję? Gi reikia pasakyti kažką tokio, ko Amway konsultantai apie savo produktus nesako bigsmile.gif  tongue.gif  blink.gif

Bet juk ne visos kalbos į dangų eina... Kiek pačiai teko susidurti, tai daugelio TM kompanijų siūlomi produktai dažnai kalba patys už save, todėl konsultantams, platintojams, agentams ir kitoms personoms kurie siūlo įsigyt vienokį ar kitokį produktą nereikia burnų aušinti. Asmeniškai aš visokiom liaupsėm apie produktų stebuklingumą ir ypatingumą mažai pasitikiu.
Atsakyti
QUOTE(namiseda @ 2008 12 30, 15:20)
O kaip kitaip prisitraukti klientus, kurie nelabai ką apie tuos produktus girdėję? Gi reikia pasakyti kažką tokio, ko Amway konsultantai apie savo produktus nesako bigsmile.gif  tongue.gif  blink.gif


Butinai atsiusiu linka smile.gif
Zinote, kaip buna, narsai, skaitai, ir paskui neberandi smile.gif
Dabar ieskau! thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 29, 11:43)
Visi tie marketinginiu būdu platinami papildai tėra iliuzija, kurių sudėtyje yra žolė, medžių lapai, nepavojingi žmogaus gyvybei priedai. Žmonės juos geria, bet efektas tai tik saviįtaigos rezultatas ir ne daugiau. Prisiminkit skandalingai pagarsėjusį Herbalaifą doh.gif Tie papildai nieko neverti, bet už juos apmulkinti žmonės moka aukso vertę unsure.gif Tai apgavystė, mulkinimas ir aferizmas.

Beje, lrytas.lt ties Finansinių piramidžių straipsniu komentatoriai parašė:

"27. Idomu ar cia prie sukciavimu nepriklauso " tinklinis marketingas" : ))))".

to 27 10:26 12-29      gerai pastebeta : ))) Siaip JAV tam tikros valstyjos arba ju miestai yra uzdraude tinklini marketinga, vienas is pavyzdziu New York city ; )))) nemanau, kad siaip sau uzdraude : )))"

Cia siaip del bendro isprusimo pasiskaitykite smile.gif
Faktai
2008-01-13 21:28
Šiandien Amway korporacija yra seniausia firma pasaulyje, dirbanti pagal tinklinio marketingo principus (įkurta 1959 metais).
Šiuo metu korporacija Amway veikia daugelyje pasaulio šalių (Amerikoje, Europoje, Azijoje, Australijoje). 2001 metų duomenimis Amway korporacija turėjo filialus ir atstovybes 93 pasaulio šalyse. Kiekvienais metais įmonė pradeda veiklą 2-3 naujose rinkose (Lietuvoje kol kas atstovybės nėra).
Amway korporacija antra pagal dydį pasaulyje įmonė (po Coca-Cola) priklausanti tik privatiems asmenims.
Amway korporacija viena iš stambiausių pasaulyje buitinės chemijos priemonių, parfumerijos ir kosmetikos gamintoja. Firma gamina apie 500 pavadinimų prekių, tačiau per savo sukurtus tinklus taip pat parduoda ir tokių žinomų firmų kaip Adidas, GoodYear, Sanyo, Kodak, Disney, General Electric, Minolta, Nikon, Visa, Whirpool, Panasonic, Coca-Cola, Puma, Levi's ir kitų firmų produktus.
Partneriai kuriantys Amway projektus tokius kaip Quixstar, Amivo, Vebso - ne kas kitas kaip Microsoft bei IBM. 1999 metais stambiausios multinacionalinės kompanijos “Amway”, “IBM” ir “Microsoft” pasirašė bendros veiklos susitarimą, kuris pradėjo realiai veikti 2000-ųjų metų rugsėjo mėnesį pavadinimu “Quixtar”.

Apie Amway korporacijos patikimumą galima spręsti lyginant ją su Šveicarijos banku, kurio patikimumo lygis yra AAA. Tai reiškia, kad bankui niekada nereikėjo ir nereikia teismų, kreditų ir jis niekada neatsisakė savo klientams išmokėti pinigus. Europos bankininkų lyga suteikė Amway AAA+ patikimumo lygį. Įmonės pajamos niekada nemažėjo, o tik didėjo.
Firmos Amway produkcija kiekvienais metais eksponuojama JTO organizacijoje ir gauna apdovanojimus, kaip ekologiškai švari ir nekenksminga produkcija.
Amway taip pat gavo JTO apdovanojimą už unikalią sistemą, leidžiančią uždirbti pinigų. Prekių platinimo koncepcija yra legali, aiški ir korektiška. Tai ne piramidė, kur pinigus gauna tik esantys jos viršūnėje.
Nieko keisto, kad Japonija – viena iš labiausiai išsivysčiusių šalių pasaulyje – yra didžiausias Amway produkcijos vartotojas, po jos seka JAV.

Štai ką apie tinklinį marketingą rašo žymus investorius-multimilijonierius, verslo savininkas ir lektorius Robertas T. Kijosakis savo knygoje "Verslo mokykla tiems, kas mėgsta padėti kitiems žmonėms":

"Ir jeigu man tektų pradėti viską iš pradžių, tai, vietoj to, kad kurti kokį nors tradicinio tipo verslą, aš pradėčiau kurti tinklinio marketingo verslą".
Robertas T. Kijosakis tapo Amway distributoriumi 1998 metais.
Doug Wead - prezidento Dž. W. Bušo patarėjas ekonomikos klausimais - Amway/Quixtar distributorius. Zbigniew Rek ir Donald King - universiteto profesoriai - Amway/Quixtar distributoriai, bei daugybė kitų intelektualių ir garbingų profesijų atstovai.

Lietuvos prezidentas Valdas Adamkus geria vitaminus “Nutrilite” (Amway) smile.gif

Tai įdomu:
Tarybų Sąjungos laikais partinės nomenklatūros “grietinėlė” taip pat vartojo Nutrilite (Amway) produkciją, tik eiliniams piliečiams ši produkcija buvo nežinoma ir neprieinama.
Vokietijoje per Amway tinklą galima įsigyti 9000 pavadinimų prekių biurui, 7000 pozicijų kompiuterių ir jų priedų, 400 rūšių arbatos, 400.000 pavadinimų knygų, pigesnius telefoninių pokalbių tarifus, pigiau nusipirkti bet kokį automobilį lizingu, 1 milijoną kelionių po visą pasaulį ir tai dar ne viskas... O ką jau kalbėti apie galimybes Amerikoje! Ten galima įsigyti maždaug 23000 produktų ir paslaugų pozicijų!!! Tai iš tiesų įspūdinga ypač kokybiškų produktų pasiūla. Šių šalių ekonominio išsivystymo lygis ir gyventojų perkamoji galia yra žymiai didesnė nei Lietuvoje, tad nenuostabu, kad taip greitai vystosi šis verslas.

Atsakyti
Belisima, iš kur tokia info? Gal galima tiesioginę nuorodą gauti?
Atsakyti