Mums geografiskai Baltupiu netoli, bet autobusais nenuvaziuosi, nes jie pro sali vaziuoja, o pesciom tai i kalna, nuo kalno, judrios gatves, vel i kalna ;oh: nuo Jeruzales mokyklos bent autpbusu pora stoteliu galiu pavaziuot, broliui patogiau pasiimti ja, jei kartais riektu, nes pats ten vaiksciodavo pesciomis. O klaseje daug vaiku is Bajoru, Santariskiu, net Balsiu, vaziuoja savarankiskai autobusais namo
QUOTE(Nosferatu @ 2016 12 30, 09:26)
Ale kaip jums svarbu bendras vizualinis vaizdas (sienos) , kai vaikai buvo kūdikiais manau aktualu buvo gražus vežimėlis. Vaikams svarbu mokytojas, psichologinė atmosfera, popamokinė veikla, reikmenis šiuolaikinės, maistas ir tikrai ne sienos turėtu rūpėti. Visa investicija į išorę, bet ne į vaikus ir mokytojus, tokius ir rezultatus turime. Vertybės išsikraipė visiškai.
Na, jau tikrai ne per daug aš apie tas sienas


Atmosfera mokykloje gera, būrelių ir daugiau galėtų būti, bet jų visgi nemažai. Maistas valgykloje tikrai valgomas ir įvairus, toks šlamštas, kaip pvz. čipsai ir gazuoti gėrimai, nepardavinėjamas visiškai.
Gal kas turit atsiliepimu apie mok.Palubinskiene ir Maceviciene?
Gal pradinukų mamos galėtų pasakyti, ar šioje mokykloje laikomasi rekomendacijų nevertinti pradinukų ar visgi tai apeinama saulytėm, raidėm ir t.t.? Ir galbūt kas nors apie šių metų ketvirtokų mokytojų vertinimo metodikas galėtų papasakoti? Būčiau dėkinga

Pirmoku tikrai nevertina. Kiek zinau laikomasi sitos sistemos, o ketvirtoku nezinau, girdejau viena ausim, kad viena klase su mokytoja sustare kazkokia vertinimo sistema vaikams, kad butu lengviau paskui 5 klaseje priprasti, jog jie yra vertinami pazymiais, bet irgi ar tai raidem, ar tai saulytem, kad suvoktu, kas yra vertinimas.
Pas mus pirmokai gauna menesio pastangu ivertinima, mokytjos iniciatyva, kas labai stengesi, kas maziau, gauna liniuote ar kalendoriu ir tai kai kuriems labai sunku, jei suvokia, kad nebuvo tarp tu 3 geriausiu prizu (pvz. kalendoriuku), kitiems visai vienodai sviecia, kad pastangos ivertintos, ar neivertintos.
Kai raso ziniu pasitiktinimo darba, gauna pagyrimus rastu. Dar pas mus yra labai skirtingas skaitymo lygis, tai klaseje kabo lapas, kuriame vaikai spalvina uz perskaityta kieki langelius. Mokytoja pasako, kiek langeliu nuspalvinti pagal vaiko skaitymo lygi ir perskaityta kieki. Taip vaikai irgi mato, kiek jie padare, patobulejo, bet cia klases metodika
Pas mus pirmokai gauna menesio pastangu ivertinima, mokytjos iniciatyva, kas labai stengesi, kas maziau, gauna liniuote ar kalendoriu ir tai kai kuriems labai sunku, jei suvokia, kad nebuvo tarp tu 3 geriausiu prizu (pvz. kalendoriuku), kitiems visai vienodai sviecia, kad pastangos ivertintos, ar neivertintos.
Kai raso ziniu pasitiktinimo darba, gauna pagyrimus rastu. Dar pas mus yra labai skirtingas skaitymo lygis, tai klaseje kabo lapas, kuriame vaikai spalvina uz perskaityta kieki langelius. Mokytoja pasako, kiek langeliu nuspalvinti pagal vaiko skaitymo lygi ir perskaityta kieki. Taip vaikai irgi mato, kiek jie padare, patobulejo, bet cia klases metodika
Pas mus antrokai gauna spalvotus veidelius, o tamo buna parasytas ivertinimas- gerai padirbėta, sauniai padirbetas, patenkinamo lygio nepasieke ir pan. Kaip kitaip zinoti, kur vaikui reikia pagalbos?
Nu žodžiu, reiškia sugalvoja vis tiek kaip viešai į vertinti ir su kitais sulyginti... Į diskusijas nenoriu veltis, čia mano asmeninė nuomonė, bet aš manau, kad mokykloje turėtų būti vertinama tik to vaiko asmeninė raida ir tikrai ne viešai. Nes vaikai turėtų mokytis ne dėl pažymių ir ne dėl to, kad geresni už kažką ką kitą būtų.
Ir ačiū mūsų švietimo ministerijai, kuri tai suvokė bent dėl pradinukų, tik kad sunku rasti tų rekomendacijų besilaikančių...
Beje, apsidžiaugiau radus, kad Jeruzalės progimnazijos direktorius viešai yra paskelbęs vertinimo aprašus http://www.jeruzale....h...&Itemid=104 Nu bet vis tiek randa mokytojos būdų, kaip įvertint
Bet tėvai nori, tai suprantu ir jas... Na gal nutiks stebuklas, ir rasiu bent vieną pirmokų mokytoją, kuri dirba be lipdukų, saulyčių, raidelių ir kalendorių
Ir ačiū mūsų švietimo ministerijai, kuri tai suvokė bent dėl pradinukų, tik kad sunku rasti tų rekomendacijų besilaikančių...
Beje, apsidžiaugiau radus, kad Jeruzalės progimnazijos direktorius viešai yra paskelbęs vertinimo aprašus http://www.jeruzale....h...&Itemid=104 Nu bet vis tiek randa mokytojos būdų, kaip įvertint


QUOTE(Justesea @ 2017 01 25, 13:37)
Nu žodžiu, reiškia sugalvoja vis tiek kaip viešai į vertinti ir su kitais sulyginti... Į diskusijas nenoriu veltis, čia mano asmeninė nuomonė, bet aš manau, kad mokykloje turėtų būti vertinama tik to vaiko asmeninė raida ir tikrai ne viešai. Nes vaikai turėtų mokytis ne dėl pažymių ir ne dėl to, kad geresni už kažką ką kitą būtų.
Ir ačiū mūsų švietimo ministerijai, kuri tai suvokė bent dėl pradinukų, tik kad sunku rasti tų rekomendacijų besilaikančių...
Beje, apsidžiaugiau radus, kad Jeruzalės progimnazijos direktorius viešai yra paskelbęs vertinimo aprašus http://www.jeruzale....h...&Itemid=104 Nu bet vis tiek randa mokytojos būdų, kaip įvertint
Bet tėvai nori, tai suprantu ir jas... Na gal nutiks stebuklas, ir rasiu bent vieną pirmokų mokytoją, kuri dirba be lipdukų, saulyčių, raidelių ir kalendorių 
Ir ačiū mūsų švietimo ministerijai, kuri tai suvokė bent dėl pradinukų, tik kad sunku rasti tų rekomendacijų besilaikančių...
Beje, apsidžiaugiau radus, kad Jeruzalės progimnazijos direktorius viešai yra paskelbęs vertinimo aprašus http://www.jeruzale....h...&Itemid=104 Nu bet vis tiek randa mokytojos būdų, kaip įvertint


Dauguma tėvų nori to vertinimo ir suvokimo, kaip jų vaikui sekasi. Mūsų mokytoja nesakyčiau nei kad vertina, nei kad nevertina, taip labai švelniai viskas. Bet mes tėvai norėjom.
Ir aš manau, kad labai gerai, jei kokioj 4 klasėj sava mokytoja rodo vertinimus- nes jau kai nueis į 5 klasę- visi mokytojai nauji, daug streso, o čia dar ir kažkokie pažymiai...
Nelabai suvokiu, kaip nevertinti, jei baigiamieji egzaminai tiksliai vertinami, vis tiek viskas eina per vertinimo sistemą.
Bet čia jau matyt ilga diskusija ;)
QUOTE(Spyglelis @ 2017 01 25, 11:55)
Dauguma tėvų nori to vertinimo ir suvokimo, kaip jų vaikui sekasi. Mūsų mokytoja nesakyčiau nei kad vertina, nei kad nevertina, taip labai švelniai viskas. Bet mes tėvai norėjom.
Ir aš manau, kad labai gerai, jei kokioj 4 klasėj sava mokytoja rodo vertinimus- nes jau kai nueis į 5 klasę- visi mokytojai nauji, daug streso, o čia dar ir kažkokie pažymiai...
Nelabai suvokiu, kaip nevertinti, jei baigiamieji egzaminai tiksliai vertinami, vis tiek viskas eina per vertinimo sistemą.
Bet čia jau matyt ilga diskusija ;)
Ir aš manau, kad labai gerai, jei kokioj 4 klasėj sava mokytoja rodo vertinimus- nes jau kai nueis į 5 klasę- visi mokytojai nauji, daug streso, o čia dar ir kažkokie pažymiai...
Nelabai suvokiu, kaip nevertinti, jei baigiamieji egzaminai tiksliai vertinami, vis tiek viskas eina per vertinimo sistemą.
Bet čia jau matyt ilga diskusija ;)
Tai va, kad visa sistema ydinga... Džiugu, kad bent kažkur Europoje kažkas susivokia ir keičia, gal pamažu visur pasikeis. Ir aš nesuprantu, kodėl tik matant skaičių galima suprasti, kaip vaikui sekasi. Juk galima kalbėtis su mokytoja, galima kalbėtis su vaiku. Turbūt retai kuris mokykloj regresuoja, ką išmoko tą ir žino, o išmoksta vis daugiau. Ir nebūtinai juk viskas sektis turi, kodėl būtinai visus dalykus turi 10-tukais varyti, jei jis kažkam tiesiog negabus?
Labai patiko man šis straipsnis http://psichika.eu/b...o-ir-ju-gabumu/ ir ypač jame paminėtas anekdotas, kad Petriukas susiėmė, pasimokė, vietoj 40 klaidų padarė 20 ir vis tiek gavo 2... Va čia ir yra esmė vertinimo absurdo ir nereikalingumo.
Vaiko pastangas rekia ivertinti, ir jos yra vertinamos pas mus klaseje, ne padarytas kiekis ir pan. Yra vaiku klsaeje, kurie lietuviskai prastai moka, ka jau ten skaityti, skaiciuoti, mokytoja atskirai su jais dirba, ju pastangos ir pazanga labai matosi, jie dziaugiasi, kad gali spalvinti langelius patys, kad ju daugeja, kad vaikas, kuris negali pamokoje dirbti su visais gauna priza, uz tai, kad jis stengesi. tai ne ziniu vertinimas, o pastangu, didelis skirtumas, o manau, kad labai blogai, kai vaikas 4 metus nevertinamas, o paskui bac staiga atsiranda kazkokie balai, pazymiai, ir vos ne pareiskimai, i pazymius ziurint, nieko nemoki
svarbiausiai, kad vaikai patys ismoksta isivertinti save, ar jis gali pasistengti, ar jau padare viska, kur jam sunku. Delto manau, kad musu mokytoja labai pedagogiskai viska daro, ir dirba daug, kad klases lygis susivienodintu, nebutu negebanciu, nespejanciu, ideda daug darbo ir individualiai.
Faktas, kad pvz. mano 10 is kazkokio dalyko universitete man gal mazai tarnauja gyvenime, o kazkoks 7 is viso neturi reiksmes (o tuo metu turejo tik tai, kad stipendija mazesne gausi), esme, kiek as turiu gyvenimiskos patirties ir gebejimu turimas, igytas zinias panaudoti reikiamoje situacijoje. Va cia ir turetu buti vertinimas pagal rezultatus ziniu pritaikymo, o ne ismokimo, t.y. na turiu kalendoriu, bet juo naudots nemoku

Faktas, kad pvz. mano 10 is kazkokio dalyko universitete man gal mazai tarnauja gyvenime, o kazkoks 7 is viso neturi reiksmes (o tuo metu turejo tik tai, kad stipendija mazesne gausi), esme, kiek as turiu gyvenimiskos patirties ir gebejimu turimas, igytas zinias panaudoti reikiamoje situacijoje. Va cia ir turetu buti vertinimas pagal rezultatus ziniu pritaikymo, o ne ismokimo, t.y. na turiu kalendoriu, bet juo naudots nemoku

Taip, sutinku. Labai svarbu tas individualus darbas pagal vaiko lygį ir jo pačio pažangos vertinimas. Bet dėl visiškai vienodo lygio nesutinku, nes tuomet gali kentėti ne tik tie, kuriem nesiseka, bet ir tie, kurie turi daugiau gabumų. Nes jei gabumams neduosi iššūkių, jie gali taip ir likti neišnaudoti... Todėl mokytojas visų pirma turi būti geras psichologas ir matyti kiekvieną vaiką individualiai. Taip, šitaip daug sunkiau nei tiesiog pilti pažymius ir labai sunku, kai klasės perpildytos. Na bet čia jau kita kalba ir kitos problemos.
Nu kiek matau, tai su vienais dirba papildomai, kiti gauna pagal savo gebejimus užduotis. Suvienodinimas sia prasme, kad visi vaikai moketu skaityti, nes vieni skaito romanus, kiti vos skiemenis sulipdo, o mokytojai dirbti tai reikia toliau pagal programa, jei vaikas negeba uzduoties perskaityti, ka jau suprasti, tai pasidaro labai didelis skirtumas
