QUOTE(Virtualnaja @ 2017 07 21, 21:00)
nieko as jiems nerasiau
QUOTE(Bluntė @ 2017 07 21, 21:33)
<p>mytoys ne amazon

nieko jie stebuklingo nepasiulys

</p>
<p> </p>
Nieko gi stebuklingo ir nereikia, tik kad pasiūlytų kaip išspręsti problemą, kuri atsirado dėl jų kaltės

Buvo man jie kažkada irgi kombinezoną atsiuntę ne to dydžio, tai parašiau ir susitarėm - netinkamą siunčiau jiems atgal, o jie man išsiuntė norimo dydžio, kompensavo siuntimo atgal į DE išlaidas + gavau kažkokią nuolaidą kitam apsipirkimui (jau nepamenu, gal 15 ar 20%). Mane visiškai tenkino.
QUOTE(Virtualnaja @ 2017 07 21, 23:02)
amazonas uzkniso su crocsais , skirtingu dydziu , gal buvote susidurusi ? ka tokiu atveju jie pasiulo ? nors aisku jau saukstai po pietu , jei praejo apie 3 savaites, ar dar yra prasmes parasyti jiems
Žinoma, kad yra prasmė rašyti

3 savaitės juk niekis, ypač jei tebėra visos etiketės ir crocsai nenešioti. Gal jūs atostogavote tas tris savaites ir tik dabar apsižiūrėjote

Jūsš vietoje ramiai rašyčiau jiems su nuotraukomis ir klausčiau, ką jie gali pasiūlyti.