Nemaisto prekiu inspekcija atsake i mano paklausima po 2 dienu-reikia RASTU kreiptis i nekokybiska gamini pardavusi prekybininka,nurodyti gedimus ir nurodyti,ko norit-ar grazint,ar pakeist ir pan.Po rastisko pareiskimo prekybininkas per 2 sav turi pranesti apie tai nemaisto prekiu inspekcijai ir tada sprendziama,jei kyla gincas.Apie ekspertizes ir defekto aktus atsakyme nerasoma.
o as grazinau ir panesiotas beveik dvi savaites kelnes i Apranga...nusipirkau kelnes, o jos veliasi, issitampe ir per kelius tokie dideli bulviu maisai pasidare tai nunesiau, pasigincijau su kasininke, liepe rasyt kazkoki rasta ir po savaites pasiskambino, kad valdzia nusprende grazinti pinigus aisku dar morala apie tai, kad reikia atidziai isstudijuoti medziagos sudeti, atskaite
Kaip manote, ar galiu reikalauti pakeisti maudymosi kostiumėlį į kitą dydį? Įsakyme "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" kalbama tik apie apatinius drabužius, liemenėles ir pan., maudymosi kostiumėliai nepaminėti.
Sveikos, labai norėčiau sužinoti kaip mums elgtis tokiu atveju
Mes šių metų vasario 8 diena, nusipirkome naują telefona, su sutartim , iš TELE 2 salono. Tačiau grįže namo pastebėjom kad telefonas nekokybiškas ir jis sugedes. Paskambinom i TELE2 atstovybe, ir pranešėm , kad jis nekokybiškas, tačiau mums pareiške, kad gal mes nemokam naudotis. O defektas buvo tas , kad pokabio metuasmuo manes negirdi.Taigi išnagrinėjus telefono meniu, mes vis dėl to nusprendėm telefona grąžinti. Taigi Vasario 18 diena ji nunešėm I TELE 2 atstovybe, su prašymu pakeisti naują telefoną, tačiau mums jo nekeitė, o pasiūlė telefona remontuoti. O telefona kito mums nedavė, kadangi man telefonas yra butinai reikalingas, teko nusipirkti kita telefono aparata. Kadangi ši telefono aparatą, pirktą TELE , jie pasiliko, tai mums neliko kitos išeities. Šių metų kovo 4 diena mes gavome pranešimą , atvykti I TELE 2 atstovybe. Nuvykus tenai mums liepė vėl laukti 2 savaites nes telefono naujo aparato mums nedavė. Tačiua mes jau ir taip patyrėm nuostolių kadangi sąskaitos tai mums eina, o telefono aparatą mes jau naują turim. Tačiau tai dar ne viskas po kelių dienų mes vėl gavome pranešima kad po vsario 8 dienos, mes galėsime nueiti ir išsirinkti nauja telefoną. tačiau mums nuėjus KOVO 10 diena, atsiimti naujo telefono aparato,mums liepė tvarkyti sena, ir kad jokių keitimų nebus. O mums paprašius nutraukti sutartį, vadybininkė liepė mums susimokėti už tą neveikinati telefona, nors mes jo net neturime, jis taip ir liko TELE 2 atstovybėj. Taigi labai prašome mum padėti ir kokios mūsų teisės yra šioje situacijoje. Ar mes galim reikalauti pakeisti telefoną i nauja. Kadangi nuo pirkimo datos buvo praėje 10 dienų, kai mes prašėme pakeisti neveikiantį daikta.
Mes šių metų vasario 8 diena, nusipirkome naują telefona, su sutartim , iš TELE 2 salono. Tačiau grįže namo pastebėjom kad telefonas nekokybiškas ir jis sugedes. Paskambinom i TELE2 atstovybe, ir pranešėm , kad jis nekokybiškas, tačiau mums pareiške, kad gal mes nemokam naudotis. O defektas buvo tas , kad pokabio metuasmuo manes negirdi.Taigi išnagrinėjus telefono meniu, mes vis dėl to nusprendėm telefona grąžinti. Taigi Vasario 18 diena ji nunešėm I TELE 2 atstovybe, su prašymu pakeisti naują telefoną, tačiau mums jo nekeitė, o pasiūlė telefona remontuoti. O telefona kito mums nedavė, kadangi man telefonas yra butinai reikalingas, teko nusipirkti kita telefono aparata. Kadangi ši telefono aparatą, pirktą TELE , jie pasiliko, tai mums neliko kitos išeities. Šių metų kovo 4 diena mes gavome pranešimą , atvykti I TELE 2 atstovybe. Nuvykus tenai mums liepė vėl laukti 2 savaites nes telefono naujo aparato mums nedavė. Tačiua mes jau ir taip patyrėm nuostolių kadangi sąskaitos tai mums eina, o telefono aparatą mes jau naują turim. Tačiau tai dar ne viskas po kelių dienų mes vėl gavome pranešima kad po vsario 8 dienos, mes galėsime nueiti ir išsirinkti nauja telefoną. tačiau mums nuėjus KOVO 10 diena, atsiimti naujo telefono aparato,mums liepė tvarkyti sena, ir kad jokių keitimų nebus. O mums paprašius nutraukti sutartį, vadybininkė liepė mums susimokėti už tą neveikinati telefona, nors mes jo net neturime, jis taip ir liko TELE 2 atstovybėj. Taigi labai prašome mum padėti ir kokios mūsų teisės yra šioje situacijoje. Ar mes galim reikalauti pakeisti telefoną i nauja. Kadangi nuo pirkimo datos buvo praėje 10 dienų, kai mes prašėme pakeisti neveikiantį daikta.
Man atrodo tokiu klausimu jums reikia kreiptis ir teirautis ar pazeistos jusu teises i ne maisto produktu inspekcija
QUOTE(*Martina* @ 2008 03 10, 12:04)
Kaip manote, ar galiu reikalauti pakeisti maudymosi kostiumėlį į kitą dydį? Įsakyme "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" kalbama tik apie apatinius drabužius, liemenėles ir pan., maudymosi kostiumėliai nepaminėti.
o kur pirkai? turi ceki? etiketes dar nenukirpai?
as tai tikrai manau kad gali reikalauti pakeisti, ir butinai taip padaryk. jei pardaveja atsisakys, reikalauk kad pakviestu vedeja ar pan.
pvz as tai buvau nusipirkus turguj maudymuka, buvo salta matuotis, tai is akies pasiemiau. namie paziurejau kad mazas. sekancia diena nunesiau, bet deja neturejo didesnio dydzio, tai pinigelius grazino. ir dar netycia pas kita prekeive radau toki pati, tik tinkama
o del sepalos tai tikrai, galima net nesimatavus pirkt, ir atnest atgal jei netinka. tiesiog vietoj uzpildot grazinimo forma ir grazina pinigelius. taip skandinaviskas kapitalas myli savo klientus
QUOTE(joge @ 2008 03 15, 21:52)
O maitinimo kėdutę galima grąžint? Ar čia skaitosi baldas ir negalima grąžint.
pagal anksciau isvardintu prekiu sarasa tai lyg ir ne. bet manau tai nuo parduotuves priklauso. neseniai grazinau vaikiska vokeli (tai kaip ir patalyne butu ) . o pries keturis metus esam grazine minksta baldu komplekta atgal i SBA , nes netiko i kambari.
O mums pasiseke grazinti kavos virimo aparata. Nusipirkom, parveze namo iskart paruosem virti kava, o ijungus pradejo stipriai jis vibruot ir puodeliai slinkti i sonus. jau ta pacia diena nuvezus atgali i parduotuve mums pasiule vesti i taisykla. "Smagu", kai nusiperki preke is parduotuves,iskart tau pasiulo vest ja i taisykla. Nemazai kainavo mums nervu su tuo aparatu, bet savo pasiekem apskunde Vartotoju teisiu ginimo tarnybai. Grazino pinigus iskarto, jau be jokiu issisukinejimu. Svarbu nenuleist ranku.
Vakar nusipirkau dulkiu siurbli, namuose persigalvojau, nes, mano manymu, kaina ir kokybe smarkiai prasilenkia. Prikome su visais priedais, garo valymu ir pan. Vienu zodziu panamdzius supratau, kad tokio siurbio tikrai nenoriu.
Pirkau elektromarkte lizingu. Pagal visus istatymus tokiu prekiu grazinti negalima, bet paskambinus i paruotuve buvau maloniai nustebinta, sake, kad priims. Su lizingu irgi susitariau.
Buvau nusiteikusi kovoti ir bartis, bet niekas neprieshtaravo . Dabar net nezinau, ar grazinsiu:)
Vienu zodziu, jei grazinsiu, butinai parashysiu, ar teorija skiriasi nuo praktikos
Pirkau elektromarkte lizingu. Pagal visus istatymus tokiu prekiu grazinti negalima, bet paskambinus i paruotuve buvau maloniai nustebinta, sake, kad priims. Su lizingu irgi susitariau.
Buvau nusiteikusi kovoti ir bartis, bet niekas neprieshtaravo . Dabar net nezinau, ar grazinsiu:)
Vienu zodziu, jei grazinsiu, butinai parashysiu, ar teorija skiriasi nuo praktikos
Ir man turbut teks susidurti su ne maisto produktu isnepkcija Pries pora dienu pirkau batus is Bona avalynes, parsinesus namo ruosiaus uzsideti - vienas batas iplyses Nebeturejau laiko atgal vezti. Siandien, praejus 3 dienoms nuo prekes pirkimo, nuvarau, batai nenesioti, dar su BONOS deze ir maisiuku, bet neturejau kvito, nes padave tik korteles kvituka(mokejau kortele), tai tik su tuo kvituku. Ir nei pinigu grazina, nei ka, taciau pripazista, kad brokas. O kito tokio dydzio neturi, jauciu rytoj keliausiu i ta inspekcija, 139lt nesimeto...
Net nepagalvojau reikalauti cekio to pagr., nes niekad dar nesu grazinus daikto.
Net nepagalvojau reikalauti cekio to pagr., nes niekad dar nesu grazinus daikto.