Vakar nusipirkau maximoi striuke bet sendien man ji nebepatinka niekur su ja nebuvau irsejus ir su visom kaiinomir ceki turiu ir lipduka maximos
bet ka sakyt jei nepriims?
QUOTE(boruzeeee @ 2010 04 09, 14:20)
Vakar nusipirkau maximoi striuke bet sendien man ji nebepatinka niekur su ja nebuvau irsejus ir su visom kaiinomir ceki turiu ir lipduka maximos
bet ka sakyt jei nepriims?
bet ka sakyt jei nepriims?
priims, jei tik etiketės yra ir čekį turi o tą turi, tai drąsiai keliauk o ką sakyt, tai pvz namie pasirodė, kad per plati, labai jau ten sunku pasimatuot tose kabinose, skubi leki, kai tokie išpardavimai ir dar 10 laukia kol pamatuosi aš maximoj rinkausi kedus ir dveji patiko, tai paėmiau abiejus, namie pastrikaliojau prieš veidrodį ir pasirinkau kurie labiau patiko
QUOTE(boruzeeee @ 2010 04 09, 14:20)
Vakar nusipirkau maximoi striuke bet sendien man ji nebepatinka niekur su ja nebuvau irsejus ir su visom kaiinomir ceki turiu ir lipduka maximos
bet ka sakyt jei nepriims?
bet ka sakyt jei nepriims?
Tai ir sakyk, kad nepatinka.
Mergaites, noriu pasidalinti savo patirtimi del prekiu grazinimo, gal kam pravers, ypac toms kas bijo grazinti nepatikusias, nekokybiskas prekes i parduotuves. As prekes grazinu visada jeigu a)preke nekokybiska b)preke man netiko c)preke neatlieka savo funkciju taip, kaip tai skelbia reklama ir pan. Nemokama konsultacija gaunu vartotoju tesiu apsaugos tarnyboje. Galiu pasakyti kad per turbut 10 metu mano kaip vartotojo tokia laisve, as nei vieno karto nesusiduriau su pardaveju nenoru grazinti pinigus. Paskutini karta grazinau lygiai 2 metus nauduota mulinex virduli kuri topo centras man jau viena karta taise 3 men begyje. Suluzo jis aisku toje pacioje vietoje kuria jau syk taise. Na as buvau labai pikta:)Atvaziavau ta diena, kai buvo paskutine garantijos galiojimo diena. Virdulis aisku jau buvo stipriai padevetas, tiesa sakant atrode tragiskai, bet net ir toki priime.
QUOTE(Dajan @ 2010 04 10, 16:35)
Mergaites, noriu pasidalinti savo patirtimi del prekiu grazinimo, gal kam pravers, ypac toms kas bijo grazinti nepatikusias, nekokybiskas prekes i parduotuves. As prekes grazinu visada jeigu a)preke nekokybiska b)preke man netiko c)preke neatlieka savo funkciju taip, kaip tai skelbia reklama ir pan. Nemokama konsultacija gaunu vartotoju tesiu apsaugos tarnyboje. Galiu pasakyti kad per turbut 10 metu mano kaip vartotojo tokia laisve, as nei vieno karto nesusiduriau su pardaveju nenoru grazinti pinigus. Paskutini karta grazinau lygiai 2 metus nauduota mulinex virduli kuri topo centras man jau viena karta taise 3 men begyje. Suluzo jis aisku toje pacioje vietoje kuria jau syk taise. Na as buvau labai pikta:)Atvaziavau ta diena, kai buvo paskutine garantijos galiojimo diena. Virdulis aisku jau buvo stipriai padevetas, tiesa sakant atrode tragiskai, bet net ir toki priime.
Šaunu. Tik mes labai mažai žinom, kad galima gražinti ir vis perkam naujus. Ne visas prekes kokybiškas, bet nepatikusias ar netikusias priima. Yra tam tikras sąrašas, bet galėtų ir jį pakoreguoti. Nes, pvz. kūdykių daiktų, rūbelių nekeičia, jei jie kokybiški. bet jei tau padovanojo jau per mažą, ar antrą tokį, galėtų bent keisti, nesakau, kad tegul pinigus gražina. Taip prisikrauni nereikalingų daiktų, o reikalingus perkiesi.
Žiūriu čia daugiausia kalbama apie batus, rūbus. O saulės akinių niekas nebandė grąžinti? Skaičiau n kartų, kad "optikos prietaisai ir aparatai" negrąžinami, tik nesuprantu, ar akiniai priklauso šiai grupei Vartotojų teisių jau užklausiau, atsakymo kol kas negavau, gal sakau mamytės greičiau sureaguos
QUOTE(juraza @ 2010 04 15, 17:18)
Žiūriu čia daugiausia kalbama apie batus, rūbus. O saulės akinių niekas nebandė grąžinti? Skaičiau n kartų, kad "optikos prietaisai ir aparatai" negrąžinami, tik nesuprantu, ar akiniai priklauso šiai grupei Vartotojų teisių jau užklausiau, atsakymo kol kas negavau, gal sakau mamytės greičiau sureaguos
O jie nekokybiški ar nepatinka?
Greičiausiai būtų, jei paskambintum į tą tarnybą. Jos pasakytų viską. Labai malonios merginos dirba.
QUOTE(vastulka @ 2010 04 15, 18:14)
O jie nekokybiški ar nepatinka?
Greičiausiai būtų, jei paskambintum į tą tarnybą. Jos pasakytų viską. Labai malonios merginos dirba.
Greičiausiai būtų, jei paskambintum į tą tarnybą. Jos pasakytų viską. Labai malonios merginos dirba.
Nežinau, ar galima tuos dalykus pavadinti nekokybe - pasilenkus krenta nuo nosies ir tabaluoja ties kakta , nuspaudžia nosį, ir dar kreivi (viena pusė remiasi į veidą, kita ne). Nu tą kreivumą gal įmanoma sureguliuoti, bet kt. ne, nes nėra tų detalių, kur prie nosies prisispaudžia, ten rėmelis specialiai padarytas, kad nereiktų jų. Nu nesikabinėčiau prie smulkmenų, jei nebūčiau mokėjus tookioooos sumos Norisi, kad kaina atitiktų kokybę.
Važiuosiu į optiką, kad pareguliuotų, žiūrėsim, kas gausis. Jei neis sureguliuoti, turtbūt bandysiu grąžinti. Žinau, kad su tuo kokybės nustatymu daug reikalų yra
QUOTE(juraza @ 2010 04 17, 11:49)
Nežinau, ar galima tuos dalykus pavadinti nekokybe - pasilenkus krenta nuo nosies ir tabaluoja ties kakta , nuspaudžia nosį, ir dar kreivi (viena pusė remiasi į veidą, kita ne). Nu tą kreivumą gal įmanoma sureguliuoti, bet kt. ne, nes nėra tų detalių, kur prie nosies prisispaudžia, ten rėmelis specialiai padarytas, kad nereiktų jų. Nu nesikabinėčiau prie smulkmenų, jei nebūčiau mokėjus tookioooos sumos Norisi, kad kaina atitiktų kokybę.
Važiuosiu į optiką, kad pareguliuotų, žiūrėsim, kas gausis. Jei neis sureguliuoti, turtbūt bandysiu grąžinti. Žinau, kad su tuo kokybės nustatymu daug reikalų yra
Važiuosiu į optiką, kad pareguliuotų, žiūrėsim, kas gausis. Jei neis sureguliuoti, turtbūt bandysiu grąžinti. Žinau, kad su tuo kokybės nustatymu daug reikalų yra
Bet tie reikalai ne tavo, o jų problema
gal kas galit pakomentuoti (geriau butu jei kokia nuoroda i ist. nes nerandu pati )
Pirkau maximoj nemazai, aisku viska vienu cekiu. Dabar vienus vaikiskus batelius noriu grazinti, bet man sako, kad privalau palikti ceki. Bet to cekio as nenoriu palikti, nes ten yra dar keli daiktai, kur manau tas cekis man pravers. Tai kodel pvz jiem netinka paemus atsiviesti? Gi ne as atnesu atsviesta, o jie patys mato, ir atsisviecia?
Ar tikrai grazinant preke, turi ir ceki palikti? o tai jei pvz tame pat cekyje koks nors garantinis? Ar loterijos, ar dar kas nors?
Pirkau maximoj nemazai, aisku viska vienu cekiu. Dabar vienus vaikiskus batelius noriu grazinti, bet man sako, kad privalau palikti ceki. Bet to cekio as nenoriu palikti, nes ten yra dar keli daiktai, kur manau tas cekis man pravers. Tai kodel pvz jiem netinka paemus atsiviesti? Gi ne as atnesu atsviesta, o jie patys mato, ir atsisviecia?
Ar tikrai grazinant preke, turi ir ceki palikti? o tai jei pvz tame pat cekyje koks nors garantinis? Ar loterijos, ar dar kas nors?
Gavau atsakymą iš vartotojų teisių dėl akinių, gal kam bus aktualu. Taigi, korekciniai akiniai ir tamsinti akiniai (akiniai nuo saulės) yra priskiriami optikos, medicinos prekėms, todėl negali būti grąžinti. Čia kalbama apie kokybišką prekę
Reiketu patarimo - sausio men pirkome blenderi Braun ir po menesio sugedo(nepasuka,neplaka,nesmulkina nieko),nuveziau i parduotuve.Veze i garantini po keliu savaiciu atsiemiau.Nu po keliu men ir vel tas pats.Ir dabar galvoju ar ji vel ves i garantini,ar jau galiu reikalauti,kad keistu i nauja ar grazintu pinigus. Nes kazkaip pirkome nepigu blenderi ir galvojau,kad tarnaus ilgai,o cia taip man su juo nepasiseke