QUOTE(Fotik @ 2009 06 21, 20:31)
Tai gi, kas belieka? tik ir pasiūlyti vaikams pasakėlių eiti žiūrėti per televizorių,o nepostringauti..
Kai pasibaigia argumentai, prasideda įžeidinėjimai
Nesisiuntinėkim, gerai? Ne sillwio ir ne fotik čia forumas.
QUOTE(wyshnia @ 2009 06 21, 20:35)
Oho kiek turto....
Sillwio, o tu ka turi?
Ką jau ten, wyshnia
Išeina, kad nieko neturiu. Esu vargšas berniukas, fotografuojantis su sigma. Dabar galvoju, ar nikon d3 padarytų mano nuotraukas geresnėmis?
QUOTE(Rasytce @ 2009 06 21, 21:15)
kas geriau ir kodel -
ar canon 100 f2.8 macro ar canon 180mm f3.5L macro .
kainu skirtumas daugiau nei dvigubai. taigi pamotyvuokit man kuris geriau kainos, kokybes ir panaudojimo atzvilgiu
fotkes ziurejau - abu piesia ziauriai gerai. tai kuri imtumet jus?
Tai visiškai skirtingi objektyvai, nors ir parašyta ant abiejų macro. Skirtingi ne dėl L žymėjimo, kainos ar svorio. Skirtingi savi židinio nuotoliais. Kaip matai, židinio nuotolis skiriasi vos ne dvigubai. Tai reiškia, kad:
-su 100 mm galėsi fotografuoti stambesnius vabalus (pvz. žiogus), taip pat jis puikiai tiks kaip portretinis ar trumpas tele. Objektyvas universalus. Diafragma 2,8 gražiai "išplaus" foną fotografuojant portretą. Makro fotografijoje tokia diafragma bevertė, nes ryškumo zona ją atidarius gausis labai siaura. Fotografuojant makro ją teks gerokai pridarinėti.
-su 180 mm galėsi fotografuoti smulkius vabalus ir nereikės taip arti prie jų prieiti, kaip reikėtų su 100mm. Kita vertus makro su tokiu objektyvu be štatyvo kažin ar pavyks. Su tokiu židinio nuotoliu fotografuojant makro labai padidėja sujudinimo rizika. Portretams jis nelabai tinka (nors fotografuoti aišku galima). Nebent naudoti kaip tele, bet tele diapazone canon'as turi universalesnių daiktų.
QUOTE(Fotik @ 2009 06 21, 22:01)
O nepilnai patricai tiesiog jo zidinys pailgeja,kai kureis momentais gal dar net geriau patampa,viskas nuo situacijos
Drįstu prieštarauti. Židinys nepailgėja.
"Forcing yourself to use restricted means is the sort of restraint that liberates invention. It obliges you to make a kind of progress that you can't even imagine in advance." - Picasso