QUOTE(Otecmolodec @ 2008 02 21, 17:23)
Nereikia garsiai rėkt, kad būtum teisus, o vieną kartą susigadinęs reputaciją ilgai gero vardo neturėsi. Tokie išsireiškimai: "nenervinkit", "per geras" ir "per pigiai" parodo tavo nepagarbą galimiems klientams.
Juk tu nori PARDUOTI savo paslaugą. Vadinasi tavęs klientas negali nervinti, o ar per geras, tai taip pat ne tu sprendi, o klientai, per pigiai ar ne, taip pat klientui geriau matyti.
Yra tokios 2 prekybos taisyklės, kurias tau reikėtų išmokti:
1. Klientas visada teisus
2. Jei klientas neteisus - žiūr. punktą Nr.1.
Taip, kad "nesinervink" ir kitą kartą, kitoj vietoj ir su kitais klientais viskas bus gerai.
Juk tu nori PARDUOTI savo paslaugą. Vadinasi tavęs klientas negali nervinti, o ar per geras, tai taip pat ne tu sprendi, o klientai, per pigiai ar ne, taip pat klientui geriau matyti.
Yra tokios 2 prekybos taisyklės, kurias tau reikėtų išmokti:
1. Klientas visada teisus
2. Jei klientas neteisus - žiūr. punktą Nr.1.
Taip, kad "nesinervink" ir kitą kartą, kitoj vietoj ir su kitais klientais viskas bus gerai.
As jau nebesinervinu