QUOTE(+Burbulė+ @ 2010 11 29, 15:31)
Žiauriai ekonomiška. Pas mane šešių bėgių dyzelis. Myliu savo mašiniuką
Bet nusiteikite, kad perkant turbo dyzeliuką, greičiausiai reikės remontuoti turbiną anksčiau ar vėliau. Ir mano Laguna'i remontavome, ir vyro Espace'ui, nes čia silpnoji vieta.
Dėl remonto: jau trejus metus važinėju ir tik dabar reikėjo pakeisti galinius amortizatorius ir įvores (silent block'us), neskaitant turbinos, kuri buvo planuotai remontuota prieš 10 mėn. Kainavo apie 700 lt. Turbinos remontas-1500 lt.
O va, nusipirkome Espace, tai jau apie 3000 lt. remontui sukišome (kartu su turbina).
Turbinos gedimai yra ne dėl to, kad turbina silpna automobilio vieta
Gedimai atsiranda dėl neteisingo eksploatavimo. Perkant naują a/m pardavėjas jums paaiškina kaip elgtis, kad turbina nebadautų ir nesugestų, o perkant nenaują nėra kam tai padaryti...
Visa esmė yra tame, kad važiuojant greitai ilgus atstumus ir po to sustojus ir iškart išjungus variklį turbina sukasi "sausai", dėl staigaus sustabdymo ji nebesutepama alyva ir dėl to sugenda greičiau, nei normaliai dėvėdamasi. Užtektų po ilgesnės kelionės didesniu greičiu, sustojus neišjungti iš karto variklio, o, pvz, atsisegti diržus, susitinkti ranka paiekiamus daiktus, žodžiu, leisti varikliui 1-3 min padirbti laisva eiga ir viskas.
Važinėjant tik mieste tokios stargumo priemonės nėra reikalingos.
Кто гордая??? Я-гордая??? Да нет...мы, царицы, бабы простые!...