Įkraunama...
Įkraunama...

Volvo

QUOTE(Maironis @ 2007 05 09, 12:05)
Sveiki, kadangi esu Volvo mylėtojas, tai nutariau sukurti temą šiai markei pagerbti. Taigi dalinkimės savo mintimis, patirtimi ir šiaip pastebėjimais (netgi ir neigiamais) apie Volvo  rolleyes.gif  Tikiuosi nebūsiu čia toks vienas smile.gif
Aš, pvz., turiu Volvo S40, esu juo lyg ir patenkintas, bet labai norėčiau S70 arba labai reto Lietuvoje S90 ar naujesnio 960 modelio.



Ieškau sau auto ir dar neapsiprandžiau dėl modelio, bet dairausi į S40. Ką gali gero ir blogo papasakoti apie ją. Ar dažnai genda, į ką atkreipti dėmesį perkant, kiek kuro suvalgo? Ar talpi ir ar komfortiška?

Ačiū smile.gif
Atsakyti
QUOTE(lukne1 @ 2007 05 12, 23:01)
man volvo irgi patinka, bet turiu bedu su ju parkavimu:) kazkaip neiseina su didelem auto vazinet...gal koki menesi vazinejau su s80, bet butent del gabaritu ja pakeiciau:( o siaip labai, tikrai smagi masiniuke....

iš citroen xantia persėdau i volvo s80. Parkavimas žymiai supaprastėjo biggrin.gif
Prisijungiu prie klubo [jei priimsit wink.gif] 4u.gif
Ir ta proga keli klausimukai: kur remontuojatės dažniausiai? Kas galėtų bildėti dešinėje priekinėje pusėje? ir iš kur toks smarkus nemalonus ūžimas važiuojant[buvo variantai: padangos arba greičių dėžė verysad.gif ], atsiradęs po pasivažinėjimo kaimo vieškeliais... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Himeko @ 2007 07 14, 20:03)
Ieškau sau auto ir dar neapsiprandžiau dėl modelio, bet dairausi į S40. Ką gali gero ir blogo papasakoti apie ją. Ar dažnai genda, į ką atkreipti dėmesį perkant, kiek kuro suvalgo? Ar talpi ir ar komfortiška?

Ačiū  smile.gif


Na, pas mane 1998 m. 1,9 TD, tai dabar papasakosiu detaliau apie ją. Visų pirma privalumus išvardinsiu. Labai ekonomiška. Su pilnu baku nuvažiuoju apie 1000 km (aišku, viskas dar priklauso nuo važiavimo stiliaus). Manevringa, tvirtai laikosi kelyje. Nepatraukli vagims. Gražus tiek interjeras, tiek eksterjeras (na, skonio reikalas). Turi jėgos, ypač jei TDI, jei kalbam apie dyzelinius. Didelė bagažinė.
Trūkumai mano akimis: Mažokai vietos, ganėtinai kieta važiuoklė, prastoka veliūro kokybė, dyzelinis variklis ganėtinai lepus. Man pradėjo blogai kurtis rytais, trūkčioti važiuojant, krito galia, tai variau į Dizelvitą (Kaune). Patvarkė už 160 Lt. Kol kas be problemų, laukiu žiemos, tada bus viskas matyti.
Vos nusipirkęs keičiau du galinius sailent blokus (100 Lt/vnt), du priekinius stabilizatorius (50 Lt/vnt). Remonto ir detalių kainos vidutinės, tik jokiu būdu nereikia varyti į Sosteną. Nulups devynis kailius, yra pilna servisų, kurie viską, kas reikia, padarys už kur kas mažesnę kainą ir kokybiškiau.
Na, bet prašau neišsigąsti, nes aš pirkau gerokai padrožtą, su 210 tūkst. km rida. Iš serviso knygelės buvo matyti, kad belgas retokai servise apsilankydavo:)
Perkant patarčiau atkreipti dėmesį į variklį, tiesiog kaip kuriasi ir dirba ar nemeta balto dūmo. Patarčiau pirkti su odiniu ar pusiau odiniu salonu.
Atsakyti
QUOTE(V.P. @ 2007 07 15, 00:52)
iš citroen xantia persėdau i volvo s80. Parkavimas žymiai supaprastėjo  biggrin.gif
Prisijungiu prie klubo [jei priimsit wink.gif4u.gif
Ir ta proga keli klausimukai: kur remontuojatės dažniausiai? Kas galėtų bildėti dešinėje priekinėje pusėje? ir iš kur toks smarkus nemalonus ūžimas važiuojant[buvo variantai: padangos arba greičių dėžė  verysad.gif ], atsiradęs po pasivažinėjimo kaimo vieškeliais...  ax.gif

Na, nesu aš labai geras žinovas, bet didesnė tikimybė, kad bilda dėl stabilizatoriaus įvorės ar traukės gedimo (būna, kad toks guminis žiedas susinešioja ar suplyšta ir dėl to metalui liečiantis su metalu šlykščiai bilda. Detalės ir remontas nebrangūs, nors nežinau kaip ten pas S80). Kas dėl ūžimo, tai kaži ar padangos kaltos, gali būti guoliai parėję, ypač jei sakot, kad ūžimas atsirado pasivažinėjus kaimo vieškeliais. Matyt pateko žvyro ar dar kas nors. Irgi nieko baisaus ar brangaus:)
O dažniausiai aš važiuoklę remontuoju Olmitoje (Kaune). Variklio (dyzelinio) problemas sprendžiu Dizelvitoje (Kaune). Vilniuje yra Dyzelservisas. Apie benzininius variklius, nelabai ką galiu patarti. O šiaip tai važiuoklę tvarko daug kur. Internete kokį adresiuką susiraskit ar pasiskaitykit auto fanų forumus, ten galima rasti labai naudingos info.
Atsakyti
Volvistai nelaiko S/V40 tikrom Volvom smile.gif Overprice'inta Carsima ir tiek.
Atsakyti
Tikra teisybė, S/V40 (1996-2000) nėra grynakraujis Volvo. Beje, ne tik turi bendrą pakabą su Carisma, bet ir varikliai Renault (bent jau dyzeliniai). Nors pas dyzelinius 850, S70, V70 (iki 2000 m.) eina 2,5 l Audi varikliai. Šiaip tai, jei dabar reikėtų pirkti mašiną, tai, pagal savo finansinius pajėgumus, ieškočiau tik Volvo 850. Va ten tai mašinos, nors daug kam jų išvaizda nepatinka, bet man tai jos gerulės.
Atsakyti
QUOTE(Maironis @ 2007 07 18, 09:05)
Na, pas mane 1998 m. 1,9 TD, tai dabar papasakosiu detaliau apie ją. Visų pirma privalumus išvardinsiu. Labai ekonomiška. Su pilnu baku nuvažiuoju apie 1000 km (aišku, viskas dar priklauso nuo važiavimo stiliaus). Manevringa, tvirtai laikosi kelyje. Nepatraukli vagims. Gražus tiek interjeras, tiek eksterjeras (na, skonio reikalas). Turi jėgos, ypač jei TDI, jei kalbam apie dyzelinius. Didelė bagažinė.
Trūkumai mano akimis: Mažokai vietos, ganėtinai kieta važiuoklė, prastoka veliūro kokybė, dyzelinis variklis ganėtinai lepus. Man pradėjo blogai kurtis rytais, trūkčioti važiuojant, krito galia, tai variau į Dizelvitą (Kaune). Patvarkė už 160 Lt. Kol kas be problemų, laukiu žiemos, tada bus viskas matyti.
Vos nusipirkęs keičiau du galinius sailent blokus (100 Lt/vnt), du priekinius stabilizatorius (50 Lt/vnt). Remonto ir detalių kainos vidutinės, tik jokiu būdu nereikia varyti į Sosteną. Nulups devynis kailius, yra pilna servisų, kurie viską, kas reikia, padarys už kur kas mažesnę kainą ir kokybiškiau.
Na, bet prašau neišsigąsti, nes aš pirkau gerokai padrožtą, su 210 tūkst. km rida. Iš serviso knygelės buvo matyti, kad belgas retokai servise apsilankydavo:)
Perkant patarčiau atkreipti dėmesį į variklį, tiesiog kaip kuriasi ir dirba ar nemeta balto dūmo. Patarčiau pirkti su odiniu ar pusiau odiniu salonu.


Ačiū už atsakymą,
Dar galvoju apie Nisaną, bet vistiek mintimis gryžtu prie Volvo (nesvarbu kad S40 ir ne volvo). Nieko nenusimanau apie dyzelius, bet šiuo metu žiūriu tik į tokias. Kadangi išsirinkau dyzelį, tai paieškos ratas visai susiaurėjo - sunku rasti.
Dėl ekonomiškumo, tai pradžiuginai, o ir bagažinė talpi tai gerai.

Turiu dar klausimą: kokia optimali rida turi būti perkant auto? Kuo skiriasi paprastas dyzelis nuo turbo? Ar 2 l dyzelis taip pat neblogas kaip ir 1,9 L?
Sorry už kvailus klausimus lotuliukas.gif
Atsakyti
Kvailų klausimų nebūna smile.gif Kas liečia ridą, tai priklauso nuo įsitikinimų, piniginės storio ir šiaip - nuo automobilio gamintojo smile.gif Aš asmeniškai, su mano pajamomis, ieškočiau auto su ne didesne nei 220 tūkst. rida. Nors, kiek esu girdėjęs, praktiškai visų iš Vakarų Europos atgabentų automobilių rida yra pakoreguojama į mažesnę pusę smile.gif Taigi dėl tos ridos labai sukti galvos nereikia, svarbu automobilio bendras techninis stovis.
Kas liečia dyzelinius variklius, tai galiu šiek tiek paaiškinti, nors irgi tikrai nesu specas. TD reiškia, kad variklis yra su turbina, kuri, sukama išmetamųjų dujų, paduoda daugiau suspausto oro į variklį, ko pasėkoje variklio galia padidėja, o pats automobilis geriau "rauna" smile.gif. TDI reiškia, kad be turbinos, automobilyje dar yra toks radiatoriukas - intercooleris, kuris atšaldo turbinos paiimamą orą (iš oro filtro), ko pasėkoje to oro suspaudimo laipsnis dar padidėja, o automobilis dar galingiau "rauna" nei su TD:) Tikiuosi, paaiškinau kažkiek.
Taigi jei bus galimybė pirk tik TD ar dar geriau - TDI.
Kas liečia 1,9 l ir 2 l variklius, tai reikėtų daugiau informacijos. Ar tie varikliai benzininiai, dyzeliniai, su turbinom, be turbinų ir t.t.?
Atsakyti
Ka reiškia SDI?
Atsakyti
SDI - Standart diesel injection. Kaip suprantu, paprastas dyzelinis varikliukas ir tiek... jei neklystu.
Atsakyti
Maironi,
Ačiū už atsakymus. Labai išsamiai parašei ir daug kas man paaiškėjo ( ir ne tik man tikiuosi).
Apie 1,9 ir 2L kalbėjau apie dyzelinius. Bet kaip supratau reikia kad būtų TD arba TDI, o 1,9 ar 2 l tai jau nebelabai svarbu.

Atsakyti
O as svaigstu apie Volvo Cross Country, va cia tai masinele! Bet va kainele irgi..... doh.gif
Atsakyti