QUOTE(akvilyte @ 2008 02 13, 08:46)
ačiū
na naujesnio už 2000 metų tai neišgalim....
viskas aišku kad jau dyzeliukas... o toliau nžn... vakar apėjom visą kauno turgų.... vienas tik užkliuvo.. ale ir tas čiut brangesnis nei mes numatę....
nu bus matyt... laiko turim... niekur neskubam
Papildyta:
o konkrečiau???? į ką atkreipt dėmesį???
Na,aš nekokia specialistė
,bet važinėjau kartu ieškant mašinos,man įdomu buvo,todėl viską dėjausi į galvą
Visur vežėmės mano brolį,jis nemažai supranta apie variklius.Jis kreipė dėmesį į tokius dalykus:
kad variklis būtų neplautas,bet ir neapsipylęs smarkiai tepalais;
Kad variklis būtų šaltas-t.y. kad automobilis būtų senokai kurtas,nes jei šaltas gerai kuriasi ir niekas jame nebarška-jau gerai( patys stebėjom,kaip Kauno turgaus aikštelėj vienas prekiautojas kūrė voyagerį specialiai pašildyt,tai kol užsuko,o kad barškėjo kažkas variklyje,paskui apšilo-nu kuo puikiausiai viskas
);
kad užkūrus per daug nedūmintų,ir kad dūmai nebūtų mėlyni;
kad aušinimo skysčio bakelyje nebūtų tepalų ( o radom ir tokių
);
paskui kažką atsukdavo variklyje ir žiūrėdavo,ar nepurškia tepalo;
Va tiek atsimenu
Saviškį kai žiūrėjom,tai pardavėjas padavė dokumentus ir leido važiuot jį tikrint kur tik norim
Tai mes nuvažiavom į techn. apžiūrą,ten iškratė važiuoklę ir kas svarbu-pasitikrinom dūmingumą (vyro bendradarbis jau nusipirkęs kai pravarė techn.apžiūrą-rado blogą dūmingumą ir netrukus išlindo priežastis-užpilta "daktarų"
) Variklių meistrai per daug nieko neapžiūrėjo,nes reiktų ardyt,kad kažką daugiau sužinot,tai tik pasiklausė,kad gražiai variklis dirba
Mes irgi buvom numatę pigiau nusipirkt,bet pirkom vos ne brangiausią variantą pagal metus,nes visi pigesni,kiek žiūrėjom-su rimtais defektais.Už tokią sumą jau buvo pilna 1-3 metais jaunesnių(bet irgi, garantuotai,su defektais)
beje,ten rašyta,kad tokio kaip mūs dyzeliuko max greitis 160 km/h
jei mūsiškis jau 11m,o 170 buvo pasigavęs,ir tikrai tai buvo ne riba
o tie užčipsavimai meistrų žodžiais-jei variklį nori dar pataupyt-tai geriau jų nedėt