QUOTE(panelė Prym @ 2010 08 18, 11:18)
Hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Pirkau ir mediashop.lt duonkepę. Tai yra Elektromarkt internetinė parduotuvė. Išėmus duonkepę pamačiau, kad ji visa nučiupinėta, apibraižyta, taip pat apibraižytas indas tešlai maišyti ir kepimo formos. Iš pradžių galvojau tiek to, vis tiek naudojant tas pats atsitiks, nors ir nelabai patiko, kad pasinaudodami tuo, jog perku katę maiše, įkišo aptrintą daiktą.
Antra, visose reklamose buvo rašoma "Duonai, bandelėms ir džemui". Paskaičius instrukciją paaiškėjo, duonai nėra nė vienos programos, džemo programa tik braškėms ir gervuogėms, bandelių formos miniatiūrinės. Apie instrukcijos kokybę patyliu.
Paskambinau į Elektromarkt dėl to apibraižymo, pasakė, kad paims kurjeris (nemokamai) ir pakeis į kitą arba grąžins pinigus. Jų DUK apie grąžinimą sako štai ką:
Kaip grąžinti įsigytas prekes?
Jei Jūsų netenkina įsigytų prekių kokybė ir norite jas grąžinti, prašome susisiekti su mumis. Jūs užpildysite prekių grąžinimo formą ir netinkamą prekę iš Jūsų paims kurjeris, o pinigus pervesime į nurodytą sąskaitą. Tokiais atvejais būtina turėti prekės įsigijimo dokumentus.
Jei įsigijote prekę ir nusprendėte, kad ji vis dėlto Jums nėra reikalinga, ją galite grąžinti tik tuo atveju, jei ji nebuvo naudota, nebuvo sugadinta ir nėra praradusi prekinės išvaizdos.
Dar pagalvojus nusprendžiau, kad viską sudėjus, prekė manęs netenkina. Šiandien paskambinu dėl grąžinimo ir sužinau, kad turiu duonkepę atvežti pati į Akropolį, jie apžiūrės ir tik tada nuspręs, ar tikrai galiu grąžinti. Kai pasakiau, kad jų tinklapy visai kas kita rašoma, tai man pasakė, kad čia tik galioja sunkioms prekėms ir jeigu noriu, kad paimtų kurjeris, turiu papildomai sumokėti. Ir galiausiai su pašaipa dar užmetė, "Tai negi sunku atvežti?" Jau kaip supratau, mano 10 litų už kurjerio paslaugas nuplaukė, bet tiek to, svarbu, kad atgaučiau savo 500 Lt už duonkepę.
Internetu esu ne vieną daiktą nusipirkus, ir daug brangesnių, bet su tokiu naglumu dar nesusidūriau. Esu gavus nekokybiškių prekių, dėl visko išsiaiškinau ir buvo pakeista į gerą.
Vienu žodžiu, nepasitikėkite mediashop.lt gražiom reklamom ir pažadais, realybė visai kitokia.
Pirkau ir mediashop.lt duonkepę. Tai yra Elektromarkt internetinė parduotuvė. Išėmus duonkepę pamačiau, kad ji visa nučiupinėta, apibraižyta, taip pat apibraižytas indas tešlai maišyti ir kepimo formos. Iš pradžių galvojau tiek to, vis tiek naudojant tas pats atsitiks, nors ir nelabai patiko, kad pasinaudodami tuo, jog perku katę maiše, įkišo aptrintą daiktą.
Antra, visose reklamose buvo rašoma "Duonai, bandelėms ir džemui". Paskaičius instrukciją paaiškėjo, duonai nėra nė vienos programos, džemo programa tik braškėms ir gervuogėms, bandelių formos miniatiūrinės. Apie instrukcijos kokybę patyliu.
Paskambinau į Elektromarkt dėl to apibraižymo, pasakė, kad paims kurjeris (nemokamai) ir pakeis į kitą arba grąžins pinigus. Jų DUK apie grąžinimą sako štai ką:
Kaip grąžinti įsigytas prekes?
Jei Jūsų netenkina įsigytų prekių kokybė ir norite jas grąžinti, prašome susisiekti su mumis. Jūs užpildysite prekių grąžinimo formą ir netinkamą prekę iš Jūsų paims kurjeris, o pinigus pervesime į nurodytą sąskaitą. Tokiais atvejais būtina turėti prekės įsigijimo dokumentus.
Jei įsigijote prekę ir nusprendėte, kad ji vis dėlto Jums nėra reikalinga, ją galite grąžinti tik tuo atveju, jei ji nebuvo naudota, nebuvo sugadinta ir nėra praradusi prekinės išvaizdos.
Dar pagalvojus nusprendžiau, kad viską sudėjus, prekė manęs netenkina. Šiandien paskambinu dėl grąžinimo ir sužinau, kad turiu duonkepę atvežti pati į Akropolį, jie apžiūrės ir tik tada nuspręs, ar tikrai galiu grąžinti. Kai pasakiau, kad jų tinklapy visai kas kita rašoma, tai man pasakė, kad čia tik galioja sunkioms prekėms ir jeigu noriu, kad paimtų kurjeris, turiu papildomai sumokėti. Ir galiausiai su pašaipa dar užmetė, "Tai negi sunku atvežti?" Jau kaip supratau, mano 10 litų už kurjerio paslaugas nuplaukė, bet tiek to, svarbu, kad atgaučiau savo 500 Lt už duonkepę.
Internetu esu ne vieną daiktą nusipirkus, ir daug brangesnių, bet su tokiu naglumu dar nesusidūriau. Esu gavus nekokybiškių prekių, dėl visko išsiaiškinau ir buvo pakeista į gerą.
Vienu žodžiu, nepasitikėkite mediashop.lt gražiom reklamom ir pažadais, realybė visai kitokia.
Zinau, kad tingisi ir galvojasi, kad geriau neprasidet, bet tiesa yra tokia, kad tokiais atvejais visada reikia kreiptis i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba (tikslu pavadinima ir kontaktus rasit internete). Mano mama visada taip daro. Ir ka? Ji visada laimi! Aisku, kainuoja laiko ir nervu, bet esme net ne tame, kad atgausi savo 10 Lt, o tame, kad kitaip pardaveju naglumas pazabotas nebus!
Jusu duonkepe aiskiai is ekspozicijos. O kad funkcijos ne tos ir kokiu tonu su Jumis kalbejo, tai cia isvis be zodziu!