QUOTE(Virtualnaja @ 2017 07 21, 23:02)
amazonas uzkniso su crocsais , skirtingu dydziu , gal buvote susidurusi ? ka tokiu atveju jie pasiulo ? nors aisku jau saukstai po pietu , jei praejo apie 3 savaites, ar dar yra prasmes parasyti jiems
QUOTE(Eglynas9 @ 2017 07 21, 23:52)
Žinoma, kad yra prasmė rašyti
3 savaitės juk niekis, ypač jei tebėra visos etiketės ir crocsai nenešioti. Gal jūs atostogavote tas tris savaites ir tik dabar apsižiūrėjote
Jūsš vietoje ramiai rašyčiau jiems su nuotraukomis ir klausčiau, ką jie gali pasiūlyti.
QUOTE(Maja Di @ 2017 07 22, 08:55)
Man crocsinę tapkę su broku buvo atsiuntę, tai nė nuotraukų neprašė, grąžino pinigus, o prekės nereikėjo grąžint. Tiesa tos tapkės apie 10 eur ir tekainavo.
QUOTE(dangerele @ 2017 07 22, 18:33)
Gavau iš Amazon vikingus ne ta dydį. 10,5 gavau 10..
Kur kreiptis dėl kompensacijos ar nebūna tokios?
)
QUOTE(Eglynas9 @ 2017 07 22, 21:37)
Jūs tiesiog parašykit amazonui, kad gavot ne tą dydį, kurį užsakinėjote - tikrai pasiūlys kažką
(aš paprastai einu į Help - rasite viršuje po paieškos laukeliu; tada ten pasirenku Need More Help ir
Contact Us. O toliau jau reikia pasirinkti su kuriuo užsakymu bėda ir parašyti žinutę jiems)
QUOTE(dangerele @ 2017 07 23, 10:00)
Ačiū parašiau. Būčiau pati neradus tikrai.