QUOTE(Matomas @ 2012 09 10, 21:17)
Iš tikruju kuro sąnaudos labai priklauso nuo spalvos - balti Peugeu 206 ima 5 ltr, o raudoni ir melyni neekonomiskiausi - kokius 8 litrus srebia.
Tikrai,visai užmiršus buvau,ir genda mėlyni dažniau .
Tikrai. Apsigyveno mano kieme laikinai toks ryskiai melynas peugeot, nu bet jau pakleres tai baisu Matyt tikrai del to, kad melynas
gal kas gali rekomenduoti gerą meistrą Vilniuje
turiu ir as sita "dziaugsmeli", masina tikrai manevringa, mieste visur pralendu, del parkingo problemu nera, mieste gal kokius 7 benzo valgo, nu bet *****, kas men vis koks galas "pareina" aisku metai seni, bet vistiek.. Zinau, kad antra kart sios markes auto nebepirksiu
QUOTE(Meege @ 2012 08 13, 15:56)
Kas turi Peugeot 406 kokia nuomone apie šita modeli?
Nors senas komentaras, bet atsakysiu, mes neperseniausiai 406 isigijome. grazi tai beproto ji man bet kaprizinga tai vaje..jei lempute perdege bet kokios neidesi, net jei idesi tinkama ir ji puikiai degs, kompas vistiek metys ivairiausio plauko klaidas , ir si beda maziausia is visu o kiek dar buvo.. bet vistiek ji man lb valgo labai mazai 4-5 l/100 km
Peugeot 406 turim jau kokius 3 metus, bet antra karta tokio modelio nepirkciau... Labai kaprizinga masina O kad grazi, tai pritariu Bet turbut tai vienintelis pliusas
Turim PEUGEOT 406, 1996 m , benzas - dujos, 1.8 , 16V , 81 KW Neblogai traukia, bet kaip kažkas rašė laabai kaprizinga mašina. Buvo keistas variklis, nes trūko pagrindinis dirzas, važiuoklė visa keista, kainavo, kainavo ji mum, bet po maždaug 2 metų važinėjimo ji buvo taip tvarkoma.
O dabar planuose keisti į PEUGEOT 607
O dabar planuose keisti į PEUGEOT 607
QUOTE(Fray @ 2013 07 01, 13:49)
Turim PEUGEOT 406, 1996 m , benzas - dujos, 1.8 , 16V , 81 KW Neblogai traukia, bet kaip kažkas rašė laabai kaprizinga mašina. Buvo keistas variklis, nes trūko pagrindinis dirzas, važiuoklė visa keista, kainavo, kainavo ji mum, bet po maždaug 2 metų važinėjimo ji buvo taip tvarkoma.
O dabar planuose keisti į PEUGEOT 607
O dabar planuose keisti į PEUGEOT 607
Diržas trūksta ir Peugeot, ir Toyta, ir Audi ir kam tik nori, jei jis ir visos kitos detalės, kurios privalo kartu su diržu būti keičiamos, nebus laiku pakeistos. Turiu tokią pat mašiną, naudojuosi ja jau šešti metai ir nekeičiau jokios detalės antrą kartą, jei jau prieš tai ją buvau pakeitęs. Eilinis automobilis, vidutinio patvarumo, vidutiniškai kainuoja jo išlaikymas. Didžiausiais jo pliusas - tai labai gerai nuo korozijos apsaugotas kėbulas. Didelių minusų kol kas nepastebėjau.
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 07 06, 21:19)
Diržas trūksta ir Peugeot, ir Toyta, ir Audi ir kam tik nori,
Bėje pagrindinis diržas labai retai kada trūksta, bet mums nutrūko, užlankstė vožtuvus ir teko keisti variklį. Dabar yra viskas puikiai pakeista, važiuoklė sutvarkyta, dar daromas kosmetinis remontas. O be to nepamirškim, ne pas visas mašinas yra diržai, pas kai kurias yra grandinė kuri kaži ar kada nutruks.
O, kad visos mašinos genda tai manau čia savaime aišku.
QUOTE(Fray @ 2013 07 01, 13:49)
O dabar planuose keisti į PEUGEOT 607
Mano irgi ,ziauriai grazi masina .
Perskaičiau visą temą, bet neradau atsiliepimų apie 207. Nevažinėjat niekas? ar užtenka galios mieste aplenkt mašiną ir išvažiavus į autostradą nelikt paskutinei su 1,4 l dyzeliniu varikliu ir 67AG (50 kW)? nesiruošiu eit lenktyniaut į trasas bet ir nesinori savo lingavimu padėt mašinai įsibėgėt