Atsakymas quitei
Mokytojas lemia labai mažai.
Lemia tai, kiek vaikas pats mokosi ir kiek tėvai su juo sėdi kartu prie pamokų ruošos.
Yra tokių vaikų, su kuriais ,, sesėsite ,, visą gyvenimą. Tai ypač būdinga tiems vaikams ir toms mamoms , kurios labai save įsimylėjusios, o kartu ir vaiką saugoja nuo realaus gyvenimo. o jam suaugus taip nuo jo pavargsta, kad tuoj nori iškišti,, žmonai,,, kad ji toliau su juo vargtu. Todėl geriau sedėkite su juo dabar, kad po to jis jus ,, su rogutėmis į mišką neišvežtų,,
QUOTE(kleopatra789 @ 2014 02 05, 09:02)
Atsakymas quitei
Mokytojas lemia labai mažai.
Lemia tai, kiek vaikas pats mokosi ir kiek tėvai su juo sėdi kartu prie pamokų ruošos.
Yra tokių vaikų, su kuriais ,, sesėsite ,, visą gyvenimą. Tai ypač būdinga tiems vaikams ir toms mamoms , kurios labai save įsimylėjusios, o kartu ir vaiką saugoja nuo realaus gyvenimo. o jam suaugus taip nuo jo pavargsta, kad tuoj nori iškišti,, žmonai,,, kad ji toliau su juo vargtu. Todėl geriau sedėkite su juo dabar, kad po to jis jus ,, su rogutėmis į mišką neišvežtų,,
Mokytojas lemia labai mažai.
Lemia tai, kiek vaikas pats mokosi ir kiek tėvai su juo sėdi kartu prie pamokų ruošos.
Yra tokių vaikų, su kuriais ,, sesėsite ,, visą gyvenimą. Tai ypač būdinga tiems vaikams ir toms mamoms , kurios labai save įsimylėjusios, o kartu ir vaiką saugoja nuo realaus gyvenimo. o jam suaugus taip nuo jo pavargsta, kad tuoj nori iškišti,, žmonai,,, kad ji toliau su juo vargtu. Todėl geriau sedėkite su juo dabar, kad po to jis jus ,, su rogutėmis į mišką neišvežtų,,
Na, tikrai nesutikčiau. Auginu ne vieną ir ne du vaikus, puikiai mačiau ir matau mokytojos įtaką. O ypač pradinių klasių, kuri paruošia vaiką, išmokina mokytis ir siekti rezultato bei žinių. Tai be galo svarbu atėjus į 5 kkasę, kur skirtingos mokytojos - kiekviena su savais kriterijais ir reikalavimais. Jei vaikas įgudęs ir žino kaip mokytis, tai tikrai ne bėda.
Mes pradinėse kuprinę tik savaitgaliui parsinešdavome pasižiūrėti, ką ten mokykloje mokosi. O apie mokymosi rezultatus, tobulėjimą, kur gerai sekasi ar stringa viską informuoja mokytoja, kuri geriausiai pastebi vaiko būtent mokymosi niuansus. Aišku negali visai "nusirašyti", ypač kai reikia pagalbos padėti, bet daugiau dėmesio pats skiri vaiko socialiniams dalykams, atsakomybės, pareigingumo, draugiškumo, bendruomeniškumo ir milijono kitų svarbių savybių ugdymui. Stebėti, kaip vaikas jaučiasi kalsėje.
Gerai viena mokytoja pasakė, kai pradžioje labai kontroliavome mokslus, - " jūs ką iki 12 klasės planuojate visų dalykų mokyklos kursus iš naujo pasikartot?" Taip kad ne sienos, ne gražūs žaislai klasėse, o mokytoja yra svarbiausia renkantis mokyklą.
Laba diena.
Gal kam teko dometis kur privaciuose yra rusakalbiu klases? Zinau, kad Liubertiene padare, kas dar turi?
Aciu
Gal kam teko dometis kur privaciuose yra rusakalbiu klases? Zinau, kad Liubertiene padare, kas dar turi?
Aciu
QUOTE(elvyrce @ 2014 02 05, 10:24)
Na, tikrai nesutikčiau. Auginu ne vieną ir ne du vaikus, puikiai mačiau ir matau mokytojos įtaką. O ypač pradinių klasių, kuri paruošia vaiką, išmokina mokytis ir siekti rezultato bei žinių. Tai be galo svarbu atėjus į 5 kkasę, kur skirtingos mokytojos - kiekviena su savais kriterijais ir reikalavimais. Jei vaikas įgudęs ir žino kaip mokytis, tai tikrai ne bėda.
Mes pradinėse kuprinę tik savaitgaliui parsinešdavome pasižiūrėti, ką ten mokykloje mokosi. O apie mokymosi rezultatus, tobulėjimą, kur gerai sekasi ar stringa viską informuoja mokytoja, kuri geriausiai pastebi vaiko būtent mokymosi niuansus. Aišku negali visai "nusirašyti", ypač kai reikia pagalbos padėti, bet daugiau dėmesio pats skiri vaiko socialiniams dalykams, atsakomybės, pareigingumo, draugiškumo, bendruomeniškumo ir milijono kitų svarbių savybių ugdymui. Stebėti, kaip vaikas jaučiasi kalsėje.
Gerai viena mokytoja pasakė, kai pradžioje labai kontroliavome mokslus, - " jūs ką iki 12 klasės planuojate visų dalykų mokyklos kursus iš naujo pasikartot?" Taip kad ne sienos, ne gražūs žaislai klasėse, o mokytoja yra svarbiausia renkantis mokyklą.
Mes pradinėse kuprinę tik savaitgaliui parsinešdavome pasižiūrėti, ką ten mokykloje mokosi. O apie mokymosi rezultatus, tobulėjimą, kur gerai sekasi ar stringa viską informuoja mokytoja, kuri geriausiai pastebi vaiko būtent mokymosi niuansus. Aišku negali visai "nusirašyti", ypač kai reikia pagalbos padėti, bet daugiau dėmesio pats skiri vaiko socialiniams dalykams, atsakomybės, pareigingumo, draugiškumo, bendruomeniškumo ir milijono kitų svarbių savybių ugdymui. Stebėti, kaip vaikas jaučiasi kalsėje.
Gerai viena mokytoja pasakė, kai pradžioje labai kontroliavome mokslus, - " jūs ką iki 12 klasės planuojate visų dalykų mokyklos kursus iš naujo pasikartot?" Taip kad ne sienos, ne gražūs žaislai klasėse, o mokytoja yra svarbiausia renkantis mokyklą.
vienareiksmiskai pradineje tik mokytoja svarbi.
Laba diena,
Gal pasidalintumėte mintimis, jei reikėtų rinktis tarp Žiniuko, Taikomųjų mokslų licėjaus ir Pažinimo medžio, koks būtų Jūsų pasirinkimas?
Ačiū
Gal pasidalintumėte mintimis, jei reikėtų rinktis tarp Žiniuko, Taikomųjų mokslų licėjaus ir Pažinimo medžio, koks būtų Jūsų pasirinkimas?
Ačiū
QUOTE(Fabiana @ 2014 02 24, 09:08)
Laba diena,
Gal pasidalintumėte mintimis, jei reikėtų rinktis tarp Žiniuko, Taikomųjų mokslų licėjaus ir Pažinimo medžio, koks būtų Jūsų pasirinkimas?
Ačiū
Gal pasidalintumėte mintimis, jei reikėtų rinktis tarp Žiniuko, Taikomųjų mokslų licėjaus ir Pažinimo medžio, koks būtų Jūsų pasirinkimas?
Ačiū
Rinkciausi Taikomuju mokslu liceju. Jei ne i Saule,kuria pasirinkome, butume i ten eje. Apie Ziniuka girdziu daug neigiamu nuomoniu, apie Pazinimo medi nesu girdejus nieko, gal tai tik pradedanti veikti mokykla. Man rodos Taikomuju mokslu licejus daug stipresnis mokymosi prasme, galima net palyginti bendra info ir internetiniu puslapiu ir FB.
QUOTE(Fabiana @ 2014 02 24, 09:08)
Laba diena,
Gal pasidalintumėte mintimis, jei reikėtų rinktis tarp Žiniuko, Taikomųjų mokslų licėjaus ir Pažinimo medžio, koks būtų Jūsų pasirinkimas?
Ačiū
Gal pasidalintumėte mintimis, jei reikėtų rinktis tarp Žiniuko, Taikomųjų mokslų licėjaus ir Pažinimo medžio, koks būtų Jūsų pasirinkimas?
Ačiū
Tai yra absoliučiai skirtingos savo filosofija mokyklos. Viskas priklauso nuo jūsų pažiūrų ir ko norite jūs.
*Mulate*, ačiū
O kai nežinai, ko nori?
QUOTE(suvi @ 2014 02 24, 09:59)
Tai yra absoliučiai skirtingos savo filosofija mokyklos. Viskas priklauso nuo jūsų pažiūrų ir ko norite jūs.
O kai nežinai, ko nori?
QUOTE(Fabiana @ 2014 02 24, 11:16)
Tuomet rinkitės patogiausią pagal dislokacijos vietą
QUOTE(flight @ 2014 09 04, 09:47)
Meridiano (VIMS) mokykloje kuo toliau, tuo didesnis bardakas. Siutacija liūdina.
Oj, o kas gi ten nutiko?
As visada turejau sia mokykla kaip atsargini varianta
Tinklapy viskas taip grazu....Ir gyvai, kai buvau - patiko.
Galima i AZ "vidaus virtuves" niuansus?
Galiu parašyti ir čia, kas mums su vyru kelia nerimą. O gal čia mes neadekvačiai vertiname ir per daug norime?
Kasmet kartojasi situacija, kai rugsėjį vaikai dar neturi pamokų tvarkaraščio. Maniau, norma, tik kad dukros klasėje (dukra mokosi kitoje mokykloje) tvarkaraštis jau buvo žinomas dar prieš rugsėjį. Tuo tarpu Vims;e rugsėjo 1 d. atsiunčia laikiną tvarkaraštį, kuris nuolat kinta, pvz., atvažiuoji pasiimti vaiko, o paaiškėja, kad vietoj šešių, atsirado dar ir septinta pamoka. Niekad nežinai, kokios pamokos bus kitą savaitę, vaikas pasimeta, painiojasi. Vaikai dar neturi nei vadovėlių, nei pratybų. Nežinau, ką jie veikia per pamokas (nebe pradinukai), spėju, dėl neaiškumo skylės užkaišiojamos ekskursijomis. Tamo dienyne nieko neparašyta, nei kas užduota, nei kitos informacijos. Apie papildomus būrelius kol kas irgi neturime jokios info. Iki šiol buvo problemų su maistu: maistas buvo atvežamas ir neskanus, galima rintkis tik iš dviejų patiekalų, vaikai nelabai valgė. Šįmet pagaliau padarė valgyklą su įvairesniu pasirinkimu, bet vaikai bijo eiti pietauti, nes pertraukos neužtenka, valgykloje ilgos eilės (valgykla mažuuutė), o vaikai prigrasinti nevėluoti, kitaip eis pas direktorių.
Mokykloje susitiprinta anglų kalba, bvet šįmet dvi mažesnes grupes sujungė į vieną didesnę(pataupė ant mokytojų?), tai nežinau, koks bus lygis.
Išoriškai ten viskas labai gražu, gražios modernios klasės, teniso stalai ir t.t., bet tas nuolatinis bardakas ir neorganizuotumas - nedžiugina..
Kasmet kartojasi situacija, kai rugsėjį vaikai dar neturi pamokų tvarkaraščio. Maniau, norma, tik kad dukros klasėje (dukra mokosi kitoje mokykloje) tvarkaraštis jau buvo žinomas dar prieš rugsėjį. Tuo tarpu Vims;e rugsėjo 1 d. atsiunčia laikiną tvarkaraštį, kuris nuolat kinta, pvz., atvažiuoji pasiimti vaiko, o paaiškėja, kad vietoj šešių, atsirado dar ir septinta pamoka. Niekad nežinai, kokios pamokos bus kitą savaitę, vaikas pasimeta, painiojasi. Vaikai dar neturi nei vadovėlių, nei pratybų. Nežinau, ką jie veikia per pamokas (nebe pradinukai), spėju, dėl neaiškumo skylės užkaišiojamos ekskursijomis. Tamo dienyne nieko neparašyta, nei kas užduota, nei kitos informacijos. Apie papildomus būrelius kol kas irgi neturime jokios info. Iki šiol buvo problemų su maistu: maistas buvo atvežamas ir neskanus, galima rintkis tik iš dviejų patiekalų, vaikai nelabai valgė. Šįmet pagaliau padarė valgyklą su įvairesniu pasirinkimu, bet vaikai bijo eiti pietauti, nes pertraukos neužtenka, valgykloje ilgos eilės (valgykla mažuuutė), o vaikai prigrasinti nevėluoti, kitaip eis pas direktorių.
Mokykloje susitiprinta anglų kalba, bvet šįmet dvi mažesnes grupes sujungė į vieną didesnę(pataupė ant mokytojų?), tai nežinau, koks bus lygis.
Išoriškai ten viskas labai gražu, gražios modernios klasės, teniso stalai ir t.t., bet tas nuolatinis bardakas ir neorganizuotumas - nedžiugina..